Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Do tego silnika to odpowiednia konfiguracja. Co to za warsztat bo mozliwe ze z tych lepszych w uk?
-
Przemek323c
Witam, jak zauwazylem po lekturze ze wiekszosc poleca STAG, i tez tak zrobilem umówilem się na instalacje. Zaproponowali mi Stag 300, wtryski Hana, reduktor Zavioli czy co stakiego,
w sumie to mam 2 pytania?? A instalacja bez lubryfikacji.
1. Czy nie lepszy bedzie stag 4
2.gdzie pod maska bedzie najlepszy uklad podzespołow gazu i jak to powinno dobrze wygladac, moze ktos ma pod reką zdjecie??
w sumie to mam 2 pytania?? A instalacja bez lubryfikacji.
1. Czy nie lepszy bedzie stag 4
2.gdzie pod maska bedzie najlepszy uklad podzespołow gazu i jak to powinno dobrze wygladac, moze ktos ma pod reką zdjecie??
- Od: 4 wrz 2013, 09:07
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 2.0Pb 2004r.
Nie ma czegos takiego jak najlepszy uklad bo roznie mozna graty wpasowac. Stag 4 bedzie nowszy i wg mnie lepszy chociazby z tego powodu ze mniejszy.
-
Przemek323c
Witam,
Zastanawiam się nad zainstalowaniem instalacji gazowej w samochodzie Mazda 6 rocznik 2006r silnik benzyna 2.0. Przejechane prawie 180 tys. Interesowałaby mnie sprawdzona i dobra instalacja. Jaki byłby koszt jakiego montażu i jakiego rodzaju byłaby instalacja? Czy ktoś jeździ na LPG ? Jak oceniacie jazdę na gazie ? Doradzcie coś
A szukam firmy sprawdzonej z Warszawy
Dopisano 21 lis 2013, 17:39:
Zastanawiam się nad zainstalowaniem instalacji gazowej w samochodzie Mazda 6 rocznik 2006r silnik benzyna 2.0. Przejechane prawie 180 tys. Interesowałaby mnie sprawdzona i dobra instalacja. Jaki byłby koszt jakiego montażu i jakiego rodzaju byłaby instalacja? Czy ktoś jeździ na LPG ? Jak oceniacie jazdę na gazie ? Doradzcie coś
A szukam firmy sprawdzonej z Warszawy
Dopisano 21 lis 2013, 17:39:
zigulec napisał(a):Witam,
Zastanawiam się nad zainstalowaniem instalacji gazowej w samochodzie Mazda 6 rocznik 2006r silnik benzyna 2.0. Przejechane prawie 180 tys. Interesowałaby mnie sprawdzona i dobra instalacja. Jaki byłby koszt jakiego montażu i jakiego rodzaju byłaby instalacja? Czy ktoś jeździ na LPG ? Jak oceniacie jazdę na gazie ? Doradzcie coś
Dziś zaproponowali mi BRC Sequent 24 co Wy na to ?
A szukam firmy sprawdzonej z Warszawy
- Od: 8 paź 2012, 16:05
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM
Najpopularniejszy zestaw do tego auta to STAG 4/300 premium + wtryski hany + reduktor ACR01. Sam mam taki zamontowany i auto bardzo dobrze jeździ.
Wszystkiego się dowiesz jak tylko przeczytasz ten temat.
Na BRC też bedzie jezdziło, tyle że sterowniki brc mają własny algorytm dot. parametrów pracy instalacji. STAGI/LPGtech/Zenit komunikują się z komputerem silnika i na bieżąco korygują parametry pracy, przez co można uzyskać lepszą pracę silnika i niższe spalanie. Tak z grubsza.
A po polecane warsztaty zajrzyj na LPGforum. Ew. uderzaj do buska zdroju, do polecanego tu gościa.
Wszystkiego się dowiesz jak tylko przeczytasz ten temat.
Na BRC też bedzie jezdziło, tyle że sterowniki brc mają własny algorytm dot. parametrów pracy instalacji. STAGI/LPGtech/Zenit komunikują się z komputerem silnika i na bieżąco korygują parametry pracy, przez co można uzyskać lepszą pracę silnika i niższe spalanie. Tak z grubsza.
A po polecane warsztaty zajrzyj na LPGforum. Ew. uderzaj do buska zdroju, do polecanego tu gościa.
zigulec napisał(a):Witam,
Zastanawiam się nad zainstalowaniem instalacji gazowej w samochodzie Mazda 6 rocznik 2006r silnik benzyna 2.0. Przejechane prawie 180 tys. Interesowałaby mnie sprawdzona i dobra instalacja. Jaki byłby koszt jakiego montażu i jakiego rodzaju byłaby instalacja? Czy ktoś jeździ na LPG ? Jak oceniacie jazdę na gazie ? Doradzcie coś
A szukam firmy sprawdzonej z Warszawy
A co tu oceniać, jeździ się tak samo jak na benzynie tylko sporo taniej
W zasadzie sprawdzi się każda elektronika, ważne są wtryskiwacze, dobry parownik i porządny montaż z dobrym strojeniem i latasz za połowę kasy.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
nie ukrywam ze nie mam za duzo wiedzy na temat LPG w poprzednich autach nie miałem... przeczytałem wątek i w zasadzie STAG jest najbardziej popularny. Jednak sami sygnalizujecie to że trzeba mieć porządnego i sprawdzonego gazownika. Muszę przyjrzeć się opiniom ale mimo wszystko jak ktoś pomoże i poleci coś warszawskiego będę wdzięczny.
- Od: 8 paź 2012, 16:05
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM
Jak ocenicie taki zestaw do Mazdy 6 2.0 147KM?
sterownik LPGtech 224
wtryskiwacze Dragon lub Hana 2000
reduktor KME silver
cena takiego zestawu to ok 2600zł
końcówka tankowania pod klapką wlewu paliwa +100zł
zestaw lubryfikacji( smarowanie zaworów z rozdzielaczem na kazdy cylinder oddzielnie +250zł
cena obejmuje standardowy zbiornik w miejsce koła zapasowego
pierwszy przegląd po 1tys kilometrów jest bezpłatny.
Następne przeglądy co 10tys kilometrów płatne
sterownik LPGtech 224
wtryskiwacze Dragon lub Hana 2000
reduktor KME silver
cena takiego zestawu to ok 2600zł
końcówka tankowania pod klapką wlewu paliwa +100zł
zestaw lubryfikacji( smarowanie zaworów z rozdzielaczem na kazdy cylinder oddzielnie +250zł
cena obejmuje standardowy zbiornik w miejsce koła zapasowego
pierwszy przegląd po 1tys kilometrów jest bezpłatny.
Następne przeglądy co 10tys kilometrów płatne
- Od: 8 paź 2012, 16:05
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM
Lubryfikacje odpusc. Reszta gratow ok. I tak najwazniejszy jest prawidlowy montaz i strojenie.
-
Przemek323c
FAkt. Lubryfikację odpuść. To zbędny badziew wciskany przez gazowników. Ale z tego co mam orientację, to lubryfikacja jest wciskana przez warsztaty garażowo-stodołowe. Poważny gazownik wie, że to zbędny gadżet.
Ja osobiście nie mam lubryfikacji.
Ja osobiście nie mam lubryfikacji.
LPGTech – to ponoć bardzo dobra konstrukcja. Ale z serwisem może być gorzej. Na STAG-a nastawieni są wszyscy. Bardziej to znane i więcej podzespołów do tego. Tak mi mówiono. Chociaż – powtarzam – o LPGTech – pozytywnie się wypowiadano, nawet u gazownika, który mi ostatecznie STAGA założył :):):)
A czym sie niby roznia podzespoly do staga od takich do lpgtecha skoro kompy sa modelowo zamienne ? TECH jest bardzo dobrym sterownikiem, w tej chwili chyba najlepszym przynajmniej wg mnie jednak nie jest to roznica w stylu na lpg techu super na stagu nie pojedzie czy odwrotnie. Wszystko zalezy od reszty gratow montazu i strojenia. Ile razy mozna to jeszcze powtarzac ?
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości