CHIP Tuning – DIESEL
Kolego dowiadywałem się o silniku DiTD , on też ma sterownik denso lecz wzrost mocy już nie jest tak duży jak w nowej Madzi 6. Podaje kontakt 501-617-094 . Koleś dodaje mocy w Warszawie i udzieli Tobie wszystkich informacji .
Natomiast ja podkręciłem power-box-em do 165KM i 402 Nm , mają sprawdzić czy mam pamięć na sterowniku , wtedy będę mógł jeszcze wykrzesać z 50 Nm i moc podnieść do około 180 KM . Jak będę coś wiedział w tym temacie to napisze
Natomiast ja podkręciłem power-box-em do 165KM i 402 Nm , mają sprawdzić czy mam pamięć na sterowniku , wtedy będę mógł jeszcze wykrzesać z 50 Nm i moc podnieść do około 180 KM . Jak będę coś wiedział w tym temacie to napisze
- Od: 6 paź 2008, 17:13
- Posty: 223
- Skąd: warszawa
- Auto: MAZDA 6 165 KM 402Nm diesel
Byłem w V tech w Olsztynie i oni dzwonili do V tech w Polsce i ostatecznie decyzja na dzień dzisiejszy: nie ma możliwości chipować Ditd !!!!!!!!!! tylko zostaje green box lub red box lub red box z przełanczanym programem na green.
- Od: 30 paź 2008, 23:30
- Posty: 46
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda Premacy Ditd
nagrałem filmik jak zbiera się moja Magdalena ................
http://pl.youtube.com/watch?v=wCVoharYlsU
http://pl.youtube.com/watch?v=wCVoharYlsU
MAZDA 6 MZR-CD EXCLUSIVE PLUS i parę innych gratów...
- Od: 6 paź 2008, 17:13
- Posty: 223
- Skąd: warszawa
- Auto: MAZDA 6 165 KM 402Nm diesel
daniel20 napisał(a):Byłem w V tech w Olsztynie i oni dzwonili do V tech w Polsce i ostatecznie decyzja na dzień dzisiejszy: nie ma możliwości chipować Ditd !!!!!!!!!! tylko zostaje green box lub red box lub red box z przełanczanym programem na green.
madrze prawisz kolego, dlatego w tym tygodniu bede takie ustrojstwo zakladal aby przetestowac... co i jak dam znac
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia
wychodzac z zalozenia ze premacy ditd 2.0 101 KM ma to samo co 626 czy 323 i nie jest "czipowalne", to jak rozumiec oferte z holandii??
http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Mazda-Premacy-2.0-100pk.html#header
jest tam wyraznie napisane:
Modyfikacja oprogramowania € 499.00-
Ziptuning/BDM/OBD ,
wiec chyba nie kroja tyle za podlaczenie boxa
http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Mazda-Premacy-2.0-100pk.html#header
jest tam wyraznie napisane:
Modyfikacja oprogramowania € 499.00-
Ziptuning/BDM/OBD ,
wiec chyba nie kroja tyle za podlaczenie boxa
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia
bodzioklb napisał(a):wychodzac z zalozenia ze premacy ditd 2.0 101 KM ma to samo co 626 czy 323 i nie jest "czipowalne", to jak rozumiec oferte z holandii??
http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Mazda-Premacy-2.0-100pk.html#header
jest tam wyraznie napisane:
Modyfikacja oprogramowania € 499.00-
Ziptuning/BDM/OBD ,
wiec chyba nie kroja tyle za podlaczenie boxa
Jesli pada haslo BDM to znaczy ze procesor Freescale (Motorola). Skoro tak to jesli znajde jakis komputer do tego samochodu to sprobuje sie temu przyjrzec. Niczego nie moge obiecac ale brzmi to jak wyzwanie .
EDIT
Chyba raczej nie jest to Freescale a tak jak zauwazyl kolega MarekW Fujitsu.
- Od: 8 sty 2008, 14:19
- Posty: 81
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '01
A propos nowej 6-ki. Właśnie rozmawialem z miłym Panem z KreatorMocy, który jest dealerem V-tech i powiedział mi, że można zrobić tuning za pomocą kabelka, albo Boxem. Zdecydowanie poleca "kabelek", bo m.in. nie ma śladów w logach w komputerze i praktycznie tuning jest nie do wykrycia (no chyba, że na hamowni). Mimo to, dla tych co się obawiają, przed serwisowaniem można do nich podjechać i przywracają ustawienia fabryczne. Przyrost mocy min. 20%, spalanie przy ostrej jeździe o 10% większe, przy spokojnej 15% niższe. Mnie się to podoba.
- Od: 2 gru 2008, 17:10
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM
Panowie dla zainteresowanych napisze ze Masters robi juz DENSO.
Tutaj tekst:
Tak jak obiecywałem z dniem dzisiejszym ruszyliśmy z modyfikacjami egzotycznych aut których do tej pory nikt programowo nie robił. Należą do nich głownie popularne na naszych drogach auta takie jak
Subaru 2.0 Boxer diesel
Nissan Nawara 2.5 DCi 144PS i 174PS
Nissan Patfinder 2.5 DCi 174PS
Nissan Patrol GR 3.0 Di 160PS
Nissan Xtrial 2.2 DCi Wszystkie modele
Mitsubishi L200 2.5 DiD 115, 136, 170PS
Mitsubishi Pajero wszystkie modele
Mitsubishi lancer wszystkie EVO
Mazda 3 5 6 wszystkie silniki Diesla na Denso
Isuzu D-max
oraz wiele innych silników benzynowych.
TOYOT narazie nie robimy
Programowanie sterowników odbywa się za pośrednictwem złącza diagnostycznego bez rozbierania komputera"
Tutaj link:
http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
Tutaj tekst:
Tak jak obiecywałem z dniem dzisiejszym ruszyliśmy z modyfikacjami egzotycznych aut których do tej pory nikt programowo nie robił. Należą do nich głownie popularne na naszych drogach auta takie jak
Subaru 2.0 Boxer diesel
Nissan Nawara 2.5 DCi 144PS i 174PS
Nissan Patfinder 2.5 DCi 174PS
Nissan Patrol GR 3.0 Di 160PS
Nissan Xtrial 2.2 DCi Wszystkie modele
Mitsubishi L200 2.5 DiD 115, 136, 170PS
Mitsubishi Pajero wszystkie modele
Mitsubishi lancer wszystkie EVO
Mazda 3 5 6 wszystkie silniki Diesla na Denso
Isuzu D-max
oraz wiele innych silników benzynowych.
TOYOT narazie nie robimy
Programowanie sterowników odbywa się za pośrednictwem złącza diagnostycznego bez rozbierania komputera"
Tutaj link:
http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
Pozdrawiam
- Od: 28 lis 2008, 18:09
- Posty: 3
- Skąd: Pomorze
- Auto: Szukam obecnie
figo-fago napisał(a):Kolego dowiadywałem się o silniku DiTD , on też ma sterownik denso lecz wzrost mocy już nie jest tak duży jak w nowej Madzi 6. Podaje kontakt 501-617-094 . Koleś dodaje mocy w Warszawie i udzieli Tobie wszystkich informacji .
Natomiast ja podkręciłem power-box-em do 165KM i 402 Nm , mają sprawdzić czy mam pamięć na sterowniku , wtedy będę mógł jeszcze wykrzesać z 50 Nm i moc podnieść do około 180 KM . Jak będę coś wiedział w tym temacie to napisze
Box jest OK. Mam takiego w nowej 6 zamówiłem na www.diesel-power.com i jestem zadowolony. Na halowni byłem i sprawdzałem: 179 KM i 465 Nm. W końcu sie zdecydowałem i jestem zadowolony. Byłem na przeglądzie po 20.000 km i wszystko jest ok. Spalanie w mieście mam na poziomie 7,7 – 8,0 (wcześniej miałem około 8,5 – 9,0) no i czuje się, że "odjeżdża". Różnica jest bardzo duża.
- Od: 9 cze 2008, 14:13
- Posty: 8
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 – 2008
A czy ktoś robił 6'tke diesla 2004/2005 (przed liftową) 136PS ?
Co jest bardziej polecane? Kabel czy box ?
Jaka moc podniesienia jest bezpieczna dla tego silnika żeby go za mocno nie żyłować?
Pozdrawiam,
Paweł
Co jest bardziej polecane? Kabel czy box ?
Jaka moc podniesienia jest bezpieczna dla tego silnika żeby go za mocno nie żyłować?
Pozdrawiam,
Paweł
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Zidik napisał(a):Na halowni byłem i sprawdzałem: 179 KM i 465 Nm
dużo momentu... pokaż wykres jeśli możesz i co to była za hamownia?
Wieszczu wszystko zależy od Twojego silnika.. (stan, przebieg itd) ale generalnie to okolice 170KM i 380NM są możliwe (silnik to "strawi")
Wieszczu napisał(a):Jaka moc podniesienia jest bezpieczna dla tego silnika żeby go za mocno nie żyłować?
a wiesz ile masz w tej chwili?
Dla klubowiczów znalazłem mega ciekawe info w firmie gdzie robiłem moja CX7 2.3 disi Turbo, robią już także chip tuning dla naszych komputerów czyli dla Denso
http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadom ... denso.html
cutuje : Dla przykładu Mazda 6 2.0 D 121 KM czy 140 KM po tuningu przyrosty ok. 30 KM i 60-70 Nm, więcej, ......, a dla ciekawostki Mazda 2.0 16V benzyna po tuningu aż 15KM więcej.
Jakby ktoś miał pytania to można się skontaktować
http://www.44tuning.pl/kontakt/
http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadom ... denso.html
cutuje : Dla przykładu Mazda 6 2.0 D 121 KM czy 140 KM po tuningu przyrosty ok. 30 KM i 60-70 Nm, więcej, ......, a dla ciekawostki Mazda 2.0 16V benzyna po tuningu aż 15KM więcej.
Jakby ktoś miał pytania to można się skontaktować
http://www.44tuning.pl/kontakt/
CX7 2.3 DISI TURBO – USA automat – after tuning by http://www.44tuning.pl/ – 275 HP
- Od: 9 lut 2009, 00:10
- Posty: 5
- Skąd: Soest
- Auto: Mazda CX 7 DISI Turbo automat
No ja mam w tej chwili 2,0 diesla 136PS GY z '04.
Moja madzia ma 162 tys przebiegu, już po drugiej wymianie rozrządu z pompą wody, i za chwile dwumasówka będzie wymieniona. Jak myśłlicie? Ile bezpiecznie można z niej zrobić i jak najlepiej? Box czy przez komputer tunning?
Pozdrawiam
Moja madzia ma 162 tys przebiegu, już po drugiej wymianie rozrządu z pompą wody, i za chwile dwumasówka będzie wymieniona. Jak myśłlicie? Ile bezpiecznie można z niej zrobić i jak najlepiej? Box czy przez komputer tunning?
Pozdrawiam
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Wieszczu napisał(a):Box czy przez komputer tunning?
Pewnie, że soft z kompa. Ale najpierw wymień dwumasa i sprawdź na kompie stan silnika, czy wszystko jest ok. Jeśli tak to wal do tunera.
Dzień bez softu, to dzień stracony.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje