Przygotowanie słupka na zegary

Postprzez Pyton162 » 15 wrz 2007, 11:57

to kiedy lepszy silnik lub turbo ?
Pyton162
 

Postprzez letkoletki » 15 wrz 2007, 13:39

Pyton162 napisał(a):to kiedy lepszy silnik lub turbo ?


Gdybym miał zmieniać teraz silnik to po co remontowałem z 3 miesiące temu obecney.
Turbo... hmm... jeszcze musi minąć dużo czasu, żebym spokojnie zarabiał na takie zabawki.
Wskaźniki pomogą mi dbać o wyremontowany silnik w codziennej eksploatacji i na zlotach podczas wyścigów na 1/4 mili w klasie 2.0. Na jakiś czas muszą wystarczyć mi tylko takie atrakcje :(

W Koninie zająłem 3 miejsce na 1/4 mili w swojej klasie. Silnik nie był jeszcze wyremontowany.

Z braku pieniędzy i z pasji robię przy autku co mogę, dlatego tyle włożonej własnej pracy i pomysłów jak zrobić coś dobrze i tanio.
Priorytetem jest dla mnie idealny stan techniczny autka, a na drugim miejscu modyfikacje.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 17:18
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz | Włocławek

Postprzez Pyton162 » 15 wrz 2007, 14:20

no to musimy sie kiedyś ustawić na 400m
Pyton162
 

Postprzez pawelc » 15 paź 2007, 19:55

i wreszczie moje zegary doczekaly się montazu a wygląda to tak:
Obrazek
czujniki też juz podłaczone nie obyło się oczywiście bez problemów ,czujnik cisnienia do zegarów jest strasznie duży i aby go zamocowac w trójniku wymagało to trochę rzeźby i aby go wcisnąc musiałem przerobic trochę trójnik tzn. skrócic maksymalnie od strony od której wkręcamy do bloku i jakos udało się go wcisnąc pewnie w FS-ie tego problemu nie będzie ale w KL-u jest niewiele miejsca ,czujnik temperatury oleju powędrował do miski tak jak pisałem wcześniej i teraz z moich obserwacji wynika że olej nagrzewa się dużo pózniej niz płyn chłodniczy po nagrzaniu oleju ciśnienie oczywiście spada ale trzyma się praktycznie w normach według info-techa i auto-daty ,w sumie jestem zadowolony z efektu


PS.jakby ktoś chciał kupic lewy słupek do mx-6 to sprzedam za niewielką opłatą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez underground » 22 paź 2007, 16:18

idealnie, o tym samym mysle w swojej eFci.. ale najpierw gladkie klosze relfektorow ;)

jak myslicie gdybym chcial wlozyc 3 wskazniki w slupek to juz przesada czy mogloby byc ok?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 14:14
Posty: 38
Skąd: Tomaszów Maz
Auto: 323F BG 1,6i 16V '92 GLX

Postprzez Blade » 8 lis 2007, 01:00

Po pierwsze: Podziwiam włożoną pracę i jej efekt :)
Po drugie: Mam parę laickich pytań:

Do swojej małej (323 1,7 D BG) chciałbym też założyć dodatkowe zegary: amperomierz, temperatura cieczy chłodzącej, i właśnie może wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju.
Jak to dokładnie wygląda, tzn z tymi czujnikami ? Przyznam że perspektywa wiercenia miski olejowej jakoś mnie boli ;) Jakie czujniki dałoby się zamontować "nieinwazyjnie"? Jakby wyglądało podłączenie obrotomierza?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Jacol » 8 lis 2007, 09:14

Nieinwazyjnie zamontujesz voltomierz, ciśnienie oleju(poprzez trójnik), AFR.
Nie wiem po co ci temp cieczy chlodzacej skoro masz to na desce.
Obrotomierz podlaczasz pewnie pod cewke.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez xXx » 8 lis 2007, 13:52

Temperatura Spalin oraz Ciśnienie oleju, reszta to tylko zbędne wydawanie pieniędzy w przypadku silników N/A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Kędziorek » 8 lis 2007, 14:11

pawelc napisał(a):a do mnie powędrują takie

Obrazek


Świetne zegary, może też sobie takie sprawię, najpierw muszę wyjść z dołka finansowego :)

P.S. Letkoletki, super robota, jak będę we Włocku to podrzucę Ci swój słupek :P
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 20:37
Posty: 122
Skąd: Poznań
Auto: Ford probe 2.5 V6 USA

Postprzez Jacol » 8 lis 2007, 15:12

Kędziorek napisał(a):.S. Letkoletki, super robota, jak będę we Włocku to podrzucę Ci swój słupek

Jak bedziesz we Włocku to daj znać ze jestes, jakiegos mini spota sie zrobi :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Kędziorek » 8 lis 2007, 19:16

Jacol napisał(a):
Kędziorek napisał(a):.S. Letkoletki, super robota, jak będę we Włocku to podrzucę Ci swój słupek

Jak bedziesz we Włocku to daj znać ze jestes, jakiegos mini spota sie zrobi :)


OBIECUJĘ !!
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 20:37
Posty: 122
Skąd: Poznań
Auto: Ford probe 2.5 V6 USA

Postprzez Kojec » 22 sty 2010, 18:24

Czy ktos montował to w 323f bg 1.6?? Cięzko podłaczyc te zegary by działay elegancko?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2009, 01:21
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323f 1.6 16v 92r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje