CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Karol » 12 cze 2009, 17:47

hmmmmmm Ja zrezygnowalem z tuningowania mazdy obdzwonilem prawie cala Polske i wszyscy po slowie mazda zaczynaja dziwnie rozmawiac ...hehehe..... ale zaluje ze nie zadzwonilem do tego geko w poznaniu jedyna firma do kturej nie dzwonilem......
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez michu200 » 13 cze 2009, 02:42

Trec_Londyn napisał(a):ale zaluje ze nie zadzwonilem do tego geko w poznaniu jedyna firma do kturej nie dzwonilem......

I to poważny błąd, im mazda nie straszna.Już byś się cieszył dodatkową mocą.
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting

Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2008, 00:08
Posty: 66
Skąd: Janikowo
Auto: Mazda 6

Postprzez ajjk » 13 cze 2009, 21:34

W GEKO przebudowują pomieszczenie z hamownią-tak przynajmniej mnie poinformowali. Ponoć ruszą z chiptuningiem po remoncie czyli w połowie lipca.Ja czekam by sprawdzić co można z mojej madzi wycisnąć.
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 17:26
Posty: 36 (0/1)
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 6 MZR-CD 136 KM 2003r

Postprzez bartsun » 20 cze 2009, 09:32

to jak panowie gdzie lepiej sie pobawic waszym zdaniem (z opini ludzi ktorzy juz sie bawili chip tuningiem) w geko czy w 44tuning?
sprzedam: olej dexelia dpf + filtr oleju, emulator dpf
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 23:57
Posty: 140
Skąd: West Midlands

Postprzez Barthez » 22 cze 2009, 12:52

obie firmy sa polecane -wybor nalezy do ciebie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Karol » 26 cze 2009, 16:37

michu200 no szkoda troche bo wtedy bym mial troszku wiecej tych kobylkow ......
A zanim bede jechal do PL to pewnie auto zmienie albo nie bedzie sie silnik nadawal do tuningu :P
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez mlodociany1987 » 4 lip 2009, 08:50

Witam, wczoraj oddalem do 44tuning w Jabłonnej koło Warszawy moja mazde 6 2.0 diesel. Przyjechalem wieczorem po nia i zerkam na wykresy z hamowni, otóż pierwsza jazda przed modyfikacja 138KM i 310 nm. Po modyfikacji 166,8KM i 360 nm. Zadowolony biore mazda i akurat byłem ze znajomym na dwa samochody, wiec niewiele myslac trzeba wyprobowac. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu: nie widze różnicy :( Modyfikacja kosztowała 2800zł. Dzis jeszcze jeden dzień testów, zobaczymy moze sie cos zmieniło, oby...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 10:09
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM

Postprzez Udesky » 4 lip 2009, 11:31

mlodociany1987 napisał(a):Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu: nie widze różnicy smutny

Tzn? Nie odjeżdżasz mu tak jak byś chciał, czy pozostało po staremu? A może jeszcze coś innego?
Trochę to dziwne bo i mnie po przyroście ok 40KM różnica była dość znaczna.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez mlodociany1987 » 4 lip 2009, 14:16

Przed modyfikacjami z kumplem na autostradzie sprawdzalismy sie, on ma Astre Bertone 1.8 16V 125KM wazaca tone i odchodzilem mu ledwo ledwo ale zawsze sie udawalo. Wczoraj probowalem to samo z nim, było podobnie... Obaj mamy pojęcie o jezdzie także to nie jest przyczyna. Dzis podobnie jak wczoraj nie widze roznicy :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 10:09
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM

Postprzez darrecki » 4 lip 2009, 14:57

mlodociany1987 napisał(a):Przed modyfikacjami z kumplem na autostradzie sprawdzalismy sie, on ma Astre Bertone 1.8 16V 125KM wazaca tone i odchodzilem mu ledwo ledwo ale zawsze sie udawalo. Wczoraj probowalem to samo z nim, było podobnie... Obaj mamy pojęcie o jezdzie także to nie jest przyczyna. Dzis podobnie jak wczoraj nie widze roznicy :/


To brzmi jakby Ci narysowali wykres w excelu i sprzedali za grube pieniadze.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3018 (41/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez krzych » 4 lip 2009, 17:01

Bo pewnie tak zrobili... Jakos okolice Jablonnej zle mi sie kojarza, Grabowski MS tez tam byl... Na szczescie juz nie ma, pewnie ktos mu sie wreszcie do d... przyczepil :P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mlodociany1987 » 4 lip 2009, 17:01

Nie w excelu. To wygladalo jakby screen shot wklejony do painta... Ku*** :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 10:09
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM

Postprzez krzych » 4 lip 2009, 17:05

Jedz na hamownie do konkurencji i nie mow, ze cokolwiek bylo robione, niech Ci dadza wykres "zwyklej" Mazdy
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mlodociany1987 » 4 lip 2009, 17:06

Tak tez zrobie. W poniedzialek pojade do VTG. Tylko teraz pytanie czy dam rade cos wskurac. Mieli wyslac mi wykres na poczte a nie widze go. Widzialem tylko na miejscu i to niedluga chwile.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 10:09
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM

Postprzez krzych » 4 lip 2009, 17:31

Fakture masz na usluge, to wystarczy na "wskoranie" czegokolwiek. Wszystko zalezy wprawdzie od umowy podpisanej na usluge o ile taka byla, ale zawsze mozna cos wskorac tylko trzeba byc bardzo upartym – oni maja czas. A w ogole to moze sie okazac, ze jednak masz te "iles" koni – najpierw sprawdz.

PS.

1. Nigdy nie zgadzaj sie na zadne maile, zawsze bierz papier z pieczatka.
2. Nigdy nie mow kiedy i do kogo idziesz potwierdzic, bo moze sie znaja i dogadaja...?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mlodociany1987 » 4 lip 2009, 17:35

Posiadam dowod oddania samochodu do Chip tuningu i odebrania po jego wykonaniu, oraz czekam na ten nieszczesny wykres. Jak sie okaze ze mnie oszukali to 44tuning zrobie reklame...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 10:09
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM

Postprzez Karol » 4 lip 2009, 18:27

Ja dzwonilem i tu i tu i jak posluchalem co oni przez tel. mowia to zrezygnowalem szkoda auta nerwow i pieniedzy....Pogadaj z Kolega ELVIS on chipowal i zrobili mu to dobrze:)
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Udesky » 4 lip 2009, 21:09

mlodociany1987 napisał(a):Astre Bertone 1.8 16V 125KM wazaca tone i odchodzilem mu ledwo ledwo ale zawsze sie udawalo. Wczoraj probowalem to samo z nim, było podobnie...

Jeszcze pozostaje kwestia tego, że jeśli wszystko było ok i nie oszukali cie, to mogli w czasie hamowanie dmuchać zimne powietrze, a ty próbowałeś się ze znajomym przy prawie 30stopniowym upale (takie ostatnio u nas są) gdzie seryjny IC pewnie już nie dawał wydolności (na serii już czasem puchnie), a każde dodatkowe 4stopnie w dolocie to ok 1KM mniej (podobno). Tak więc tak na prawdę, to pod maska po "butowaniu" mogło ci zostać jakieś 150KM, ale mimo to i tak powinna być odczuwalna różnica!!

P.S. Mój znajomy ma w Octavi TDI 166KM i wciąga nowe Subaru 2.0 Diesel (140KM). Więc mimo wszystko coś tu śmierdzi.

P.S.2. Może Ci boxa zafundowali i te 166KM miałeś przy maksymalnym podkręceniu pokrętła, ale był dym i przykręcili co nieco, co pociągnęło za sobą obniżenie mocy + wysoka temperatura powietrza i w rezultacie masz pod maską niewiele więcej niż miałeś, ale wykres pokazali ci przy maksymalnym podkręceniu.
Wklej wykres to się okaże czy to profi soft czy b.drogi BOX.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez krzych » 4 lip 2009, 21:19

Udesky napisał(a):wysoka temperatura powietrza


A Astra Bertone 1.8 16V 125KM dostaje w prezencie zimne powietrze w Polsce, czy moze ma taki IC od TIRa ze jej wszystko jedno? Podejrzana ta teoria. Warunki te same, to nie porownanie dwoch wykresow zima/lato
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Udesky » 4 lip 2009, 21:30

krzych napisał(a):A Astra Bertone 1.8 16V 125KM dostaje w prezencie zimne powietrze w Polsce, czy moze ma taki IC od TIRa ze jej wszystko jedno?

A gdzie w wolnossącej benzynie masz intercooler? :| Przecież ten problem dotyczy wyłącznie samochodów turbodoładowanych.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje