SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA
Ja chetnie podwyzsze stawke. Tylko jeszcze nie wiem, po ktorej stronie sie opowiem
Mordeczko jak się wkurzę to zrobię wtedy kiedy znajdę silnik i wtedy to się moge zakładac nawet o twoją MX3
Zastanawiam się tylko nad tym, czy robić SWAP w tej F-ce czy kupić następną z 97 lub 98 roku wyposażoną maksymalnie oraz nie bitą wcale z silnikiem 1.5 i robić wszystko od podstaw, bo i tak kupę rzeczy trzeba by wymienić.
Pozdro
Zastanawiam się tylko nad tym, czy robić SWAP w tej F-ce czy kupić następną z 97 lub 98 roku wyposażoną maksymalnie oraz nie bitą wcale z silnikiem 1.5 i robić wszystko od podstaw, bo i tak kupę rzeczy trzeba by wymienić.
Pozdro
Silnik Millera widzialem raz w zyciu w ogloszeniach golas bez wiazki bez osprzetu 5000 plnów stan hgw. 2,5 to za 2500 kupisz, sam silnik z papierem moze z osprzetem. Ale nalezy zebrac te 5000 plnów i szukac silnika moze trafisz taniej.
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
Morder tak apropos to flaszkę moge postawić bez zakładanie się
Kurcze tak sobie czytałem co napisał @-tech o wadliwym działaniu VRIS-ów w KL i najchętniej to załadował bym sobie Millera, ale nie wiadomo czy wejdzie mi pod maskę, a nawet jak wejdzie to niby jaką skrzynię,sprzęgło i półosie mam tam włożyć żeby pasowały i wytrzymaly, bo poważnie nie wiem.
Ciekawe jak jest z układem chłodzenia i dolotem powietrza, bo to to też mnie zastanawia.
Powiedzcie mi jeszcze czy silnik KL-ZE jest podobny w budowie zewnętrznej do KL i czy mozna go dostać gdzieśw Polsce
Pozdro
Kurcze tak sobie czytałem co napisał @-tech o wadliwym działaniu VRIS-ów w KL i najchętniej to załadował bym sobie Millera, ale nie wiadomo czy wejdzie mi pod maskę, a nawet jak wejdzie to niby jaką skrzynię,sprzęgło i półosie mam tam włożyć żeby pasowały i wytrzymaly, bo poważnie nie wiem.
Ciekawe jak jest z układem chłodzenia i dolotem powietrza, bo to to też mnie zastanawia.
Powiedzcie mi jeszcze czy silnik KL-ZE jest podobny w budowie zewnętrznej do KL i czy mozna go dostać gdzieśw Polsce
Pozdro
Chyba o tej opcji mozesz zapomniec, silniczek rozprowadzany tylko w Japonii. Co do silnika Millera, to chyba przechodzimy jednak w sfere marzen. Tak to wyglada:
Koszty bylyby ogromne, a sprowadzenie odpowiednich czesci trudne. Jesli chodzi o KL'e, zawsze mozesz wrzucic prosta instalke i po klopocie
Koszty bylyby ogromne, a sprowadzenie odpowiednich czesci trudne. Jesli chodzi o KL'e, zawsze mozesz wrzucic prosta instalke i po klopocie
Niby zawsze, a nie zawsze, bo Smirnoff ma kłopoty z LPG
Miller robi wrażenie i wiem jak wygląda, bo widziałem przecież razem z Tobą na spocie.
Znalazłem gdzieś w ogłoszeniach jakąś firmę co podobno ma silniki Millera i wysłałem maila.....a co będzie to zobaczymy
Miller robi wrażenie i wiem jak wygląda, bo widziałem przecież razem z Tobą na spocie.
Znalazłem gdzieś w ogłoszeniach jakąś firmę co podobno ma silniki Millera i wysłałem maila.....a co będzie to zobaczymy
To tak, jakbys zapomnial Zycze w kazdym razie powodzenia, milo byloby miec w Klubie taka Madzie. Jesli chodzi o KL, to nie mozemy wiecznie bazowac na niepowodzeniach Smirnoffa, bo za daleko odchodzimy od obiektywizmu. Na forum jest kilka Cronosow V6 z LPG i nikt nie narzeka.
Poczekaj Morda, bo kiedyś będzie spot Mazd ze "swapami" i przyjedzie tylko Patryk i ja 323F 2.5 V6 i MX-3 2.5 V6
W sumie ja już mam "swapa" bo przecież mam 2.0, ale dla mnie to żaden swap, 2.5 to konkret
A swoją drogą Patryk to sprawdź jaki masz symbol skrzyni i porównaj z symbolem skrzyni przy silniku KL może masz taką samą, mazda mx-3 ma taką samą jak w KL, różnią się tylko przełożeniem końcowym (mx ma krótsze) i przez to po swapie są duże problemy z trakcją...
Ja już mam problemy z trakcją przy 2.0 a co będzie z 2.5
Generalnie u mnie "wcinka" na skrzyżowaniu jak jest mokro jest niewykonalna, bo stoję w miejscu
PS. silnika najlepiej szukać w Niemczech po wejściu do unii, w USA KL z osprzętem i 80kkm przebiegu kosztuje 1000 dolców
W sumie ja już mam "swapa" bo przecież mam 2.0, ale dla mnie to żaden swap, 2.5 to konkret
A swoją drogą Patryk to sprawdź jaki masz symbol skrzyni i porównaj z symbolem skrzyni przy silniku KL może masz taką samą, mazda mx-3 ma taką samą jak w KL, różnią się tylko przełożeniem końcowym (mx ma krótsze) i przez to po swapie są duże problemy z trakcją...
Ja już mam problemy z trakcją przy 2.0 a co będzie z 2.5
Generalnie u mnie "wcinka" na skrzyżowaniu jak jest mokro jest niewykonalna, bo stoję w miejscu
PS. silnika najlepiej szukać w Niemczech po wejściu do unii, w USA KL z osprzętem i 80kkm przebiegu kosztuje 1000 dolców
Muszę sprawdzić symbol skrzynii biegów, bo jeżeli mówisz, że są problemy z trakcją to troszkę niedobrze, ale to jest najmniejszy problem.
Mam pytanie czy przejawiają się one na niskich biegach czy na wyższy, bo z tego co zrozumiałem masz teraz takie przełożenie główne, że zawsze mieli kołami.
Poczekamy na Unię i jak znajdę silnik to biorę.....może znajdzie się wtedy chętny na moje 2.0V6, bo dodam, że chodzi pięknie co mogli sprawdzić koledzy na ostatnim spocie (wogóle nie słychać popychaczy).
Pozdro wszystkim i dzięki za wypowiedzi...
P.S. Powiedzcie mi co sądzicie jeszcze o układzie chłodzenia, bo z tego co widziałem 323F i 626 z silnikami V6 nają na pierwszy rzut oka jednkowy.
Mam pytanie czy przejawiają się one na niskich biegach czy na wyższy, bo z tego co zrozumiałem masz teraz takie przełożenie główne, że zawsze mieli kołami.
Poczekamy na Unię i jak znajdę silnik to biorę.....może znajdzie się wtedy chętny na moje 2.0V6, bo dodam, że chodzi pięknie co mogli sprawdzić koledzy na ostatnim spocie (wogóle nie słychać popychaczy).
Pozdro wszystkim i dzięki za wypowiedzi...
P.S. Powiedzcie mi co sądzicie jeszcze o układzie chłodzenia, bo z tego co widziałem 323F i 626 z silnikami V6 nają na pierwszy rzut oka jednkowy.
Patryk, ja mam teraz standardowe przełożenie głowne MXa, ale jest ono dosyć krótkie, np brakuje szóstego biegu (pewnie Morder się ze mną zgadza) Objawia się to tak że standardowo na suchym asfalcie jak się przyśpiesza od 0 to przy zmianie na dwójkę trochę się ślizga..
Dziś jechałem z kumplem (zimowe opony 185 – trochę za wąskie):
jedynka 3000 obr start, i pisk, przyspieszam do ok 5000 obr, dwójka i nie przyspieszam bo 0 przyczepności, gaz wcisnąłem do ok 3/4 i musiałem odpuścić żeby to miało sens... kumpel był lekko zdziwiony
Pewnie u Mordy jest tak samo bo te parę koni więcej nie ma takiego znaczenia!
A mierzyłem ostatnio przyspieszenia (stoperem we dwóch z bratem, więc mała dokładność) do 100 ok. 8 sekund, 60-100 na trójce 8 sekund, 80-120 na trójce 7 sekund, ciekawe jak to wygląda u innych?. Warunki pomiaru: ok. 1-3 stopnie, suchy asfalt, opony Pirreli Winter 185/60 na felgach alu
PS. Na spocie pewnie nie będe, bo jak pamiętasz mieszkam nad morzem i mam kawał drogi (gdziekolwiek te Ryki są )
Pozdrawiam
Dziś jechałem z kumplem (zimowe opony 185 – trochę za wąskie):
jedynka 3000 obr start, i pisk, przyspieszam do ok 5000 obr, dwójka i nie przyspieszam bo 0 przyczepności, gaz wcisnąłem do ok 3/4 i musiałem odpuścić żeby to miało sens... kumpel był lekko zdziwiony
Pewnie u Mordy jest tak samo bo te parę koni więcej nie ma takiego znaczenia!
A mierzyłem ostatnio przyspieszenia (stoperem we dwóch z bratem, więc mała dokładność) do 100 ok. 8 sekund, 60-100 na trójce 8 sekund, 80-120 na trójce 7 sekund, ciekawe jak to wygląda u innych?. Warunki pomiaru: ok. 1-3 stopnie, suchy asfalt, opony Pirreli Winter 185/60 na felgach alu
PS. Na spocie pewnie nie będe, bo jak pamiętasz mieszkam nad morzem i mam kawał drogi (gdziekolwiek te Ryki są )
Pozdrawiam
marek napisał(a): Na spocie pewnie nie będe, bo jak pamiętasz mieszkam nad morzem i mam kawał drogi (gdziekolwiek te Ryki są )
Pozdrawiam
Ryki są gdzieś na trasie Wa-wa – Lublin, i nie będzie to zwyczajny spot tylko spot kilkudniowy. Może mimo wszystko wyskrobiesz troche czasu i ochoty aby się z nami spotkać
Ja bym najchetniej do swojego autka wsadzil jakis silniczek > V8
Wtedy bylo by co pokazywac.
Wtedy bylo by co pokazywac.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Co do silników V8, to moim zdaniem nie ma on już tak ładnego dźwieku jak V6, który to jest wprost Hardcorowy.
Marek, dzięki za zainteresowanie i mam nadzieję, że się spotkamy na spocie w Rykach, bo jak to powiedział Xsix będzie to spot 2-3 dniowy i będzie Ekstra, bo ja już teraz nie mogę się doczekać.
Co do spotkania, to jak bede nad morzem napewno w te wakacje to chętnie Cię odwiedzę oczywiście jak bedziesz miał ochotę.
Nic narazie skoncentrujmy się na temacie, który to porzedł nieco w innym kierunku
P.S. Tak myślę sobie, że nawet jak się ślizga na mokrej nawierzchni to na suchyn będzie Cool
Marek, dzięki za zainteresowanie i mam nadzieję, że się spotkamy na spocie w Rykach, bo jak to powiedział Xsix będzie to spot 2-3 dniowy i będzie Ekstra, bo ja już teraz nie mogę się doczekać.
Co do spotkania, to jak bede nad morzem napewno w te wakacje to chętnie Cię odwiedzę oczywiście jak bedziesz miał ochotę.
Nic narazie skoncentrujmy się na temacie, który to porzedł nieco w innym kierunku
P.S. Tak myślę sobie, że nawet jak się ślizga na mokrej nawierzchni to na suchyn będzie Cool
Problem trakcji chcę rozwiązać poprzez szersze oponki, co najmniej 225, zobaczymy jakie maxymalnie wchodzą!!
No ale dzięki krótkiemu przełożeniu w "dragu" jest się lepszym, a V-max powyżej 200 jest wystarczający
Ten KL-ZE z twoich linków byłby ideałem
PS. Zapraszam w wakacje nad morze
No ale dzięki krótkiemu przełożeniu w "dragu" jest się lepszym, a V-max powyżej 200 jest wystarczający
Ten KL-ZE z twoich linków byłby ideałem
PS. Zapraszam w wakacje nad morze
Właśnie KL-ZE to jest to co chciałbym mieć najbardziej. Napisałem gdzieś maila i mówią, że mogą sprowadzić mi silnik jaki chcę i z osprzętem i bez.
Ciekawe tylko za jaką kasę i w jakim stanie......i czy wszystko bedzie pasować, bo martwię się o skrzyniębiegów, półosie i sprzęgło
Ciekawe tylko za jaką kasę i w jakim stanie......i czy wszystko bedzie pasować, bo martwię się o skrzyniębiegów, półosie i sprzęgło
PatrykK napisał(a):Co do silników V8, to moim zdaniem nie ma on już tak ładnego dźwieku jak V6, który to jest wprost Hardcorowy.
punkt widzenia zalezy od punktu .....
chociaż kolega ma BMW 800coś tam, takie coupe i jego V12 już mnie tak nie jara, jak moje V8
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje