Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626

Postprzez NIdhogg86 » 30 wrz 2008, 21:59

Jesus , skąd masz taki vinyl na Madzi????Ja też chce!!!
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 17:57
Posty: 148
Skąd: Sulechów
Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS

Postprzez Grzyby » 30 wrz 2008, 22:09

Hazu napisał(a):A do tego zastosowałbym korektor sily hamowania

To w Xedzie go nie ma?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez bazyl wspaniały » 30 wrz 2008, 22:29

trzymać ludziska kciuki bo za parę dni gonię po kpl ham od M6 na przód i zaczynam zabawę, jeśli nie podejdą to zrobię sobie z nich kolczyki i będę nosił w ramach pokuty za naiwność <lol>
jak wyszło i czy wyszło lub dlaczego nie wyszło,oczywiście poinformuję na forum ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez qlesh » 30 wrz 2008, 22:34

bazyl wspaniały, niech Ci Bóg błogosławi w tych poczynaniach !! Ja trzymam kciuki :)
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Adaś » 30 wrz 2008, 22:37

toomas napisał(a):promyczek001 i zdziałałeś już coś z hamulcami od M6?

Zdziała jak znajdzie na Allegro za pół darmo <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Hazu » 1 paź 2008, 19:27

Grzyby napisał(a):Hazu napisał:
A do tego zastosowałbym korektor sily hamowania

To w Xedzie go nie ma?


Jest ale to wielka porażka a nie korektor.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez promyczek001 » 1 paź 2008, 23:39

Co do tylnych hamulcow to sprawdzony jest swap albo z 626 z 2000 roku na rynek amerykanski albo z mazdy protage.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Pajko » 2 paź 2008, 15:20

bazyl wspaniały wreszcie ktoś się odważył hehehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez bazyl wspaniały » 2 paź 2008, 22:33

Pajko napisał(a):bazyl wspaniały wreszcie ktoś się odważył hehehe

drżę na samą myśl :] , modlitwy ślę żeby pasowały
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez hteb » 5 paź 2008, 21:01

A próbował ktoś modzić coś z hamulcem przednim z rx-8 ? niby jeden tłoczek ale tarcza słuszna :)
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Postprzez Grzyby » 6 paź 2008, 10:39

hteb, ale tu mowa o przekładce tarcz Z szóstki DO 626GE.
Nie odwrotnie :)

P.S. Narzekasz na skuteczność swoich? Może ameryka ma inne niż europa?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez hteb » 6 paź 2008, 10:53

Niet – ameryka przed liftem ma to samo co EU. Skuteczność serii jest baaaaardzo słaba...
Auto waży prawie 1,8T więc seryjne 282mm mają ciężko :(
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Postprzez Grzyby » 6 paź 2008, 10:59

hteb napisał(a):Auto waży prawie 1,8T

aby na pewno?
Moja z klekotem waży 1540kg – nie uwierzę w cuda że 3.0 jest cięższy o 250kg <glupek2>

hteb napisał(a):Skuteczność serii jest baaaaardzo słaba...

To ja nie wiem co jest nie tak z Twoją – moja hamuje świetnie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez hteb » 6 paź 2008, 11:09

Na jaki nie wjadę podnośnik to aż skrzypi :) nie piszę o wadze netto tylko z pełnym bakiem i kierownikiem który waży 100kilo :D
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Postprzez Grzyby » 6 paź 2008, 11:12

Masa w stanie gotowym do jazdy – czyli pełen zbiornik (GY z klekotem) to właśnie 1540kg.
Ja ważę 110 :P
Popatrz w dowód rej. w pozycję G


P.S. Ja wysiadam z auta jak jest podnoszone :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez hteb » 6 paź 2008, 11:16

Wyjdzie bzdura – poz.G – 1480kg – na tabliczce obok drzwi kierowcy Gross Weight 2032kg.
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Postprzez Grzyby » 6 paź 2008, 11:26

hteb napisał(a):Gross Weight 2032kg

dopuszczalna masa całkowita (u mnie 2010kg)
Na zasadzie analogii obstawiam że GY z V6 waży 1560kg – czyli tylko 20kg więcej niż z klekotem

hteb napisał(a):Wyjdzie bzdura – poz.G – 1480kg

Wg mnie ociupinkę mało – ale na pewno nie bzdura ...
Ciekawe ile waży M6 V6 w sedanie albo w HB (różnica wagi pomiędzy sedanem a kombi przy tym samym silniku to 60kg)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez hteb » 6 paź 2008, 11:42

Nie sądzę by 2.0diesel miał tak niewielka różnicę wagi... 3.0 ma potężny blok, 2głowice i inne gówienka które wpływają na wzrost wagi... :(
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Postprzez Grzyby » 6 paź 2008, 11:57

Tak, tak. Na pewno waży z 300kg więcej <glupek2>

hteb, nie przesadzaj ...

Porównaj wagę 2.0 Comprex (diesel) i 2.5 v6 (benzyna) w 626 GE.

Mazda 626 GLX 2.0 TD Comprex
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 75 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Masa własna: 1280 kg


Mazda 626 GT 2.5i V6 24V
Pojemność skokowa: 2497 ccm
Moc maksymalna: 165 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Masa własna: 1275 kg


Zdziwiony ile może ważyć klekot?
Więc dalej uważam że – o ile w ogóle – to 3.0 V6 jest cięższy od 2.0 MZR-CD właśnie o te 22 kg.
Przecież nie masz innego zawieszenia, więc różnica pomiędzy dopuszczalną masą całkowitą GY w klekocie i V6 jest właśnie różnicą masy własnej aut.


Ale walimy OT <glupek2> <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez hteb » 6 paź 2008, 12:02

Niech Ci będzie – miałem parę klekotów i wiem że one ważą. Wrażenia z jazdy z v6 są jednak tak odmienne jak by ten przód śmiało 100kg więcej ważył.

Szukam rozwiązania skuteczniejszych hampli na przód... :| Seria jest naprawdę nie najlepsza...
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje