Strona 4 z 49

PostNapisane: 5 paź 2009, 13:52
przez Globy
Spoko, tutaj są dwa podobne tematy w KM! i info o rabacie:

=> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=83093
=> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=83358

I według mnie Exclusive to optimum wygody <usmiech> Nie jeździłem dużo wersją 1.6, niecałe 200 km, ale to przyzwoite źródło napędu. Nie należy spodziewać się szału, jednak silnik jest cichy i ma fajna kulturę pracy, niezły dół i po redukcji biegu ciągnie. Nie należy do tych, które uprzykrzają życie. Zużycie paliwa o jakiś litr wyższe niż obiecuje fabryka, ale miałem egzemplarz z przebiegiem 15 km.

PostNapisane: 7 paź 2009, 12:06
przez N1CO
CezaR83 napisał(a):N1CO Proponuje zostawić ten post tutaj ale zalecam następnym razem edycje swoich postów, powyżej napisałeś prawie to samo, jeśli chcesz dodać kilka dodatkowych zdań wystarczy edytować swój post.


Ta sorry, my bad ;) Trochę bardzo się nie wyspałem i taki efekt ;)

Dzięki bardzo za odpowiedzi i linki.

W sumie to ta "trójka" ma być dla rodziców a oni raczej szybko nie jeżdżą (pugiem 130 kmh nie przekraczają ;)) i nie żyłują silnika tak więc chyba ten 1,6 wydaje się najbardziej ekonomiczny (przynajmniej w teorii powinno być najmniejsze spalanie).

Ale dzisiaj pojawiła mi się bardzo poważna obawa. Naczytałem się tu na forum o rdzy w poprzednich 3 i 6. Czy ktoś coś wie o poprawionej perforacji w nowej trójce?

EDIT:
No to udałem się do salonu Mazdy w Zabrzu... Ciężka przeprawa :/ Niestety w tym momencie Mazda jest trochę poza moim zasięgiem finansowym (w zasadzie poza tym rabatem 3000zł – oficjalnym na dodatek, o którym koleś wogóle nie chciał wspomnieć, dopiero jak mu sam powiedziałem, i alarmem + ewentualnymi czujnikami cofania (jakoś nie widzi mi się wiercenie w nowych zderzakach) to nic ponadto nie oferował).

No ale co się dowiedziałem, to fakt, że do Polski M3 jest szykowana tak jak na Skandynawię, czyli wersja na chłodniejszy klimat, czyli w praktyce podwójna warstwa lakieru. Hmmm.

PostNapisane: 20 paź 2009, 17:01
przez ic3man1982
Nowy na forum jestem, więc na pocz. witam wszystkich.
Za tydzień będę odbierał moją nową mazdę 3 2.0 E+ (swoją drogą najfajniejszy kompakt w tej chwili) i może napiszę coś o rabatach i targowaniu się. Więc mi (oprócz rabatu 3000zł, dywaników welurowych i autoalarmu) udało się ugrać jeszcze opony zimowe 16" Fulda i dobrą zniżkę na felgi aluminiowe 16". Możliwe, że dość bogata wersja samochodu miała znaczenie, ale tak czy inaczej da się zawsze coś ugrać.

PostNapisane: 27 paź 2009, 13:16
przez marcar
N1CO napisał(a):EDIT:
No to udałem się do salonu Mazdy w Zabrzu... Ciężka przeprawa :/ Niestety w tym momencie Mazda jest trochę poza moim zasięgiem finansowym (w zasadzie poza tym rabatem 3000zł – oficjalnym na dodatek, o którym koleś wogóle nie chciał wspomnieć, dopiero jak mu sam powiedziałem, i alarmem + ewentualnymi czujnikami cofania (jakoś nie widzi mi się wiercenie w nowych zderzakach) to nic ponadto nie oferował).


N1CO pochodź trochę za tym samochodem. Diler tak od razu się nie wystrzela z wszystkich możliwych gratisów, bo wiadomo że chce ich dać jak najmniej. Pójdź tam jeszcze raz, popytaj o coś, pokaż że jesteś zainteresowany ale nie przekonany, opowiedz o tym że robiłeś jazdy próbne innymi, konkurencyjnymi samochodami. Ja tak marudzę od 1,5 miesiąca i już mam obiecane to samo co ic3man1982 a zamówienia jeszcze nie złożyłem ;)

PostNapisane: 28 paź 2009, 10:53
przez N1CO
Po fakcie już :P Zamówiłem w poniedziałek ;) Aluminiowy 1.6 E+. Podobno nie ma już celestial blue w wersji E+. Mogłem wziąć właśnie taki w wersji Exclusive, no ale jednak bogatsza wersja okazała się bardziej kusząca ;) Co do gratisów to właściwie standard i nic ponadto czyli dywaniki, alarm, 3k zł rabat i opony 16" zimówki (do wyboru Sava Eskimo S3 albo Kleber Krisalp HP2 (chcieli mi wepchnąć stalówki do nich za 1360 ;]) – tak więc proszę o pomoc w wyborze odpowiednich). Umówiłem się na odbiór dopiero 30 listopada, do tego czasu to chyba skonam :P

PostNapisane: 28 paź 2009, 13:10
przez Globy
Gratulacje i zapraszamy do lektury wątku o zimówkach w dziale Eksploatacja <usmiech>

PostNapisane: 29 paź 2009, 12:12
przez marcar
N1CO jeśli można – gdzie zamówiłeś autko (pytam bo jestem z tego samego regionu). W Zabrzu, czy u innego dilera?

PostNapisane: 30 paź 2009, 13:12
przez N1CO
No właśnie w Zabrzu zamówiłem, a co udało mi się ugrać, sam widzisz ;) Swoja drogą jeśli będziesz ich pytał o hatchbacka 1.6 w wersji E+, to daj znać, co Ci powiedzieli, co zostało do wzięcia (bo oficjalnie mówili mi, że tylko czarne E+ zostały i wziąłem ostatniego aluminiowego).

PostNapisane: 30 paź 2009, 14:04
przez marcar
Będę zamawiał HB 1.6 ale w wersji E. Do tej pory rozmawiałem w Kato, ale to i tak ta sama firma, więc mają pewnie dokładnie ustalone co dawać w gratisie ;)

Z ciekawości zapytam o kolory E+, wtedy zobaczymy jak jest z dostępnością.

PostNapisane: 4 lis 2009, 20:36
przez Vanilia
Cześć, od kilku miesięcy śmigam Mazdą 3 sedan 1.6 wersja E, graphite , pali jak smok ale wygląd rekompensuje wszystko... polecam ;–) teraz pewnie podpadne wszystkim ale sedan o wiele ładniejszy od HB...

PostNapisane: 4 lis 2009, 23:16
przez marcar
Vanilia napisał(a):...pali jak smok...


Znaczy się średnio ile i jak mierzone?

PostNapisane: 5 lis 2009, 11:24
przez Vanilia
marcar napisał(a):Znaczy się średnio ile i jak mierzone?


Mogę tylko podać co pokazuje komputer – średnie spalanie 10l – co prawda codziennie w korkach przebijam się do pracy przez Wawe… ale fakt jest taki, że co 8-9 dni tankuje pełen bak...

PostNapisane: 5 lis 2009, 13:01
przez N1CO
Vanilia napisał(a):Cześć, od kilku miesięcy śmigam Mazdą 3 sedan 1.6 wersja E, graphite , pali jak smok ale wygląd rekompensuje wszystko... polecam ;–) teraz pewnie podpadne wszystkim ale sedan o wiele ładniejszy od HB...

Wygląd kwestia gustu, nie ma co dyskutować, co ładniejsze ;) Ale te 10l to mi się nie podoba, bo też zamówiłem 1.6 :/

PostNapisane: 5 lis 2009, 15:08
przez marcar
Vanilia napisał(a):Mogę tylko podać co pokazuje komputer – średnie spalanie 10l – co prawda codziennie w korkach przebijam się do pracy przez Wawe… ale fakt jest taki, że co 8-9 dni tankuje pełen bak...


Ups... :| A może inni posiadacze BL 1,6 MZR się wypowiedzą jak to wygląda u Was?

PostNapisane: 5 lis 2009, 15:34
przez N1CO
ic3man1982 ma 2.0 silnik i pali mu w granicach 8,5l :P Coś tu nie gra :P

PostNapisane: 5 lis 2009, 15:52
przez DISItune
N1CO napisał(a):ic3man1982 ma 2.0 silnik i pali mu w granicach 8,5l :P Coś tu nie gra :P


jak na razie to napisał 20 października:

ic3man1982 napisał(a):Nowy na forum jestem, więc na pocz. witam wszystkich.
Za tydzień będę odbierał moją nową mazdę 3 2.0 E+


a tu już się okazuje że pali w granicach 8.5l

do tego Vanilia napisał, że codziennie przebija się w korkach przez Warszawę, co napewno podnosi zużycie paliwa (kto jeździł ten zrozumie), a o warunkach w których ic3man1982 jeździ w Genewie nie wiemy nic

PostNapisane: 5 lis 2009, 21:26
przez N1CO
Z kolegą ic3man1982 dosyć często rozmawiam na gg. W ciągu tygodnia od zakupu zrobił 2000 km bo zajechał do Francji tak, że wydaje mi się te 8,5 litra bardzo wiarygodnym wynikiem.

PostNapisane: 5 lis 2009, 21:29
przez DISItune
nie mowie ze jest niewarygdne, tylko ze nie wiemy w jakich warunkach, warszawskie korki to bardzo niekorzystne dla jazdy o kropelce warunki ;) MPSem też mogę spalić 8,5 ale co to za jazda <zeby>

PostNapisane: 5 lis 2009, 21:36
przez N1CO
Jutro go tu podpuszczę, niech się wypowie, na ten temat :P

PostNapisane: 5 lis 2009, 23:39
przez marcar
No dobra, ale przydałoby się jeszcze info od kogoś kto jeździ 1,6 BL. Jeśli ktoś taki przegląda wątek i mógłby się podzielić wiedzą, to będzie to bardzo pomocne.

Ja auta jeszcze nie zamówiłem, ciągle się waham czy nie wziąć CIVICA 1,8 Sport. Żona kolegi takim jeździ i auto spala średnio 7,5 litra przy całkiem dynamicznej jeździe.