Xenony i "mini-regeneracja" reflektorów

Postprzez Firepoland » 12 gru 2007, 11:43

ZAROWKI H1 VisionPlus + 50% PHILIPS – Vision Plus
Takie mogą być? Jeżdże sporo poza miastem, po zmroku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Widelec » 12 gru 2007, 18:46

no ja takie mam i jestem zadowolony... one mają końcówkę bańki lekko na niebiesko pociągniętą, dlatego dają czyste białe światło :)
polecam ten sklep – ja brałem u nich komplet żarówek do całego auta bo sobie powstawiałem wszędzie. tanio i szybko :)
http://www.auto-lamp.pl
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Soluks » 17 gru 2007, 21:58

jeżeli chce ktoś z głową poprawić jakość świecenia lamp w Xedosie to bez zregenerowania warstwy chromu na odbłyśniku się raczej nie obejdzie a efekt później murowany!! po dłuższym szukaniu znalazłem firme która tylko tym się trudni – koszt za zregenerowanie jednego elementu to 50zł wiec nie jest tragicznie ( wystarczy dwa odbłyśniki od mijania)
oto link :
http://www.regeneracja-hc.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez Dragi » 19 gru 2007, 13:57

Panowie co byscie powiedzieli o tych spryskach na reflektor w polaczeniu z xenonem ??
http://www.allegro.pl/item285918303_xen ... galne.html

ale szczerze bo chcialbym wstawic xenon do siebie ale musi byc spryskiwacz(nie mowie o systemie poziomowania).
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez slav » 19 gru 2007, 16:34

Widelec napisał(a):też mógłbym sobie niby je wstawić bo w końcu robię jednak te 30-40 tys. km rocznie – w większości w nocy,


sorry ale tak sie zastanawiam czy wiesz co piszesz ,skoro robisz te kilkadziesiat tysievy i w wiekszosci w nocy i masz watpliwosci co lepsze. <jelen>
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez slav » 19 gru 2007, 16:39

Widelec napisał(a):ich rzeczywiste zalety ujawniają się w trasie, w nocy. i to nawet nie w deszczu bo wtedy lepiej mieć silne światło o żółtej barwie

jestes w bledzie i to duzym , i juz wiem ze te ""kilkadziesiat tysiecy km"", robisz pewnie tylko w miescie , zolte swiatlo w porownaniu z xenonem pomine ,nawet szkoda pisac .


Widelec napisał(a):H1 na żarówki Philips V+ do świateł mijania : 40 PLN.
prąd na rozgrzanie lamp w piekarniku : 2zł.
czyszczenie i późniejsze ustawienie lamp w garażu : 1 piwo.
widoczność w nocy : bezcenna

widocznosc ? jaka widocznosc w porownaniu do xenonow <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez Dragi » 19 gru 2007, 21:57

nikt mi nic nie podpowie na temat tych spryskow ??
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez Widelec » 20 gru 2007, 03:27

slav napisał(a):Widelec napisał:
jestes w bledzie i to duzym , i juz wiem ze te ""kilkadziesiat tysiecy km"", robisz pewnie tylko w miescie , zolte swiatlo w porownaniu z xenonem pomine ,nawet szkoda pisac .

zawsze bawili mnie "wszystkowiedzący o mnie" którzy na oczy mnie nie widzieli, ani dwóch zdań ze mną nie zamienili... pozwolę sobie wyprowadzić Cię z błędu – po mieście jeżdżę akurat niedużo, bo nie mam za bardzo kiedy – grubą większość tym samym ganiam pomiędzy tymi miastami. nie dalej jak raz w tygodniu gdzieś w Polskę. taka praca, jak choćby to że przed chwilą wróciłem z Kielc, pojutrze gonię ponownie, tym razem do Warszawy. Masz rację – przejeżdżam po drodze przez wiele miast, więc na upartego na siłę możnaby podpiąć to pod Twoją teorię, że jeżdżę głównie w mieście. nawet po wielu miastach <lol> ale – "wiedz" swoje...

slav napisał(a):Widelec napisał:
też mógłbym sobie niby je wstawić bo w końcu robię jednak te 30-40 tys. km rocznie – w większości w nocy,
sorry ale tak sie zastanawiam czy wiesz co piszesz ,skoro robisz te kilkadziesiat tysievy i w wiekszosci w nocy i masz watpliwosci co lepsze.

tu kłania się czytanie CAŁOŚCI tego co napisałem, i przyjemnie byłoby gdyby ze zrozumieniem... lepsze powiadasz? dla kogo? i do czego lepsze? do tego żeby tanim kosztem mieć dobre światła? do tego żeby nie mieć problemów z policją i przeglądami? czy do tego żeby walić ludziom po oczach tym 8000K? bo do tego to faktycznie lepsze... napisałem wyżej swoje plusy i minusy więc nie chce mi się powtarzać. wystarczy mi że regularnie mijam auta z takimi właśnie cud – xenonami, gdzie przez dobrych parę sekund i przed i po minięciu jesteś ślepy bo wali to to prosto po oczach.
inną sprawą jest to że ludzkie oko gorzej reaguje na światło niebieskie (a tak wygląda 8000K) niż żółte, dłużej się do niego przystosowuje. dlatego takie xenony zwyczajnie drażnią gdy się je mija, i niekoniecznie są takie zbawienne gdy trzeba na nich jechać.

slav napisał(a):zolte swiatlo w porownaniu z xenonem pomine ,nawet szkoda pisac .

ano – w beznadziejnych warunkach pogodowych prędzej dostrzeżesz światło żółte niż niebieskie. nie zawsze xenony są super hiper najlepsze "bo to xenony więc to nie podlega dyskusji że nie są".

slav napisał(a):Widelec napisał:
H1 na żarówki Philips V+ do świateł mijania : 40 PLN.
prąd na rozgrzanie lamp w piekarniku : 2zł.
czyszczenie i późniejsze ustawienie lamp w garażu : 1 piwo.
widoczność w nocy : bezcenna
widocznosc ? jaka widocznosc w porownaniu do xenonow

tu ponownie kłania się czytanie ze zrozumieniem : w którym momencie masz porównanie widoczności jednych i drugich?

sorry, ale sprowadzasz rozmowę do zasady "Wezmę Twoje spodnie w których chodzisz codziennie i które rzekomo są super wygodnie, założę, a potem powiem że g***o wiesz o spodniach i pewnie chodzisz w dresie, bo mnie w pasie uciskały te Twoje "super wygodne" spodnie..."

wyczyść lampy, ustaw je prawidłowo, wstaw jakieś dobre żarówki – i będziesz miał dobrą widoczność. resztę kasy zainwestuj lepiej w zawieszenie czy olej. bardziej się przyda niż xenony dla samego faktu mania xenonów...

a czy rozumiesz stwierdzenie "moja subiektywna opinia" – to już mi ryba....
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez slav » 20 gru 2007, 05:49

Widelec napisał(a):zawsze bawili mnie "wszystkowiedzący o mnie"

mnie tez bawia
, jakis czas temu napisalbym Ci cala litanie <diabełek> terazx zakoncze na paru slowach ,
wiesz czy sie roznimy ? ja sprobowalem a Ty nie ,
wiem rowniez jak dzielaja xenony w aucie z orginalnymi xenonami i takimi przerobionymi :) wiec wiem ze Twojej wywody sa malo warte w tej sprawie , :)
i dziekuje Bogu ze sa ludzie ktorzy nie boja sie nowosci ,innaczej dalej jezdzilibysmy furmankami zaopatrzonymi w lampy naftowe ,

P.s.
1)do twoich 8000K ktore faktycznie sa bardziej do lansu , doloz w nastepnej dyskusji z kims innym, argument w postaci xenonow montowanych w lampach bez soczewek , bardziej przekonuje. :)

2) zdziwilbys sie ile aut wyposazonych w xenony fabryczne wali po oczach, bardziej niz "pseudo xenony".

pzdr.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez bazakbal » 20 gru 2007, 12:45

slav napisał(a):i dziekuje Bogu ze sa ludzie ktorzy nie boja sie nowosci ,innaczej dalej jezdzilibysmy furmankami zaopatrzonymi w lampy naftowe

po ziemi płaskiej jak stół – dodam nieśmiało :)
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 12:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez Czege » 20 gru 2007, 17:08

Regeneracja odblysnikow, polerka szkła + philips night guide i jasnosc stała się rzeczywistością. Moze nie świeci super fajnie, ale pamietając dwa punkciki przed samochodem jakis czas temu, a widoczną drogę na około 100m przedemna teraz, to nic dodac nic ujac. Polecam ten zabieg, sukces murowany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez Pawnik » 20 gru 2007, 21:20

Dragi napisał(a):Panowie co byscie powiedzieli o tych spryskach na reflektor w polaczeniu z xenonem ??
http://www.allegro.pl/item285918303_xen ... galne.html

ale szczerze bo chcialbym wstawic xenon do siebie ale musi byc spryskiwacz(nie mowie o systemie poziomowania).

Na aukcji są tylko same końcówki sprysków. Do prawidłowego działania spryskiwaczy ciśnieniowych potrzebny jest specjalny zbiornik z dodatkową dużo bardziej wydajną pompą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Dragi » 20 gru 2007, 21:42

Czyli lipa z tymi spryskami :( a ja myslalem ze wystarczyloby je wpiac pod wezyk z obecnego zbiorniczka i poprostu orzy pryskaniu szyby wlaczalby sie rowniez ten spryskiwacz do reflektorow

oplacalna jest taka instalacja ?? warto ??

A mozesz mi powiedziec jaki to mialby byc zbiorniczek i z jaka pompka ??
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez Pawnik » 20 gru 2007, 21:49

Dragi napisał(a):Czyli lipa z tymi spryskami :( a ja myslalem ze wystarczyloby je wpiac pod wezyk z obecnego zbiorniczka i poprostu orzy pryskaniu szyby wlaczalby sie rowniez ten spryskiwacz do reflektorow

oplacalna jest taka instalacja ?? warto ??

A mozesz mi powiedziec jaki to mialby byc zbiorniczek i z jaka pompka ??

Nie wiem jak u Ciebie, ale w M6 ze spryskami reflektorów jest nieco inny zbiornik + dodatkowa pomka. Musiałbyć załatwić taki zbiornik z pompką do twojego modelu ( o ile takie produkowali), albo coś rzeźbić z innym. O spryskiwaniu z pomki do szyb zapomnij. Ciśnienie musi być na tyle duże żeby uniosło te klapki i walnęło po szkłach reflektorów. Poza tym te spryski z allegro wymagają dużo miejsca między zderzakiem a wzmocnieniem..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Dragi » 21 gru 2007, 01:23

a jakbym taki zbiornik z M6 zalatwil i jakos go upchnal pod maska i podpial tylko te spryski plus oczywiscie jakis wlacznik do kabiny to byloby dobrze ?
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez Dragi » 21 gru 2007, 01:26

PAWNIK
znalazlem cos takiego na allegro:
http://www.allegro.pl/item285067510_zbi ... libra.html

jakby udalo sie to upchnac pod maska to co jeszcze bym potrzebowal oprocz samych spryskow ?
i tej instalacji do kabiny (wlacznik) aby uruchomic pompke ?

czy cos jeszcze czy tylko to jest mi potrzebne ??
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez Widelec » 21 gru 2007, 08:25

slav napisał(a):wiesz czy sie roznimy ? ja sprobowalem a Ty nie ,

to ja Ci powtórzę odpowiem czym się różnimy z mojego punktu widzenia bo widzę że jednak słowo pisane nie przemawia – ja nigdy nie wypowiadam się na czyjś temat nie mając żadnej wiedzy na temat tej osoby, jak to kolejny raz robisz. wiesz co spróbowałem? wiesz co porównywałem? wiesz w których autach z jakimi rozwiązaniami siedziałem? a różnimy się owszem, w jednej podstawowej kwestii – ja w przeciwieństwie do Ciebie nie mam klapek na oczach i wzroku sztywno wpatrzonego w xenony "bo to xenony", i rozpatrzyłem też "PRZECIW" (których jest dużo a z których istnienia nie zdajesz sobie chyba sprawy), a nie – tak jak ty – tylko i wyłącznie "za". sorry, ale piszesz zwyczajnie to co wiesz zamiast wiedzieć co piszesz, żeby zabłysnąć. takie jest moje zdanie.

ludzie którzy nie boją się nowości? gdybyś znał mnie jakkolwiek, gwarantuję Ci – nigdy byś tak nie stwierdził. ale jak już mówiłem – "wiedz" swoje dalej.

i nie porównuj lamp fabrycznych ksenonowych do rzeźbienia (co by Ci się nie wydawało) jakim jest wstawianie ich do Xeda. te drugie tak jakby nie były projektowane pod xenon. ale – polak jak zawsze wie lepiej... oślepianie innych? olać. ważne że ja mam jasno przed nosem...

Czege napisał(a):Regeneracja odblysnikow, polerka szkła + philips night guide i jasnosc stała się rzeczywistością.

jaka jasność.... przecież "to pikuś badziew bo nie masz xenonów z Allegro czy skądś tam, bo dopiero one świecą dobrze"...

myślę że to tyle co miałem do powiedzenia bo dalsza dyskusja w stylu tego czy moje spodnie będą pasować na Twój tyłek nie będzie miała większego sensu...

jak już pisałem – powodzenia przy przeglądzie jak facet dopatrzy się przerobionych lamp i nie będzie jednym z tych co i 30-letniego poloneza bez hamulców przepuści. powodzenia przy kontroli drogowej gdy trafisz na służbistę. powodzenia w podróży nocą na drugi koniec kraju gdy co 5 minut ktoś będzie walił Ci "długimi" po oczach, bo go oślepiasz. powodzenia przy dochodzeniu odszkodowania jak ktoś przy ewentualnej kiedyś stłuczce zauważy że masz xenony w aucie w którym ich mieć nie powinieneś. może wtedy klapki Ci z oczu spadną...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez slav » 21 gru 2007, 09:38

Widelec napisał(a):ja nigdy nie wypowiadam się na czyjś temat nie mając żadnej wiedzy na temat tej osoby,




sam sobie zaprzeczasz , o ile rozumiesz to co sam wczesniej napisales <diabełek>

nie chce mi sie ciagnac dalej tego tamatu,bo dosc juz w roznych topikach bylo o tym napisane ,
myslisz ze jak zakupiles xeda i ponoc robisz "kilkadziesiat tysiecy km"przewaznie w nocy (co wedlug mnie jest bzdura ,bo jak czytam twoje wypowiedzi ,nadal mysle ze nie masz pojecia o jezdzie noca) . to zlapales pana boga za nogi i twoja regeneracja odblysnikow jest przelomowym wynalazkiem dla xedow. <diabełek>
odpowiem Ci wiec po "wielkopolsku , "pieprzysz bzdury jak malo ktory "
koniec dyskusji .
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez Czege » 21 gru 2007, 16:10

Widelec napisał(a):
Czege napisał(a):Regeneracja odblysnikow, polerka szkła + philips night guide i jasnosc stała się rzeczywistością.

jaka jasność.... przecież "to pikuś badziew bo nie masz xenonów z Allegro czy skądś tam, bo dopiero one świecą dobrze"...


No tak, zapomniałem... :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez Pawnik » 21 gru 2007, 19:36

Dragi napisał(a):PAWNIK
znalazlem cos takiego na allegro:
http://www.allegro.pl/item285067510_zbi ... libra.html

jakby udalo sie to upchnac pod maska to co jeszcze bym potrzebowal oprocz samych spryskow ?
i tej instalacji do kabiny (wlacznik) aby uruchomic pompke ?

czy cos jeszcze czy tylko to jest mi potrzebne ??

....trójnik ciśnieniowy, na którym wytwarzane jest wysokie ciśnienie ( przynajmniej tak jest w M6). Na tym alegrowym jest jakiś trójnik, ale nie wiem czy taki. W M6 jest też pełna instalacja elektryczna z bezpiecznikami, przekaźnikami, itd. Ty musisz działać od poczatku, więc tu Ci nie pomogę, ale życzę powodzenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje