Taka sytuacja wczoraj Na cpn sobie zaleciałem a psiarnia stała i trzepała na drugiej stronie drogi zatankowało no i do wyjazdu. Swiatła właczone , jeszcze przegladałem tela, włączylem Yanosik dodalem,ze stoja psy i ruszam No i mnie zatrzymal i mowi "Ma pan jasne swiatło" ja na to " Ze no dobnrze swieci bo odbłysniki po regenracji" ., Ten takie oczy i mowi ,ze mu i tak cos nie pasuje "Otworz Pan maske". Otrworzylem a tam wszystko schowane i tylko kable od fabryki Poogladal komore i pochalił ,ze ładnie utrzymana czystosc Kazał mi sie cofnąc do tyłu i tak patrzy na lampy i mowi " Nie no normalne żółte/ biale swiatało " Postojowki mam bielszej barwy i faktycznie tak to wyglada, jakby była zarowka "normlna". Jeszcze mu pokazałem pudełko po osramcoolblue, koledze kiedy zakldalem akurat h1 No i dał spokoj. Mam barwe 5000k. ALe nim ja odjechalem napatoczył sie koles bbeeemwuu i widac jak wali na niebiesko koleś pies było gotow go drzwiami zatrzymac. Mi oddal papiery od auta, tamten otwiera maske a tu przetwronice leżą sobie koło lamp Takze xenony kupowac Pany dobre jakosciowo bo to mi uratowało.
ALe nic nie mowił ,ze razi ani nic podobnego tylko ,ze duzo światła na drodze.
Reflektory ksenonowe, xenon – montaż i eksploatacja
Barwa barwą, ale radziłbym dla innych bardziej się skupić na schowaniu przetwornic. Bo to Cie w dużej mierze uratowało rafal88
U mnie też kiedyś było "dużo światła na drodze" :d Jak sam chciałem wyregulować światła, no i za pierwszym razem tak wyregulowałem, że oślepiałem TIRy 100m przede mną
U mnie też kiedyś było "dużo światła na drodze" :d Jak sam chciałem wyregulować światła, no i za pierwszym razem tak wyregulowałem, że oślepiałem TIRy 100m przede mną
Nooo to ze schowane to tez Ale jak sa slabe przetowrnixe to nawet majac 4300k beda lekko niebieskie... Aa to ja swiatla zawsze na stacji diagnostycznej ustawiam Zreszta mam zdjecie jaki kolor swiatla dzisiaj z samego ran zrobione.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
A gdzie kupowałeś przetwornice? Bo każdy mówi że to jeden chiński chłam, a jednak jedne są lepsze inne nie. U mnie nie oślepiają, mam H7R i dodatkowo przetestowane na oślepianie, ale ostatnio jedna (a wcale tak długo nie pożyły) zaczęła nie odpalać za każdym razem, a dodatkowo raz na jakiś czas, gdy odpalam światła już na włączonym silniku, to gaśnie mi zapłon (po chwili wstaje, ale jednak nie powinno być czegoś takiego). Wyłącza się radio, wentylator, obrotomierz i prędkościomierz spada do zera, i kontrolki się zapalają. Po chwili jakby się uruchamia. Żeby nie zepsuć sobie instalacji, to zdemontowałem, ale podejrzewam że przetwornice i stąd problem. Zapoluję na nowe, a jak się powtórzy to najwyżej trudno. Nie będzie ksenonów. Ale tym razem wolałbym jakieś bardziej sprawdzone znaleźć.
Przetowrnice kupiłem uzywane kilku miesieczne takie jak na zdjeciu vertex.
Aaa jak tak przepiecią sa to musi cos wkoncu sie pierdzielić. Mialem takie przetowrnice nie silm tylko mini. Kurde działało kiedy chciało i jak chciało i zakłocało okrutnie radio. Na tych co mam zero problemow od samego poczatku i palniki są M-tech,.
Aaa jak tak przepiecią sa to musi cos wkoncu sie pierdzielić. Mialem takie przetowrnice nie silm tylko mini. Kurde działało kiedy chciało i jak chciało i zakłocało okrutnie radio. Na tych co mam zero problemow od samego poczatku i palniki są M-tech,.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja mam identyczne jak Rafał tylko naklejka jest inna, ale sama przetwornica wygląda 1:1 tak samo, za nowy komplet przetwornice + żarniki i jakieś spinki do montażu itp dałem 60zł + wysyłka w styczniu 2015, świecą do dziś bezproblemowo Przypomniało mi się właśnie, że nawet rok temu nagrałem filmik jak świecą po włączeniu także mogę pokazać Barwa 4300K – przy włączeniu przez chwilę mają niebieskawą barwę jak to xenon po rozbłysku, a po chwili robią się ciepłe białe Policja wiele razy mnie kontrolowała ale nic nie mówili, na przeglądzie ostatnio zauważył ale powiedział że idealnie wyregulowane, jak zobaczył spryskiwacze i moje pseudo autopoziomowanie to powiedział że nie będzie robił problemów bo zrobione dobrze i podbija przegląd
Odkopie wątek.
Po 4 latach dzisiaj mialem okazje zobaczyc jak wyglada odbłysnik po regenracji. Na dole 20 latek ,ktory i tak nie wyglada wcale źle. A ten po regeneracji wyglada świetnie.
Po 4 latach dzisiaj mialem okazje zobaczyc jak wyglada odbłysnik po regenracji. Na dole 20 latek ,ktory i tak nie wyglada wcale źle. A ten po regeneracji wyglada świetnie.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Racja, jak na 20 latka to naprawdę wygląda dobrze, co mnie bardzo zaskoczyło.
- Od: 8 sty 2019, 22:41
- Posty: 30
- Auto: Mazda MX-3, 1.6, 1992
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje