Mżawkowe dysze spryskiwaczy

Postprzez bobinski » 26 maja 2010, 16:57

Witam. Też zakupiłem dysze od c3 i na pierwszy rzut oka mocowania są inne niż w 323F BG. Ale jeszcze ich nie próbowałem zamontować.

Muszę przyznać się, że nie przeczytałem wszystkich postów, ale po małym przerobieniu nożykiem dopasowałem te spryskiwacze z c3, ale mżawkowe to raczej one nie są, ale lepiej działają niż oryginalne. pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2006, 08:55
Posty: 331
Skąd: Witowy Most- Kurpie
Auto: 323F 1,6 16V '93 BG

Postprzez Erastotenes » 11 cze 2010, 20:39

W BJ nie bardzo mi się widzi ich istnienie. Chociaż teraz będę testował spryski od C3 (cena 23 zl za parę) przy różnych prędkościach i zobaczymy co z tego wyniknie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez Riki » 11 cze 2010, 21:47

Tak jak mi w GFie ;) moim zdaniem rzeźba.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez grzesiek1989cz » 11 cze 2010, 22:04

z wiatrem nie wygrasz jak bedzie ci mialo zwiewac przy szybkich predkosciach to ci bedzie zwiewac:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2010, 15:19
Posty: 181
Skąd: łódź
Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM

Postprzez Erastotenes » 7 lip 2010, 21:31

Jeżdżę ze spryskiwaczami od C3 ale coraz bardziej mam ochotę je zamienić na ori. Przy małych prędkościach nie ma wielkiej tragedii, ale już pow. 80km/h trochę lipa :/ bo spryskują nieco poniżej połowy lub za pióro wycieraczki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez grzesiek1989cz » 7 lip 2010, 21:41

kup te z allegro ja mam w 323f mazdzie i przy 100km pryskaja nizej ale po calej szybie:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2010, 15:19
Posty: 181
Skąd: łódź
Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM

Postprzez Erastotenes » 7 lip 2010, 21:49

może mam za słaby silniczek do nich <co?> W każdym bądź razie te z allegro niczym się nie różnią od ori z C3.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez Neonixos666 » 12 gru 2010, 01:59

kurde może też wymienię na jakieś inne bo te ori strumieniowe to lipa bo zawsze lewy dolny róg mam brudny bo zanim dojdzie tam płyn to wycieraczka wcześniej zetrze go. Mówicie że od C3? a jakaś inna alternatywa, a w innych modelach mazdy nie było spryskiwaczy mgłowych?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9477 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ptr_mati » 16 sty 2011, 11:19

Z Allegro są ok za 40 zł
Mazda I Love You:D
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2008, 14:41
Posty: 33
Skąd: Ptr
Auto: Mazda 323F 1.8 DOHC GT :)

Postprzez Riki » 17 sty 2011, 01:18

Może od GG? tam rozpylają w cztery strony. Nie przechodziłem tego tematu w GF ale ostatnio doceniłem w jeździe po błocie pośniegowym :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 19 sty 2011, 21:20

Ale to jeden rozpyla w cztery czy komplet?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9477 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ZetGie » 29 sty 2011, 22:08

Dziś zamontowałem sobie te dysze od C3 i powiem szczerze, że na razie mam mieszane uczucia (dlatego pewnie wymieniłem jeden :P ).

Mieszane dlatego, że przy dyszy z C3 jak pisał parę postów wcześniej kolega z forum to strumień leci nie tylko na przednią szybę ale i trochę na boki, dach i do tego szybę tylną :) Przy takiej temperaturze jak była dziś czyli wieczorem już poniżej 0 kończyło się zamarznięciem płynu w wielu miejscach na aucie. Nie wiem jak to jest z używaniem ich przy normalnej jeździe, bo nie sprawdzałem, może wtedy (a raczej na pewno) strumień się obniży i wszystko będzie grać. Jutro dalsza część testów.

A jeżeli chodzi o ich plus to na prawdę widać różnicę gołym okiem. Kryją całą szybę elegancko i jeżeli podczas jazdy będzie tak, że strumień będzie padał tylko na nią to spokojnie zostaję przy tych z C3. Jeżeli dalej będą walić tak jak walą to pokombinuję z odpowiednim ustawieniem ori dysz.

Jak ktoś zainteresowany to mam filmik nakręcony z działającymi ori i C3 dyszami. W razi W pisać to dodam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 gru 2010, 11:09
Posty: 4
Skąd: Zielone Miasto
Auto: Mazda 323F BA Z5 '98r.

Postprzez drevco » 30 sty 2011, 14:40

Ja w swojej juz mam zalozone te z allegro. Sprawa sie tak ma, ze trzeba mocowanie lekko przycinać, czyli lekka modyfikacja, trzeba niestety z tym uważać ponieważ jesli ktoś mocniej przytnie to dysza bedzie się krzywo trzymać, lub bedzie za luźna. U mnie wyszlo pół na pół, docisnełem do maski i z dołu dociągnełem wężykiem tak żeby dobrze dolegało. Jaki efekt spryskiwacz pryska w granicach w granicach połowy wysokości szyby. Wadą tego jest że trzeba pilnować temperatur bo szybko zamarzają :D. Ale przynajmniej pióra w tyłek nie dostają i nie piszczą.
.<MAZDA>.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 11:36
Posty: 167
Skąd: Malbork
Auto: 323F BA 1.5 16V /94

Postprzez qlesh » 31 sty 2011, 21:12

Gdyby tak ktoś wiedział i chciał tu napisać jakie wymiary mają otwory na spryskiwacze w masce od GE to już bym nic więcej nie chciał od życia... prawie.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Papryk » 29 mar 2011, 18:52

Witam, dziś zakupiłem w citroenie parę dysz spryskiwaczy i muszę przyznać, że efekt jest elegancki cała szyba jest spryskana, testowałem tylko przy 70 i działały bez problemu. Fakt faktem miałem też 3/4 dachu spryskane..
ogólnie fajna sprawa, tylko przy mocowaniu trzeba uważać żeby nie przyciąć za mocno bo nie będzie się dobrze trzymać.
Papryk
 

Postprzez Aju » 31 mar 2011, 20:23

Ja mam takie po 17zl. sztuka i spisują sie elegancko , w środku mają jakby turbinke która to rozrzuca po szybie... tanio a dobrze bez zbędnych kosztów i kombinacji...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez Riki » 11 maja 2011, 15:50

Aju napisał(a):Ja mam takie po 17zl


Jakiś link do turbodoładowanych dysz? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Mieczyslaw » 7 lut 2014, 19:58

Tez sie przymierzam do tych dysz i mowicie Pany, ze wsio dziala tak? od C3 ale ktory rocznik? :P czy to obojetne bo temat dosc stary widze. W BA dziala bez problemu?
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez damian » 7 lut 2014, 22:37

z c3 do 323f bg się nie nadają – pryskają na maskę i dół szyby
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez rafał88 » 8 lut 2014, 10:15

Jesli ktos nagra media jak w Ba spryskuja te spryskiwacze(a raczej koncowki) i bedzie naprawde dobrze to kupie. Tylko najlepiej z jakiego modelu i czy trzeba cos ciac itd.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje