Swap Z5
Kolega z forum mowil ze owszem lepiej nie zakladac, ale i na blosie bedzie spoko. Co prawda na koncu dodal ze lepiej zainwestowac i sekwencje zamontowac. Ale sekwencja to koszt kolo ... no wlasnie, ile moze kostzowac ? blosa za 300 zł zalatwie
- Od: 19 cze 2009, 18:31
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: (KIA) Sephia BP
(K..)osa przerobienie Twojej instalacji na sekwencję to będzie ok 1200-1400 PLN
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
Jakbyś chciał zwrotnice, piasty od Z5 itp... daj znać... jak je znajde i nie uległy biodegradacji to oddam za browara. Niewiem czy wszystko mam ale jak jesteś zainteresowany to sprawdzę. Poza tym będzie też trochę innych gratów z pod maski.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Dzieki wielkie, ale narazie jszcze niewiem co bedzie mi potrzebne. Najchetniej zostalbym przy starej skrzyni, polosiach, i zawiasie. Tak jak napisal hopek Z5 nie jest to zrywacz polosiek, wiec mysle ze powinno byc wporzadku. Nie mam jeszcze dolotu wrac z obudowa filtra. Che zalozyc stozek, i poozbyc sie odm. Macie moze jakis pomysl jak to zrobic ? Moze zrobic osobny zbiorniczek do odmy ?
- Od: 19 cze 2009, 18:31
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: (KIA) Sephia BP
Co masz mysli mowiac nawet ? A wlasnie zastanawia mnie jesdno. Ten silnik ma podobno 90 Km, moj mial 80 KM. Katalogowo mialem 11.2 do setki, a ten ma 11.9 Przeciez 323F BA nie jest az tak strasznie ciezka, wazny niecale 1100 KG. To w takim razie ile musialo moje wazyc skoro mialo 11.2 przy 80 KM? jezeli tutaj wsadze ten silnik (Z5) to powinienem miec teoretycznie lepszy wynik od 11 sek. ( Przy zalozeniach ze silnik trzyma serie, i zrobie w nim wszystko zbey uzyskac dodatkowego konia) Sam nawet niewiem ile moje wazy. Jak sprawdzelm na GPS przyspieszenie to mialem 12.3 sek. do setki. Wiec jezeli z tym silnikiem zejde ponizej 11 sek to bede zadowolony. Bylbym bardzo zadowolony gdy mi sie udalo "zgwalcic" Civice mojego kumpla z silnikiem 1.4 90 KM
- Od: 19 cze 2009, 18:31
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: (KIA) Sephia BP
Witam po dlugiej przerwie. Postanowilem napisac co sie dzieje aktualnie. Silnik, elektryka jest juz w samochodzie, ale niestety auto nie odpala, kreci ale nie daje iskry. Postanowilem rozebrac aparat i okazalo sie ze cewka nie dziala na wyjsciu. Zalatwienie nowej cewki jest kliopotliwe, wie ktos moze czy cewka z aparatu M3 podejdzie ? i jeszcze czy przeplywka na probe (zeby tylko odpalic) moze byc z 1.8 ? aktualnie poszukuje przeplywki. Chodzi o to czy podlaczenie przeplywomierza od 1.8 nie bedzie dawalo zlego sygnalu na komputer.
- Od: 19 cze 2009, 18:31
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: (KIA) Sephia BP
(K..)osa to rezonator powietrza ostatnio ktoś na forum nawet o tym pisał, musisz sobie poszukać
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
(K..)osa napisał(a):Mozecie mi powiedziec co to jest
Tak jak przedmówca pisał, to rezonator, który lubi sobie strzelić przy złej instalacji (np II gen. – tak było u mne). Generalnie nie wiem za co on jest odpowiedzialny, ja spory okres czasu jeździłem bez niego, po prostu zaślepiłem otwór w kolektorze (zakrętka od KUBUSIA się doskonale nadaję ).
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):to rezonator, który lubi sobie strzelić przy złej instalacji (np II gen. – tak było u mne).
u mnie w tym miejscu w Z5 była puszka anty strzałowa
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
Witam po dluuuugiej przerwie, niestety wciaz nie uporalismy sie z tą iskra. Kupilem nowy komputer, zalozylismy rzeplywke, sonde. Bledow juz nie ma tak jak popredzenio. Wysepuje tylko jeden blad. Nr 26 jest to Elektrozawór pojemnika z węglem aktywnym. Wie moze ktos czy to przez to moze kompuetr nie dawac sygnalu na aparat ? czy moze aparat jest walniety. Immo chyba do tego nie wchodzi, poniewaz z tego co wiem to odcina tylko paliwo. Dodam jeszcze ze po wlaczeniu zaplonu pompa nie dziala, musielismy ja na "krótko" podłączyc aby zaczela podawac paliwo. Moze to przez immo ? Jak jest kjeszcze z tym immobilizerem, komputer mam bez immo, aparat P5. Którys z forumowiczow mowil ze jak mam aparat P5 to musze miec bez immo. Jak sie to ma do silnika ? czy jezeli mialbym kompa i aparat bez immo to bedzie palil ? czy moze immo jest na silniki dane ?
- Od: 19 cze 2009, 18:31
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: (KIA) Sephia BP
(K..)osa już Ci wujek gadoł że jeśli masz aparat P5 to i kompa musisz od takiego samego mieć żeby miał takie samo starowanie Inaczej nie będzie iskry i wtryski też działać nie będą bo do P5 i do M3 są różne instalacje i inne sterowanie
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje