Komentarze do wykresów

Postprzez ES6 » 11 maja 2008, 22:31

Loczek napisał(a):Kłóca sie kto ma wiekszego, czasem tak sie zdarza u nas :P


Tak myślałem, bo tak poza tym to niby skąd ma ktoś wiedzieć co jest tematem komentarza skoro "ktoś" zarządził, że wykresy są osobno a komentarze gdzie indziej... :D

Ale jak takie rozwiązanie ma w czymś pomóc, to nie mam nic przeciwko... <lol>
Nikt się niczego nie dowie. :(
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2008, 20:57
Posty: 26
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6

Postprzez brii » 12 maja 2008, 08:28

Nt. konkretnego samochodu można dyskutować w wątku tego samochodu w dziale "Nasze Mazdy" :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Fiveopac » 12 maja 2008, 09:00

Przepraszam wszystkich najmocniej, ale od początku tematu nie wiem co się tutaj komentuje.
Żadnego wykresu, tylko jakieś kłótnie o kilka koni... smutny

Tak więc o co tutaj chodzi... ?


Temat "Komentarze do Wykresów" sugeruje, ze nalezaloby poszukac tematu o tytule wykresy. Rozgladamy sie na okolo, i widzimy podwieszony temat o nazwie Wykresy z hamowni naszych Mazd" http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=42101
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 12 maja 2008, 10:21

ravo napisał(a):co ciekawsze pokazal sie w koncu jakis wykres KLZE, moc na wykresie taka na jaka stawialem i wiem juz teraz czemu nikt nie wstawial zadnego do tej pory


Ja w swoim topicu wystawiałem ;) Co do hamowania KL, KLZE to zawsze moc jest dużo poniżej normy. Albo one wszystkie zajechane, albo producent nas okłamuje, albo faktycznie coś jest z tymi inercyjnymi hamowniami, że takie ciekawe moce wychodzą. A 176-180KM dla klze jakoś mnie specjalnie nie dziwi. Musimy pamiętać, że nikt nie ma dedykowanego dolotu i wydechu do tego silnika, no i oczywiście paliwo ma mniej oktan niż japońskie. Ja mam tylko cichą nadzieję, że jak wsio już porobię w padace to pod 190KM podejdzie. O 2 z przodu nawet nie śnię :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Sokool » 5 cze 2008, 20:48

Jest odpowiedni temat do wykresów.

P.S.Grzyb zdetronizowany :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez ravo » 5 cze 2008, 20:50

jaka hamownia ? obciazeniowa czy inercyjna ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Piterx » 5 cze 2008, 20:56

inercyjna z nawiewem powietrza, i rolki robione na zamowienie- własciciel był mistrzem przez 3 lata(chyba ) na dystansie 1/4 mili..z wypowiedzi wywnioskowałem ze z hobby zrobi sobie teraz zawód.
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez ravo » 5 cze 2008, 21:44

Piterx napisał(a):inercyjna z nawiewem powietrza,

te same coupe na hamowni inercyjnej i maha pokazalo odpowiednio 280KM i 250KM, tyko obciazeniowa
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 5 cze 2008, 22:12

Dołączam. 4 posty powyżej dotyczą wykresu koliegi Piterx
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 1&start=20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Piterx » 5 cze 2008, 22:58

ravo- wybacz ale nie zgodze sie z Tobą , to nie jest mechanik z łapanki co tunig ogladał na TVN turbo i pomyslał ze sobie tez zrobi hamownie... to jest gosc co tuninguje auta od wielu lat.. zreszta popatrz na pomiar przed...moc 121 z haczykiem tyle co podaje mazda....te jego pierwsze miejsca z powietrza sie nie wzieły.
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Grzyby » 6 cze 2008, 12:49

Piterx napisał(a):panowie co myslicie o tym wykresie?

trochę dziwny ten wykres ....
Przy 2500 moc się zatrzymuje i idzie w górę dopiero od 2800-2900.

Piterx napisał(a):ravo- wybacz ale nie zgodze sie z Tobą

Tu nie chodzi o zgadzanie się czy nie – kilkakrotnie sprawdziło się że na hamowni inercyjnej wychodzą wyższe parametry niż na obciążeniowej.

Piterx napisał(a):zreszta popatrz na pomiar przed...moc 121 z haczykiem tyle co podaje mazda

Przejrzałem fabryczny wykres mocy wersji 121KM – jest duuuuuużo inny niż Twój w serii.
Maksymalny moment jest u Ciebie później o 500 obrotów w stosunku do tego co powinno być. Maksymalna moc o ponad 600 obrotów wcześniej ?
Przy takim rozjeździe obrotów max. mocy i momentu (dla serii) co najmniej dziwnie to wygląda.

Piterx napisał(a):te jego pierwsze miejsca z powietrza sie nie wzieły

to akurat nie ma nic do rzeczy :)


Sokool napisał(a):Grzyb zdetronizowany

:) zobaczymy w rzeczywistej konfrontacji :D


P.S. Tak sobie przejrzałem ten temat z wykresami – prawie każdy wykres jest z innej hamowni. Pytanie zasadnicze – czy na innej wyszłoby to samo? :)
Ostatnio edytowano 6 cze 2008, 13:11 przez Grzyby, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Piterx » 6 cze 2008, 13:08

to akurat nie ma nic do rzeczy


własnie ze ma, bo gosc modyfikował sobie sam auta....
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Grzyby » 6 cze 2008, 13:13

Piterx napisał(a):własnie ze ma, bo gosc modyfikował sobie sam auta....

ale co to ma do dokładności hamowni?

Przejrzyj jeszcze raz mój post – zmieniłem trochę treść.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Piterx » 6 cze 2008, 13:15

Przejrzałem fabryczny wykres mocy wersji 121KM – jest duuuuuużo inny niż Twój w serii.
Maksymalny moment jest u Ciebie później o 500 obrotów w stosunku do tego co powinno być. Maksymalna moc o ponad 600 obrotów wcześniej ?
Przy takim rozjeździe obrotów max. mocy i momentu (dla serii) co najmniej dziwnie to wygląda.


a mowiac po polsku?????????????????? ;)
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Grzyby » 6 cze 2008, 13:21

ehhh, tak myślałem że się nikt nie połapie o co mi chodziło <lol>

W serii wygladać to powinno tak:
Moc max. przy 3500 obr.
Max. moment przy 2000

Na Twoim wykresie przed chipem jest:
Moc max. przy 2850
Max. moment przy 2500

Czyli u Ciebie (wg tej hamowni) było tak że moc miałeś o 600 obr. wcześniej a moment o 500 obr. później
Rozjazd około 1000 obr.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Piterx » 6 cze 2008, 13:23

jak wspomniałem,gość para się tunigiem od paru ładnych lat.. jego chamownia jest zmodyfikowana(zwiekszone rolki i jakies tam inne bajery) poprostu jest jakby robiona na zamowienie....

a jak wyglada wykres po chipie??? jestem laikiem-- poprostu chce wiedziec czy dobrze jest zrobione.
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Grzyby » 6 cze 2008, 13:32

Piterx napisał(a):jak wyglada wykres po chipie?

nooooo, jest spory przyrost :)
Dziwne jest tylko to
Grzyby napisał(a):Przy 2500 moc się zatrzymuje i idzie w górę dopiero od 2800-2900



Piterx napisał(a):chce wiedziec czy dobrze jest zrobione

lepiej jeździ? Sam sobie odpowiedz :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez ravo » 6 cze 2008, 14:44

Piterx napisał(a):jak wspomniałem,gość para się tunigiem od paru ładnych lat.. jego chamownia jest zmodyfikowana

nie jestem specem :) ale jak by nie byla zmodyfikowana to wyjdzie blad i wykres to pokazuje, w wielu miastach jest wielu "tunerow" majace hamownie inercyjne i w kazdym jest ta sama opinia.


Grzyby napisał(a):Tak sobie przejrzałem ten temat z wykresami – prawie każdy wykres jest z innej hamowni. Pytanie zasadnicze – czy na innej wyszłoby to samo?

patrz na te wykresy ktore sa z MAHA
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Grzyby » 6 cze 2008, 14:54

ravo napisał(a):patrz na te wykresy ktore sa z MAHA

chodziło mi miśku o to jakie wyniki wyszłyby gdyby wszystkie te auta których wykresy są w temacie zhamować na 1 (tej samej hamowni) :)
W zasadzie tylko wtedy byłoby to sensowne porównanie. :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez slav » 9 sie 2008, 22:42

Luki1010 napisał(a):Co do hamowania KL, KLZE to zawsze moc jest dużo poniżej normy. Albo one wszystkie zajechane, albo producent nas okłamuje, albo faktycznie coś jest z tymi inercyjnymi hamowniami

chyba cos w tym jest , (wykres ,tam gdzie ma byc) , w sumie jestem zdziwiony bo z bmw 5 192KM R6 , moja kl idzie rowno.
silnika nie mam zajechanego. sam nie wiem co myslec o tych przenosnych hamowaniach skoro lancerowi ktory sie hamowal przedemna ucieklo 19 KM.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje