SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA
Wiertarki brzmia ladnie. Wolnoobrotowe V8 tez, ale moim zdaniem najpiekniejszy jest boxer, szczegolnie turboladowany, choc bez tego tez jest milo posluchac. ...a kaszlakowi bez tlumika (lub z jakims tjunowanym) tez nie moge odmowic pozytywnych doznan.
the right man in the wrong place...
Moje zdanie na temat dźwięku:
rzędówki wszelkiej ilości cylindrów – dyskwalifikacja
V6 – daje bardzo ładny dźwięk przy małej pojemności (patrz 1.8 MX3)
Jak jadę od niskich obrotów to słychać fajny bulgocik, a z kolei przy wysokich ryk pojedyńczych cylindrów (rzędówki dają wtedy wycie ), mimo pojemności silnik chodzi identycznie jak w dosyć wolnoobrotowym Capri 3.0 V6 mojego kumpla, i to jest fajne – wrażenie większej pojemności
V8 – tylko stare z lat 70-tych (np Dodge Challenger- miodzio), nowe mają przypadłość nowych V12 – ilośćtłumików powoduje że wydająbasowy szum- szkoda że przepisy "dźwiękowe" poszły w złym kierunku
Lubie dźwięk V6 ale dla mnie najlepszy jest bokser, w subaru czterocylinrowy już brzmi ciekawie, ale nie ma to jak BOKSER SZEŚCIOCYLINDROWY CHŁODZONY POWIETRZEM- to jest najlepszy dźwięk (czytaj porsche 911 model 993) czasem widuje taką właśnię 911 turbo to jak idę chodnikiem się zatrzymuję i słucham
Reasumując:
1. B6
2. V6
3. V8
rzędówki wszelkiej ilości cylindrów – dyskwalifikacja
V6 – daje bardzo ładny dźwięk przy małej pojemności (patrz 1.8 MX3)
Jak jadę od niskich obrotów to słychać fajny bulgocik, a z kolei przy wysokich ryk pojedyńczych cylindrów (rzędówki dają wtedy wycie ), mimo pojemności silnik chodzi identycznie jak w dosyć wolnoobrotowym Capri 3.0 V6 mojego kumpla, i to jest fajne – wrażenie większej pojemności
V8 – tylko stare z lat 70-tych (np Dodge Challenger- miodzio), nowe mają przypadłość nowych V12 – ilośćtłumików powoduje że wydająbasowy szum- szkoda że przepisy "dźwiękowe" poszły w złym kierunku
Lubie dźwięk V6 ale dla mnie najlepszy jest bokser, w subaru czterocylinrowy już brzmi ciekawie, ale nie ma to jak BOKSER SZEŚCIOCYLINDROWY CHŁODZONY POWIETRZEM- to jest najlepszy dźwięk (czytaj porsche 911 model 993) czasem widuje taką właśnię 911 turbo to jak idę chodnikiem się zatrzymuję i słucham
Reasumując:
1. B6
2. V6
3. V8
Wracając do temetu swapu silnika na 2,5 V6 jak rozwiązać problame immoblisera, który to jest zintegrowany z ECU(ponoć) i jak wymienię komputer na inny to co mam zrobić, żeby korzystać z tego zabezpieczenia
Pozdro
Pozdro
xXx napisał(a):Mam pytanie do wszystkich, a szczególnie do kolegów Speców, co będę potrzebował, żeby przeprowadzić Swap silnika na 2.5 V6
Smirnoff napisał(a):Chyba Cie głowa boli, albo kasa w tyłek parzy....
Morder napisał(a):Pomysły fajne, szkoda, że ich nie zrealizujesz
xXx napisał(a):Poza tym wpadłem na pomysł, żeby zrobić sobie najszybszą 323F BA w Polsce......... I to było by Cool
Morder napisał(a):Zakładamy się o flaszkę, że nie zrobisz swapa na 2,5 V6 ? na przykład w przeciągu 5 lat
he he no i zrobił ,szukałem jednego tematu i trafiłem na ten.Gratulacje
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
jak naj predzej
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Morda, Psie, wisisz flaszkę i to nie jedną....
P.S. W tym czasie zrobilem dwa swap-y na ZE w obydwu moich 323F BA, poza tym zrobilem tez w Twojej MX-3 oraz w jeszcze jednym aucie...
Cztery flaszki, prawda Panowie
P.S. W tym czasie zrobilem dwa swap-y na ZE w obydwu moich 323F BA, poza tym zrobilem tez w Twojej MX-3 oraz w jeszcze jednym aucie...
Cztery flaszki, prawda Panowie
Morder napisał(a):Pastuch leszczu, flaszke dostaniesz, abyś tylko wypił...albo może lepiej nie, bo znowu zarzygasz pół zlotu
Kocham Cię
Cztery flaszki dawaj.... Trzeba jeszcze scignac Globusa, bo jak bedzie mial jedna flaszke mniej, to jest szansa ze ktos na zlocie bedzie spal na swoim lozku, a nie pozyczanym tak jak kiedys
To ja tę obiecaną flaszkę też stawiam i gratuluję boskiej BA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Shreq i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje