Chip tuning za 10zł – benzyna
najlepsze że koleś pisze mi ze ten chip(w ogóle jest naklejka z fotką prawdziwego chipu na obudowie , a w środku jest opornik ) da w Z5 przyrost 15-16KM , i twierdzi ze jeśli nie działa to zwraca kasę
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No coz najbardziej przerazajace jest to ze ze ludzie to kupuja dla mnie jakas paranoja kompletna tak dla porownania wykres auta w ktorym zostala przestrojona elektronika (czyli wykonany chip tuning) z uzyciem sondy szerkopasmowej innovate (notabene wspomniany przez brii silnik 1.1 tyle ze z CC)
Przyjmujac nawet ze gdzies jakims fartem ktos uszyska wiecej koni (kaktus mi wyrosnie na rece) to nibyskad widziec kiedy przestac krecic owymi pokretlami pozatym po coz one sa jesli nie masz zadnej mozliwosci sprawdzenia jaka mieszanke one daja itp jednym slowem naciaganie ludzi
Jesli Pan twierdzi ze zwraca pieniadze zapros moze Pana na hamownie i powiedz ze jesli uzyska na hamowni wynik lepszy niz serja (nie mowie ze o tyle co pisze bo to nie mozlwie ale chociaz o jakis procent) to pokryjesz koszta hamowni jesli nie to moze zabrac swoj chip i oplacic badanie
Pozdrawiam
Przyjmujac nawet ze gdzies jakims fartem ktos uszyska wiecej koni (kaktus mi wyrosnie na rece) to nibyskad widziec kiedy przestac krecic owymi pokretlami pozatym po coz one sa jesli nie masz zadnej mozliwosci sprawdzenia jaka mieszanke one daja itp jednym slowem naciaganie ludzi
Jesli Pan twierdzi ze zwraca pieniadze zapros moze Pana na hamownie i powiedz ze jesli uzyska na hamowni wynik lepszy niz serja (nie mowie ze o tyle co pisze bo to nie mozlwie ale chociaz o jakis procent) to pokryjesz koszta hamowni jesli nie to moze zabrac swoj chip i oplacic badanie
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Takie wzrosty jakie przedstawił Quaki są możliwe i raczej typowe – na więcej w N/A bez mechanicznego grzebania nie ma co liczyć. Po takim modzie kierownik może nie poczuć różnicy (mimo tego, że moc naprawdę wzrosła) a często w przypadku magnetyzerów lub rezystorów czują różnicę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
dajcie szpokuj fiatowi CC – one fabrycznie nie mają fabrycznie dobrze ustawionych silników i nawet niewielkie ingerencje w elektronikę mają stosunkowo duzy wpływ na charakterytykę pracy silnika
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
luki88 ciekawe to moze mi wytlumaczysz skad takie stweirdzenia? disasemblowales kod tego ECU a moze sam zrobiles sterownik ECU do takiej jednostki ktory bylby lepszy od fabrycznego mam nadzieje ze wiesz wogole jaki tam siedzi sterownik i w jakich jeszcze samochodach siedzialy takie sterowniki wiesz gdzie sa w nich mapy paliwa i zaplonu
Sterownik zostal poprawiony wzgledem fabryki daltego ze fabryka musi trzymac sie norm splania a ja nie musze i dlatego widoczne sa zmiany jesli jestes w stanie uzyskac lepszy wynik niz fabryka strojac auto tak zeby spelnialo warunki ekologiczne i mialo wiecej mocy niz serja to pokaz wykres z hamowni
Jacek176 wyszlo tak bo troche posidzielismy nad tym programem i faktycznie wyszlo niezle
brii masz racej sa to wartosci normalne i takich nalezy sie spodziewac i faktycznie odczucie tego na "dupo hamowni" jest niemozlwie za mala roznica
Pozdrawiam
Sterownik zostal poprawiony wzgledem fabryki daltego ze fabryka musi trzymac sie norm splania a ja nie musze i dlatego widoczne sa zmiany jesli jestes w stanie uzyskac lepszy wynik niz fabryka strojac auto tak zeby spelnialo warunki ekologiczne i mialo wiecej mocy niz serja to pokaz wykres z hamowni
Jacek176 wyszlo tak bo troche posidzielismy nad tym programem i faktycznie wyszlo niezle
brii masz racej sa to wartosci normalne i takich nalezy sie spodziewac i faktycznie odczucie tego na "dupo hamowni" jest niemozlwie za mala roznica
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
jeżdziłem przez pewien czas cc900 i jedynym tuningiem przeprowadzonym przezemnei był montaż chipa od koelsia z allegro. Więcej info znajduje się na stronie centomania.pl, gdzie wypowiadali się tamtejsi magicy – sprawdzone także było na hamowni że opornik w czujniku temperatury dawał przyrost ok 3 km a zmodyfikowany program 5 km, auta po takiej modyfikacji także mniej paliły (a co za tym idzie były bardziej ekologiczne)
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
potwierdzam u siebie ze ingerencja w ecu dala co nieco , w szczególności moment do gory poszedł
-
Pyton162
luki88 napisał(a):mniej paliły (a co za tym idzie były bardziej ekologiczne)
Nie prawda – współczesne samochody często nie palą mniej od tych sprzed 10 latu (a niekiedy palą więcej) właśnie z powodu ekologii. To, że spalimy mniej paliwa nie znaczy, że będzie ekologiczniej – wystąpią inne temperatury spalania, niektóre powstałe przy spalaniu związki będą "za ubogie", inne "za bogate", napewno wytworzy się więcej tlenków azotu, a katalizator nie przystosowany do takich spali nie oczyści ich tak dobrze...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
to jest temat chiptuning, ale było tu o magnetyzerach
Kurde- przegapiłem aukcję
bo to urządzenie naprawdę daje troszkę więcej wigoru silnikowi
a cena mimo używki bardzo dobra...
http://moto.allegro.pl/item481390894_st ... or_df.html
Kurde- przegapiłem aukcję
bo to urządzenie naprawdę daje troszkę więcej wigoru silnikowi
a cena mimo używki bardzo dobra...
http://moto.allegro.pl/item481390894_st ... or_df.html
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
dobra kupiłem ten "chip" i w instrukcji jest napisane żebym wmontował w czujnik powietrza i wypinam kostke i jest 5 pinów i tu jest problem. instrukcja podaje żeby mierzyć omomierzem coś podgrzewać suszarką. wie ktoś może w które piny to włożyć??
- Od: 28 sie 2008, 14:56
- Posty: 10
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6
Witam panowie widze ciekawy temat... mam pytanie czy ktos cipowal M6 2.0D po lifcie ??
W maju bede w Polsce wiec chcial bym to zrobic
Pozdrawiam
W maju bede w Polsce wiec chcial bym to zrobic
Pozdrawiam
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje