SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA

Postprzez Globy » 3 sty 2004, 17:41

Ja chetnie podwyzsze stawke. Tylko jeszcze nie wiem, po ktorej stronie sie opowiem :)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez xXx » 3 sty 2004, 18:05

Mordeczko jak się wkurzę to zrobię wtedy kiedy znajdę silnik i wtedy to się moge zakładac nawet o twoją MX3 <lol>


Zastanawiam się tylko nad tym, czy robić SWAP w tej F-ce czy kupić następną z 97 lub 98 roku wyposażoną maksymalnie oraz nie bitą wcale z silnikiem 1.5 i robić wszystko od podstaw, bo i tak kupę rzeczy trzeba by wymienić.


Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Zombi » 3 sty 2004, 20:55

Silnik Millera widzialem raz w zyciu w ogloszeniach golas bez wiazki bez osprzetu 5000 plnów stan hgw. 2,5 to za 2500 kupisz, sam silnik z papierem moze z osprzetem. Ale nalezy zebrac te 5000 plnów i szukac silnika moze trafisz taniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez xXx » 3 sty 2004, 21:59

Morder tak apropos to flaszkę moge postawić bez zakładanie się <lol>


Kurcze tak sobie czytałem co napisał @-tech o wadliwym działaniu VRIS-ów w KL i najchętniej to załadował bym sobie Millera, ale nie wiadomo czy wejdzie mi pod maskę, a nawet jak wejdzie to niby jaką skrzynię,sprzęgło i półosie mam tam włożyć żeby pasowały i wytrzymaly, bo poważnie nie wiem.


Ciekawe jak jest z układem chłodzenia i dolotem powietrza, bo to to też mnie zastanawia.


Powiedzcie mi jeszcze czy silnik KL-ZE jest podobny w budowie zewnętrznej do KL i czy mozna go dostać gdzieśw Polsce ??

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Globy » 3 sty 2004, 22:24

Chyba o tej opcji mozesz zapomniec, silniczek rozprowadzany tylko w Japonii. Co do silnika Millera, to chyba przechodzimy jednak w sfere marzen. Tak to wyglada:

Obrazek

Koszty bylyby ogromne, a sprowadzenie odpowiednich czesci trudne. Jesli chodzi o KL'e, zawsze mozesz wrzucic prosta instalke i po klopocie :)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez xXx » 3 sty 2004, 22:30

Niby zawsze, a nie zawsze, bo Smirnoff ma kłopoty z LPG

Miller robi wrażenie i wiem jak wygląda, bo widziałem przecież razem z Tobą na spocie.

Znalazłem gdzieś w ogłoszeniach jakąś firmę co podobno ma silniki Millera i wysłałem maila.....a co będzie to zobaczymy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Globy » 3 sty 2004, 22:39

To tak, jakbys zapomnial :) Zycze w kazdym razie powodzenia, milo byloby miec w Klubie taka Madzie. Jesli chodzi o KL, to nie mozemy wiecznie bazowac na niepowodzeniach Smirnoffa, bo za daleko odchodzimy od obiektywizmu. Na forum jest kilka Cronosow V6 z LPG i nikt nie narzeka.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez marek » 4 sty 2004, 04:11

Poczekaj Morda, bo kiedyś będzie spot Mazd ze "swapami" i przyjedzie tylko Patryk i ja :D 323F 2.5 V6 i MX-3 2.5 V6 <jupi> <jupi>
W sumie ja już mam "swapa" bo przecież mam 2.0, ale dla mnie to żaden swap, 2.5 to konkret :)
A swoją drogą Patryk to sprawdź jaki masz symbol skrzyni i porównaj z symbolem skrzyni przy silniku KL może masz taką samą, mazda mx-3 ma taką samą jak w KL, różnią się tylko przełożeniem końcowym (mx ma krótsze) i przez to po swapie są duże problemy z trakcją...
Ja już mam problemy z trakcją przy 2.0 a co będzie z 2.5 <tazz>
Generalnie u mnie "wcinka" na skrzyżowaniu jak jest mokro jest niewykonalna, bo stoję w miejscu

PS. silnika najlepiej szukać w Niemczech po wejściu do unii, w USA KL z osprzętem i 80kkm przebiegu kosztuje 1000 dolców
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Morder » 4 sty 2004, 12:28

Marek nie mogę się doczekać przejażdżki twoim mx-em 2.0 V6. Moglibyśmy też sprawdzić 2.0 z 1.8, będziesz na spocie 2-dniowym na lotnisku w Rykach ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez xXx » 4 sty 2004, 14:11

Muszę sprawdzić symbol skrzynii biegów, bo jeżeli mówisz, że są problemy z trakcją to troszkę niedobrze, ale to jest najmniejszy problem.

Mam pytanie czy przejawiają się one na niskich biegach czy na wyższy, bo z tego co zrozumiałem masz teraz takie przełożenie główne, że zawsze mieli kołami.


Poczekamy na Unię i jak znajdę silnik to biorę.....może znajdzie się wtedy chętny na moje 2.0V6, bo dodam, że chodzi pięknie co mogli sprawdzić koledzy na ostatnim spocie (wogóle nie słychać popychaczy).


Pozdro wszystkim i dzięki za wypowiedzi...


P.S. Powiedzcie mi co sądzicie jeszcze o układzie chłodzenia, bo z tego co widziałem 323F i 626 z silnikami V6 nają na pierwszy rzut oka jednkowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR


Postprzez marek » 4 sty 2004, 20:15

Patryk, ja mam teraz standardowe przełożenie głowne MXa, ale jest ono dosyć krótkie, np brakuje szóstego biegu (pewnie Morder się ze mną zgadza) Objawia się to tak że standardowo na suchym asfalcie jak się przyśpiesza od 0 to przy zmianie na dwójkę trochę się ślizga..
Dziś jechałem z kumplem (zimowe opony 185 – trochę za wąskie):
jedynka 3000 obr start, i pisk, przyspieszam do ok 5000 obr, dwójka i nie przyspieszam bo 0 przyczepności, gaz wcisnąłem do ok 3/4 i musiałem odpuścić żeby to miało sens... kumpel był lekko zdziwiony
Pewnie u Mordy jest tak samo bo te parę koni więcej nie ma takiego znaczenia!
A mierzyłem ostatnio przyspieszenia (stoperem we dwóch z bratem, więc mała dokładność) do 100 ok. 8 sekund, 60-100 na trójce 8 sekund, 80-120 na trójce 7 sekund, ciekawe jak to wygląda u innych?. Warunki pomiaru: ok. 1-3 stopnie, suchy asfalt, opony Pirreli Winter 185/60 na felgach alu

PS. Na spocie pewnie nie będe, bo jak pamiętasz mieszkam nad morzem i mam kawał drogi (gdziekolwiek te Ryki są :] )
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez XsiX » 4 sty 2004, 20:18

marek napisał(a): Na spocie pewnie nie będe, bo jak pamiętasz mieszkam nad morzem i mam kawał drogi (gdziekolwiek te Ryki są :] )
Pozdrawiam


Ryki są gdzieś na trasie Wa-wa – Lublin, i nie będzie to zwyczajny spot tylko spot kilkudniowy. Może mimo wszystko wyskrobiesz troche czasu i ochoty aby się z nami spotkać ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez marek » 4 sty 2004, 20:26

Ochotę to mam, z czasem gorzej, zależy w jakim to będzie terminie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez XsiX » 4 sty 2004, 20:34

na pewno będzie to na wiosnę – prawdopodobnie kwiecień / maj, co do terminów nie masz się co martwić bo zostaną podane 2-3 daty i wszyscy wspólnie wybierzemy optymalny dla nas termin <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez GrzegorzSz » 4 sty 2004, 20:35

Ja bym najchetniej do swojego autka wsadzil jakis silniczek > V8 :D

Wtedy bylo by co pokazywac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez xXx » 4 sty 2004, 20:58

Co do silników V8, to moim zdaniem nie ma on już tak ładnego dźwieku jak V6, który to jest wprost Hardcorowy.


Marek, dzięki za zainteresowanie i mam nadzieję, że się spotkamy na spocie w Rykach, bo jak to powiedział Xsix będzie to spot 2-3 dniowy i będzie Ekstra, bo ja już teraz nie mogę się doczekać.


Co do spotkania, to jak bede nad morzem napewno w te wakacje to chętnie Cię odwiedzę oczywiście jak bedziesz miał ochotę.


Nic narazie skoncentrujmy się na temacie, który to porzedł nieco w innym kierunku :D

P.S. Tak myślę sobie, że nawet jak się ślizga na mokrej nawierzchni to na suchyn będzie Cool :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez marek » 5 sty 2004, 01:41

Problem trakcji chcę rozwiązać poprzez szersze oponki, co najmniej 225, zobaczymy jakie maxymalnie wchodzą!!
No ale dzięki krótkiemu przełożeniu w "dragu" jest się lepszym, a V-max powyżej 200 jest wystarczający

Ten KL-ZE z twoich linków byłby ideałem ;P

PS. Zapraszam w wakacje nad morze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez xXx » 5 sty 2004, 13:24

Właśnie KL-ZE to jest to co chciałbym mieć najbardziej. Napisałem gdzieś maila i mówią, że mogą sprowadzić mi silnik jaki chcę i z osprzętem i bez.


Ciekawe tylko za jaką kasę i w jakim stanie......i czy wszystko bedzie pasować, bo martwię się o skrzyniębiegów, półosie i sprzęgło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Carrrlos » 7 sty 2004, 20:25

PatrykK napisał(a):Co do silników V8, to moim zdaniem nie ma on już tak ładnego dźwieku jak V6, który to jest wprost Hardcorowy.


punkt widzenia zalezy od punktu .....
chociaż kolega ma BMW 800coś tam, takie coupe i jego V12 już mnie tak nie jara, jak moje V8
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje