Xenony i "mini-regeneracja" reflektorów
ravo napisał(a):jest pelen lanss i kazdy na wsi sie odwraca
Bo go razi
A tak na powaznie to one wygladaja na max 6000K Pamietasz jaki bylem zdziwiony jak mi powiedziales ze to 10
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
a ja nie wiem jakie zakupic czy 6000k czy 8000k a może wogule
- Od: 20 sie 2007, 14:01
- Posty: 595
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D
arni0000
90% aut w Polsce na zwykłych zarówkach razi strasznie... Czasami mysle że będe jezdził w okularach przeciwsłonecznych w nocy
jesli jest soczewka i xenony są odpowiednio ustawione napewno nic nie będzie razic. Przyglądałem sie dzis Octavii ja nie widziałem zeby strasznie tak raziło.
90% aut w Polsce na zwykłych zarówkach razi strasznie... Czasami mysle że będe jezdził w okularach przeciwsłonecznych w nocy
jesli jest soczewka i xenony są odpowiednio ustawione napewno nic nie będzie razic. Przyglądałem sie dzis Octavii ja nie widziałem zeby strasznie tak raziło.
- Od: 20 sie 2007, 14:01
- Posty: 595
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D
zbo napisał(a):Witam, Panowie, myśleliście może o swap'ie lamp z autka z xenonkami? do takiej np 323 ba z alfy 166 przed liftem?
a po co zmieniać lampy z soczewkami na lampy z soczewkami>
zbo napisał(a):nie zrozumiałeś mnie chyba, soczewkowe halogenowe na soczewkowe xenonowe, żeby prawnie były legalne...
A czy się one różnią? Tym że mają homologację? Rzeźba dla rzeźby.
Poza tym nawet jak maja homologację, to trzeba zaadoptować system samopoziomowania i spyskiwacze świateł
ciekaw jestem czy montujecie spryskiwacze reflektorów do założonych xenonow bo z tego co wiem to kazde lapmy xenonowe powinny miec spryskiwacze lamp
-
Pyton162
a to DOPIERO rzeźba;]
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
W BA były w opcji spryskiwacze reflektorów, coś a`la jak w 626 GE
sorry za OT a nei wiesz gdzie takie dostać??
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
bardziej interesuje mnie homologacja lamp, niż spryski nie występujące w niektórych fabrycznych instalacjach xeno... widzę że nikt nie robił swap'a :/ no nic, trudno, dzięki za odp. Z resztą ja lubię rzeźbić wiec zbytnio mnie komentarze nie odstraszą
Ostatnio edytowano 3 sty 2009, 21:00 przez zbo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 sty 2009, 18:59
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: Wkrótce 323F BA
czyli wieś śpiewa wiec tańczy bo z tego co widzę to 3/4 aut z przerobionymi lampami na xenony nie posiada takich spryskiwaczy
-
Pyton162
spryski i wstawienie lampy od innego nie jest aż takie trudne ale cieżej zrobić samopozimowanie, bo to nie jest takie z palca, ale automatycznie przy każdym przyspieszaniu ,hamowaniu, na wzniesieniach, przy obciązeniu tyłu światła automatycznie opuszczają sie żeby nie razić innych. A sprawdza sie to tak czy samochód jest wyposażony, że przy każdym włączeniu świateł czujniki z tylnej osi automatycznie kalibruje każdą soczewkę poprzez podniesienie i opuszczenie i ustawieniu w optymalny sposób. jak chcesz wszystko zgodnie z prawem to to też musisz mieć. także życze wytrwałości i większego zasobu gotówki
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
ravo napisał(a):arni0000
a rozliczasz sie z czesci sprzedanych na forum, propo legalnosci ?
ja mam 10k jest pelen lanss i kazdy na wsi sie odwraca
A widziałeś abym komuś coś sprzedał i zarobił na tym choć złotówkę?
Normalnie to w aucie można robić co się chce jest jedno ale w razie kolizji może być problem przytoczę przykład znajomej której naprawiałem auto. Wjechała ona w tył auta który miał światła przyciemnione folią budowlaną. Stwierdziła że nie widziała ona stopów i nie zgodziła się na pokrycie kosztów. Przyjechała policja i sie zaczęło. Przetrzepała oba auta nawet sprawdzała wycieraczki, stan ogumienia, świtała przednie, hamulce luzy w układzie kierowniczym itp. Okazało się że facet miał właśnie xenony. Wszystko trafiło do raportu policyjnego. Facet od razu dostał mandat za tylne i przednie światła nie zgodne z przepisami. Gość nie przyjął mandatu sprawa trafiła do sądu laska miała bardzo dobrego adwokata skończyło sie tak ze facet został uznany sprawcą kolizji ubezpieczalnia dostała akta z sądu odmówiła wypłaty odszkodowania z AC za niedozwolone przeróbki auta (wszystko jest w ogólnych warunkach ubezpieczenia AC ) a dodatkowo musiał pokryć koszty adwokata laski. W tym przypadku poszło o światła tylne ale zawsze może być przypadek odwroty. Ubezpieczalnie i policja (szczególnie w dużych miastach) są już dobrze przeszkoleni i wiedzą co i jak. Nikt nikomu nic nie zabrania tylko większość przeróbek jest niezgodna z przepisami. Ksenony kupione na allegro posiadają adnotację w gwarancji lub w instrukcji "do użytku poza drogami publicznymi" i tyle o ich legalności jeśli zamontujesz odpowiadasz tylko ty. Jeśli oślepisz i ktoś wpadnie do rowu albo się z tobą zderzy odpowiadasz ty itp. Wystarczyło pod fotorelacją napisać jest to nielegalne i robisz to własną odpowiedzialność bo ktoś może później przed sądem powiedzieć no przecież na stronie mazdaspeed jest opis jak przerobić lampy na xenony i on nie wiedział że to nielegalne. Trzeba ludzi o tym poinformować aby mieli świadomość że robią coś co jest nielegalne.
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
- Od: 26 lut 2007, 12:53
- Posty: 130
- Skąd: Bełchatów
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6
Cześć.
Dawno tutaj nie zaglądałem a widzę, że oglądalność mojego tematu jest dość spora miło. Chciałem tylko z perspektywy czasu napisać kilka moich spostrzeżeń :
1. Ksenonki już dawno się zwróciły w stosunku do ilości żarówek halogenowych jakie poprzednio wymieniałem.
2. Wygląd autka zmienił się po prostu nieporównywalnie i w połączeniu z xedowskimi soczewkami jest super.
3. Co do oślepiania teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że moje auto nie oślepia tak jak większość bezkarnie jeżdżących aut z źle wyregulowanymi światłami z halogenami, nie wspominając o PAJACACH, którzy wkładają "na pałę" ksenony np do opla kadeta z wielkimi lustrami , fakt, że oświetla pół świata lepiej niż mój xedos ale no cóż.
4. Bardzo wiele razy przejeżdżam koło policjantów z drogówki i nie tylko, raz kontrola i ani razu nie zapytali o ksenony, przy czym w ten sam dzień, ci sami policjanci qmplowi zabrali dowód za przyciemnione światła (i dobrze)
5. Owszem, oślepia i to bardzo jeśli auto przejeżdża przez słynne osiedlowe "hopki" lub jak auto jest akurat na wzniesieniu.... na to rady nie znalazłem po prostu halogeny mniej oślepiają poniżej granicy cienia niż lampy na ksenonach.
6. komfort jazdy . . . . pozostawię bez komentarza bo już się wypowiadałem (i inni) kilka razy na temat świateł w xedosie na żarówkach zwykłych.... porażka.
pozdrawiam i BARDZO POLECAM.
Dawno tutaj nie zaglądałem a widzę, że oglądalność mojego tematu jest dość spora miło. Chciałem tylko z perspektywy czasu napisać kilka moich spostrzeżeń :
1. Ksenonki już dawno się zwróciły w stosunku do ilości żarówek halogenowych jakie poprzednio wymieniałem.
2. Wygląd autka zmienił się po prostu nieporównywalnie i w połączeniu z xedowskimi soczewkami jest super.
3. Co do oślepiania teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że moje auto nie oślepia tak jak większość bezkarnie jeżdżących aut z źle wyregulowanymi światłami z halogenami, nie wspominając o PAJACACH, którzy wkładają "na pałę" ksenony np do opla kadeta z wielkimi lustrami , fakt, że oświetla pół świata lepiej niż mój xedos ale no cóż.
4. Bardzo wiele razy przejeżdżam koło policjantów z drogówki i nie tylko, raz kontrola i ani razu nie zapytali o ksenony, przy czym w ten sam dzień, ci sami policjanci qmplowi zabrali dowód za przyciemnione światła (i dobrze)
5. Owszem, oślepia i to bardzo jeśli auto przejeżdża przez słynne osiedlowe "hopki" lub jak auto jest akurat na wzniesieniu.... na to rady nie znalazłem po prostu halogeny mniej oślepiają poniżej granicy cienia niż lampy na ksenonach.
6. komfort jazdy . . . . pozostawię bez komentarza bo już się wypowiadałem (i inni) kilka razy na temat świateł w xedosie na żarówkach zwykłych.... porażka.
pozdrawiam i BARDZO POLECAM.
Autko na sprzedaż !
- Od: 9 sty 2006, 09:35
- Posty: 213
- Skąd: Grodków
- Auto: MX6 (MazdaXedos6) ;–)
prokopcio napisał(a):Cześć.
Dawno tutaj nie zaglądałem a widzę, że oglądalność mojego tematu jest dość spora miło. Chciałem tylko z perspektywy czasu napisać kilka moich spostrzeżeń :
1. Ksenonki już dawno się zwróciły w stosunku do ilości żarówek halogenowych jakie poprzednio wymieniałem.
2. Wygląd autka zmienił się po prostu nieporównywalnie i w połączeniu z xedowskimi soczewkami jest super.
3. Co do oślepiania teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że moje auto nie oślepia tak jak większość bezkarnie jeżdżących aut z źle wyregulowanymi światłami z halogenami, nie wspominając o PAJACACH, którzy wkładają "na pałę" ksenony np do opla kadeta z wielkimi lustrami , fakt, że oświetla pół świata lepiej niż mój xedos ale no cóż.
4. Bardzo wiele razy przejeżdżam koło policjantów z drogówki i nie tylko, raz kontrola i ani razu nie zapytali o ksenony, przy czym w ten sam dzień, ci sami policjanci qmplowi zabrali dowód za przyciemnione światła (i dobrze)
5. Owszem, oślepia i to bardzo jeśli auto przejeżdża przez słynne osiedlowe "hopki" lub jak auto jest akurat na wzniesieniu.... na to rady nie znalazłem po prostu halogeny mniej oślepiają poniżej granicy cienia niż lampy na ksenonach.
6. komfort jazdy . . . . pozostawię bez komentarza bo już się wypowiadałem (i inni) kilka razy na temat świateł w xedosie na żarówkach zwykłych.... porażka.
Święte słowa zgadzam się w 100% z przedmówcą
www.BBTel.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje