Xenony i "mini-regeneracja" reflektorów

Postprzez ravo » 21 lut 2008, 08:27

Troll Bagienny napisał(a):po każdej wymianie żarówek powinno się robić ustawianie w stacji diagn. ...

tak jest, ja nawet jak dolewam plynu do spryskiwaczy to jade do ASO na ustawienie zbieznosci bo diametralnie zmienia mi sie rozklad mas
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Mako » 21 lut 2008, 08:37

zastanawialem sie czy nie zalozyc xenonow ale teraz widze ze jednak nie warto na lustrach, pozostaje mi pomyslec jak przerobic moje lampy na soczewki, co prawda jest na necie manual jak to zrobic ale z troche inna konstrukcyjnie lampa i nie za bardzo wiem jak sie zabrac a moze po prostu zostane na normalnych h4 tylko zaloze osramy night breaker podobno sa dobre
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Widelec » 21 lut 2008, 08:51

Troll Bagienny napisał(a):Widelec napisał:
kiedy ten samochód podskakuje i światła lecą co chwila w górę... wówczas nie łudź się – oślepiają. i to jak cholera...

Wtedy to wszystkie swiatla oslepiaja...


dziwnym zbiegiem okoliczności gdy widzisz z naprzeciwka auto walące po oczach, w 9 na 10 przypadków okazuje się to wszelkiej maści super hiper 180000 K xenon w golfie, czy innym starym BMW...
prawidłowo ustawione lampy bez przeróbek nie będą tak oślepiały. nie dotyczy to oczywiście ludzi którzy nie wiedzą że lampy się czasem ustawia i reguluje...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Troll Bagienny » 21 lut 2008, 09:04

Tak ale mam nadzieje ze rozumiecie ze jesli sie okaze ze one oslepiaja to ja je zdejme. Nie zalezy mi zeby oslepiac innych kosztem swojego komfortu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Grzyby » 21 lut 2008, 11:36

Troll Bagienny napisał(a):Nowe Volvo wygladaja super na lustrze...

ale ma reflektory przystosowane pod ksenony a to olbrzymia różnica :)
Mam nadzieję że nie oślepiasz (chociaż bardzo wątpię) :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Fiveopac » 21 lut 2008, 12:44

Na normalnych zarowkach jest identycznie i to w kazdej MX3. Nie wiem czemu tak jest ale ulozenie swiatla jest dobre... Prawa strona wyzej niz lewa i NIKOGO NIE OSLEPIA język

Popatrz na 4 strone... co... tez 2 prawe??

Na rynku jest pelno lamp z uk, ludzie kupuja je i o tym nei wiedza albo nie maja swiadomosci, ze to nei do konca jest to samo. Dobra wiazka powinna ukladac sie nastepujaco a swiatlo lewej lampy powinno plynnie przechodzic w prawe.

Obrazek
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jacobs » 21 lut 2008, 14:47

Five, wydaje mi się że gdyby to była lampa angielska to wiązka nie układała by się tak / / tylko tak \ /
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Fiveopac » 21 lut 2008, 17:26

jacobs napisał(a):Five, wydaje mi się że gdyby to była lampa angielska to wiązka nie układała by się tak / / tylko tak \ /

Moga sobie nawet swiecic /\/\/\/\/ jak sa z marsa, co nie zmienia faktu ze obie lampy ukladaja wiazke IDENTYCZNIE....
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez abdul » 21 lut 2008, 19:02

Widelec napisał(a):kiedy ten samochód podskakuje i światła lecą co chwila w górę... wówczas nie łudź się – oślepiają. i to jak cholera...



Orginalne Xeny też oślepiają jak cholera a w szczególności w Porshe Caenny czy jak mu tam leci a nie wieże żeby wszystkie które mijałem miały źle ustawione światła !!!!
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez Adaś » 21 lut 2008, 23:37

abdul napisał(a):
Widelec napisał(a):kiedy ten samochód podskakuje i światła lecą co chwila w górę... wówczas nie łudź się – oślepiają. i to jak cholera...



Orginalne Xeny też oślepiają jak cholera a w szczególności w Porshe Caenny czy jak mu tam leci a nie wieże żeby wszystkie które mijałem miały źle ustawione światła !!!!

a to dlatego że system samo poziomowania nie jest od tego, żeby poziomować na każdym dołku czy koleinie tylko np. jak auto jedzie po pochylonej (w górę lub dół) drodze lub jest załadowane
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Fiveopac » 22 lut 2008, 00:00

a to dlatego że system samo poziomowania nie jest od tego, żeby poziomować na każdym dołku czy koleinie tylko np. jak auto jedzie po pochylonej (w górę lub dół) drodze lub jest załadowane


Adaś mądrze prawi. Przewaznie system poziomowania bierze pomiar z pochylenia wahacza przy przekreceniu stacyjki i do tego odczytu dostosowuje wysokosc swiatel ale tylko i wylacznie raz – przy starcie a nie przy jezdzie.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Sokool » 22 lut 2008, 00:56

Bo w cywilizowanych krajach mają porządne drogi, a u nas niestety nadal są to dziury oblane dookoła asfaltem...
abdul napisał(a):Orginalne Xeny też oślepiają jak cholera a w szczególności w Porshe Caenny

Bo to to ma wysoko światła, rzeczywiście masakrycznie daje po oczach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Widelec » 22 lut 2008, 00:58

abdul napisał(a):Orginalne Xeny też oślepiają jak cholera a w szczególności w Porshe Caenny


tylko tam światła są na wysokości Twoich oczu, więc wiesz.... :]
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Adaś » 22 lut 2008, 02:24

Widelec napisał(a):tylko tam światła są na wysokości Twoich oczu, więc wiesz....

ostatnio za mną jechała Toyota Land Cruiser z xenonami H4 – masakra :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Widelec » 22 lut 2008, 19:54

Adaś napisał(a):
Widelec napisał(a):tylko tam światła są na wysokości Twoich oczu, więc wiesz....

ostatnio za mną jechała Toyota Land Cruiser z xenonami H4 – masakra :|

dowolne terenowe auto :| syf... powinny być jakieś regulacje żeby takie auta miały światła nie wyżej niż do określonej wysokości...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Adaś » 22 lut 2008, 19:56

najgorsze jest to, że w xenonach H4 świeci cała powierzchnia lampy – w przypadku soczewek tylko mały punkt
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Grzyby » 23 lut 2008, 11:01

To może kilka malutkich sprostowań :) :

Fiveopac napisał(a):Na rynku jest pelno lamp z uk, ludzie kupuja je i o tym nei wiedza albo nie maja swiadomosci, ze to nei do konca jest to samo. Dobra wiazka powinna ukladac sie nastepujaco a swiatlo lewej lampy powinno plynnie przechodzic w prawe.

to do czego pijesz five to nie są 2 "lewe" czy 2 "prawe" lampy. Nie ma takich lamp po prostu. Gdyby była jedna od anglika wówczas wiązka układałaby się tak jak pisze jacobs.
A co do ułożenia wiązki światła – zależy ona tylko i wyłącznie od właściwej regulacji. Jak lewa lampa będzie świeciła za wysoko i za bardzo w lewo – wówczas będzie taki efekt o jakim pisze five.


Fiveopac napisał(a):Adaś mądrze prawi. Przewaznie system poziomowania bierze pomiar z pochylenia wahacza przy przekreceniu stacyjki i do tego odczytu dostosowuje wysokosc swiatel ale tylko i wylacznie raz – przy starcie a nie przy jezdzie.

może i "przeważnie" :)
W szóstce reaguje (czyt. podnosi lampy) w momencie hamowania lub opuszcza w trakcie przyspieszania (kiedy przód idzie do góry).
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mcbeth » 28 lut 2008, 12:41

prokopcio napisał(a):pierwszy raz widzę, żeby prawa strona również opadała w dół

Wczoraj miałem okazję zobaczyć kształt wiązki ksenonów z BMW X3 (oryginalne wyposażenie). Wyglądało to jak u mnie, tj. prawa strona wiązki również dość stromo opadała. Samoróbki niestety świecą z prawej bardzo wysoko = oślepianie wszystkiego co jest na prawo od samochodu.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez wicio » 24 maja 2008, 17:32

witam. mam pytanie odnosnie tych xenownów... nie tak dawano załozyłem ksenosny k800 podczas deszczu nic nie widze... jaki kolor jest naj bardziej efektowniejszy?? k600?? czy moze cos nizej??
wicio
 

Postprzez abdul » 24 maja 2008, 18:03

po pierwsze to k6000 lub k800

A po drugie ja mam k6000 i wszytsko ładnie śiweci jedynie jeszcze we mgle nie sprawdzałem bo nie mają okazji
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje