Nasze Modyfikacje

Postprzez Wodzu » 26 sie 2007, 01:16

Waluś napisał(a):odkąd ja to mam to mój ojciec stwierdził że skrzynia mi się sypie bo biegi ciężko wchodzą łoł ale przynajmniej przestał jeździć moim autem

A moglbys uchylic rabka tajemicy na PW co jak i gdzie :–>
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez pawelMX6 » 26 sie 2007, 10:29

Wodzu tutaj poczytaj:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34650

Waluś u mnie sila wpinania biegow sie nie zmienila, wiec ja nie nie wiem o czym piszesz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Wodzu » 26 sie 2007, 10:46

pawelMX6 napisał(a):Wodzu tutaj poczytaj:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34650

Waluś u mnie sila wpinania biegow sie nie zmienila, wiec ja nie nie wiem o czym piszesz zeby

Widzialem :) świetna fotorelacja ale orientowałem sie u siebie i lewarek jest troche inaczej zbudowany kulka jest zaraz przy zgięciu i jej nie przesune (brak miejsca). Chyba ze jest inny na to sposób.
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez pawelMX6 » 26 sie 2007, 12:14

aaaa takie cos.. mialem nadzieje, ze to jest tak samo jak w MX-6 GE..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Adaś » 30 sie 2007, 22:34

Dziś kolejny dzień prac z mbmasterem :)

Tak było niedawno:
Obrazek

Tak było wczoraj do dziś:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do dzieła, na początku usunięcie zanieczyszczeń druciakiem
Obrazek

następnie usunięcie porowatej powierzchni szlifierką kątową z założonym papierem ściernym pod ukosem
Obrazek

i efekt
Obrazek
Obrazek

Następnie była polerka usuwająca rysy wiertarką z założonym papierem ściernym (brak foto:)

Kolejny krok to polerka nylonem
Obrazek

Polerka papierami wodnymi 320, 400, 600, 1500, 2500
Obrazek

Polerka filcem i pasta polerską 3M
Obrazek
Obrazek

i efekt prawie końcowy:)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie było trzeba coś zrobić z wnęką na pokrywie zaworów tam gdzie wchodzą fajki WN, której wczoraj nie udało się/ nie chciało nam się dobrze wypolerować – padł pomysł – malujemy!
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i efekt końcowy :]
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a tak wygląda u Marka – niestety bez spolerowanego kolektora, Marek stwierdził, że zrobimy tylko mój dziś, bo inaczej do wieczora byśmy siedzieli – polerkę mojego kolektora we dwóch robiliśmy na dwie wiertarki i szlifierki
Obrazek

Oczywiście kolektor nie jest idealnie spolerowany, generalnie na lustro są tylko płaskie części, ale jak na polerkę na silniku bez zdejmowania efekt i tak jest super, a w porównaniu z widokiem przed to rewelacja:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pawelc » 31 sie 2007, 07:36

jak widzę modyfikacje idą w dobrym kierunku :) ,sam tez lubie porządek pod maską

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez PROWLER » 5 wrz 2007, 08:53

masz rację efekt jest super . jak będę miał troszkę czasu biorę się do roboty <diabełek>
Początkujący
 
Od: 21 sie 2007, 15:10
Posty: 25
Skąd: Choroszcz
Auto: MAZDA 323F 1.5 BA

Postprzez promyczek001 » 5 wrz 2007, 14:32

No to i ja sie pochwale polerka kolektora dolotowego, dekla zaworow oraz rozporki.
Deszcz mi troche sesje zepsul bo sie wszystko pochlapalo <lol>

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez pawelMX6 » 5 wrz 2007, 15:42

Pieknie, naprawde miodnie <list> u polerka w planie na weekend :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez yano57 » 5 wrz 2007, 16:49

Adaś
Bardzo ładnie to wygląda i wiem teraz jak to się robi. Sam też myślałem o zrobieniu podobnej „polerki” w mojej Mazdeczce ale nie wiem czy wystarczy mi samozaparcia. Naprawdę ładna robota.
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2007, 19:27
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG, Mazda 323 BA aktualnie jest Mazda 3 BK 1.6 2007, Mazda CX-5 KF.

Postprzez Fiveopac » 5 wrz 2007, 18:58

Piękna sprawa panowie, macie u mnei oficjalne pochwały na forum :D oby wiecej takich modów, az serce roście na widok takich wychuchanych silników. Na nastepnym zlocie ms ewidentnie musi byc konkurencja na najladniejszy silnik :D
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4295 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez promyczek001 » 6 wrz 2007, 01:27

Senkju :D Oby wszystkie madzie mialy pragnacych dobrych modyfikacji wlascicieli.
Jak to ktos na tym forum pisal nie sztuka kupic nowe auto i koazczyc tylko w starym aucie zrobic cos z niczego a najlepiej wlasnym wkladem a nie kasa.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Adaś » 6 wrz 2007, 10:31

promyczek001 napisał(a):nie sztuka kupic nowe auto i koazczyc

ale nawet nasze Mazdy z Salonu nie miały tak pięknych silników jak teraz <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Maciej » 10 wrz 2007, 16:30

Jak już wcześniej napisałem na 4rum jestem nowy – mam zamiar zaopatrzyć się w Mazdę MX3 (EC) 1.6i 16V B6 DOHC z '94 wyposażoną w ABS, airbag kierowcy i pasażera, elektryczne szyby oraz szyberdach :)

Od samego początku gdy wpadłem na pomysł zakupu zacząłem pisać plan modyfikacji – czas się nim podzielić :]

Wersja zaboOkowana i czekająca na sprowadzenie z Niemiec – zupełna seria po remoncie zawieszenia i układu hamulcowego, wyposażona w 'ori' lotkę od wersji V6

Przebieg 229 tysięcy (udokumentowany)

Coroczne przeglądy w autoryzowanym serwisie Mazdy w Monachium (książka serwisa)

Plan modyfikacji na rok 2oo8/2oo9

Podwozie:

Obniżenie zawieszenia – Bilstein (kompletny zestaw) (czekam na propozycję z Pro-Trade) lub Eibach Pro-Kit (jedyne co to 3ba będzie dobrać odpowiednie sprężyny)
Hamulce (przód) – tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove | klocki hamulcowe EBC Green Stuff
Hamulce (tył) – tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove | klocki hamulcowe EBC Green Stuff
Felgi OZ Hydra 7 x 16 ET37 W0165520007 (4 x 100.0 x 54)
Opony Uniroyal RainSport 1 205/45R16 83 V FR
Układ wydechowy w trakcie planowania ;)
Nadwozie:
Usunięcie wszelkich emblematów z przodu i tyłu auta
Lakierowanie – zielony (Apple) lub niebieski (Jazz) (od Chevroleta)
Silnik:
Układ dolotowy K&N z serii 57i
B&M Short Shifter lub wykonany na własną rękę
Wnętrze:
Seryjna kierownica ze względu na airbag pozostanie (przynajmniej do czasu gonga :D )
Tarcze zegarów od momana w stylu indiglo razem z alu ramkami
Z czasem kubełkowe fotele i usunięcie całkowicie tylnej kanapy (ch*j wie co będzie zamiast – hehe <lol> )
Nagłośnienie na bazie komponentów firmy Helix marka Brax oraz JVC

Jak narazie to tyle – liczę na jakieś komentarze oraz ewentualne opinie i porady :)

Pozdroo
Ostatnio edytowano 10 wrz 2007, 19:47 przez Maciej, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2007, 17:58
Posty: 9

Postprzez Adaś » 10 wrz 2007, 16:46

–> tuning
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 10 wrz 2007, 16:48

Maciej napisał(a):B&M Short Shifter

SSa można zrobić wydając 0 zł;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Maciej » 10 wrz 2007, 16:52

No właśnie przeglądając forum natrafiłem na temat własnego stworzenia SS'a – co wcale nie jest pochłaniającym ani specjalnie trudnym zadanie zważywszy na to, że można zaoszczędzić 500 pln'ów ;)
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2007, 17:58
Posty: 9

Postprzez Fiveopac » 10 wrz 2007, 17:14

Dołączam do tematu Nasze Modyfikacje, powodzenia w tuningu!
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4295 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Maciej » 10 wrz 2007, 17:26

Fiveopac napisał(a):powodzenia w tuningu


Dzięki ;)

Jak tylko zabiorę się wspomniane przeróbki będę dorzucał fotorelację – tak poza tym to czemu dorzuciłeś to tego tematu – chciałem, żeby specjalnie było w osobnym temacie, bo czekałem jeszcze na opinie :)
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2007, 17:58
Posty: 9

Postprzez Fiveopac » 10 wrz 2007, 17:44

Maciej napisał(a):tak poza tym to czemu dorzuciłeś to tego tematu – chciałem, żeby specjalnie było w osobnym temacie, bo czekałem jeszcze na opinie usmiech

Poniewaz dbam o porzadek w moich działach. Prosze cie przy okazji o zapoznanie sie z regulaminem forum a wszystko stanei sie jasne. Pzdr i milego korzystanai z forum.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4295 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje