Uturbianie MZR 2.0 – spotkal sie ktos z czyms takim?

Postprzez mandzynek » 6 lut 2009, 23:07

witam
przegladajac Ebay znalazlem cos takiego:

http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-3-6-Turbo-T ... 240%3A1318

a zaraz za tym cos takiego:

http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-3-MAZDA-6-A ... 240%3A1318

Czy to mozliwe czy raczej miedzy bajki mozna wlozyc? Dla przykladu silnik VR6 z grupy VW seryjnie byl bez turbiny a czesto spotkac mozna uturbione wersje. Co o tym myslicie?

pozdr mandzynek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 23:35
Posty: 462
Skąd: Londyn/Walbrzych

Postprzez LemJohny » 7 lut 2009, 21:52

Obadaj sobie temat:

http://www.fiestaturbo.com/forums/mk3-2 ... &start=350

To jest Silnik 2l z Maździochy wrzucony do Fiesty :)

Kiedyś na Allegro ktoś sprzedawał Mazde 3 z taką przeróbką jak przedstawiłeś w linku

Ale bez wymiany tłoków i korbowodu może być ciężko... Ciekawe czy wytrzyma dodanie turbo...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez LemJohny » 8 lut 2009, 01:04

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez Ralpheek » 9 lut 2009, 00:12

..krótki dolocik ma ta druga wersja.. :–) musi ryczeć jak czterdziestka :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 15:54
Posty: 53
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: Skoda Octavia Super '59 1.3

Postprzez jarusiek » 10 lut 2009, 13:28

mandzynek napisał(a):Czy to mozliwe czy raczej miedzy bajki mozna wlozyc? Dla przykladu silnik VR6 z grupy VW seryjnie byl bez turbiny a czesto spotkac mozna uturbione wersje. Co o tym myslicie?

pozdr mandzynek
Pewnie że są fajne turbo kity :P
TRI-POINT Mazda 3 Turbo Kit
Obrazek

Cenią się, ale to już pełny zestaw- nie byle chińszczyzna. TRI POINT to znany tuner marki MAZDA na torach ;)

HiBoost
http://www.hiboost.com/KITMAZDA3.htm

CAI Injen`a i pędzidło z klasą już będzie( oczywiscie warto pomyslec o LSD,wydajniejszych hamulcach itd.)

Fajny artykuł "The Budget MS3" porównanie uturbionej 3, z Mazdaspeed 3.
http://smg.photobucket.com/albums/v105/ ... rbo%20Kit/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez mandzynek » 10 lut 2009, 21:19

czyli da sie:) co mnie cieszy, ciekawe tylko czy przerobka nie przewyzszy kosztami ceny uzywanego MPS'a. Podejmie sie ktos przerobki madzi ?;)))
pozdr mandzynek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 23:35
Posty: 462
Skąd: Londyn/Walbrzych

Postprzez Krisek » 10 lut 2009, 22:51

Najlepiej Sedan + MS Silnik ( Sedany sa lzejsze )
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez mandzynek » 10 lut 2009, 23:59

Krisek napisał(a):Najlepiej Sedan + MS Silnik ( Sedany sa lzejsze )

a co to za oznaczenie bo jeszcze na etapie rozpoznawczym jestem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 23:35
Posty: 462
Skąd: Londyn/Walbrzych

Postprzez Krisek » 11 lut 2009, 00:17

MS = MazdaSpeed = Turbo Silnik ...
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez jarusiek » 11 lut 2009, 01:26

http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=114744.0

Wątek na US forum. Co ciekawe w przeprowadzonym teście, mazda z turbo kitem, okazała się minimalnie szybsza od MS3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez chriss » 11 lut 2009, 16:23

TRI-POINT Mazda 3 Turbo Kit nie był testowany z silnikiem M3 2.0, był testowany jedynie na jednostce 2.3 l, przy czym też była to skrzynia 5 biegowa, ja natomiast posiadam u siebie 6 i wydaje mi się, ze w tych dwóch aspektach cały pomysł się wali...

Co nie zmienia faktu, że aż się prosi włożyć coś pod maskę, bo miejsca jest tam w sam raz :D
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2008, 21:15
Posty: 34 (1/1)
Skąd: Pomorskie
Auto: Jest3 BM 1.5 100KM MT HB SkyGo MR'15
Była 3 BM 2.0 120KM MT HB SkyEnergy MR'15
Była: 3 BK 2.0 150KM MT HB Kintaro MR'08

Postprzez LemJohny » 11 lut 2009, 17:27

chriss napisał(a):[b] Co nie zmienia faktu, że aż się prosi włożyć coś pod maskę, bo miejsca jest tam w sam raz :D


Dokładnie W 3 jest takie piękne miejsce zostawione na turbinke Rurki od klimy i ogrzewania ładnie rozchodza się na boki aby nie przeszkadzać w montażu

A jak to jest przy turbo?? Przepustnice i ustawienia komputera trzeba zmieniać
i co z tłokami i zaworami?? Czy wytrzymają dodatkowe konie i ciśnienie??
No i trzeba by chyba zmienić skrzynie z automatu na manual bo by się posypała...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez chriss » 11 lut 2009, 18:24

LemJohny napisał(a):A jak to jest przy turbo?? Przepustnice i ustawienia komputera trzeba zmieniać
i co z tłokami i zaworami?? Czy wytrzymają dodatkowe konie i ciśnienie??
No i trzeba by chyba zmienić skrzynie z automatu na manual bo by się posypała...


http://www.streetunit.com/TRI_POINT_Maz ... mz3-tk.htm
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2008, 21:15
Posty: 34 (1/1)
Skąd: Pomorskie
Auto: Jest3 BM 1.5 100KM MT HB SkyGo MR'15
Była 3 BM 2.0 120KM MT HB SkyEnergy MR'15
Była: 3 BK 2.0 150KM MT HB Kintaro MR'08

Postprzez Adaś » 11 lut 2009, 22:38

–>tuning
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Felix_M6 » 11 lut 2009, 22:43

Podpowiem coś w temacie :)
Ja właśnie składam 2gi silnik w Punto2. Siedziało tam 1,2 8v seryjnie 60KM. Zaczęło się od zmiany wałka i obrobieniu głowicy (kanały ssące i wydechowe). Przybyło mocy aż do 73 KM :D. Było mało hehe dołożyłem turbo z Audi S6 2,7 BT, intercooler z Iveco, reszta gratów to orurowanie z kwasówki. Jeździłem na tym setupie ponad rok – ok 20 tys km i miało do 100 KM i ponad 160Nm. Na miasto idealne bo pompowało 0,5 bara i wstawało od 2 tys obr :)
Punciaka sprzedałem bratu rok temu, przejeździł jeszcze ok 40 tys km i turbo zaczęło padać. Zrobiliśmy nowy kolektor i włożyliśmy nową sprężarkę ale już większą. Doszło do tego, że auto zbierało się dopiero od 4 tys obr przy doładowaniu 0,7 bara i szło jak wściekłe. Jak doładowało się więcej – turbo wcześniej wstawało ale była obawa wypierdzenia uszczelki.... Udało się osiągnąć 145 KM ale padła uszczelka....

Teraz budujemy od nowa nowy silnik, dół od 1,2 16v, główka od 1,2 8v, koło zamachowe + docisk i tarcza od 1,4 8v...

Założenie jest takie – nie bać się tylko modzić <jupi>

Nowy dół :)

Obrazek

wypierdziana uszczelka

Obrazek
Pozdro

Rafał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 19:40
Posty: 68
Skąd: Wołomin
Auto: Mx-5 NBfl Unplugged

Postprzez Fiveopac » 11 lut 2009, 23:47

Felix_M6 fajny projekcik, wrzuc temat swojej kropki w "To i owo" :) Mam sentyment do tych aut :)

mandzynek poprawilem za ciebei temat, prosze o zapoznanie sie z regulaminem forum :
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=26546
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Felix_M6 » 12 lut 2009, 00:01

Pozdro

Rafał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 19:40
Posty: 68
Skąd: Wołomin
Auto: Mx-5 NBfl Unplugged

Postprzez jarusiek » 12 lut 2009, 01:20

chriss napisał(a):TRI-POINT Mazda 3 Turbo Kit nie był testowany z silnikiem M3 2.0, był testowany jedynie na jednostce 2.3 l, przy czym też była to skrzynia 5 biegowa, ja natomiast posiadam u siebie 6 i wydaje mi się, ze w tych dwóch aspektach cały pomysł się wali...

Co nie zmienia faktu, że aż się prosi włożyć coś pod maskę, bo miejsca jest tam w sam raz :D
TRI POINT nie, ale Kit firmy HiBoost był montowany :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje