Uturbianie MZR 2.0 – spotkal sie ktos z czyms takim?
Strona 1 z 1
witam
przegladajac Ebay znalazlem cos takiego:
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-3-6-Turbo-T ... 240%3A1318
a zaraz za tym cos takiego:
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-3-MAZDA-6-A ... 240%3A1318
Czy to mozliwe czy raczej miedzy bajki mozna wlozyc? Dla przykladu silnik VR6 z grupy VW seryjnie byl bez turbiny a czesto spotkac mozna uturbione wersje. Co o tym myslicie?
pozdr mandzynek
przegladajac Ebay znalazlem cos takiego:
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-3-6-Turbo-T ... 240%3A1318
a zaraz za tym cos takiego:
http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-3-MAZDA-6-A ... 240%3A1318
Czy to mozliwe czy raczej miedzy bajki mozna wlozyc? Dla przykladu silnik VR6 z grupy VW seryjnie byl bez turbiny a czesto spotkac mozna uturbione wersje. Co o tym myslicie?
pozdr mandzynek
- Od: 3 sty 2009, 23:35
- Posty: 462
- Skąd: Londyn/Walbrzych
Obadaj sobie temat:
http://www.fiestaturbo.com/forums/mk3-2 ... &start=350
To jest Silnik 2l z Maździochy wrzucony do Fiesty
Kiedyś na Allegro ktoś sprzedawał Mazde 3 z taką przeróbką jak przedstawiłeś w linku
Ale bez wymiany tłoków i korbowodu może być ciężko... Ciekawe czy wytrzyma dodanie turbo...
Pozdrawiam
http://www.fiestaturbo.com/forums/mk3-2 ... &start=350
To jest Silnik 2l z Maździochy wrzucony do Fiesty
Kiedyś na Allegro ktoś sprzedawał Mazde 3 z taką przeróbką jak przedstawiłeś w linku
Ale bez wymiany tłoków i korbowodu może być ciężko... Ciekawe czy wytrzyma dodanie turbo...
Pozdrawiam
- Od: 5 cze 2008, 10:29
- Posty: 109
- Auto: Mazda 3 2,3l
Pewnie że są fajne turbo kitymandzynek napisał(a):Czy to mozliwe czy raczej miedzy bajki mozna wlozyc? Dla przykladu silnik VR6 z grupy VW seryjnie byl bez turbiny a czesto spotkac mozna uturbione wersje. Co o tym myslicie?
pozdr mandzynek
TRI-POINT Mazda 3 Turbo Kit
Cenią się, ale to już pełny zestaw- nie byle chińszczyzna. TRI POINT to znany tuner marki MAZDA na torach
HiBoost
http://www.hiboost.com/KITMAZDA3.htm
CAI Injen`a i pędzidło z klasą już będzie( oczywiscie warto pomyslec o LSD,wydajniejszych hamulcach itd.)
Fajny artykuł "The Budget MS3" porównanie uturbionej 3, z Mazdaspeed 3.
http://smg.photobucket.com/albums/v105/ ... rbo%20Kit/
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=114744.0
Wątek na US forum. Co ciekawe w przeprowadzonym teście, mazda z turbo kitem, okazała się minimalnie szybsza od MS3
Wątek na US forum. Co ciekawe w przeprowadzonym teście, mazda z turbo kitem, okazała się minimalnie szybsza od MS3
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
TRI-POINT Mazda 3 Turbo Kit nie był testowany z silnikiem M3 2.0, był testowany jedynie na jednostce 2.3 l, przy czym też była to skrzynia 5 biegowa, ja natomiast posiadam u siebie 6 i wydaje mi się, ze w tych dwóch aspektach cały pomysł się wali...
Co nie zmienia faktu, że aż się prosi włożyć coś pod maskę, bo miejsca jest tam w sam raz
Co nie zmienia faktu, że aż się prosi włożyć coś pod maskę, bo miejsca jest tam w sam raz
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
chriss napisał(a):[b] Co nie zmienia faktu, że aż się prosi włożyć coś pod maskę, bo miejsca jest tam w sam raz
Dokładnie W 3 jest takie piękne miejsce zostawione na turbinke Rurki od klimy i ogrzewania ładnie rozchodza się na boki aby nie przeszkadzać w montażu
A jak to jest przy turbo?? Przepustnice i ustawienia komputera trzeba zmieniać
i co z tłokami i zaworami?? Czy wytrzymają dodatkowe konie i ciśnienie??
No i trzeba by chyba zmienić skrzynie z automatu na manual bo by się posypała...
- Od: 5 cze 2008, 10:29
- Posty: 109
- Auto: Mazda 3 2,3l
LemJohny napisał(a):A jak to jest przy turbo?? Przepustnice i ustawienia komputera trzeba zmieniać
i co z tłokami i zaworami?? Czy wytrzymają dodatkowe konie i ciśnienie??
No i trzeba by chyba zmienić skrzynie z automatu na manual bo by się posypała...
http://www.streetunit.com/TRI_POINT_Maz ... mz3-tk.htm
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
–>tuning
Podpowiem coś w temacie
Ja właśnie składam 2gi silnik w Punto2. Siedziało tam 1,2 8v seryjnie 60KM. Zaczęło się od zmiany wałka i obrobieniu głowicy (kanały ssące i wydechowe). Przybyło mocy aż do 73 KM . Było mało hehe dołożyłem turbo z Audi S6 2,7 BT, intercooler z Iveco, reszta gratów to orurowanie z kwasówki. Jeździłem na tym setupie ponad rok – ok 20 tys km i miało do 100 KM i ponad 160Nm. Na miasto idealne bo pompowało 0,5 bara i wstawało od 2 tys obr
Punciaka sprzedałem bratu rok temu, przejeździł jeszcze ok 40 tys km i turbo zaczęło padać. Zrobiliśmy nowy kolektor i włożyliśmy nową sprężarkę ale już większą. Doszło do tego, że auto zbierało się dopiero od 4 tys obr przy doładowaniu 0,7 bara i szło jak wściekłe. Jak doładowało się więcej – turbo wcześniej wstawało ale była obawa wypierdzenia uszczelki.... Udało się osiągnąć 145 KM ale padła uszczelka....
Teraz budujemy od nowa nowy silnik, dół od 1,2 16v, główka od 1,2 8v, koło zamachowe + docisk i tarcza od 1,4 8v...
Założenie jest takie – nie bać się tylko modzić
Nowy dół
wypierdziana uszczelka
Ja właśnie składam 2gi silnik w Punto2. Siedziało tam 1,2 8v seryjnie 60KM. Zaczęło się od zmiany wałka i obrobieniu głowicy (kanały ssące i wydechowe). Przybyło mocy aż do 73 KM . Było mało hehe dołożyłem turbo z Audi S6 2,7 BT, intercooler z Iveco, reszta gratów to orurowanie z kwasówki. Jeździłem na tym setupie ponad rok – ok 20 tys km i miało do 100 KM i ponad 160Nm. Na miasto idealne bo pompowało 0,5 bara i wstawało od 2 tys obr
Punciaka sprzedałem bratu rok temu, przejeździł jeszcze ok 40 tys km i turbo zaczęło padać. Zrobiliśmy nowy kolektor i włożyliśmy nową sprężarkę ale już większą. Doszło do tego, że auto zbierało się dopiero od 4 tys obr przy doładowaniu 0,7 bara i szło jak wściekłe. Jak doładowało się więcej – turbo wcześniej wstawało ale była obawa wypierdzenia uszczelki.... Udało się osiągnąć 145 KM ale padła uszczelka....
Teraz budujemy od nowa nowy silnik, dół od 1,2 16v, główka od 1,2 8v, koło zamachowe + docisk i tarcza od 1,4 8v...
Założenie jest takie – nie bać się tylko modzić
Nowy dół
wypierdziana uszczelka
Pozdro
Rafał
Rafał
- Od: 20 lis 2008, 19:40
- Posty: 68
- Skąd: Wołomin
- Auto: Mx-5 NBfl Unplugged
Felix_M6 fajny projekcik, wrzuc temat swojej kropki w "To i owo" Mam sentyment do tych aut
mandzynek poprawilem za ciebei temat, prosze o zapoznanie sie z regulaminem forum :
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=26546
mandzynek poprawilem za ciebei temat, prosze o zapoznanie sie z regulaminem forum :
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=26546
Less roof, more fun
Pozdro
Rafał
Rafał
- Od: 20 lis 2008, 19:40
- Posty: 68
- Skąd: Wołomin
- Auto: Mx-5 NBfl Unplugged
TRI POINT nie, ale Kit firmy HiBoost był montowanychriss napisał(a):TRI-POINT Mazda 3 Turbo Kit nie był testowany z silnikiem M3 2.0, był testowany jedynie na jednostce 2.3 l, przy czym też była to skrzynia 5 biegowa, ja natomiast posiadam u siebie 6 i wydaje mi się, ze w tych dwóch aspektach cały pomysł się wali...
Co nie zmienia faktu, że aż się prosi włożyć coś pod maskę, bo miejsca jest tam w sam raz
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Mr_Bartek i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje