Strumienica – za i przeciw

Postprzez sps-snipers » 25 lut 2007, 12:26

Ja zalozylem ja 2 dni temu.Efekt;ciut lepiej sie zwija.Delikatny klank z rury wydechowej.Mysle ze autko te 1-dna sekundeczke do 100-ki dostalo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Simo » 25 lut 2007, 13:23

Strumienice nic nie dają – czytałem wiele sprawdzonych recenzji osób, które sprawdzały jak to się ma do rzeczywistych osiągów...sprawdzane oczywiście na hamowni. Zwykła rura jest tańsza a efekt ten sam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 12:02
Posty: 110
Skąd: Łódź
Auto: W124 E200T '93

Postprzez sps-snipers » 25 lut 2007, 14:01

No cos ty.40 zl kosz do tego 50 zl montaz i zas czujesz,ze sprawiles sobie radosc i dla swojego autka.Poprzednio mialem w Punto I i naprawde ciutke lepiej sie autko zwija.Zawsze to jakas radocha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez ravo » 25 lut 2007, 15:15

Strumienice nic nie dają

daja daja :) jest inny dzwiek tlumika :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 25 lut 2007, 15:29

sps-snipers napisał(a):Ja zalozylem ja 2 dni temu.Efekt;ciut lepiej sie zwija.Delikatny klank z rury wydechowej.Mysle ze autko te 1-dna sekundeczke do 100-ki dostalo

<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 25 lut 2007, 16:05

heheh, sekundeczkę, a jak założysz magnetyzery to następna sekunda <lol>
Panowie po co cudowac: wieksza srednica rur, odpowiednie dobrane tlumiki , do tego kolektor i jest ok , ja nawet w swojej padace zostawielm kata i jest ok, auto jedzie bardzo dobrze , dźwięk jest w sam raz .
Pyton162
 

Postprzez ravo » 25 lut 2007, 16:36

Adaś
adas co w tym smiesznego ? jak mial calkowicie kata zatkanego to moze i 2 s dostal wiecej, nie mowie, ze wiecej by nie dostal jak by zalozyl oryginalnego kata bo napewno by bylo jeszcze lepiej ale troche myslmy zanim kogos wysmiewamy
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pyton162 » 25 lut 2007, 17:06

ravo nie powiesz mi ze jak wywali kata to zyska ok 2 s na przyspieszeniu <lol>
to ja musze u siebie wywalic kata to wtedy bede jechal mx6 2.5l
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 25 lut 2007, 17:11

w wiekszasci przypadkow polepszenie osiagow to efekt psychologiczny wywolany innym brzmieniem wydechu lub innych "tuningowanych" podzespolow:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Sokool » 25 lut 2007, 17:19

ravo napisał(a):jak mial calkowicie kata zatkanego to moze i 2 s dostal wiecej, nie mowie, ze wiecej by nie dostal jak by zalozyl oryginalnego kata bo napewno by bylo jeszcze lepiej ale troche myslmy zanim kogos wysmiewamy

No może i trzy nawet dostał. Ale nie w stosunku do fabrycznych danych. To tak jakbyś miał zajechany silnik, zrobił generalkę i powiedział że auto dostało 10 sekund do setki. Niby to prawda, ale... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez ravo » 25 lut 2007, 17:39

kurcze ja nie mowie do fabrycznych danych :) prosze czytac ze zrozumieniem chodzi mi o to, ze jak jest zatkany calkowicie ( cyrkulacja spalin jest tragiczna ) auto fabryczne moze miec gorze osiagi od fabrycznego nawet i 2 s do setki po wywaleniu kata moze i bedzie duzo lepiej a nie lepiej niz jak by wstawil nowego kata

Pyton162 napisał(a):ravo nie powiesz mi ze jak wywali kata to zyska ok 2 s na przyspieszeniu

czytanie ze zrozumieniem – jak mial calkowicie zatkanego kata do zyska duzo ale napewno nie wiecej niz fabryka dala( zmieniajac tylko kata ) :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Quaki » 25 lut 2007, 17:45

Panowie strumienica to jest element ktory powinien byc uwaga dedykowany do danego autka i pod to autko liczony (otoz tak strumienice inaczej dynamizatory wydechu lub dolotu bo takowe tez isteniaj sie oblicza) poprwnie obliczony i w odpwoiedniej konfiguracji z innymi zmianmi ma sens
Wiekszosc strumienic jest liczona na przyklad dla seryjnego dolotu wtedy wstawia sie takowa to moze wystapic przyrost mocy i momentu inne sa liczone na przyklad pod odpoiweni dolot oraz na przyklad pod odpwoiednie walki (kazda aka zmian powinna za soba pociagac badanie na hamowni lub w najgorszym przypadku badania drogowe
Jesli ktos z was uwaza ze zakupi sobie "strumience" uniwersalna (co to ku..a jest uniwersalna nie ma czegos takiego samochod to nie stolarka gwozdzie moga byc uniwersalne bo sa dosc proste w budowie) to sie grubo myli jesli mysli ze z tego wyjdzie cos dobrego (najczesciej nic dobrego z tego ni wynika no chyba ze ktos ma niesamowitego farta i strumienica ktora zmoantuje bedzie akurat pasowac do jego silnika charakterystyka ale jak na cos takiego liczycie to lepiej grajcie w toto sznase sa wieksze)
Jesli ktos chce sobie cos zmineiac to radze poczytac o projektowaniu ukladow wydechowych do autek n/a o pojemnosci ukladu o przeplywie spalin o pulsacjach wystepujacych w takim ukladzie itp. itd
Pozdrawiam
ps. i zeby nie bylo jak masz zarzniety kat to na pewno odczujesz roznice jak go wywalisz nie zaleznie co bys tam nie wstawil
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez ravo » 25 lut 2007, 17:52

Quaki napisał(a):ps. i zeby nie bylo jak masz zarzniety kat to na pewno odczujesz roznice jak go wywalisz nie zaleznie co bys tam nie wstawil

caly czas to mowie :) ale latwiej sie z kogos posmiac
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Sokool » 25 lut 2007, 18:22

ravo napisał(a):kurcze ja nie mowie do fabrycznych danych prosze czytac ze zrozumieniem chodzi mi o to, ze jak jest zatkany calkowicie ( cyrkulacja spalin jest tragiczna ) auto fabryczne moze miec gorze osiagi od fabrycznego nawet i 2 s do setki po wywaleniu kata moze i bedzie duzo lepiej a nie lepiej niz jak by wstawil nowego kata

Nic nie zrozumiałem z tego ;)

ravo napisał(a):czytanie ze zrozumieniem – jak mial calkowicie zatkanego kata do zyska duzo ale napewno nie wiecej niz fabryka dala( zmieniajac tylko kata )

No tak, ale to jest dział tuning i temat raczej porusza kwestię przyrostu mocy ponad serię. A to, że będziesz miał przyrost mocy po wymianie niesprawnej części na sprawną to chyba logiczne :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Gość » 25 lut 2007, 23:09

Pozdrawiam wszystkich wyrzucilem kata i zamontowalem strumienice.PAMIETAJCIE ZE NAJLEPIEJ ZAMONTOWAC TO W JAKIMS AUTORYZOWANYM SERVISIE.Po montazu strumienicy pojechalem na M-TEST i co sie okazalo przybylo mi 11 konikow.Mam MAZDE626 2.5V6
Gość
 

Postprzez Adaś » 25 lut 2007, 23:29

ravo napisał(a):Adaś
adas co w tym smiesznego ? jak mial calkowicie kata zatkanego to moze i 2 s dostal wiecej, nie mowie, ze wiecej by nie dostal jak by zalozyl oryginalnego kata bo napewno by bylo jeszcze lepiej ale troche myslmy zanim kogos wysmiewamy

ravo
Czytając ze zrozumieniem nigdzie nie doczytałem wzmianki o zatkanym katalizatorze. Czynność ta zapewne była wykonana pod wpływem powszechnie panującej opinii o niewiarygodnych przyrostach mocy po zastąpieniu seryjnego katalizatora strumienicą.
:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez sps-snipers » 25 lut 2007, 23:54

Mowcie co chcecie.To jest moja sprawa i moja radosc.Owszem chcesz mocy ...kupm 323F 2.0l i bedzie ok.Ale ja kupilem taka i chcialem jej kupic prezent w postaci strumienicy czy tam przelotowki.A zkatalizatora jak wyciagali to tylko rdza sie rozsypala.pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Simo » 26 lut 2007, 01:11

Pyton162 napisał(a):avo nie powiesz mi ze jak wywali kata to zyska ok 2 s na przyspieszeniu

prawda

Adaś napisał(a):w wiekszasci przypadkow polepszenie osiagow to efekt psychologiczny wywolany innym brzmieniem wydechu lub innych "tuningowanych" podzespolow:)

tyż prawda...

Quaki, popieram w całej rozciągłości...nic dodać nic ująć

nike-33 napisał(a):i co sie okazalo przybylo mi 11 konikow

No bo to może zasługa tego, że wywaliłeś kata, a nie montażu strumienicy. Podobno w japońcach katalizator dość mocno dławi silnik...A nie sprawdzałeś czy moc silnika mierzona na hamowni wyszła ci taka jaką powinien mieć nominalnie? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 12:02
Posty: 110
Skąd: Łódź
Auto: W124 E200T '93

Postprzez mbmaster » 26 lut 2007, 21:43

Ja tez mam strumienice z czystego przypadku zalozona. W sumie to jakies lepszej dynamiki nie odczulem oprocz jak tu pisano glosniejszego wydechu.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Fiveopac » 26 lut 2007, 22:29

nike-33 napisał(a):PAMIETAJCIE ZE NAJLEPIEJ ZAMONTOWAC TO W JAKIMS AUTORYZOWANYM SERVISIE

Uuu...to juz sa autoryzowane serwisy strumienic? ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje