Komentarze do wykresów

Postprzez Grzyby » 10 sie 2008, 00:23

slav napisał(a):sam nie wiem co myslec o tych przenosnych hamowaniach

powiedziałbym ale się pohamuję :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez ravo » 10 sie 2008, 10:07

przenosne hamownie niby pokazuja dobrze, na zlocie np MPS mial niby 20 mniej niz seria – choc jego stan nie byl idealny. Sam nie wiem co myslec, mi tez pokazalo mniej niz chcialem. Ineryjne w autach bez turbo w miare sie sprawdzaja ale nie polecam. Tylko obciazeniowe
A ze Kl nie trzyma mocy to chyba kazdy wie, choc jest pare na forum, ktore ja ladnie trzymaja moc
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez slav » 10 sie 2008, 11:22

Grzyby napisał(a):powiedziałbym ale się pohamuję

:P , ze diesel gora ?
ravo napisał(a):A ze Kl nie trzyma mocy to chyba kazdy wie

wczoraj KL nie trzymal, lancer, zapomnialem jeszcze o mx6 FS ktoremu zostalo 100 KM , dziwnym trafem same japonce ,mialy najwieksze staraty.
ale ok , nie bede wypisywal usprawiedliwien ,niech bedzie ze te konie zwialy, :D
zreszta jak widze na wykresach, KL-ZE tez 200KM nie maja .

ravo, skoro tak to dlaczego Kl idzie rowno z 192KM BMW ? , 147KM rowno z 192 KM , japosnkie konie mocniejsze ? zakladajac ze oczywiscie to bmw ma 192 a nie naprzyklad 172 , bo mu powiedzmy tez zwialo kilka KM ,chociaz na to nie wygladalo :D

w sumie niczego nie ukrywam i sie nie wstydze :P gdyby tak bylo to poprostu bym wykresu nie pokazal i tyle. moze byc ze auto juz stare , LPG , i mimo ze oleju nie bierze silnik chodzi rowno i cicho ,kopa ma ,na ulicach ,trasie, wiele aut bez problemu wyprzedasz czy to na swiatlch czy tez podczas wyprzedzania , to konie sie starzeja i nie jest tak rozowo jakby sie chcialo .

p.s. jako ze pierwszy raz bylem na hamowni mam pytanko, wszystkie auta mierzy sie tak samo o nic nie pytajac ? auto poprostu wiedza na hamownie i to wszystko ?
bo pamietam jak jak na ktoryms zlocie mialabyc hamowania ,to nawet przelozenia skrzyni byly ustalane .
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez radost » 11 sie 2008, 15:23

Z wykresu twojego momentu slav obstawiam nie działające vrisy...
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez lukster » 11 sie 2008, 15:32

radost napisał(a):Z wykresu twojego momentu slav obstawiam nie działające vrisy

na 100%, niestety
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez slav » 11 sie 2008, 15:43

radost napisał(a):Z wykresu twojego momentu slav obstawiam nie działające vrisy...


Luki1010 napisał(a):na 100%, niestety


dzialaly na pewno :| kiedys . tylko jakim cudem nie poczulem kiedy zdechly <lol>

dzieki za podpowiedz panowie , zajme sie tym expresowo w najblizszym czasie .
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez Jacek176 » 11 sie 2008, 16:04

slav: powiem ci na pocieszenie ze ja tez jestem baaaardzo zawiedziony wynikiem jaki moja Mazda wykazala na hamowni. W stosunku do poniesionych kosztow to jest porazka. Sm facet ktory mi stroil SMT6 byl zdziwiony za tak slabo wyszlo bo jak jezdzil to wydawalo mu sie ze duzo wiecej koni ma. Mowil ze nawet Civici VTI nie robia takiego wrazenia jakie zrobilo na nim przyspieszenie mojej madzi :D
No ale nie powiedzialem jeszcze ostatniego slowa i bede walczyl dalej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez brii » 11 sie 2008, 16:24

Jacek176 napisał(a): facet ktory mi stroil SMT6 byl zdziwiony za tak slabo wyszlo bo jak jezdzil to wydawalo mu sie ze duzo wiecej koni ma.

Zmień speca – jeśli mu się wydaje, że SMT6 coś da przy standardowym silniku to gościu nie ma pojęcia o temacie...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jacek176 » 11 sie 2008, 16:27

brii napisał(a):
Jacek176 napisał(a): facet ktory mi stroil SMT6 byl zdziwiony za tak slabo wyszlo bo jak jezdzil to wydawalo mu sie ze duzo wiecej koni ma.

Zmień speca – jeśli mu się wydaje, że SMT6 coś da przy standardowym silniku to gościu nie ma pojęcia o temacie...

A kto powiedzial ze przy standardowym? :D
Na wykresie w moim podpisie widac roznic przed strojeniem (131KM) i po (142KM)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez bodzioklb » 12 sty 2009, 20:56

dodalem wykres z testu drogowego – po takich nie ma bonusów ja na rolkach... bo na rolkach wyszlo mi o 5 KM wiecej niz seria hahaha

no to chyba pierwszy wykres 2.0 DiTD 101KM z 626 GF/GW
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 03:20
Posty: 157 (3/2)
Skąd: KLB
Auto: Volvo V50 T5 AWD

Postprzez ravo » 12 sty 2009, 21:01

jesli wszystkie dane na rolkach sa podane idealnie to wychodzi realny wynik, ale i tak duzo bardziej wierze hamowni obciazeniowej

wynik dosc slaby, nie myslales o jakims programie ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez bodzioklb » 12 sty 2009, 21:07

ravo napisał(a):wynik dosc slaby, nie myslales o jakims programie ?

narazie mysle o czyszczeniu "oddechu" w aucie i filtrach – teraz mam filtrony :/ i wtedy zobacze jaka jest baza i bede modyfikowal nie mam skana poprzedniego wykresu z rolek...tam bylo wiecej niz seria bo wtedy bez obciazenia i bez odbiornikow byl rolkowany
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 03:20
Posty: 157 (3/2)
Skąd: KLB
Auto: Volvo V50 T5 AWD

Postprzez Adaś » 31 sty 2009, 21:25

To nie fair, że K-series mocy nie trzymają, a inne motory albo w serii albo z gratisem <lol>

Ja tam dla lepszego samopoczucia zwalam winę na katalizatory :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lukas007 » 31 sty 2009, 21:56

Ja mam ogólne pytanie dotyczące hamownii. Jaka jest według Was najlepsza obciążeniówka w Warszawie? Planuje na wiosnę dowiedzieć się w końcu ile mocy, a przede wszystkim ile momentu ma moja mazda, więc szukam najbardziej miarodajnego i sprawdzonego miejsca. Myślałem o hamowniach MAHA, więc w grę wchodzi Masters Tuning. Jakieś inne propozycje?

Pozdrawiam
Lukas
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Adaś » 31 sty 2009, 21:59

Lukas007 napisał(a):Jaka jest według Was najlepsza obciążeniówka w Warszawie?

My robiliśmy dziś DynoDay na Mineralnej. Czy miarodajna ciężko powiedzieć, ale raczej tak :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Riki » 1 lut 2009, 00:23

bodzioklb ile Ci tam wyszło w serii? bo zdjęcie nie działa...
Zdrowiutkie DiTD 101/220 mają po 110-115KM i 240-250NM (mówię o autach które mają najechane ponad 200tys.km i są po regeneracji pompy). Moja miała 96KM i 211NM (seria) winę ponosi pompa wtryskowa.. jak jest padnięta to mają czasami poniżej 80KM i 180NM. Moja "chodzi" i nie zapowiada się remont ale swoje już ma przejechane i jak widać mocy ubyło... gdybym zregenerował pompę (koszt znasz....) to szacunkowo autko miałoby ok. 140KM i 300NM :) ale teraz nie wydam 5tysi na kilka kucyków bo auto i tak jeździ nieźle. Obecnie łeb w łeb ze zdrowym FSem (hamownia dziś pokazała) który ma katalogowo poniżej 10s do 100 a moja ma 12 ;)

Pozdrawiam.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez waldii » 19 lut 2009, 23:51

radekkm napisał(a):Auto: Mazda Mx-3 2.5 V6 KLZE
Seryjnie: 128KM i 158Nm



jakies ZE dla ubogich czy jak???
waldii
 

Postprzez Fiveopac » 20 lut 2009, 00:01

waldii napisał(a):jakies ZE dla ubogich czy jak?pytajnik

Chodzi pewnie o to ze w serii bylo tam k8 :)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Siw-y » 20 lut 2009, 00:18

Sorry Fajf ale tak jak waldii'emu mnie też to się to na oko rzuciło ;)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Bimbak » 29 mar 2009, 22:36

w poprzedni weekend zcipowaliśmy Mevowi Xedosa, a w tym wybraliśmy się na hamownie. Mówię wam, lutowanie to ciężki kawałek chleba, ale opłacało się bo efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania.
http://yfrog.com/08dynobj
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje