Kills on Road & Street

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 10:16

wczoraj z rolki kill na e36 m3 cabrio 280km i na nowym audi TT V6
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2009, 11:26

lewicki01 napisał(a):ja tam nie wiem co jest z tym silnikiem Marcina ale odcinke ma faktycznie bardzo doleko :) wczoraj doszliśmy do wniosku że ma kiepską pope paliwa i że musi założyć od GT bo na razie to ma od BP SOHC <killer>

Przede wszystkim to niech najpierw naprawi VICS (system zmiennej pojemności kolektora dolotowego) bo jak z nim gadałem na GG to mówił, że mu to nie działa.

Lukasz_zdw O czym ty wogóle gadasz? <lol>
Czy ja gdzieś napisałem, że seryjne GT robi jakiś szał? <lol>
Już wszyscy na tym topicu wiedzą, że najszybsze na świecie są K8 hahaha

P.S.: Z tymi pierdołami chodziło mi o to, że dodatkowe 12KM w aucie ważącym 1040kg nie wpłynie kompletnie na osiągi <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Rafał » 7 mar 2009, 11:36

– rozpoczęcie konkurencji zręcznościowych:
* wyścigi na 400 m (pomiar profesjonalnym sprzętem mierzącym także czas reakcji)


Kto pojedzie do Konina to rozwieje niektóre wątpliwości <diabełek>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez ravo » 7 mar 2009, 11:43

Rafał
ale Ci co najwiecej tu pisza to sie nie pojawiaja na zlotach :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 12:18

raczej latwiej bedzie dla mnie podjechac na drag strip niz kisic sie do polski
czy to tez nie beda wiarygodne pomiary jak hamownia i g-tech ??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez ravo » 7 mar 2009, 12:20

beda :) ale tak naprawde jak sie chce porownac 2 auta to najlepiej zrobic to w tej samej chwili, w tym samym miejscu :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 12:32

ravo juz na to leje czy ktos mi wierzy czy nie,bez sensu ta cala sytuacja,daje do zrozumienia ze czesc forumowiczow niepotrzebnie wogole sie loguje,hamownia i g-tech pokazaly ze mam w tym momencie najszybsze klze i mam w <dupa> co inni o tym mysla,bede robil swoje a na stripa sie przejade dla wlasnej przyjemnosci,podrawiam wodzu
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez pawlak32 » 7 mar 2009, 14:01

Jacek176 jeśli o mnie chodzi to możesz w domu mieć oltarz i na nim BP DOHC i codziennie rano sie do niego modlić żeby brał mniej oleju. Bo widze ze traktujesz to jak ósmy cód świata. Danisz dostał baty od tego "najwolniejszego K8" z którego tak sie smiejesz. Nie wiem czemu ale nie dopuszczasz do siebie myśli ze K8 i BP DOHC to sa jaknajbardziej porównywalne silniki. I jadą praktycznie tak samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 14:07

pawlak32 mysle ze 323 jest lzejsze od mx-a i to wystarczy
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2009, 14:10

pawlak32 napisał(a):Bo widze ze traktujesz to jak ósmy cód świata.

Możesz przytoczyć moje słowa na podstawie których wysnułeś taki wniosek?
Bo ja nie wiem o czym ty mówisz :|
Ja mam wrażenie, że sytuacja jest całkiem odwrotna i że na tym forum panuje kult K-serii. Wszyscy jak mantre powtarzają V6...V6...V6... i modlą się z uwielbieniem. I jak tylko trafi się ktoś, taki jak ja, który nie widzi nic specjalnego w tych "cudownych" V6 Mazdy od odrazu jest napadany przez takich jak Ty albo Lukasz_zdw.

pawlak32 napisał(a):Danisz dostał baty od tego "najwolniejszego K8" z którego tak sie smiejesz.

Od którego K8 Danisz dostał baty? Bo nic o tym nie wiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Adaś » 7 mar 2009, 14:44

Jacek176 napisał(a):I jak tylko trafi się ktoś, taki jak ja, który nie widzi nic specjalnego w tych "cudownych" V6 Mazdy od odrazu jest napadany przez takich jak Ty albo Lukasz_zdw.

Bo w K-series Mazdowskich nic specjalnego nie ma, oprócz tego, że fajniej się tym jeździ niż R4 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Dudson » 7 mar 2009, 14:55

dokładnie Adaś, fajnie posłuchać dżwięku i to wszystko ...

Wczoraj dostałem 4 razy od Badyla <killer> , za każdym razem o długość auta, 2 razy z rolki i 2 razy normalnie, ładnie jeździ ta srebrna pokraka :P
<<<<Nie ma ludzi niezastąpionych... ... ale są niezastąpione samochody!!:)>>>>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 12:50
Posty: 945
Skąd: Izbica/Krasnystaw
Auto: 323F BA KF ;)

Postprzez pawlak32 » 7 mar 2009, 14:57

Danisz w borsku mial gorsze czasy niż troll swoim K8.I zdaje sie ze ta jego mazda miala cos kolo 140 koni ? Nie jestem pewny. V6 to dzwięk i wysoka kultura pracy, z drugiej strony wysoka paliwożerność tej jednostki sprawia ze jednak sie do niej nie modle :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 15:02

radekkm napisał(a):hamownia i g-tech pokazaly ze mam w tym momencie najszybsze klze


Zdajesz sobie sprawę, że hamownia hamowni nie równa ?? A wyniki z G-TECH-a to mozna sobie wsadzic daleko ?? W Polsce co druga hamownia nie posiada porządnego nadmuchu...


Radek, zrob to dla nas i przyjedz na zlot, wtedy pokazesz co potrafisz, bo naprawde dla wiekszosci z nas to ciekawa teoria, szczegolnie gdy piszesz o autach seryjnie posiadajacych moc wieksza o ponad 80 KM...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Troll Bagienny » 7 mar 2009, 15:04

pawlak32 napisał(a):Danisz w borsku mial gorsze czasy niż troll swoim K8

Jego najlepszy przejazd był chyba o niecałe 0.1s lepszy niż mój, czyli można powiedzieć, że jadą równo. W półfinale dostałem, bo skopałem kompletnie start, więc nie ma co porównywać jak te 2 auta jadą razem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Adaś » 7 mar 2009, 15:06

pawlak32 napisał(a):z drugiej strony wysoka paliwożerność tej jednostki

E tam, jak patrzę w temat ze spalaniem 323 i widzę, że ludziom Z5 pali 12-13 po mieście, to myślę, że nie ma powodów do narzekań.

Dudson napisał(a):dokładnie Adaś, fajnie posłuchać dżwięku i to wszystko ...

No i elastyczność :) Vki nie trzeba pałować na obroty, żeby jechała. W mieście wystarczy do 3200 obrotów ją kręcić, żeby się sprawnie odpychała :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lukasz_zdw » 7 mar 2009, 15:23

Jacek176 napisał(a):Już wszyscy na tym topicu wiedzą, że najszybsze na świecie są K8 <lol>



Jacek176 napisał(a): O czym ty wogóle gadasz? <lol>


Czy ja gdzieś napisałem ze K8 jest najszybsze na świecie?? hahaha

Żal...
Lukasz_zdw
 

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2009, 15:25

pawlak32 napisał(a):Danisz w borsku mial gorsze czasy niż troll swoim K8.

Chyba w twoich snach :P
Tylko jeden samochód z klasy profi wykręcił lepszy czas od Danisza: Winetou w MX-3 z KF. Ale tak szczerze mówiąc to mi coś wygląda na błąd pomiaru. We wszystkich innych przejazdach kręcił wysokie 16 a nawet 17, a tu nagle jeden przejazd 15.78 :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Troll Bagienny » 7 mar 2009, 15:29

Sprawdziłem i Danisz miał 16.182, a ja 16.282. Błędu nie było, bo wszystkie czasy moje i jego są mniej więcej podobne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez lukster » 7 mar 2009, 15:29

oj nie drapcie się dziwczyny :D Danisz miał bg zdłubane przez szkopów, nie wiadomo c o tam namotali ale szło lepiej niż seria. Poza tym jako jedyny na szybko wypróżnił auto. Także proszę nie stawiać jego fury jako reprezentanta seryjnej bg ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje