Wracam do moich wcześniejszych burczeń i "pisków", ASO zdiagnozowało następująco:
– burczenie w górnej części konsoli środkowej przy zimnym samochodzie jako "wariowanie" czujnika temperatury;
– piski przy nagłym dodawaniu gazu na niższych biegach jako dźwięki dochodzące z napinacza paska wieloklinowego.
No i chyba trzeba będzie wziąć to ubezpieczenie na 24 dodatkowe miesiące, chociaż istnieje szansa, że limit i tak autko osiągnie wcześniej.
EDIT:
Po przejechaniu ok. 1000km po wymianie napinacza paska micro i ów pasków pisków brak – mam nadzieję, że już nie wrócą.
Po wymianie czujnika temperatury w kabinie burczenie przy przekręceniu kluczyka w pozycję I – zapłon, ustąpiło (burczenie w górnej części konsoli środkowej przy zimnym samochodzie).
Teraz po kolei zaczynają mi "padać" żarówki ;/
Moja Mazda 3 BL – usterki
Tomek79 napisał(a):– burczenie w górnej części konsoli środkowej przy zimnym samochodzie jako "wariowanie" czujnika temperatury;
Opis lokalizacji dźwięku, o którym wcześniej pisałeś, jako dochodzący z górnej części konsoli środkowej zbił mnie z pantałyku, bo ten czujnik temperatury jest po prawej stronie z boku stacyjki, ale jak najbardziej jego wentylatorek może „bzyczeć”, więc poza tym wszystko by się zgadzało.
Tomek79 napisał(a):– piski przy nagłym dodawaniu gazu na niższych biegach jako dźwięki dochodzące z napinacza paska wieloklinowego.
Tu już byliśmy bliżej
Wszystkie kwestie dotyczące tylnej półki w HB są w wątku temu poświęconemu – linka podał Zoomik.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Dziś mało brakowało, a moja M3 odjechałaby na lewecie do ASO. Rano bez problemu wyjechała z garażu. Po niedługim czasie oczekiwania na mnie auto powitało mnie mrugającą kontrolką immobilisera. Nie udało się odpalić samochodu przez dłuższy czas. Po sprawdzeniu bezpieczników samochód milczał dalej. Po odpięciu akumulatora i trzaśnięciu drzwiami (w okolicach zamka jest czujnik immobilisera) auto odpaliło. Na desce zapaliło się wszystko. ABS, DSC, i-stop, wspomaganie, ręczny, check. Przestało działać wspomaganie, prędkościomierz i licznik km, komp nie pokazywał spalania. Dojechała o własnych siłach i została w ASO...
Zamykam ten wątek. Od teraz wszystkie kwestie awarii opracowujemy w indywidualnych wątkach. Często powtarzające się problemy zamieszamy (jeśli ich nie ma) w FAQ. Poważne usterki (jak zapewne ta z powyższego posta) proszę opisywać w odrębnych wątkach – będzie to bardziej przydatne i pożyteczne. Dlatego ważne – żeby temat opisać wyczerpująco – możliwa przyczyna, skutek, naprawa.
Nie przejmujcie się jak założycie wątek, a okaże się, że sprawa była błaha – skasuje się, posprząta.
Chwilowo jeszcze otwieram wątek – jeśli ktoś chciałby dokończyć jakiś rozpoczęty problem – najlepiej przez edycję swojego postu...
PROSZĘ O NIE ZGŁASZANIE TU JUŻ NOWYCH SPRAW!
Nie przejmujcie się jak założycie wątek, a okaże się, że sprawa była błaha – skasuje się, posprząta.
Chwilowo jeszcze otwieram wątek – jeśli ktoś chciałby dokończyć jakiś rozpoczęty problem – najlepiej przez edycję swojego postu...
PROSZĘ O NIE ZGŁASZANIE TU JUŻ NOWYCH SPRAW!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości