CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez ES6 » 26 cze 2008, 11:24

mr_t napisał(a):
ES6 napisał(a):Efekty: oczywiście są i na papierze i w rzeczywistości. Na papierze to 169 KM i 388 Nm. A w rzeczywistości to trochę więcej samochodów pozostających z tyłu...

Tzn. że za 1,5 tys. zł dostałeś +16KM i +8Nm?.... Coś cienko to wygląda. Chyba że potwierdziłaby się moja teoria że fabryczne 360Nm i 143KM to są tylko w katalogu.


Nie wiem skąd te Twoje obliczenia ???? :(
Zmierzone na tej samej hamowni wartości przed modyfikacją to:
144 KM i 352 Nm
po modyfikacji odpowiednio:
169 KM i 388 Nm
co daje przyrosty +25 KM i + 36 Nm ( + wyczuwalna radość z jazdy podczas przyśpieszania...)

Na drugi raz zanim coś napiszesz policz na dwóch kalkulatorach... ;)

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2008, 20:57
Posty: 26
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6

Postprzez mr_t » 27 cze 2008, 13:32

ES6 napisał(a):Nie wiem skąd te Twoje obliczenia ???? :(
(...)
co daje przyrosty +25 KM i + 36 Nm ( + wyczuwalna radość z jazdy podczas przyśpieszania...)

Hmmm.. też nie wiem skąd to wziąłem :] ale taki przyrost to już faktycznie przełoży się na wyczuwalna różnicę w czasie jazdy. Mierzyli Ci przyśpieszenia przed i po?
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez szoszon1983 » 1 lip 2008, 21:38

Panowie, rozmawialiście może z firmą vtech?? mi powiedzieli, że do mojej mazdy można tylko box założyć, że ECU nie ruszają <jelen>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez retsiwt » 3 lip 2008, 14:25

ja bylem w Warszawie w Kreatorze Mocy (oddział VTecha), shamowali mi moja Mazde (wykres w odpowiednim dziale), a przy okazji sprawdzili komputer. Okazało się że jest w pełni modyfikowalny. Też mam wersję 136KM ale z 2003 roku.
Może Ty akurat trafiłeś na model z komputerem do którego sie nie można dobrać. Niestety:P Zdarzają się i takie i takie.
z Focusa do Mazdy 6? WOOOW <wow>

To fajnie, że seryjnie dostałem 13KM i 32Nm gratis :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 maja 2008, 11:43
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 '03 2,0 CiTD(136)149KM

Postprzez szoszon1983 » 4 lip 2008, 19:32

dziś dzwoniłem do alltuning i gość powiedział, że da rade... zobaczymy
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez Jarek@ » 21 lip 2008, 10:05

szoszon1983 napisał(a):dziś dzwoniłem do alltuning i gość powiedział, że da rade... zobaczymy

... i co dali radę?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2008, 11:45
Posty: 17
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda6 2,0 MZR-CD 136KM 2004
M3 BM 2,0 120KM 2015

Postprzez ru35 » 21 lip 2008, 19:36

Jarek@ napisał(a):
szoszon1983 napisał(a):dziś dzwoniłem do alltuning i gość powiedział, że da rade... zobaczymy

... i co dali radę?

Ja u nich zrobiłem , czyli dali rade ale to juz było jakiś czs temu , nadal jes ok pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez Adiryba » 2 wrz 2008, 11:17

Witam,

Zaczne od tego iz dlugo szukalem firmy ktora zrobi chipa za rozsadne pieniadze ( w warszawie). Wybor padl na Kreatora mocy scisle wspolpracujacego z vtech. Defakto z tego co wiem to oni serie wysylaja to vtech w krakowie, tamci z kolei pisza nowy program i przesylaja do wawy. mniejsza o wieksze zaczne opowiadac jak przebiega moja modyfikacja. Otoz jest to model 6 y 2004 roku ten 136 konny. Po hamowaniu wyszlo 150 km i 353 momentu. Niezly bonus jak na serie. niestety tylko poczatek jest taki kolorowy. nowy program dal 7 km i z 15 nm. rece opadly nie tylko mnie ale i mechanikom z kreatora. napisali jeszcze 3 programy na ostatnim wyszlo 172 km i 383 nm momentu. Niestety to tez straszny kibel. Moment rosnie do wartosci maksymalnej za chwile spada w dol znowu rosnie zeby potem swopodnie opadac. ( falujacy przebieg). Z szefem kreatora ustalilem ze sie nie poddamy wiec modyfikacji ciag dalszy przebiega nastepujaco. Wycialem katalizatorgdyz stwierdzilismy ze tak bedzie lepiej dla turbina a moze i dla momentu obrotowego. Niestety oprocz przyjemnego syczenia nic sie nie zmienilo. Mocny program kopce jak autobus a efekty srednie. Szczesliwie szef kreatora jest tak uczciwa osoba ze on tez chce poprawic osiagi mojego auta. dlatego tez kolejna wizyta i podpinamy boxa. Pierwsze hamowanie wynik taki sam jak na chipie ale z przebieg idealny. Podjarani ta sytuacja dalismy mu mocniejszy program. I co niestety znowu kibel. Po prostu zalamka nic nie ruszylo sie do gory a przebieg momentu znowu faluje. Ale jestem wytrwaly wiec dzisiejszego dnia mazda stoi w kreatorze gdzie sprawdzaja cisnienia doladowania szczelnosc i inne mozliwe przyczyny bledu. Na pewno wypowiem sie na forum jeszcze w tym tygodniu opisujac efekty dzisiejszego dlubania. Jesli wszystko sie uda wkleje rowniez wykresy.
Początkujący
 
Od: 17 cze 2007, 17:10
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2004 2,0 MZR-CD

Postprzez Adiryba » 2 wrz 2008, 11:29

Jeszcze jedno. Z czystym sumieniem polecam Kreatora mocy. Super kontakt, uczciwi ludzie wydaje mi sie ze 1500 zł to uczciwa kwota. Co wiecej jak wspomnialem najpierw zrobili mi chipa za ktorego zaplacilem 1500 zł ale wyniki nie byly satysfakcjonujace. tak wiec bez zadnych doplat na kolejnej wizycie wlozyli mi boxa jedyna doplata to 50 zł za kolejne hamowanie. ( byly 3 tego dnia). Na chipe jezdzilem tydzien na boxie drugi tydzien teraz samochod stoi w kreatorze i jesli nic nie zdzialaja Wlasciciel proponuje zwrot kasy za chipa. Wiem ze robili juz takie 6 jak moja ale mialy nizsza serie niz ja tak wiec wyniki rzedu 160-170 km zadowalaly u mnie niestety to za malo przynajmniej dla mnie. Jak to nie wyjdzie pewnie i tak odwiedze kreatora zeby wymyslili inna forme poprawienia osiagow. Alez sie rozpisalem, koncze i jeszcze raz polecam ta firme wszystkim niezdecydowanym.
Początkujący
 
Od: 17 cze 2007, 17:10
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2004 2,0 MZR-CD

Postprzez mr_t » 2 wrz 2008, 11:31

Adiryba napisał(a):Otoz jest to model 6 y 2004 roku ten 136 konny. Po hamowaniu wyszlo 150 km i 353 momentu.

Jesteś 1 właścicielem? Bo jak nie to może poprzednik już zchipował silniczek i stąd problemy z dalszym wzrostem mocy?
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez Adiryba » 2 wrz 2008, 11:49

Nie jestem pierwszym wlascicielem. W kreatorze twierdza ze silnik raczej nie byl wczesniej dlubany. wedlug kreatora jest cos nie tak z cisnieniem doladowania. zobaczymy dzisiaj bede wszystko wiedzial. to sie wypowiem. A moze macie jakies pomysly jak tu inaczej wydlubac ten silnik tylko prosze bez propozycji typy kup sobie benzyne czy swap silnika albo inne dziwne pomysly.
Początkujący
 
Od: 17 cze 2007, 17:10
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2004 2,0 MZR-CD

Postprzez Adiryba » 3 wrz 2008, 08:12

Niestety kolejna operacja w kreatorze mocy nie powiodla sie. Problemem jest intercooler. Seryjny niestety nie daje rady dostatecznie chlodzic. Z uwagi iz w serii powinno byc 136 a bylo 150 to juz jest troche wiecej a do tego modul na 170 i niestety intercooler nie daje rady. Bardzo mozliwe ze moj jest jakis zabrudzony sprobuje to sprawdzic. nie mniej jednak rozwazam montaz wiekszego intercoolera tuz przed chlodnica. Powinno to poprawic przebieg momentu obrotowego zapobiec falowaniu ktore niestety wynika z niewydolnosci seryjnego chlodzenia. Postaram sie w niedlugim czasie wstawic wykresy, serie jak sie zachowuje na zimnym jak rowniez co sie dzieje po rozgrzaniu. Oczywiscie nadal chwale Firme Kreatora, dawno nie spotkalem sie z tak profesjonalna obsluga i uczciwoscia ze strony mechanikow. Za wszystkie 3 wizyty podczas ktorych odbylo sie okolo 10 hamowan, poczatkowa instalacje chipa potem zmiane na modul w koncu analize cisnienia doladowania i ogolny przeglad silnika zaplacilem 1550 zł. 1500 chip i 50 za dadatkowe hamowanie. Na prawde polecam. Na pewno bede informowal o dalszych losach mojej 6. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 17 cze 2007, 17:10
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2004 2,0 MZR-CD

Postprzez MASARO » 19 wrz 2008, 23:35

Witam
Tak na dobry początek niesamowicie ciesze się , że wstrzymałem się z zakupem nowej 6 (2.0 CD)!!! Nowy cel: silnik 2.2 diesel seria 185 KM / 400 nm , cel 220-230 KM i m/w 470 nm. Jeżeli chodzi o firmę to tylko KREATOR MOCY(młodnicka W-wa). Mam doświadczenie z boxem w silniku renault 1,5 dci , seria 82 KM i 20 nm po modyfikacji 103 KM i 240 nm (z filtrem powietrza K&N-wkład w seryjną obudowę). Po moich pozytywnych doświadczeniach jeszcze kilku znajomych dokonało u nich zmian m/i dwie nowe bmw 3 2.0d zrobione na 205 KM (RAKIETY :D superb 1,9, volvo S40 2.0D, nowe mondeo 2.0 D , avensis 2.0 .Wszyscy bardzo zadowoleni !!!
(nie jestem ich przedstawicielem :–)
Z utęsknieniem czekam do stycznia (pewie trochę dłużej -od czasu zamówienia do odebrania ;–) a potem wciągam wszystkich !!!!!!!!!!!!!!!!! (ŻART ;–)
<glupek2> A właśnie nikt nie wspomina o zastosowaniu dodatkowo lepszego filtra powietrza, u mnie dało to około 3 KM.
Ostatnio edytowano 20 wrz 2008, 13:05 przez MASARO, łącznie edytowano 1 raz
MASARO
 

Postprzez Grzyby » 20 wrz 2008, 01:32

MASARO napisał(a):cel 420-430 KM

tyle to kolego będziesz miał jak wpakujesz silnik Scanii albo MANa (jak się zmieści) hahaha
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Fiveopac » 20 wrz 2008, 08:00

Grzyby napisał(a):MASARO napisał:
cel 420-430 KM
tyle to kolego będziesz miał jak wpakujesz silnik Scanii albo MANa (jak się zmieści) hahaha

Takimi celami cale forum tuning jest wybrukowane hahaha
MASARO napisał(a):Z utęsknieniem czekam do stycznia (pewie trochę dłużej -od czasu zamówienia do odebrania ;–) a potem wciągam wszystkich !!!!!!!!!

Tylko nie zapomnij przyjechac na jakis zlot MS, zebysmy mogli byc przy tym ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pit » 20 wrz 2008, 08:39

MASARO napisał(a):Z utęsknieniem czekam do stycznia (pewie trochę dłużej -od czasu zamówienia do odebrania ;–) a potem wciągam wszystkich !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ooooo kuuuuuuurcze <lol> uwielbiam takich kolesi :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez MASARO » 20 wrz 2008, 11:15

Jak byście się trochę interesowali motoryzacją to wiedzielibyście, że w styczniu Mazda wprowadza do sprzedaży silnik 2.2 o seryjnych parametrach 185 KM i 400nm. Do tego dodać 40 KM i 60-70 nm to żaden problem. Ale pewnie dla niektórych zarówno pierwsza jak i druga informacja jest czarną magią !!!
Ostatnio edytowano 20 wrz 2008, 13:06 przez MASARO, łącznie edytowano 1 raz
MASARO
 

Postprzez Pit » 20 wrz 2008, 12:12

MASARO napisał(a):Jak byście się trochę interesowali motoryzacją to wiedzielibyście, że w styczniu Mazda wprowadza do sprzedarzy silnik 2.2 o seryjnych parametrach 185 KM i 400nm. Do tego dodać 40 KM i 60-70 nm to żaden problem. Ale pewnie dla niektórych zarówno pierwsza jak i druga informacja jest czarną magią !!!

Tak, masz całkowitą rację.

MASARO napisał(a):sprzedarzy

Polecam douczyć się troszeczkę ortografii na początek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Mev » 20 wrz 2008, 12:24

MASARO napisał(a):Do tego dodać 40 KM

To jest dopiero 225 do 430 jeszcze trochę brakuje :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez MASARO » 20 wrz 2008, 13:04

Karnie pochylam głowę :( , chodziło mi o 220 230 KM. Za pomyłkę wszystkich zbulwersowanych PRZEPRASZAM !!! Ortografię również podciągnąłem ;)
MASARO
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje