Troll Bagienny napisał(a):po każdej wymianie żarówek powinno się robić ustawianie w stacji diagn. ...
tak jest, ja nawet jak dolewam plynu do spryskiwaczy to jade do ASO na ustawienie zbieznosci bo diametralnie zmienia mi sie rozklad mas
www.mazdaspeed.pl
Troll Bagienny napisał(a):po każdej wymianie żarówek powinno się robić ustawianie w stacji diagn. ...
Troll Bagienny napisał(a):Widelec napisał:
kiedy ten samochód podskakuje i światła lecą co chwila w górę... wówczas nie łudź się – oślepiają. i to jak cholera...
Wtedy to wszystkie swiatla oslepiaja...
Troll Bagienny napisał(a):Nowe Volvo wygladaja super na lustrze...
Na normalnych zarowkach jest identycznie i to w kazdej MX3. Nie wiem czemu tak jest ale ulozenie swiatla jest dobre... Prawa strona wyzej niz lewa i NIKOGO NIE OSLEPIA język
Popatrz na 4 strone... co... tez 2 prawe??
jacobs napisał(a):Five, wydaje mi się że gdyby to była lampa angielska to wiązka nie układała by się tak / / tylko tak \ /
Widelec napisał(a):kiedy ten samochód podskakuje i światła lecą co chwila w górę... wówczas nie łudź się – oślepiają. i to jak cholera...
abdul napisał(a):Widelec napisał(a):kiedy ten samochód podskakuje i światła lecą co chwila w górę... wówczas nie łudź się – oślepiają. i to jak cholera...
Orginalne Xeny też oślepiają jak cholera a w szczególności w Porshe Caenny czy jak mu tam leci a nie wieże żeby wszystkie które mijałem miały źle ustawione światła !!
a to dlatego że system samo poziomowania nie jest od tego, żeby poziomować na każdym dołku czy koleinie tylko np. jak auto jedzie po pochylonej (w górę lub dół) drodze lub jest załadowane
abdul napisał(a):Orginalne Xeny też oślepiają jak cholera a w szczególności w Porshe Caenny
Widelec napisał(a):tylko tam światła są na wysokości Twoich oczu, więc wiesz....
Adaś napisał(a):Widelec napisał(a):tylko tam światła są na wysokości Twoich oczu, więc wiesz....
ostatnio za mną jechała Toyota Land Cruiser z xenonami H4 – masakra
Fiveopac napisał(a):Na rynku jest pelno lamp z uk, ludzie kupuja je i o tym nei wiedza albo nie maja swiadomosci, ze to nei do konca jest to samo. Dobra wiazka powinna ukladac sie nastepujaco a swiatlo lewej lampy powinno plynnie przechodzic w prawe.
Fiveopac napisał(a):Adaś mądrze prawi. Przewaznie system poziomowania bierze pomiar z pochylenia wahacza przy przekreceniu stacyjki i do tego odczytu dostosowuje wysokosc swiatel ale tylko i wylacznie raz – przy starcie a nie przy jezdzie.
prokopcio napisał(a):pierwszy raz widzę, żeby prawa strona również opadała w dół
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje