Chip tuning za 10zł – benzyna
Artiks ile poszło w góre? z 5?
mariusz_sti napisał(a):wstawiłem stożek AOMA
mariusz_sti napisał(a): ale tym mocy się nie oszuka niestety
Oszuka, oszuka Pare koni zgubiłeś instalując stożek przy tym silniku
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
jak filtr nie łapie ciepłego powietrza to nic nie zgubiłjarusiek napisał(a):Pare koni zgubiłeś instalując stożek przy tym silniku
-
Gość
People_Hate_Me napisał(a):nie no wiadomo ze mozna podniesc moc Z5 wlewajac jakies paliwko Typu Ultimate albo Dynamic ale to max xD
To, co przepalał Krzysztof, farciarzem zwany, nie jest na 100% dostępne na stacjach benzynowych Objeżdżał wszystko w klasie, co mu podstawiono. Było to jakoś wiosną 2006 w Kąkolewie pod Wolsztynem Świetne czasy świetni ludzie
Panowie
Ja widze ze tutaj coraz wieksze mity i legendy ida heheh wiec tak
1.Czy chip tuning silnika N/A cos moze dac
Oczywiscie ze moze dac jesli jest przeprowadzony umiejetnie to moze dac przyrosty rzedu +3-5% mocy i +5-10% momentu
2.Czy stozek cos daje
Umiejetnie zamontowany z dolotem zimnego powietrza daje tez jakies podobne rezultaty do samego chipa
3.Czy wkladka na przyklad K&N czy Kingdragon cos daje
Powinna dac podobne wyniki jak stozek
4.czy zalanie "lepszego" paliwa cos daje
Daje jesli dostroisz ECU do tego przestawisz zaplon odpwoiednio im wyzej oktanowe paliwo tym mniejsze prawdopodobienstwo spalnia stukowego (ktore w N/A tez czasmi wystepuje)
5. Czy rezystor itp cos da
Da wam wieksze spalanie mieszanka zeby spalc sie odpwoiednio musi miec scisle okreslony stosunek pwoietrza do paliwa ws tawienie rezystora ktory ta ilosc zmienia w calym zakresie jest kompletnie bez sensu. Wprawdzie zestrojenie autka N/A na wartosc AFR okolo 13,5 polepszy troche moc i moment (na tym polega chip tuning) gdy normalnie autak zestrojone sa na 14,7 robienie tego w tak prymityny sposob nie ma kompletnie sensu bo nie ma zadnej mozliwosci sterowania iloscia paliwa co doprowadzi do przelewania silnika i straty mocy i momentu
Co do chip tuningu silnika N/A to wcale nie sa zadne czary z tym ze nalezy pamitac ze wartosci o ktorych mowimy sa wartosciami procentowymi i jesli ktos pisze ze chip tuning daje na przyklad +10kM to ja sie pytam z jakiego silnika bo jesli silnik ma w serji na przyklad 400kM to jasne ze mozna z niego wyciagnac +10kM samym chipem ale jesli ma ich na przyklad 50 a ktos mi mowi ze wyciaga szmym chipem +10kM to poprostu klamie
Akurat calkiem niedawno remapowalem fiata CC i wynik ktory uzyskalismy to przyrost mocy max o 1kM i o 8Nm natomiast wartosci srednie to przyrost o 2,5kM i 6Nm czyli na wykresie jest to widoczne przesuniecie w gore takze da sie tylko ze trzeba to robic z glowa
Pozdrawiam
ps. jesli chcecie cos robic ze swoim autkiem to polecam zestaw dolot ze stozkiem (ale doprowadzeniem zimnego powietrza tak zwany CAI) + przelotowa koncowy wydech + chip i powinniscie uzyskac kilka dodatkowych koni
ps.2 jesli ktos chce to moge umiescic wykresy z hamowni przerabianego CC zeby zobrazowac jak zmieniaja sie parametry po chipie
Ja widze ze tutaj coraz wieksze mity i legendy ida heheh wiec tak
1.Czy chip tuning silnika N/A cos moze dac
Oczywiscie ze moze dac jesli jest przeprowadzony umiejetnie to moze dac przyrosty rzedu +3-5% mocy i +5-10% momentu
2.Czy stozek cos daje
Umiejetnie zamontowany z dolotem zimnego powietrza daje tez jakies podobne rezultaty do samego chipa
3.Czy wkladka na przyklad K&N czy Kingdragon cos daje
Powinna dac podobne wyniki jak stozek
4.czy zalanie "lepszego" paliwa cos daje
Daje jesli dostroisz ECU do tego przestawisz zaplon odpwoiednio im wyzej oktanowe paliwo tym mniejsze prawdopodobienstwo spalnia stukowego (ktore w N/A tez czasmi wystepuje)
5. Czy rezystor itp cos da
Da wam wieksze spalanie mieszanka zeby spalc sie odpwoiednio musi miec scisle okreslony stosunek pwoietrza do paliwa ws tawienie rezystora ktory ta ilosc zmienia w calym zakresie jest kompletnie bez sensu. Wprawdzie zestrojenie autka N/A na wartosc AFR okolo 13,5 polepszy troche moc i moment (na tym polega chip tuning) gdy normalnie autak zestrojone sa na 14,7 robienie tego w tak prymityny sposob nie ma kompletnie sensu bo nie ma zadnej mozliwosci sterowania iloscia paliwa co doprowadzi do przelewania silnika i straty mocy i momentu
Co do chip tuningu silnika N/A to wcale nie sa zadne czary z tym ze nalezy pamitac ze wartosci o ktorych mowimy sa wartosciami procentowymi i jesli ktos pisze ze chip tuning daje na przyklad +10kM to ja sie pytam z jakiego silnika bo jesli silnik ma w serji na przyklad 400kM to jasne ze mozna z niego wyciagnac +10kM samym chipem ale jesli ma ich na przyklad 50 a ktos mi mowi ze wyciaga szmym chipem +10kM to poprostu klamie
Akurat calkiem niedawno remapowalem fiata CC i wynik ktory uzyskalismy to przyrost mocy max o 1kM i o 8Nm natomiast wartosci srednie to przyrost o 2,5kM i 6Nm czyli na wykresie jest to widoczne przesuniecie w gore takze da sie tylko ze trzeba to robic z glowa
Pozdrawiam
ps. jesli chcecie cos robic ze swoim autkiem to polecam zestaw dolot ze stozkiem (ale doprowadzeniem zimnego powietrza tak zwany CAI) + przelotowa koncowy wydech + chip i powinniscie uzyskac kilka dodatkowych koni
ps.2 jesli ktos chce to moge umiescic wykresy z hamowni przerabianego CC zeby zobrazowac jak zmieniaja sie parametry po chipie
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
a ja proponuje kupic zamiast Z5 sobie V6
People_Hate_Me napisał(a):a ja proponuje kupic zamiast Z5 sobie V6
i to by był najlepszytuning silnika Z5, bo po co kupuje sie 1.5 i pozniej go tuningowac chce?:)
Została sama mazda żony i bmw.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
- Od: 13 lis 2008, 09:30
- Posty: 237
- Skąd: Kraków
- Auto: bmw 323 e46
A po co ktoś kupuje np hondę i ładuje tam suszarkę jak mógłby kupić np TypeRa ... Jak ktoś lubi to niech się bawi Z5 nie jest taki zły, można trochę go podkręcić i wtedy wrażenia z jazdy bezcenne
ps Temat jest o chipie a nie "na co zmienić lepiej"...
ps Temat jest o chipie a nie "na co zmienić lepiej"...
-
Gość
jarekrk napisał(a): to by był najlepszytuning silnika Z5, bo po co kupuje sie 1.5 i pozniej go tuningowac chce?
a po co kupuje sie V6 i potem tuningowac chce?? bez kitu rozwala mnie takie pytanie pomysl zobie ze po to zeby miec satysfakcje ze ma sie szybsze Z5 od innych bo jak ktos chciałby miec rakiete to kupiłby se honde 1,6 v-tec 160Km i jazda tylko po co w polsce taka moc?? gdzie pojedziesz??
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
grodek napisał(a):bo jak ktos chciałby miec rakiete to kupiłby se honde 1,6 v-tec 160Km i jazda tylko po co w polsce taka moc?? gdzie pojedziesz??
w polsce to właśnie taka moc jest bardzo potrzebna ze względu na nasze piękne drogi.. więc potrzebny jest mocny samochód, żeby sprawnie wyprzedzać
niby tak sprawne wyprzedzanie oki ale z drugiej strony nasze pofalowane drogi :p ale ta propozycja zamiany silnika Z5 na inny to mija sie z celem bo lepiej kupic bedzie odrazu auto z mocniejszym silnikiem i znowu za jakis czas sie człowiek znudzi i zachce miec cos szybszego i co by tu zrobic i wtedy znowu ktos powie zmien na inny Ja zdecydowałem sie na Z5 ze wzgledu na koszty jakbym miał V6 to nic bym z nim nie zrobił bo bym pracował na paliwko i czesci zamienne i bym miał zwykłe v6 a tak to moge miec niezwykłe Z5 ja tak to widze
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
Fiveopac napisał(a):znane przypadki sa z forum, co Z5 przemienialo sie w potwora smigajaca na paliwie lotniczym diabelek
Hehe...i przeżyło, lata dalej bo inaczej bym "niefartownie" za jaja wisiał
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Hehe...i przeżyło, lata dalej bo inaczej bym "niefartownie" za jaja wisiał język
Chyab dobrze pamietam, ze tuningowaliscie to paliwo mixolem?
bo jak ktos chciałby miec rakiete to kupiłby se honde 1,6 v-tec 160Km i jazda tylko po co w polsce taka moc?? gdzie pojedziesz??
da sie z tym jakos zyc i jest gdzie jezdzic.
Mam wrazenie, ze temat schodzi na zle tory? Wrocmy moze do brechy z rezystorow w pudelku za 50 zl.
Less roof, more fun
Fiveopac napisał(a):Wrocmy moze do brechy z rezystorow w pudelku za 50 zl.
50zł to tanio widziałeś, jak kiedyś patrzyłem to z 2 potencjometrami i w takim ładnym żółtym boxie były za 89zł
a dwa niby dlatego żeby dokładnie wyregulować moc i moment(a niby jak? ) swojego bolidu było napisane
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):50zł to tanio widziałeś, jak kiedyś patrzyłem to z 2 potencjometrami i w takim ładnym żółtym boxie były za 89zł łoł
Serio? O zesz w morde, niezly interes ktos kreci, chyab zostane Ohmotunerem
Less roof, more fun
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
o ja cie ty no .... musze to miec !! i zobaczycie wtedy Z5 scignie V6 ale az mi serce szybciej zabiło ciekawe po co jest ten wtyk pod zapalniczke?? chyba zeby sie diodki świeciły?? a moze to urządzenie doładowywuje akumulator i tym przełącznikiem zmienia sie alternator w silnik pradu stałego i poprzez pasek linowy dodaje silnikowi 37KM ciekawe czy da sie kupic megnetyzer na tego rezyschipa wtedy to by było jak turbo
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje