Kills on Road & Street

Postprzez Siw-y » 13 sty 2009, 10:26

Dziś skilowane E46 (z tego co udało się na fotach znaleźć)
był przede mną na światłach i ewidentnie nie dawał się wyprzedzić ale po zapięciu trójki zaczął zostawać w tyle
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Lukano » 13 sty 2009, 10:28

Kryształ napisał(a):4 napędzane:)

hehe nom o to mi chodziło. Dlatego zanim rozwinąłem jakąś prędkość nie tylko na liczniku jego już nie było.
Zobaczymy jak efeczka sobie z nią poradzi.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez radekkm » 13 sty 2009, 14:51

zapomnialem dodac ze wczoraj znow poznecalem sie na e46 330Ci,kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Gib » 13 sty 2009, 19:54

Siw-y czyżby auto zaczęło jechać ?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8941 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez LoB » 13 sty 2009, 23:52

kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...


hehhe z własnych doświadczeń oraz obserwacji ... chciałbym tylko dopisać, że kierowcy tacy jak ty często ślepo wierzą że kierowcy BMW się z nimi ścigają ;)
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Wujek Kamil » 14 sty 2009, 01:15

radekkm napisał(a):zapomnialem dodac ze wczoraj znow poznecalem sie na e46 330Ci,kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...


Radekkkm to co Ty masz w tej Maździnie swojej,że ponad 230KM Bawarkę ważącą tyle co MX-3 zamiatasz jak chcesz (czyt. znęcasz sie) – widze,że ktoś tu niskie 14tki lata na ćwiartkę ;)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez Fiveopac » 14 sty 2009, 01:31

Ciekawy merytorycznie temat. E46 330Ci wazy tyle co mx-3 V6. Lubie czytac tak obfite w wiedze posty :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez noucamp » 14 sty 2009, 10:01

Fiveopac napisał(a):E46 330Ci wazy tyle co mx-3 V6. Lubie czytac tak obfite w wiedze posty usmiech

i to pewnie w kombii :D
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Gib » 14 sty 2009, 10:06

330ci to jakieś 1500 kg, MX-3 po lifcie z V6 wg katalogu 1145 kg, ZE chyba nie jest dużo cieższe od K8 więc różnica masy jest tak na prawdę ogromna, jeśli trzyma katalog i ma 200 KM to powinna dawać radę z bawarskim klockiem, im niższe prędkości tym lepiej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8941 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 14 sty 2009, 10:23

ze jest 20 kg ciezsze od k8 :D
moj mx jest wybebeszony
zazdrosc :P
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Wujek Kamil » 14 sty 2009, 10:51

Zazdrosć – dlaczemu – mam szybsze autko tylko pierwsze słyszę,że ktoś sie ZNĘCA nad 330Ci – to dość szybkie autko i do paczki w ok. 6.5sec sie zbiera – analogicznie,zęby Mazdą sie nad tym ZNĘCAĆ musiałbyś do setki gonić w ok. 5 sec i na ćwiartkę mieć niskie 14 lub wysokie 13...a z tego co czytam w tym klubie ciężko nawet o 14sec. auta :) – dlatego spytałem. Pozdro :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez radekkm » 14 sty 2009, 11:04

spox
nie wiem jakie czasy robi moj mx,jezdzi dobrze i z tego sie ciesze
przyjdzie czas na zakup G-Techa i hamownie ale na razie mam wazniejsze wydatki
jedyne rozeznanie to kille ale to jak pojedzie auto przeciwnika zalezy od samego kierowcy a z tym bywa roznie
rowniez pozdro
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 14 sty 2009, 11:15

jak narazie to najszybsze klze ma luki czas 15,02 jak pamiętam , co jak na 2.5l nie jest szalem
Pyton162
 

Postprzez radekkm » 14 sty 2009, 11:19

nie jest szalem ale auto lukiego nie jest skonczone
mysle ze xxx ma szanse powalczyc o ile zrobi cos z waga
14,5 to taki rozsadny czas dla kl-ze
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 14 sty 2009, 11:53

dokladnie waga 323f ba klze jest tu największym minusem , do zlotu wiosennego juz nie duzo czasu wiec zobaczymy jakie czasy bedzie krecic , ale wydaje mi sie ze wysokie 14 to bedzie max
Pyton162
 

Postprzez iiyama » 14 sty 2009, 12:32

14,8 na ćwiare Kl-ze 323F ba w Angli koleś robi non stop co przejazd :) pózniej wkleje link
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez ravo » 14 sty 2009, 15:08

w porownaniu do innych klze to lukiego jest juz skonczone :) jesli jego jeszcze nie jest to co powiedziec o innych klze ? czasami jezdzacymi gorzej niz KL. Pati honorowo bys sie pokazal na wiosennym
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez iiyama » 14 sty 2009, 16:29

iiyama napisał(a):14,8 na ćwiare Kl-ze 323F ba w Angli koleś robi non stop co przejazd :) pózniej wkleje link


mam, kurcze teraz tych BA klze to się spory wysyp zrobił.

<embed width="448" height="361" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://s91.photobucket.com/flash/player.swf?file=http://vid91.photobucket.com/albums/k314/brianfrost/P1010318.flv"></embed>
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez lukster » 14 sty 2009, 17:22

ravo napisał(a):w porownaniu do innych klze to lukiego jest juz skonczone

Brakuje kolektorów wydechowych, które są podstawą (dzięki Green :( ) Do tego strojenie pod nasze paliwo i zrobienia portingu. Wtedy auto będzie skończone i średnie 14 nie będą niczym nadzwyczajnym.
ravo napisał(a):jesli jego jeszcze nie jest to co powiedziec o innych klze ? czasami jezdzacymi gorzej niz KL

Nie znam takich szczerze mówiąc. Natomiast znam takie które szału nie robią na wydechu od k8, a uwierz mi jest to niezła zatyczka. Jacek np napakował sprzętu do środka, założył wielkie koło, a moim zdaniem jego silnik jest mocniejszy od mojego, coś o tym wiem :)
Ostatnio edytowano 14 sty 2009, 21:44 przez lukster, łącznie edytowano 1 raz
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 14 sty 2009, 17:27

Luki1010 napisał(a):rakuje kolektorów wydechowych, które są podstawą

raczej,do tego zaplon,grube uszczelki pod kolektor,lekki zamach 4kg,lekki pas,przepustnica 68mm,wywalic srodek,pompa walbro,regulator cisnienia,strojenie i niskie 14
potem tylko nitro sztrzal 75 lub 100 i mamy wysokie 12-stki :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje