Polerowanie pokrywy zaworów/kolektora ssącego

Postprzez _mario_ » 3 lut 2009, 23:58

z nie potwierdzonych informacji dowiedziałem się ze Damian przy Tym wszystkim wypolerował palce hahaha :D:D
szacun dla chlopaka..
japan car...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2008, 18:45
Posty: 266
Skąd: Wadowice
Auto: mx-3 mg zr 126p cult style :)

Postprzez damian » 4 lut 2009, 11:15

Pajko napisał(a):damian to się nie dziw że automax'em lepiej wyszło bo autosol to tylko do mechanicznej obróbki


aaa, to dlatego. a taka okrągła gąbka od polerku może być, czy musi być to filc? bo kupiłem coś takiego, ale nie mam polerki, więc nakręciłem na szlifierkę, ale to chyba za wysokie obroty... może przerobie to jakoś, żeby dało się założyć na wiertarkę , ustawię ma mniejsze obroty i wtedy spróbuję.


wertopser napisał(a):ale mimo wszystko to i tak ladnie ci wyszla ta polerka

dzięki :D


Pajko napisał(a):Oczywiście nie mówię że wyszła brzydko wyszła naprawdę ładnie


ooo, dzięki, jak sam mistrz mnie pochwalił to chyba jednak naprawdę nie jest tak źle <jupi>


_mario_ napisał(a):z nie potwierdzonych informacji dowiedziałem się ze Damian przy Tym wszystkim wypolerował palce hahaha zebyzeby
szacun dla chlopaka..

heh, już mi odrosły :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez Pajko » 4 lut 2009, 11:32

damian napisał(a):mistrz

bez przesady

Kup sobie najlepiej filc na rzep np do wiertarki i na unidysk i ogień .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Boris86 » 4 lut 2009, 15:31

Z moich obserwacji to czym wyższe obroty tym lepiej. Tak samo jeśli chodzi o pasty w kostce. Je po prostu trzeba stosować przez rozgrzanie dużą prędkością obrotową filcu na Flexie i wtedy są świetne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez THOR » 18 mar 2009, 22:55

Pajko mam pytanie odnośnie wstępnej obróbki pokrywy zaworów ściernicami listkowymi. Czy są na tyle dobre, żeby użyć ich zamiast papieru ściernego i czy warto nimi oczyścić pokrywę, czy jednak papier jest najlepszym wyjściem?
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Pajko » 19 mar 2009, 00:23

THOR napisał(a):ściernicami listkowymi

jak to wygląda ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez THOR » 19 mar 2009, 00:27

Pajko napisał(a):
THOR napisał(a):ściernicami listkowymi

jak to wygląda ?


Wklejam link do aukcji, ale tylko poglądowo i właśnie tak to wygląda: http://allegro.pl/item583641709_scierni ... x15x6.html

Kiedyś korzystałem z tego, tylko w nieco większym rozmiarze do czyszczenia stali z farby i przygotowania do spawania, natomiast nie wiem jak to sie może zachować przy aluminium.

Znalazłem jeszcze jedną i chyba bardziej odpowiednią: http://allegro.pl/item580068152_scierni ... kniny.html
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Beny » 31 mar 2009, 22:16

juz kupiłem,to teraz sie upewnie uzywacie tej najtanszej pasty http://www.allegro.pl/item588212948_aut ... _75ml.html
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Pajko » 31 mar 2009, 22:26

Beny tak autosol to ten wynalazek co pokazales !!

p.s po taniało cos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez THOR » 31 mar 2009, 22:28

Ja kupiłem puszkę 200 ml, jak ponownie zabiorę się do polerki sprawdzę :)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Beny » 31 mar 2009, 22:30

Pajko napisał(a):Beny tak autosol to ten wynalazek co pokazales

no to fajnie,tylko ja juz mam dosc czyszczenia tego cholernego kolektora <glupek2>

Efekt koncowy:

Obrazek
Ostatnio edytowano 29 kwi 2009, 19:47 przez Beny, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez morfi » 25 kwi 2009, 13:33

w końcu wypolerowałem sobie klapkę silnika
URL=www.fotosik.pl]Obrazek[/URL]

najgorzej było z wypolerowaniem w kącikach, bo nakładka na wiertarkę tam nie dochodziła
ww.fotosik.pl]Obrazek[/URL]

i nad napisami jeszcze trochę muszę popracować
Obrazek

ale efekt końcowy jest zadawalajacy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 254 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez Pajko » 26 kwi 2009, 01:37

jest ładnie , teraz tylko umyj silnik , choć szkoda ze nie umyłeś przed polerką .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez butters » 29 kwi 2009, 19:25

Zabrałem się za pokrywę zaworów (bez polerki):

Przed:

Obrazek

Po:

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez Beny » 29 kwi 2009, 19:31

zostawiasz tak?Na jakim papierze skonczyłeś ?Kup autosol filc na wiertarke i bedzie lustro :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez butters » 29 kwi 2009, 19:51

Skończyłem na wodnym 1000, wiertarka, filc i końcówki są, tylko pasty i czasu brak na dokończenie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez Beny » 29 kwi 2009, 20:02

Ja skonczyłem na 2000,po 1500 i polerka pasta na kawałku dekla efekt był sredni.
Dopiero po 2000 wyszło lustro ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Pajko » 29 kwi 2009, 21:12

Beny a po 2500 było by jeszcze lepiej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez luki_92_92 » 30 cze 2009, 15:30

A ja mam takie pytanie > da się to polerować bez demontażu? Bo nie bardzo chce mi się to wyciągać (nie mam czasu na takie "zabawy") ;P A tak pomyślałem żeby to wypolerować, bo kupiłem tylne dokładki (chlapacze) oryginał za 60zł dwie sztuki i nie pasują pod kolor i będzie trzeba kupić te papiery wodne itp. żeby lakier zmatowić i nowy nałożyć, to pomyślałem że odrazu można by zrobić też to :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez morfi » 30 cze 2009, 16:03

da sie wypolerowac bez zdejmowania ale jest duzo trudniej botrzeba wisiec nad silnikiem, ale dla chcacego nic trudnego <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 254 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje