Xenony i "mini-regeneracja" reflektorów

Postprzez Rekin » 17 lis 2007, 01:44

slavBig THX , jak bym coś jeszcze nie wiedział to klikne na pw Ps. postojówki wymienione
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez slav » 17 lis 2007, 01:50

Rekin napisał(a):ak bym coś jeszcze nie wiedział to klikne

oczywiscie wiesz ze zestaw xenonow musisz kupic o oznaczeniu H1 ?
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez Czege » 19 lis 2007, 21:30

Jednym slowem Prokopciu Twoj Xedos to już teraz Xenos... gratuluje zakonczenia montazu. Ja zastanawiam się, z czego łatwo i szybko zaimplementować spryskiwacze na reflektory... ciągłe przecieranie tych kloszy dobija:) zwłaszcza teraz....w jesienno-zimową pogodę...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez bebe » 24 lis 2007, 12:07

widzialem efekt pracy prokopcia. zareczam że xenon w jego xedosie robi robote. mimo ze to krajan to dopóki nie wskoczyłem na te stronę, zastanawiałem sie jak u licha można i udało mu się to przerobić?
323F, Xedos6,626,3,6
Początkujący
 
Od: 18 lip 2007, 22:33
Posty: 19
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 6 Kombi benzyna 2,3 16V 166 KM, 2006

Postprzez Rekin » 8 gru 2007, 15:08

slav napisał(a):
Rekin napisał(a):ak bym coś jeszcze nie wiedział to klikne

oczywiscie wiesz ze zestaw xenonow musisz kupic o oznaczeniu H1 ?


Naturalnie :) .., już za kilka dni wymieniam :) ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez jedrus78 » 9 gru 2007, 21:17

Witam,
Dałem się nakręcić i dziś założyłem xenony do mojej madzi.
Odpaliłem silnik, włączyłem – super efekt. Poczym ...CIEMNOŚĆ!!!!!!
....Padł bezpiecznik 15A założyłem nowy 20 było dobrze tak przez 30 sek po czym znowu ciemność.
Czym to może być spowodowane? Każdy bezpiecznik pada, nie chce zakładać większego aby nie uszkodzić instalacji. Dodam, że podłączyłem wszystko według schematu w miejsce żarówki poprzez przetwornice do żarnika więc dlaczego przepala bezpieczniki POMOCY <glupek2>
Początkujący
 
Od: 4 maja 2007, 15:35
Posty: 15
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 6 Combi 2004r Diesel 136km przebieg 130 000km
Bose

Postprzez Widelec » 9 gru 2007, 23:06

e tam wasze xenony. pierwszy lepszy służbista przy kontroli drogowej i dowód leci. pierwszy lepszy służbista na SKP i dowód leci. pierwsza lepsza stłuczka gdy ktoś przyuważy i podkabluje i dowód leci.

rozebranie i czyszczenie lamp + wypolerowanie soczewek i odbłyśników, do tego żarówki Philipsa Vision+ na mijania i BV na drogowych, do tego światła ustawione idealnie, i lampy świecą miodzio :D
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Bogdan9999 » 10 gru 2007, 01:45

Jak zawalisz 100 watuwy to moze i będziesz miał miodzio :D Ale i tak xenon lepszy :D A przy stłuczce i tak dowud przeważnei leci więc czwego sie bać <lol> <lol> <lol> <lol> A znasz takie powiedzenie "dajcie mi obywatela a paragraf sie znajdzie" ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2006, 00:04
Posty: 41
Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT

Postprzez Widelec » 10 gru 2007, 08:09

nie wiem jak Tobie, ale mi szkoda byłoby lamp na 100W :) u mnie świeci świetnie tanim kosztem i bez przerabiania :)
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Firepoland » 10 gru 2007, 20:42

Czyli jakie żarówki zakupić dokładnie?
Poproszę o namiary i może gdzie je moge kupić.
Dzieki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Widelec » 10 gru 2007, 21:11

jak nie chcesz cudować z lampami to tak jak pisałem – zwykłe Philips Vision + jeśli jeździsz często w nocy poza miastem, a jeśli jeździsz raczej w mieście to możesz się pokusić o Philips Blue Vision – fajnie wyglądają i nawet dobrze świecą, ale w tym przypadku od razu jednak mówię, że BV są bardzo słabe poza miastem w czasie deszczu (w nocy rzecz jasna). Vision + są w tym przypadku o wiele lepsze. Ja dlatego właśnie wstawiłem Vision + jako mijania i do halogenów, i BV na długich... dodatkowo jako gadżet BV jako postojówki – w dzień na wyłączonych światłach dają niebieską poświatę na kloszu, a w nocy czyste białe światło postojowe, bez żółtego koloru :D
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez jacobs » 10 gru 2007, 21:20

Widelec napisał(a):Vision +

Ile już jeździsz na tych żarówkach? Nie spalają się szybciej niż normalne?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Rekin » 10 gru 2007, 22:32

jedrus78 napisał(a):Witam,
Dałem się nakręcić i dziś założyłem xenony do mojej madzi.
Odpaliłem silnik, włączyłem – super efekt. Poczym ...CIEMNOŚĆ!!!!!!
....Padł bezpiecznik 15A założyłem nowy 20 było dobrze tak przez 30 sek po czym znowu ciemność.
Czym to może być spowodowane? Każdy bezpiecznik pada, nie chce zakładać większego aby nie uszkodzić instalacji. Dodam, że podłączyłem wszystko według schematu w miejsce żarówki poprzez przetwornice do żarnika więc dlaczego przepala bezpieczniki POMOCY <glupek2>

Skoro leci bezpiecznik musi być gdzieś zwarcie , oglądnij dokładnie połączenia kable ...
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Widelec » 11 gru 2007, 00:03

jacobs napisał(a):
Widelec napisał(a):Vision +

Ile już jeździsz na tych żarówkach? Nie spalają się szybciej niż normalne?

w poprzednim aucie się nie przepaliły, jeździłem 2 lata potem sprzedałem auto :]
4 miesiące jak narazie w tym aucie, w tych lampach. 10 tys. km przejechały. jak się przepalą to po prostu wymienię – w końcu to tylko żarówka... dużo nie kosztuje, a jak się jeździ co chwila w nocy przez Polskę to trza widzieć dobrze...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Rekin » 11 gru 2007, 19:32

Dajcie spokój xnenony równać do żarówek he , ja wole xenon juz mam w swojej ge zamontowane i nie wyobrażam sobie zamienić je na żarówki !!
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Widelec » 11 gru 2007, 19:52

ja nie mówię o porównywaniu ilości światła wydzielanego przez jedno czy drugie. chodzi bardziej o koszty, legalność, i to czy gra jest warta świeczki...
wiadomo że kosztuje to odpowiednio więcej niż po prostu wyczyszczenie lamp i wymiana żarówek.
wiadomo że w sytuacjach które opisałem wyżej, traci się po prostu dowód rejestracyjny.
wiadomo że jak ktoś nie wyjeżdża z miasta (a wbrew pozorom od groma jest takich osób) lub wyjeżdża od święta, to zwyczajnie te ksenony o kant pupy można sobie rozbić – ich rzeczywiste zalety ujawniają się w trasie, w nocy. i to nawet nie w deszczu bo wtedy lepiej mieć silne światło o żółtej barwie :P w mieście jest to zwyczajnie wyższy współczynnik lansu <lol>
biorąc to wszystko pod uwagę – nie zawsze jest po prostu sens i logika żeby je wstawiać i rzeźbić... owszem – można przecież. nikt nikomu nie broni tego robić jak ktoś ma za co, chęć i wewnętrzną taką potrzebę. pytanie tylko – po co?? :)
też mógłbym sobie niby je wstawić bo w końcu robię jednak te 30-40 tys. km rocznie – w większości w nocy, często w deszczu. biorąc jednak pod uwagę wszystkie "przeciw", uznałem że to rozwiazanie które wybrałem u siebie będzie w zupełności wystarczające, a kwotę jaką musiałbym wydać na ksenony wydam na dobry olej, co w dłuższej eksploatacji mi się po prostu zwróci :P
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Rekin » 11 gru 2007, 22:21

Widelec ile wydałeś na te żarówki że zapytam znaczy na całą operację związana z wymianą żarówek czyszczeniem soczew itp ... ?? , mówisz ze trzeba rzeźbić nie prawda wchodzą bezproblemowo jak orginały i w każdej chwil wstawiam zwykłe H1 więc nie ma problemu .. :)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Widelec » 11 gru 2007, 23:28

H1 na żarówki Philips V+ do świateł mijania : 40 PLN.
prąd na rozgrzanie lamp w piekarniku : 2zł.
czyszczenie i późniejsze ustawienie lamp w garażu : 1 piwo.
widoczność w nocy : bezcenna <lol>

a co do rzeźbienia – pamiętam że ktoś opisywał tu na forum jak właśnie w Xedzie chciał wstawić xenony, i niestety ale bez sporego rzeźbienia gniazda bodaj się nie obyło :)
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez jacobs » 11 gru 2007, 23:41

Widelec napisał(a):czyszczenie

a co dokładnie czyściłeś? klosze? odbyśniki?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Widelec » 12 gru 2007, 02:26

jacobs napisał(a):
Widelec napisał(a):czyszczenie

a co dokładnie czyściłeś? klosze? odbyśniki?


wszyściutko* do czysteczka że nawet pyłka nie było :]

* (wszystko znaczy każdy element lampy)
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje