Piterx napisał(a):panowie co myslicie o tym wykresie?
trochę dziwny ten wykres ....
Przy 2500 moc się zatrzymuje i idzie w górę dopiero od 2800-2900.
Piterx napisał(a):ravo- wybacz ale nie zgodze sie z Tobą
Tu nie chodzi o zgadzanie się czy nie – kilkakrotnie sprawdziło się że na hamowni inercyjnej wychodzą wyższe parametry niż na obciążeniowej.
Piterx napisał(a):zreszta popatrz na pomiar przed...moc 121 z haczykiem tyle co podaje mazda
Przejrzałem fabryczny wykres mocy wersji 121KM – jest duuuuuużo inny niż Twój w serii.
Maksymalny moment jest u Ciebie później o 500 obrotów w stosunku do tego co powinno być. Maksymalna moc o ponad 600 obrotów wcześniej ?
Przy takim rozjeździe obrotów max. mocy i momentu (dla serii) co najmniej dziwnie to wygląda.
Piterx napisał(a):te jego pierwsze miejsca z powietrza sie nie wzieły
to akurat nie ma nic do rzeczy
Sokool napisał(a):Grzyb zdetronizowany
zobaczymy w rzeczywistej konfrontacji
P.S. Tak sobie przejrzałem ten temat z wykresami – prawie każdy wykres jest z innej hamowni. Pytanie zasadnicze – czy na innej wyszłoby to samo?