CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Gib » 17 mar 2009, 18:50

no to teraz mnie cezarku pewnie objedziesz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez CezaR83 » 17 mar 2009, 19:01

Nie w tym celu to robiłem , Grzesiu ;) ale... kiedys na suchym mozemy spróbować... narazie testy spalania robie, bo moze mi poprawia jeszcze soft.
Kiedy wszystko układa się naprawdę źle, aby zyskać spokój ducha, należy
odnaleźć w swym sercu Najwyższą Formę Akceptacji Stanu Rzeczy, która
brzmi "Pies To Je*ał"
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2107 (49/10)
Skąd: 100lica
Auto: Jest: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Bedzie: BP eSkyX AT FWD

Postprzez Gib » 17 mar 2009, 19:12

spoko, na suchym rzecz jasna. Wiesz że ja zawsze chętnie, szczególnie diesle
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 17 mar 2009, 23:41

CezaR83 jak będzie sucho to się sprawdzimy z moim bidnym (jeszcze) motorem :P ;)

Gibsong napisał(a):Wiesz że ja zawsze chętnie, szczególnie diesle

<lol> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 18 mar 2009, 00:02

znajdzcie trzy pasy, trzeba spróbować sierrę z jakąś mazdą.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Udesky » 18 mar 2009, 13:33

CezaR83 napisał(a):To Seria z hamowni:
Młodnicka 115,7KM@4290rpm i 258Nm@2237rpm
Po programie:
134KM@4351rpm i 291Nm@2315rpm

Nieźle jak na ten silnik.
j32 napisał(a):44tuning daje o rok dłuższą gwarancję.

Tym bym się nie kierował. A raczej opiniami kierowców.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 18 mar 2009, 13:44

Udesky napisał(a):Tym bym się nie kierował. A raczej opiniami kierowców.


Dokładnie tak jak mówisz...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez j32 » 19 mar 2009, 12:47

Udesky napisał(a):
j32 napisał(a):44tuning daje o rok dłuższą gwarancję.

Tym bym się nie kierował. A raczej opiniami kierowców.

Ano właśnie, czy ktoś ma doświadczenie z chipowaniem V-tech i DPP Multichannel?

Ponoć DPP Multichannel ma więcej zmiennych, którymi można dokładniej dostroić. Jest przez to bardziej bezpieczny dla silnika przy tych samych osiągach.
Rozmawiałem z użytkownikiem takiego systemu i bardzo zachwalał.

Niestety porównań nadal nie mam.
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2008, 17:10
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM

Postprzez Morten » 20 mar 2009, 03:48

No to jak to jest w koncu z tym chipowaniem Ditd można juz czy nie można???
Czy ja też dostane odpowiedz "sprawdz pw" czy ktoś moze napisać na forum?
Czy ktoś to w końcu zrobił, ludzie no piszcie a nie jakieś tajemnice <lol>
Początkujący
 
Od: 28 lut 2009, 00:25
Posty: 8
Auto: Mazda 323f BJ RF2F 2000r.

Postprzez Karol » 22 mar 2009, 14:54

Ja mam pytanie odnosnie sipowania M6 2.0 D po lifcie mial ktos stycznosc?
Pozdrawiam
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Barthez » 22 mar 2009, 16:25

Morten napisał(a):No to jak to jest w koncu z tym chipowaniem Ditd można juz czy nie można?pytajnik
Czy ja też dostane odpowiedz "sprawdz pw" czy ktoś moze napisać na forum?
Czy ktoś to w końcu zrobił, ludzie no piszcie a nie jakieś tajemnice łoł


cofnij sie o kilka stron i poczytaj moje posty ...
ja i riki mamy ditd po modach. riki robil w wawie ja w opolu. ja juz przejechalem ponad 100kkm i nic sie nie dzieje.
odp na twoje pytanie: mozna
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Riki » 22 mar 2009, 20:18

bartezm napisał(a):riki robil w wawie


no nie do końca :P robiłem w Krakowie... u znajomego ;) (V-tech)

bartezm bo już się pogubiłem... ile mocy ma obecnie Twoje DeiTeDe?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Barthez » 23 mar 2009, 09:14

Riki napisał(a):ile mocy ma obecnie Twoje DeiTeDe?

po glownych modach bylo na hamowni 109 ten wykres mam. potem jeszcze cos bylo dlubniete (miesiac dwa pozniej) a na hamowni bylo od 118 do 122 – bylo robionych kilka pomiarow tych wykresow nie mam... przez przypadek zostaly na moim domowym kompie, ktory sprezentowalem i go nie mam. (ustawienia optymalne byly na poziomie 119 chyba... ale co to za roznica to tylko papier, wazne jest jak jezdzi, chyba sie ze mna zgodzisz
teraz ile mam – nie wiem do mocy juz nie wracam – skupiam sie na wrazeniach z jazdy
ps
moja ditd juz stoi w komisie. jak sie sprzeda mam w planach nastepnego diesla ale juz nie z takim zapalem do tuningu – bedzie program i koniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Riki » 23 mar 2009, 12:53

bartezm napisał(a):potem jeszcze cos bylo dlubniete (


turbo?


bartezm napisał(a):na hamowni bylo od 118 do 122


jak jeździliśmy w Ornecie to chyba miałeś te 109 co?


bartezm napisał(a):chyba sie ze mna zgodzisz


oczywiście.. :)


bartezm napisał(a):skupiam sie na wrazeniach z jazdy


i tak trzymaj :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 23 mar 2009, 15:21

bartezm napisał(a):skupiam sie na wrazeniach z jazdy


Kup Pan Miatę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 23 mar 2009, 15:26

<lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Barthez » 23 mar 2009, 17:35

Gibsong napisał(a):Kup Pan Miatę.

dobre – popatrz pod obrazek
<faja>

Riki napisał(a):jak jeździliśmy w Ornecie to chyba miałeś te 109 co?

tak ale pozniej juz wielkiej roznicy nie bylo
tak na koniec o ditd – mozna z niego wycisnac duz, duzo wiecej ale zajeszcze wiecej kasy (nalezy przygotowac piec cyferek, ja za ta kase rozpoczynam "new project")
Ostatnio edytowano 23 mar 2009, 17:39 przez Barthez, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Gib » 23 mar 2009, 17:38

hehe kupiłeś, nie zauważyłem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 24 mar 2009, 13:14

bartezm napisał(a):popatrz pod obrazek


nieźle.. ja sobie nigdy nie kupię bo... się nie mieszczę :]


bartezm napisał(a):tak na koniec o ditd – mozna z niego wycisnac duz, duzo wiecej ale zajeszcze wiecej kasy


dokładnie tak jak mówisz.. ja działam dalej.. w tym roku podciągnę jeszcze kilka kuni <lol> ;) chociaż powiem Ci ze seryjny dolot i tak już nie wystarcza...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Morten » 27 mar 2009, 21:27

Ok dzieki za odpowiedzi. Niedlugo też dołącze chyba do waszego grona choć cena mnie troche zniechęca – 3000 zł mi powiedzieli w mastersie, niewiele taniej chyba w 44tuning. V-tech jakoś mi sie nie widzi, nie wiem czemu. Wiec po zrobieniu chipa, planuje bardziej wydajny wydech (wszystkie cześci), lepszy dolot – i tu mam problem czy tylko filtr stożkowy z dobrze doprowadzonym powietrzem czy też nowy IC , a jeśli nowy, wiekszy IC to powinno sie chyba też dobrać bardziej wydajną turbinę np. o zmiennej geometrii tylko zupełnie nie wiem jakiej firmy, jaka by pasowała itp.
Aha jeszcze takie pytanie – dałoby sie wiekszy IC zmiescic jakos bez przesuwania tablicy rejestracyjnej?

Jakie rzeczy warto zrobić przed tym wszystkim, zeby silnik mial moc fabryczną (jeszcze nie robilem testów, auto dziala ok, ale chce sie upewnic).
Co poza przeczyszczeniem IC i kolektora przed chiptuningiem warto zrobic?
Początkujący
 
Od: 28 lut 2009, 00:25
Posty: 8
Auto: Mazda 323f BJ RF2F 2000r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje