Tuning optyczny Mazda 323F BA – pytania i sugestie – temat zbiorczy

Postprzez pawelMX6 » 19 sie 2009, 21:39

hopek napisał(a):bo cena troche zaporowa krzywy jakby była powiedzmy po 150 za dokładke

Ja rozumiem takie polskie podejście, szczerze piszę. Tylko, że nie każdy potrafi przeliczyć koszta znalezienia takiego towaru, sprowadzenia z Japonii lub innych egzotycznych krajów i skopiowanie tego u zewnętrznego producenta. To są spore koszta. Szczerze napiszę ile dla przykładu dałem za dokładki LSi do MX-6 – 350$ + kopiowanie. Dużo? Ano dużo, ale taki towar jest w cenie na świecie, ponieważ poza naszym krajem ceni się takie towary. U nas każdy chciałby mieć za darmo, "załatwić coś". Pomijam oczywiście fakt unikatowości tego towaru, nie każdy przecież czuje klimat fabrycznego JDM :)

Dodam jeszcze cenę takiej dokładki kupowanej bezpośrednio w Japonii: ok. 890zł. Kopia w Anglii? ok. 1500zł i nikt nosem nie kręci :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez yorgoo » 20 sie 2009, 14:10

Dodam jeszcze cenę takiej dokładki kupowanej bezpośrednio w Japonii: ok. 890zł. Kopia w Anglii? ok. 1500zł i nikt nosem nie kręci język

to teraz przeanalizuj raz jeszcze swoja wypowiedz biorac pod uwage zarobki przecietnego zjadacza chleba w Japoni, Wielkiej Brytanii i u nas!! :] ,jak by mnie bylo stac na ospojlerowanie auta za 2tys zl + robocizna to bym nie jezdzil mazda za 8tys!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez Marek 323s BA » 20 sie 2009, 14:57

yorgoo napisał(a):
Dodam jeszcze cenę takiej dokładki kupowanej bezpośrednio w Japonii: ok. 890zł. Kopia w Anglii? ok. 1500zł i nikt nosem nie kręci język

to teraz przeanalizuj raz jeszcze swoja wypowiedz biorac pod uwage zarobki przecietnego zjadacza chleba w Japoni, Wielkiej Brytanii i u nas!! :] ,jak by mnie bylo stac na ospojlerowanie auta za 2tys zl + robocizna to bym nie jezdzil mazda za 8tys!!


A co ma cena auta do kosztów modyfikacji?? Uwierz mi że nic, na tym i innych forach są ludzie mający dużo tańsze auta niż 8tyś a ich modyfikacje grubo przekraczają 20, 30tyś zł i więcej ;) Niestety czy auto nowe czy stare koszt modyfikacji jest porównywalny, czasami nawet do starszych aut jest droższy niż do nowych. Jeśli się chce miec dobrej jakości, unikalny czy kultowy produkt trzeba za nie go zapłacic i wyjatków od reguły na to nie ma ;)
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez yorgoo » 23 sie 2009, 12:48

Marek 323s BA napisał(a):Jeśli się chce miec dobrej jakości, unikalny czy kultowy produkt trzeba za nie go zapłacic i wyjatków od reguły na to nie ma


tego nie neguje, staram sie wytlumaczyc dlaczego wiekszosc polakow modyfikuje swoje auta jak najnizszym kosztem. Koszty porzadnych modow sa ogolnie znane a ze ludzie kombinuja by bylo taniej wynika wlasnie z naszych zarobkow, jakby mnie bylo stac na modyfikacje za 30tys zl to bym nie kupil auta za 8 tylko za 30 kafli ,a jak ktos woli machnac taka kase w 11-12 letnie auto to prosze bardzo zyjemy w demokratycznym kraju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez MariuS » 23 sie 2009, 13:54

yorgoo napisał(a):unikalny czy kultowy produkt trzeba za nie go zapłacic i wyjatkó


ale efekt końcowy potem zadowalający i mniej boli ta wydana kaska ;)

fotki z zmaontowanej dokładki mazdaspeed wrzucilem do działu nasze modyfikacje :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez AWW » 29 sie 2009, 10:45

Co do progów Mazdaspeed do BA ja również jestem zainteresowany w cenie max do 250zł za komplet.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2007, 21:04
Posty: 39
Skąd: Warszawa Grochów
Auto: Mazda 6 2.0 GG RF5C

Postprzez MariuS » 29 sie 2009, 12:07

AWW – to już nas dwóch :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez yorgoo » 29 sie 2009, 22:04

mariusz_sti moja poprzednia tez byla obnizona i tez dalem dokladke, super wyglad ale pojezdzilem 2 dni i juz zdazylem ja rozwalic wprawdzi dalo sie to podkleic ale niedlugo potem ripley tak wiec zycze powodzenia ale na naszych drogach ciezko sie tak poruszac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez zaciek » 30 sie 2009, 17:47

Dokładka JDM w mojej BA: Obrazek
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez BratCukierka » 30 sie 2009, 17:48

na glebę z nią :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez jacobs » 30 sie 2009, 18:04

BratCukierka napisał(a):na glebę z nią

Rzekł traktorzysta :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez zaciek » 30 sie 2009, 18:31

żadnej gleby nie będzie niestety, bo nie miałbym gdzie parkować koło pracy.. 16" wizualnie poprawiły ohydny wygląd standardowych 14" felg ;)
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez rizer » 30 sie 2009, 21:37

zaciek napisał(a):Dokładka JDM w mojej BA: Obrazek


nawet ładnie się prezentuje ta dokładka, aczkolwiek kolor jest taki sam jak na nadwoziu? Bo wygląda na ciemniejszą trochę
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2008, 21:07
Posty: 71
Skąd: Korabina, Lublin
Auto: 323F BA 2.0 V6

Postprzez zaciek » 30 sie 2009, 21:55

Kolor jest z vin'u, moja mazda nigdy nie miala lakierowanego przodu poza fabryka.. 13letni metalik chyba troche "pojasnial" ale nie rzuca sie tak bardzo w oczy jak na zdjeciu. Poszlo 3 warstwy podkladu, 3 warstwy koloru i 2 w bezbarwnego lakieru.. nie jestem lakiernikiem, lakierowalem sam w "domowym zaciszu", a z uzyskanego efektu jestem bardzo zadowolony, bardzo trzeba sie przypatrzyc, zeby zobaczyc ze odcien jest delikatnie ciemniejszy. W wolnej chwili zrobie zdjecie cyfrakiem, ktore lepiej bedzie oddawac rzeczywistosc. Oprocz dokladki polakierowalem na czarny mat wlot kolo halogenow oraz dolną "półkę" na tylnym zderzaku. Tuż przed w/w zdjęciem jechalem mazda po betownym pasie 180km/h.. i trzyma się elegancko :)
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez yorgoo » 30 sie 2009, 22:40

zaciek tez mam 16'', o ile obnizyl Ci sie przod z ta dokladka??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez zaciek » 31 sie 2009, 08:01

nie wiele, praktycznie mozna to porownac do standardowej dokładki GT.. wychodzi jakies 3-4cm(?) – na oko strzelam, bo nie mierzylem miarką. Nie bede mial problemow ze standardowymi kraweznikami, pod wieksze i tak nie podjezdzam bo felg mi szkoda :)
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez MariuS » 31 sie 2009, 08:27

ja z glebą i dokładką jeżdżę już 2 tygle i póki co nawet dokładka nie ryśnięta :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez yorgoo » 1 wrz 2009, 22:19

U mnie na drogach tragedia ,za duzo miejsc gdzie mozna doslownie rozp.. w pyl dokladke, dlatego uwazam ze gleba + dokladka = wyjazd z krajuz lub podziwianie stojacej madzi!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez MariuS » 1 wrz 2009, 22:33

yorgoo – trzeba najpierw się przyzwyczaić, potem troche nauki przy wjezdżaniu/omijaniu przeszkód i dokładka cała :D oby jak najdłużej
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez W_o_j_T_e_K » 6 wrz 2009, 14:24

Też byłem zainteresowany dokładką mazdaspeed ale gdy się pojawiła na forum ktoś napisał że jest ok 7cm niżej więc zrezygnowałem bo długo to ona by nie wytrzymała w jednym kawałku tym bardziej ze już teraz muszę uważać gdzie parkuje i pod jakie krawężniki podjeżdżam :P

A co do progów to jestem zainteresowany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 17:00
Posty: 101
Skąd: Rzeszów
Auto: Było:
VW Golf I
Opel Tigra
Honda Civic Coupe
Mazda 323F BA
Obecnie:
Audi A6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje