Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
trzymać ludziska kciuki bo za parę dni gonię po kpl ham od M6 na przód i zaczynam zabawę, jeśli nie podejdą to zrobię sobie z nich kolczyki i będę nosił w ramach pokuty za naiwność
jak wyszło i czy wyszło lub dlaczego nie wyszło,oczywiście poinformuję na forum
jak wyszło i czy wyszło lub dlaczego nie wyszło,oczywiście poinformuję na forum
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały, niech Ci Bóg błogosławi w tych poczynaniach Ja trzymam kciuki
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
toomas napisał(a):promyczek001 i zdziałałeś już coś z hamulcami od M6?
Zdziała jak znajdzie na Allegro za pół darmo
Co do tylnych hamulcow to sprawdzony jest swap albo z 626 z 2000 roku na rynek amerykanski albo z mazdy protage.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Pajko napisał(a):bazyl wspaniały wreszcie ktoś się odważył hehehe
drżę na samą myśl , modlitwy ślę żeby pasowały
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
hteb, ale tu mowa o przekładce tarcz Z szóstki DO 626GE.
Nie odwrotnie
P.S. Narzekasz na skuteczność swoich? Może ameryka ma inne niż europa?
Nie odwrotnie
P.S. Narzekasz na skuteczność swoich? Może ameryka ma inne niż europa?
hteb napisał(a):Auto waży prawie 1,8T
aby na pewno?
Moja z klekotem waży 1540kg – nie uwierzę w cuda że 3.0 jest cięższy o 250kg
hteb napisał(a):Skuteczność serii jest baaaaardzo słaba...
To ja nie wiem co jest nie tak z Twoją – moja hamuje świetnie.
Masa w stanie gotowym do jazdy – czyli pełen zbiornik (GY z klekotem) to właśnie 1540kg.
Ja ważę 110
Popatrz w dowód rej. w pozycję G
P.S. Ja wysiadam z auta jak jest podnoszone
Ja ważę 110
Popatrz w dowód rej. w pozycję G
P.S. Ja wysiadam z auta jak jest podnoszone
hteb napisał(a):Gross Weight 2032kg
dopuszczalna masa całkowita (u mnie 2010kg)
Na zasadzie analogii obstawiam że GY z V6 waży 1560kg – czyli tylko 20kg więcej niż z klekotem
hteb napisał(a):Wyjdzie bzdura – poz.G – 1480kg
Wg mnie ociupinkę mało – ale na pewno nie bzdura ...
Ciekawe ile waży M6 V6 w sedanie albo w HB (różnica wagi pomiędzy sedanem a kombi przy tym samym silniku to 60kg)
Tak, tak. Na pewno waży z 300kg więcej
hteb, nie przesadzaj ...
Porównaj wagę 2.0 Comprex (diesel) i 2.5 v6 (benzyna) w 626 GE.
Zdziwiony ile może ważyć klekot?
Więc dalej uważam że – o ile w ogóle – to 3.0 V6 jest cięższy od 2.0 MZR-CD właśnie o te 22 kg.
Przecież nie masz innego zawieszenia, więc różnica pomiędzy dopuszczalną masą całkowitą GY w klekocie i V6 jest właśnie różnicą masy własnej aut.
Ale walimy OT
hteb, nie przesadzaj ...
Porównaj wagę 2.0 Comprex (diesel) i 2.5 v6 (benzyna) w 626 GE.
Mazda 626 GLX 2.0 TD Comprex
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 75 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Masa własna: 1280 kg
Mazda 626 GT 2.5i V6 24V
Pojemność skokowa: 2497 ccm
Moc maksymalna: 165 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Masa własna: 1275 kg
Zdziwiony ile może ważyć klekot?
Więc dalej uważam że – o ile w ogóle – to 3.0 V6 jest cięższy od 2.0 MZR-CD właśnie o te 22 kg.
Przecież nie masz innego zawieszenia, więc różnica pomiędzy dopuszczalną masą całkowitą GY w klekocie i V6 jest właśnie różnicą masy własnej aut.
Ale walimy OT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje