CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez wojas » 11 lis 2010, 21:19

Tomek6 napisał(a):Zagadaj do CezaR83, jeśli dobrze pamiętam jego trójka po programie wypluła 134KM ;)

Pewnie taka 134 konna trójeczka musi całkiem ładnie się zwijać...
Chciałbym zachipować swoją 3 1.6D ale nie jestem pewien kiedy i gdzie. Ma dopiero 8.5tys przebiegu. Nie wiem też gdzie w W-wie. Zrobiłem wcześniej chipa w Fiacie Scudo 2.0 Multijet z fabrycznych 136 na 158 KM w VTG w W-wie i takie samo auto kolegi na ulicy ze świateł mnie wyprzedziło więc nie wiem co oni mi tam zrobili. Na hamowni oczywiście wszystko było super. Ciężko jest komukolwiek zaufać żeby zrobili to za co się płaci i żeby zrobili to solidnie. szczególnie jak się ma nowe auto. Szczerze mówiąc wszystkich swoich doświadczeniach z samochodami nie ufam żadnemu serwisowi ani żadnemu warsztatowi, mam z tym problem zwyczajnie bo wszyscy zawsze chcą tylko zgarnąć kasę i koniec. Pozdrawiam


Do krl:
Kurcze kolego muszę przyznać,że nieźle mnie skusiłeś, też mam BL-kę 1.6 i chciałbym żeby deko lepiej ciągnęła. Będę w Polsce dopiero latem 2011 i dopiero wtedy mogę zrobić program, więc będę czasem pytał jak twoja "zatruta" trójka się sprawuje. Ciekawe jak wypadłaby w porównaniu z golfem 2.0 TDI, myślę,że podobnie jak z Focusem? Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 18 lis 2010, 23:07 przez wojas, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2010, 22:05
Posty: 4
Skąd: Kopenhaga
Auto: Mazda 3 BL 1.6D, Fiat Scudo 2.0 MultiJet 158,5 KM 361,2 Nm 2887,0 rpm

Postprzez brii » 11 lis 2010, 22:18

Mogę powiedzieć, że BK Cezara jest więcej niż przyzwoita jeśli idzie o buta :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grzyby » 11 lis 2010, 23:34

brii napisał(a):BK Cezara jest więcej niż przyzwoita jeśli idzie o buta

A i owszem :)
Najlepszy czas na 1/4 wykręcił leszy niż moja 152KM stodoła <lol>
Minimalnie ale jednak :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mtaranti » 12 lis 2010, 01:53

witam.
Testowałem BOX no i bez rewelacji:
seria to 118 km i 264 Nm
z boxem regulowanym to w jednym programie na połowe skali bo wyżej to już kopcił 124 km i 280 Nm
a na drugim programie 139 km i też okolo 280 Nm na pól skali ale już kopcił że widziałem w lusterku.
czuć cośtam było ale cena 800 zł nie warte tego.
BOX od sprzedawcy z Allegro testowałem 30 dni
Jedyny plus tego to było mniejsze spalanie na trasie o ponad 0,5 litra
Gdzie kupiony box zapraszam na prywatna rozmowę
natomiast gość z wrocławia który mi hamował auto mówił że wirusa mi wrzuci za 700 zł i będzie wszystkom + 25%
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez Fiveopac » 12 lis 2010, 18:05

Łącze z wątkiem o chip tuningu Diesli.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Gib » 12 lis 2010, 18:27

wojas napisał(a):Pewnie taka 134 konna trójeczka musi całkiem ładnie się zwijać...

brii napisał(a):Mogę powiedzieć, że BK Cezara jest więcej niż przyzwoita jeśli idzie o buta :)


No cezara M3 z rolki od 50 dostała, ale łapaliśmy się tylko raz więc to nie do końca miarodajne było, w każdym razie dogonić mnie nie dał rady.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez krl » 13 lis 2010, 00:24

Ja ze swoją BL-ką odwiedziłem V-Tech Pomorze, byłem dwa razy efekt jest naprawdę więcej niż zadowalający, mam na myśli realne przyspieszenia na poszczególnych biegach.
Aktualnie na hamowni pokazuje: 136KM i 312NM, wynik pierwszego hamowania serii był wyższy niż deklaracje fabryki.
Porównałem osiągi na drodze z Fordem Focusem 2,0 TDCI 136KM i 1,8 TDCI 115KM i Focusy wypadają słabiej, choć myślę że w przypadku FF 2,0 TDCI w dużym stopniu to sprawa zestopniowania skrzyni z VI przełożeniami ponieważ 2,0 TDCI 136KM i 1,8 TDCI 115KM jechały dokładnie tak samo ( mówię tu o egzemplarzach jakie są u mnie w firmie i są to egzemplarze seryjne).
Sam byłem zdziwiony że silniczek 1,6 na wirusie tak dobrze sobie radzi a do tego kultura jego pracy to zupełnie inny wymiar w porównaniu do gruźlików z Forda (fakt że masa Mazdy jest niższa).

Przed zmianą programu czy Boxem proponuję dokładnie zanotować czasy przyspieszeń na poszczególnych biegach np. piątka 70-100 jeżeli wszystko jest zrobione tak jak trzeba różnice mogą naprawdę zaskoczyć.
Wyniki z hamowni to jedno a czasy przyspieszeń na poszczególnych biegach to coś co sprawia wrażenie większego konkretu niż moc i nm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2010, 09:46
Posty: 82
Skąd: Gdańsk
Auto: MAZDA CX9, MAZDA 3

Postprzez Artiks » 18 lis 2010, 13:55

mtaranti napisał(a):natomiast gość z wrocławia który mi hamował auto mówił że wirusa mi wrzuci za 700 zł i będzie wszystkom + 25%
Co to za tuner ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez piksel » 21 lis 2010, 16:21

Artiks napisał(a):
mtaranti napisał(a):natomiast gość z wrocławia który mi hamował auto mówił że wirusa mi wrzuci za 700 zł i będzie wszystkom + 25%
Co to za tuner ??

ponawiam pytanie poprzednika ;)
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2009, 00:11
Posty: 30
Skąd: wrocław
Auto: Mazda 6 2006 2.0 benzyna 147 km

Postprzez Artiks » 22 lis 2010, 12:34

Pewnie AutoSeba <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Riki » 24 lis 2010, 00:43

Gib napisał(a):w każdym razie dogonić mnie nie dał rady.

Jechałeś FSem?

Grzyby napisał(a):Najlepszy czas na 1/4 wykręcił leszy niż moja 152KM stodoła


ulala.... osłabła ta GY czy jakk? :P ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez CezaR83 » 24 lis 2010, 01:26

Gib napisał(a):No cezara M3 z rolki od 50 dostała

hmmma to było po programie czy na serii? bo nie pamiętam juz.... i fakt jeszcze nie znalem przełożeń na poszczególnych biegach i pamiętam ze przy 50km/h miałem za duzy bieg wbity i zanim turbina sie wkręciła to juz bylo za późno :P
Riki napisał(a):Jechałeś FSem?

Tak, z tego co pamietam to chyba swoja 626 jechał, a moze to była Sierra?
Ostatnio edytowano 24 lis 2010, 01:30 przez CezaR83, łącznie edytowano 2 razy
Kiedy wszystko układa się naprawdę źle, aby zyskać spokój ducha, należy
odnaleźć w swym sercu Najwyższą Formę Akceptacji Stanu Rzeczy, która
brzmi "Pies To Je*ał"
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2111 (50/10)
Skąd: 100lica
Auto: Jest: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Bedzie: BP eSkyX AT FWD

Postprzez Gunner74 » 1 gru 2010, 15:58

Ja swoje drugie auto 30 tys/km temu dłubałem wa-wie w "masters tuning".
Pryrost mocy okolo 40kucy i 60nm -tyle chcialem.
Co prawda moj to DID /TDI ale koles robil mape zaraz po mnie do CX-7.
Moje odczucia sa dosc pozytywne,mapa moze byc robiona nawet pod klienta.
Przede wszystkim pozostawiaja pewien margines bezpieczenstwa. Na wysjciu mialem 138 bhp i 322 nm
Teraz -172bhp i 380nm.Auto ma zdecydowanie lepsze przyspieszenie,spalanie w normie ,olej wymieniam co 10tys-Shell 5-W30 ULTRA EXTRA.(bylo co 15)
Jak na razie dizelek smiga bez problemow.
JASZCZUR NBFL 黒トカゲ
Outlander DID
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2006, 22:07
Posty: 15
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda MX5 1.8 NBFL
Turbo Jaszczur 220KM / 240NM
Mitsu O2 D-ID 175KM-375NM

Postprzez Gib » 1 gru 2010, 16:52

Riki FSem, Fordem Sierrą ;) Cezar był po programie, przed to auto wogóle nie jechało.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rafcio.s » 10 sty 2011, 13:31

Gdzie najlepiej zrobia program do M6 MZR-CD ?
I czemu tak drogo chca 2,5-3tys <oczy>

Edit
Jedna z firm mi wlasnie powiedziala ze przy tych silnikach powyzej 150tys przebiegu juz nie powinno sie robic modyfikacji poniewaz to kiepskie silniki i wtryski juz nie wytrzymaja i beda lac, oraz cos tam z turbina sie bedzie dziac.
To sie zdziwilem, co o tym sadzicie ?
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2010, 10:18
Posty: 105
Skąd: Skarzysko-Kam
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995

Postprzez Udesky » 10 sty 2011, 17:53

I czemu tak drogo chca 2,5-3tys

drogo i nie drogo. To nie TDI, gdzie ori sprzęt do programowania szybko się zwróci. Choć w przypadku TDI EDC16 czy EDC17 sumy sięgały 2000zł. Aktualnie jest ATP i nie da się ich robić.
Mazda jest rzadka, a jeszcze rzadziej się ją chipuję. To też jak już ktoś kupi sprzęt do tego, to musi mu się zwrócić. 2500zł za dobrze zrobiony program to nie wiele.
Jedna z firm mi wlasnie powiedziala ze przy tych silnikach powyzej 150tys przebiegu juz nie powinno sie robic modyfikacji

Co to za firma?
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Enduro » 10 sty 2011, 18:45

Rafcio.s napisał(a):Jedna z firm mi wlasnie powiedziala ze przy tych silnikach powyzej 150tys przebiegu juz nie powinno sie robic modyfikacji poniewaz to kiepskie silniki i wtryski juz nie wytrzymaja i beda lac, oraz cos tam z turbina sie bedzie dziac.To sie zdziwilem, co o tym sadzicie ?

oczywiści, że stan silnika i jego podzespołów gra role w przypadku tuningu elektronicznego,
szczególnie jesli chodzi o przyrost mocy i w kwestji stanu techniczego jednostki napędowej.
no bo jakbyś w starych ale absolutnie sprawnych trampkach nagle zaczął biegać intensywniej na sportowo... to by się raczje szybciej wyeksplatowały...
ale mam znajomego, który mam M6 citd z roku 2003 i ma obecnie na liczniku ok. 246 000km i zamontował jakieś kilka dobrych tys. km powerboxa i sobie go chwali. do tego spalanie spadło o ok. 0,8 L/100km, tyle że on bardzo dba o silniki, tymbardziej, że ma już troche przejechane...
P.S. przed montażem box mierzyliśmy kompresje i jest idealnie równa ponad 30ATM, czyli silnik jak nowy !
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Udesky » 10 sty 2011, 19:18

powerboxa

To zło, ale jak niema innego wyboru to i to dobre.
oczywiści, że stan silnika i jego podzespołów gra role w przypadku tuningu elektronicznego

oczywiście, że tak, ale 150tyś km. na sam program to nie wiele. Sam zacząłem bawić się dopiero jak w moim stuknęło 200 000km.
Może tamta firma miała do czynienia z licznikowymi 150 000km, w perełkach z Niemiec.
Jak się turbo wysra to wymienisz na nowe i będziesz śmigał dalej.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Rafcio.s » 11 sty 2011, 21:56

Rozmawialem z gosciem co robil mape w M6 2.0 MZR-CD
Po strojeniu wyszlo 420Nm :D
Jednak musieli po niedlugim czasie zrobic poprawke na mniej, poniewaz kiepsko sie jezdzilo :D
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2010, 10:18
Posty: 105
Skąd: Skarzysko-Kam
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995

Postprzez Udesky » 11 sty 2011, 23:35

Po strojeniu wyszlo 420Nm :D
Jednak musieli po niedlugim czasie zrobic poprawke na mniej, poniewaz kiepsko sie jezdzilo

Ciekawe co na to sprzęgło, dwumas. :D
Lepszy płaski wykres z mniejszą ilością NM.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje