Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 8 mar 2009, 22:21

chodziło mi o to, cytat z Racingforum:
Jaden 2ZZ tylko mi się trafił na hamowni, który miał ok.190KM ale był po przeb. 2tys.km – pozostałe w granicach 170-180KM

Przy deklarowanych 192 to naprawde słabo.

Ale już nic nie mówie bo znowu wyjdzie że zazdroszczę. Leć na hamownie i się okaże.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8940 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 8 mar 2009, 22:26

Gibsong napisał(a):
Jaden 2ZZ tylko mi się trafił na hamowni, który miał ok.190KM ale był po przeb. 2tys.km – pozostałe w granicach 170-180KM

Przy deklarowanych 192 to naprawde słabo.

Moim zdaniem to normalne. We wszystkich silnikach z biegiem czasu konie uciekaja spod maski.
Ja kiedyś kupiłem Mitsubishi Eclipse GS-T. Jak je kupowałem miało 6 lat i 59tys mil przebiegu. Na oko silnik bardzo zdrowy, nie brał wogóle oleju, nie kopcił. Z ciekawości pojechałem na hamownię. Z seryjnych 210KM zostało tylko 189KM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Udesky » 8 mar 2009, 22:27

Jacek176 napisał(a):We wszystkich silnikach z biegiem czasu konie uciekaja spod maski.

Ale w dieslach nie. :P
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Gib » 8 mar 2009, 22:28

ciekawe ile mój FS miał koni jak wyjeżdżał z fabryki skoro teraz wypluł 117 na zasyfionym filtrze powietrza.

Udesky jak nie zaślepisz EGR w TDI to uciekną.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8940 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 8 mar 2009, 22:30

Udesky napisał(a):
Jacek176 napisał(a):We wszystkich silnikach z biegiem czasu konie uciekaja spod maski.

Ale w dieslach nie. :P

W dieslach też :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Udesky » 8 mar 2009, 22:33

Gibsong napisał(a):Udesky jak nie zaślepisz EGR w TDI to uciekną.

Po wykresach diesli (nie tylko TDI) nie widzę aby uciekały, a wątpię aby większość z nich miała zaślepione EGR, ale jeśli jest tak faktycznie to jego zaślepienie + czyszczenie kolektore załatwi sprawę.
Jacek176 napisał(a):W dieslach też

Jeśli w paru letnich TDI zamiast 101KM maja zazwyczaj ok 110KM, a w 110KM zazwyczaj między 110 – 125KM to fajnie uciekają. :P Z resztą patrząc co jest w 2.0D M6 to też fabryka daje więcej niż papiery. :D
Wiem ze 1.6HDI uciekają koniki.
Ale koniec OT to nie odpowiedni temat.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Jacek176 » 8 mar 2009, 22:55

Udesky napisał(a):Wiem ze 1.6HDI uciekają koniki.

HDI to nie trzymają mocy wyjeżdżając z salonu <lol> Od dawna tak było i jest.
Ale tak to jest jak ktoś kupuje francuza :P
Co do innych diesli to większość wykresów jakie widziałem to w miarę młode auta. Ciężko znaleźć wykres diesla który ma więcej niż 7 lat.
Sam, kiedyś miałem diesla i też zamiast 105KM po 5 latach wypierdział tylko 98KM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Adriano_4G » 8 mar 2009, 23:12

Wczoraj pierwsza ciekawsza ustawka – ja sam ze wstepnie wyprutym wnetrzem, Noucamp swoim S14 shamowanym na 215 KM z ciężką pupą Lukiego na pokładzie.
Ze startu byłem bez szans z RWD – było na tyle mokro, że trakcję łapałem dopiero na trójce, ale jak lecieliśmy z rolki z trójki to o ile przycisnąłem minimalnie wcześniej od Noucampa (nie mam jeszcze MBC założonego i mi się turbo mimo swoich niewielkich rozmiarów dość długo napędza) to 100-160 lecieliśmy łeb w łeb. :)
Obydwaj mamy w planach podniesienie boosta jak się pogoda poprawi, także wkrótce kolejne starcie. :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez Udesky » 8 mar 2009, 23:28

Jacek176 napisał(a):Ale tak to jest jak ktoś kupuje francuza

Ten sam silnik pakowali do Mazdy 3, Focusa II i Volvo V50. :P
A co do killi to wczoraj dokonał tego na mnie kierowca Pandy. Nie wiem co tam miał za silnik, ale zwijał asfalt tymi małymi kółeczkami tak, że radia nie słyszałem <lol> a wszystko po to by 200m dalej na światłach wepchnąć się przede mnie – pominę fakt że za ów światłami z 2 pasów robiły się 3. hahaha
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez xXx » 8 mar 2009, 23:54

radekkm napisał(a): jego lachociagom



Spoko Radku, mnie nie obraziles, gorzej bedzie z osobami ktorym "pojechales po całości" wtedy zrozumiesz co znaczy impulsywność...

P.S. Co do rzekomego zadufania to nigdy nie napisalem, ze mam najszybsze KL-ZE na forum w przeciwienstwie do Ciebie uzytkowniku radekkm...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez noucamp » 9 mar 2009, 10:09

Adriano_4G napisał(a):to 100-160 lecieliśmy łeb w łeb. usmiech

powiedzmy... ja od 100 km/h na 3 biegu mam jakieś 3 tyś z kawałkiem :) a jak się od 70 tneliśmy do 160 to było z 2 długości jak nie lepiej :) przynajmniej tak to wyglądało w lusterku. tak czy inaczej tak chwalona na tym forum b series hądy powinna dostał łomot :P
Ostatnio edytowano 9 mar 2009, 10:17 przez noucamp, łącznie edytowano 1 raz
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 9 mar 2009, 10:13

Noucamp, z SR20DET tak wlasnie jest, ze musisz startowac z rollowanego przy okolo 4000 obrotow, czyli drugi bieg okolo 70km/h z racji dlugich przelozen, jezeli obroty beda nizsze to masz na starcie udupione...

Bardzo pomaga lekki strzal ze sprzegla, poniewaz turbo szybciej wstaje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez noucamp » 9 mar 2009, 10:17

xXx napisał(a):z racji dlugich przelozen,

są okrutnie długie :D ale rzeczywiście 2 bieg jest najlepszy do rolki :)


xXx napisał(a):Bardzo pomaga lekki strzal ze sprzegla, poniewaz turbo szybciej wstaje...

spróbuje
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 9 mar 2009, 10:27

Powiem po sobie, ze uwielbiam skrzynię biegów w Nismo, jest po prostu swietna, idealne do tego silnika i do setup-u na jakim jezdze. 120km/h na drugim biegu oraz 175-180km/h na trzecim jest niesamowite, wystarczy pomyslec ze wiekszosc aut scigajacych sie z Toba traci czas na zmianę biegu w momencie, gdy Ty jedziesz caly czas na pelnym boost-cie <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Gib » 9 mar 2009, 10:33

;–) my bardzo cenić hądoskie BeSerie ale wzdłużny DET bardziej i u Ciebie racja że one powinny łomota dostawać.

Tak sobie czytam opinie zadowolonych użytkowników 200 SX i dochodze do wniosku że na polskie drogi to chyba jedno z szybszych aut tak do streeta. Zrobione na 300-350 KM z czym przegra? C6 Z06?
Ostatnio edytowano 9 mar 2009, 10:36 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8940 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukano » 9 mar 2009, 10:35

noucamp napisał(a):powiedzmy... ja od 100 km/h na 3 biegu mam jakieś 3 tyś z kawałkiem

heheh to jak u mnie. na mieście śmigam na II max III biegu.
na III przy 70 km/h mam 2 tysięce obrotów.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez noucamp » 9 mar 2009, 15:17

xXx napisał(a):Powiem po sobie, ze uwielbiam skrzynię biegów w Nismo

jeden z mocniejszych punktów nissana :D też mi sie podoba... szczególnie że jak ja wbijam 3 bieg to luki zaraz po mnie wbija czwarty...


Gibsong napisał(a):BeSerie ale wzdłużny DET bardziej i u Ciebie racja że one powinny łomota dostawać.

jedyne B którego się obawiam to z integry...


Gibsong napisał(a):ak sobie czytam opinie zadowolonych użytkowników 200 SX

jak sie trafi na model IGŁA jak mój ;) i z z tego co widzę xXxa to auto nie do zajechania... ale wystarczy parę razy przypałować na zimnym, nie zmieniać oleju co 5 tyś i remont można robić :)


Gibsong napisał(a):dochodze do wniosku że na polskie drogi to chyba jedno z szybszych aut tak do streeta


i mimo wszystko "tanie" w utrzymaniu, nie jest to żaden wynalazek, żadne v6 zwykły bardzo wytrzymały R4
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 9 mar 2009, 16:13

Tak sobie czytam opinie zadowolonych użytkowników 200 SX i dochodze do wniosku że na polskie drogi to chyba jedno z szybszych aut tak do streeta. Zrobione na 300-350 KM z czym przegra? C6 Z06?


Tak naprawde, to z takim setupem wkraczas się juz do grona "szybszych aut". Moze za jakis czas uda mi sie stanac z lancerem EVO VIII 345 KM, oczywiscie z rolki, bo o starcie z miejsca nie ma mowy...

Jezeli sie uda, a powinno to będę bardzo zadowolony, bardz co badz S14A narobilo zamieszania ostatnim czasy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez 8dyb8 » 9 mar 2009, 22:18

no ale do jazdy na codzien to sie srednio nadaje :) przynajmniej jak ze 2 lata temu sie przymierzalem do autek i studiowalem miedzy innymi forum turbokillers, wiekszosc uzytkownikow miala 'dupowoz' na codzien a nissanem wyjezdzala od swieta zeby poszalec, a co to za frajda kupowac autko i nie moc sobie codziennie posmigac ze wzgledu na spalanie, ktorego 6 litrowy f-body by sie nie powstydzil :D

no ale kogo obchodzi spalanie z drugiej strony jak sie decyduje na takie autko, zreszta to toche nie miejsce na pisanie o spalaniu bo zaraz ktos z 250 konnym klekotem wyskoczy ze pali mu 2x mniej ropy niz moja 130 konna honda :D

btw gdzie s14a sie szuka? bo na alledrogo stoja teraz 3, w tym jedna skasowana :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Adriano_4G » 9 mar 2009, 22:30

noucamp napisał(a):powiedzmy... ja od 100 km/h na 3 biegu mam jakieś 3 tyś z kawałkiem :) a jak się od 70 tneliśmy do 160 to było z 2 długości jak nie lepiej :) przynajmniej tak to wyglądało w lusterku. tak czy inaczej tak chwalona na tym forum b series hądy powinna dostał łomot :P

moja skrzynia też do krótkich nie należy – odcięcie na trójce mam przy 160 km/h i jazdy od 70 km/h nie uznaję za wyścig, bo na dwójce mieliłem, a na trójce też mam zbyt niskie obroty żeby mówić o efektywnym przyspieszaniu. :]
zresztą nie ma co dywagować na ten temat – Twoje s14 jest w tej chwili szybsze, ale spodziewałem się znacznie większej różnicy i to mnie cieszy, będzie pogoda to chętnie stanę jeszcze raz, zresztą sezon dopiero idzie, jeszcze z 300 razy się będziemy ciachać w tym roku. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje