Strona 18 z 74

PostNapisane: 20 wrz 2008, 13:18
przez Mev
MASARO napisał(a):wszystkich zbulwersowanych

A tam zaraz zbulwersowanych... Po prostu realiści wyczuleni na punkcie bajko-pisarzy ;)

PostNapisane: 20 wrz 2008, 13:51
przez Pit
OK :)

PostNapisane: 20 wrz 2008, 20:41
przez Riki
MASARO napisał(a):Z utęsknieniem czekam do stycznia (pewie trochę dłużej -od czasu zamówienia do odebrania ;–) a potem wciągam wszystkich


no i podium w klasie Diesla poszło w pis**u :( :( :(

MASARO napisał(a):Za pomyłkę wszystkich zbulwersowanych PRZEPRASZAM

wybaczamy :D ;)

PostNapisane: 20 wrz 2008, 22:00
przez Grzyby
Riki napisał(a):no i podium w klasie Diesla poszło w pis**u

<lol>
Zmień auto :)

PostNapisane: 20 wrz 2008, 22:02
przez BratCukierka
Riki to kiedy zmiana na BIG turbo?? :D <diabełek>

PostNapisane: 20 wrz 2008, 22:12
przez Riki
Grzyby napisał(a):Zmień auto


chyba żartujesz :P ;) prędzej dojdzie inne... turbobenzyna :P
oczywiscie Mazda...

Mariusz traktuje to jako zabawę....... ;) poza tym obecne chyba nie jeździ najgorzej :]


BratCukierka napisał(a):Riki to kiedy zmiana na BIG turbo??


j/w :P

jak zwiększyć moc w Premacy DITD

PostNapisane: 7 gru 2008, 21:03
przez daniel20
Witam. Mam pytanie do was fachowcy. jak zwiekszyć moc w mazdzie premacy ditd 2000 rok. 90 kM??? Czy wogóle jest taka możliwość??? i czy to prawda że samochód może wtedy mniej palić? (wogóle dobrze by było jakby on palił tyle samo po zwięszeniu mocy) wogóle czy warto zwiększać i o ile jak coś??? słyszałem żę zwiększają przez chip i przez jakies ODB nie wiem co to znaczy jakby mógł by ktoś wytłumaczyć to było by ok. Według mnie troche zamulowny ten Ditd. Miałem wczesniej również diesla 90 kM i jechał dużo lepiej tu musze go wkrecać na wszystko co ma i jedzie dopiero ok 3 tyś. Z góry dziękuje za dobrą rade.

PostNapisane: 7 gru 2008, 21:26
przez Marek61
Fachowcem nie jestem,ale jest możliwe podniesienie mocy-momentu obrotowego.Rózne zródła róznie podaja ,ale zakres różnych chipów lub oprogramowań dla tego silnika to -wzrost momentu obrotowego o 40-50Nm. Moy w KM 13-20. Ceny od 2000zł w góre.
łatwo znależć w necie. np www.44tuning.pl lub www.ziptuning.nl

Google działa cuda :D

Wraz ze wzrostem momentu obrotowego oraz mocy a co za tym idzie potrzeby w czasie na paliwo -zmniejsza sie zapotrzebowanie na paliwo i z reguły auto pali mniej.Dotyczy to jednostek o niezbyt wyzyłowanym tuningu.

PostNapisane: 7 gru 2008, 21:29
przez Adaś
spytaj kolegi Riki

PostNapisane: 7 gru 2008, 21:53
przez daniel20
a czy chip i te zwiekszenie mocy za pomocą ODB to to samo ???

PostNapisane: 11 gru 2008, 00:08
przez klak34
..witam tak prześledziłem wszystkie posty i tam myślę że niewiele się pojawiło z tunigowaniem M3. Czy ktoś próbował coś zdzaiałać z tym motorkiem? Jakieś rady i sugestie by się przydały bo chciałbym coś zdziałać w moim maleństwie ale niew iem gdzie, jak i czego się spodziewać :| .
Jeszcze jedno ktoś miał do czynienia z MRC Chiptuning? Kto to jest i czy warto sobie nimi głowe zawracać.

PostNapisane: 13 gru 2008, 17:45
przez daniel20
no kolega Riki to mi za dużo nie odpowiedział bo nie odpisuje. Ale nie znacie nikogo ani żadnej firmy która sprzedaje chipy do silnika Ditd??? Wiem już że można zwiększyć moc za pomocą zmiany mapy sterowników i za pomocą chipa nie wiem jak z różnicą cen wiem tylko że chipa zawsze moge wyłączyć. jedni mówią że pojazd wiecej pali drudzy że zawsze mniej bo ma lżej sam nie wiem najlepiej pogadać z kimś kto już chipował auto. Nadal prosze o pomoc.

PostNapisane: 13 gru 2008, 19:00
przez Riki
daniel20 napisał(a):no kolega Riki to mi za dużo nie odpowiedział bo nie odpisuje


Bo wypadł mu nieoczekiwany wypad i siedział przez kilka dni za granicą... zwykle nie ma dostępu do netu.. ale teraz mam.. "z doskoku"

Jak powróci do żywych to nieco podpowie.. :)
Naskrobię Ci PW w Poniedziałek....

Pozdrawiam.

P.S
Samym BOX-em w DiTD osiągasz do 30KM i 65NM a może i ciut więcej.. kwestia odpowiedniego zestrojenia. Z moją nadal walczę.

P.S 2
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=9655
a ten chyba do kosza.. :)

PostNapisane: 13 gru 2008, 19:33
przez Fiveopac
Kosz jak kosz, po prostu polacze oba tematy :)

PostNapisane: 16 gru 2008, 00:46
przez Ukman
Panowie mam takie pytanie co do boxa z 136 hp na 163 hp . Na ebayu znalazlem cos takiego :)
http://cgi.ebay.co.uk/Digital-Diesel-Tu ... 240%3A1318

Czy moge smiało brac i montowac w domowym zaciszu ? Czy jest to zupełnie nie mozliwe ?

PostNapisane: 16 gru 2008, 01:10
przez Udesky
klak34 napisał(a):witam tak prześledziłem wszystkie posty i tam myślę że niewiele się pojawiło z tunigowaniem M3. Czy ktoś próbował coś zdzaiałać z tym motorkiem?

pogadaj z pERim (Wrocław) on miał M3 z takim motorem podkręconą na 150KM i z 8.5s do 100 wg. gtechu :)

PostNapisane: 20 gru 2008, 21:04
przez daniel20
no i panowie tyle sie gadało na temat tiuningu Ditd i 18 stron temaru i co i nic. kolega Rii pisał już że dzwonił do nich i już można chipować ten motor zaś potem każdy ponownie łącznie z kolegą Rikim twierdzą że zostaje tylko box :( ahhh chyba nigdy nie zachipujemy swojego Ditd. u mnie pali 8 litrów i myślałem że po chipe bedzie trchoe mniej ale okazało się że chipowanie to nie taka prosta sparwa. dzwoniłem do V-tech bo z tego forum ogólnie nic nie wynika i powiedzieli że Denzo to dla nich magia. tylko pytanie mam bo wdizałem power boxy na allegro za 700zl i one są dobre czy jakis chłam??? a ile może kosztować box w V-tech bo zapomnaiłem zapytać??? słyszałem zę box jest szkoldiwy bo oszukuje że silnik jest ciagle zimny to tak jakby jeździł samochód na ssaniu to ciekawy jestem czy bedzie mniej palił??? żywotnośc popmy pewnie też dostaje.

PostNapisane: 21 gru 2008, 21:00
przez Riki
daniel20.... sprawdź PW....

PostNapisane: 22 gru 2008, 00:42
przez figo-fago
Mam power-box zamontowany w nowej 6 , żadnych problemów pali mniej a śmiga ...............Sterownik denso nie jest problemem , tylko pamięć na sterowniku .

PostNapisane: 22 gru 2008, 19:08
przez daniel20
figo fago powedz a gdzie go kupiłes i po ile??? ile dał Ci mocy???