CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Grzyby » 22 gru 2008, 20:11

daniel20, diesel w szóstce to inny silnik niż DiTD w Premacy, więc info od figo-fago nic Ci nie da.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez figo-fago » 22 gru 2008, 23:18

Kolego dowiadywałem się o silniku DiTD , on też ma sterownik denso lecz wzrost mocy już nie jest tak duży jak w nowej Madzi 6. Podaje kontakt 501-617-094 . Koleś dodaje mocy w Warszawie i udzieli Tobie wszystkich informacji .
Natomiast ja podkręciłem power-box-em do 165KM i 402 Nm , mają sprawdzić czy mam pamięć na sterowniku , wtedy będę mógł jeszcze wykrzesać z 50 Nm i moc podnieść do około 180 KM . Jak będę coś wiedział w tym temacie to napisze :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:13
Posty: 223
Skąd: warszawa
Auto: MAZDA 6 165 KM 402Nm diesel

Postprzez daniel20 » 24 gru 2008, 16:40

Byłem w V tech w Olsztynie i oni dzwonili do V tech w Polsce i ostatecznie decyzja na dzień dzisiejszy: nie ma możliwości chipować Ditd !!!!!!!!!!!! tylko zostaje green box lub red box lub red box z przełanczanym programem na green.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2008, 23:30
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda Premacy Ditd

Postprzez figo-fago » 28 gru 2008, 23:27

nagrałem filmik jak zbiera się moja Magdalena ................ :D
http://pl.youtube.com/watch?v=wCVoharYlsU
MAZDA 6 MZR-CD EXCLUSIVE PLUS i parę innych gratów...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:13
Posty: 223
Skąd: warszawa
Auto: MAZDA 6 165 KM 402Nm diesel

Postprzez Gib » 8 sty 2009, 02:08

nie możesz zrobić krótszej wersji tego filmu? zbiera się ładnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez bodzioklb » 11 sty 2009, 03:11

daniel20 napisał(a):Byłem w V tech w Olsztynie i oni dzwonili do V tech w Polsce i ostatecznie decyzja na dzień dzisiejszy: nie ma możliwości chipować Ditd !!!!!!!!!!!! tylko zostaje green box lub red box lub red box z przełanczanym programem na green.


madrze prawisz kolego, dlatego w tym tygodniu bede takie ustrojstwo zakladal aby przetestowac... co i jak dam znac
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 03:20
Posty: 157 (3/2)
Skąd: KLB
Auto: Volvo V50 T5 AWD

Postprzez bodzioklb » 11 sty 2009, 21:25

wychodzac z zalozenia ze premacy ditd 2.0 101 KM ma to samo co 626 czy 323 i nie jest "czipowalne", to jak rozumiec oferte z holandii??

http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Mazda-Premacy-2.0-100pk.html#header

jest tam wyraznie napisane:
Modyfikacja oprogramowania € 499.00-
Ziptuning/BDM/OBD ,
wiec chyba nie kroja tyle za podlaczenie boxa
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 03:20
Posty: 157 (3/2)
Skąd: KLB
Auto: Volvo V50 T5 AWD

Postprzez fantom » 14 sty 2009, 11:32

bodzioklb napisał(a):wychodzac z zalozenia ze premacy ditd 2.0 101 KM ma to samo co 626 czy 323 i nie jest "czipowalne", to jak rozumiec oferte z holandii??

http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Mazda-Premacy-2.0-100pk.html#header

jest tam wyraznie napisane:
Modyfikacja oprogramowania € 499.00-
Ziptuning/BDM/OBD ,
wiec chyba nie kroja tyle za podlaczenie boxa


Jesli pada haslo BDM to znaczy ze procesor Freescale (Motorola). Skoro tak to jesli znajde jakis komputer do tego samochodu to sprobuje sie temu przyjrzec. Niczego nie moge obiecac ale brzmi to jak wyzwanie ;).

EDIT

Chyba raczej nie jest to Freescale a tak jak zauwazyl kolega MarekW Fujitsu.
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 14:19
Posty: 81
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '01

Postprzez Felix_M6 » 14 sty 2009, 23:37

Podsumowując temat – kto w okolicach Wawki w Maździe 6 (przed liftem np 2005r) zrobił jakiś program, który spisuje się dobrze?
Pozdro

Rafał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 19:40
Posty: 68
Skąd: Wołomin
Auto: Mx-5 NBfl Unplugged

Postprzez j32 » 29 sty 2009, 15:27

A propos nowej 6-ki. Właśnie rozmawialem z miłym Panem z KreatorMocy, który jest dealerem V-tech i powiedział mi, że można zrobić tuning za pomocą kabelka, albo Boxem. Zdecydowanie poleca "kabelek", bo m.in. nie ma śladów w logach w komputerze i praktycznie tuning jest nie do wykrycia (no chyba, że na hamowni). Mimo to, dla tych co się obawiają, przed serwisowaniem można do nich podjechać i przywracają ustawienia fabryczne. Przyrost mocy min. 20%, spalanie przy ostrej jeździe o 10% większe, przy spokojnej 15% niższe. Mnie się to podoba. :D
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2008, 17:10
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM

Postprzez AndiT » 1 lut 2009, 02:51

Panowie dla zainteresowanych napisze ze Masters robi juz DENSO.
Tutaj tekst:
Tak jak obiecywałem z dniem dzisiejszym ruszyliśmy z modyfikacjami egzotycznych aut których do tej pory nikt programowo nie robił. Należą do nich głownie popularne na naszych drogach auta takie jak

Subaru 2.0 Boxer diesel
Nissan Nawara 2.5 DCi 144PS i 174PS
Nissan Patfinder 2.5 DCi 174PS
Nissan Patrol GR 3.0 Di 160PS
Nissan Xtrial 2.2 DCi Wszystkie modele
Mitsubishi L200 2.5 DiD 115, 136, 170PS
Mitsubishi Pajero wszystkie modele
Mitsubishi lancer wszystkie EVO
Mazda 3 5 6 wszystkie silniki Diesla na Denso
Isuzu D-max
oraz wiele innych silników benzynowych.

TOYOT narazie nie robimy

Programowanie sterowników odbywa się za pośrednictwem złącza diagnostycznego bez rozbierania komputera"

Tutaj link:
http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 28 lis 2008, 18:09
Posty: 3
Skąd: Pomorze
Auto: Szukam obecnie

Postprzez Zidik » 13 lut 2009, 22:28

figo-fago napisał(a):Kolego dowiadywałem się o silniku DiTD , on też ma sterownik denso lecz wzrost mocy już nie jest tak duży jak w nowej Madzi 6. Podaje kontakt 501-617-094 . Koleś dodaje mocy w Warszawie i udzieli Tobie wszystkich informacji .
Natomiast ja podkręciłem power-box-em do 165KM i 402 Nm , mają sprawdzić czy mam pamięć na sterowniku , wtedy będę mógł jeszcze wykrzesać z 50 Nm i moc podnieść do około 180 KM . Jak będę coś wiedział w tym temacie to napisze :]


Box jest OK. Mam takiego w nowej 6 zamówiłem na www.diesel-power.com i jestem zadowolony. Na halowni byłem i sprawdzałem: 179 KM i 465 Nm. W końcu sie zdecydowałem i jestem zadowolony. Byłem na przeglądzie po 20.000 km i wszystko jest ok. Spalanie w mieście mam na poziomie 7,7 – 8,0 (wcześniej miałem około 8,5 – 9,0) no i czuje się, że "odjeżdża". Różnica jest bardzo duża.
Początkujący
 
Od: 9 cze 2008, 14:13
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 – 2008

Postprzez Wieszczu » 17 lut 2009, 22:54

A czy ktoś robił 6'tke diesla 2004/2005 (przed liftową) 136PS ?
Co jest bardziej polecane? Kabel czy box ?
Jaka moc podniesienia jest bezpieczna dla tego silnika żeby go za mocno nie żyłować?

Pozdrawiam,
Paweł
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2008, 19:48
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM

Postprzez Riki » 18 lut 2009, 01:49

Zidik napisał(a):Na halowni byłem i sprawdzałem: 179 KM i 465 Nm


dużo momentu... pokaż wykres jeśli możesz :) i co to była za hamownia?

Wieszczu wszystko zależy od Twojego silnika.. (stan, przebieg itd) ale generalnie to okolice 170KM i 380NM są możliwe (silnik to "strawi")
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Grzyby » 18 lut 2009, 10:13

Wieszczu napisał(a):Jaka moc podniesienia jest bezpieczna dla tego silnika żeby go za mocno nie żyłować?

a wiesz ile masz w tej chwili?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez JanekCX7 » 19 lut 2009, 01:33

Dla klubowiczów znalazłem mega ciekawe info w firmie gdzie robiłem moja CX7 2.3 disi Turbo, robią już także chip tuning dla naszych komputerów czyli dla Denso :D

http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadom ... denso.html

cutuje : Dla przykładu Mazda 6 2.0 D 121 KM czy 140 KM po tuningu przyrosty ok. 30 KM i 60-70 Nm, więcej, ......, a dla ciekawostki Mazda 2.0 16V benzyna po tuningu aż 15KM więcej. :)

Jakby ktoś miał pytania to można się skontaktować

http://www.44tuning.pl/kontakt/
CX7 2.3 DISI TURBO – USA automat – after tuning by http://www.44tuning.pl/ – 275 HP :)
Początkujący
 
Od: 9 lut 2009, 00:10
Posty: 5
Skąd: Soest
Auto: Mazda CX 7 DISI Turbo automat

Postprzez Wieszczu » 20 lut 2009, 18:21

No ja mam w tej chwili 2,0 diesla 136PS GY z '04.
Moja madzia ma 162 tys przebiegu, już po drugiej wymianie rozrządu z pompą wody, i za chwile dwumasówka będzie wymieniona. Jak myśłlicie? Ile bezpiecznie można z niej zrobić i jak najlepiej? Box czy przez komputer tunning?

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2008, 19:48
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM

Postprzez Udesky » 20 lut 2009, 21:58

Wieszczu napisał(a):Box czy przez komputer tunning?

Pewnie, że soft z kompa. Ale najpierw wymień dwumasa i sprawdź na kompie stan silnika, czy wszystko jest ok. Jeśli tak to wal do tunera.
Dzień bez softu, to dzień stracony. :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Zidik » 20 lut 2009, 22:00

Riki napisał(a):
Zidik napisał(a):Na halowni byłem i sprawdzałem: 179 KM i 465 Nm


dużo momentu... pokaż wykres jeśli możesz :) i co to była za hamownia?

Hamownia – Maha LPS 3000

Wykres:
Obrazek
Początkujący
 
Od: 9 cze 2008, 14:13
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 – 2008

Postprzez Udesky » 20 lut 2009, 22:27

Widać, że nie jest to profesjonalny chip, tylko box. Jakieś poszarpane te kreski.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje