Strona 5 z 51

PostNapisane: 20 lip 2005, 21:42
przez Pyton162
robilem wszystko na aucie , nic nie demontowalem

PostNapisane: 20 lip 2005, 21:47
przez GreG
Morgenik, w takim razie pisze sie na silnik :P

PostNapisane: 20 lip 2005, 22:01
przez Boris86
Pięknota.... musze sie za swoje zabrać

PostNapisane: 21 lip 2005, 22:53
przez ART
Extra!!!

PostNapisane: 22 lip 2005, 02:12
przez misiek06
Morgenik a tą osłone kolektora też polerowałeś?? to chyba nie aluminium?? czy to może malowane jest ?? :>

PostNapisane: 22 lip 2005, 10:33
przez Pyton162
tez polerowalem , bylo to pokryte jakims badziejstwem ale ogolnie jest git

PostNapisane: 24 lip 2005, 20:12
przez GrzegorzSz
Tylko uprzedz wszystkich, ze ten efekt bardzo szybko znika. Material polerowany zabezpiecza sie odpowiednio, bo inaczej po 3-4 miesiacach bedzie lipa – czasami nawet krocej.

PostNapisane: 25 lip 2005, 21:40
przez ART
Greyg napisał(a):zabezpiecza sie odpowiednio

W jaki sposób?

PostNapisane: 25 lip 2005, 21:43
przez GrzegorzSz
Lakierowanie proszkowe w celu unikniecia efektow utleniania sie aluminium.

PostNapisane: 26 lip 2005, 15:50
przez Xtreme3
Do polerowania alu polecam zielona paste polerska ja kupilem sobie na allegro za 10 zl.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=58010070

Wydaje mi sie ze daje lepsze efekty (Greg widzial moj silnik wiec jak zobaczy Twoj to moze powiedziec jak to wyglada).

Co do trwalosci efektu to ja mam swoj silnik wypolerowany od maja i nic sie nie zmienilo.

PostNapisane: 4 sie 2005, 00:03
przez Boris86
Tak jak powiedziałem tak zrobiłem.... kupiłem ostatnio zestaw czternastek i próbuje od dzis wieczór sie uczyć polerować... jak wyjdą mi te czternastki to wezmę sie za polerowanie moich szprychowanych piętnastek co według niektórych speców od polerowania jest dośc duzym wyzwaniem bo mają mase zakamarków... pożyjemy zobaczymy.... jutro mykam po zestaw papierów i startuje na dobre z robotą

PostNapisane: 10 sie 2005, 01:23
przez Boris86
jedna felga ukończona ...druga w połowie roboty. Nad pierwszą siedziałem 4 dni. Ale było warto... model nie za prosty ale efekt piorunujący.

PostNapisane: 10 sie 2005, 10:11
przez Pyton162
no to super , milych prac nad nastepnymi felgami , pozdro

PostNapisane: 16 sie 2005, 02:34
przez Boris86
Byłby ktoś tak dobry i pomógł mi umieścić foty??...bo nie wiem za bardzo jak... a chetnie bym sie podzielił efektami mojej pracy. No i mimo ze przy swietle domowym troszke cieżko uchwycic rzeczywisty efekt lustra jaki mają teraz felgi to porobiłem fajne foty z odbijaniem dosyc szczegółowej podswietlonej klawiatury telefonu...fajny efekt... to pomoze mi ktos??

PostNapisane: 16 sie 2005, 17:40
przez Boris86
No i w koncu... dzieki koledze Wojciech31 moge sie z wami podzielic efektami mojej pracy.

Tak to wygląda w świetle mieszkania...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wyglada efekt lustra w ciemnosciach :D :
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 16 sie 2005, 18:09
przez Pyton162
spoko ci to wyszlo, to tereaz zycze wytrwalosci w utrzymaniu tego na codzien , wiem co pisze bo mam tez wypolerowne, lae co tam warto miec takie lustro. pozdro

PostNapisane: 16 sie 2005, 19:10
przez wojciech31
Troszke sie musiałeś napracować ale wyszło Ci to naprawde <spoko>

PostNapisane: 16 sie 2005, 19:19
przez Inka
ciekawe czy seryjne do MX-3 tez sie da jakos doprowadzic do stanu uzywalnosci – moim by sie przydalo :(

PostNapisane: 16 sie 2005, 19:23
przez Boris86
jesli to typowe felgi alumieniowe a nie z duzymi dodatkami magnezowymi i tytanowymi to nie powinno byc problemu...

PostNapisane: 16 sie 2005, 21:25
przez marek
Greyg napisał(a):Lakierowanie proszkowe w celu unikniecia efektow utleniania sie aluminium.


Akurat jeśli chodzi o aluminiowe częsci silnika (kolektor i pokrywy zaworów) nie jest to konieczne. u mne po 1,5 roku jest tylko odrobine zmatowiałe w stosunku do pierwotnego efektu.