Mazda kopci, pare pytań.
no mówiłem ze masakra, ale pozatym autko bardzo zadbane, i inne częci super, a juz włozyłwm w niego tyle czasu i kasy ze zal sprzedawać, robie remont, a ooleju mi wpierdzieliłjak narazie 0,6 l na 5800km(kiedys podawałem że 0,6 na 7000-ale z zapisu licznika wywnioskowałem ze przebylem 5800km).
tymbardziej ze wiem iz nie była katowana-przynajmniej w Polsce ona- a w Pl jest od 2005- jeden własciciel-kumpel kuzyna)
wkurzyła mnie mazda niestety, bo tyle w niej zrobilęm i czasu, z wygladu i reszty ok, a te silnik to masakra- niby mazd aJaponiec i niby mało awaryjne, a tutaj kaszana. Poprzendio jeżdziłem Ibizą 1,4 96r mamy i przez 10l uzytkowania jej przezemnie i mame doslownioe sero problemów(ostanrio tylko mama sie skarży że skrzynia głosno chodzi i fakt chodzi coraz głosniej, ale to niski koszt naprawy)– a silnik pomimo 190tys przebiegu cyka tak jak ma, oelju nie tyła, nie kopci- fakt tylko ze glośny-ale taki juz urok tamtej jednostki 1,4 VW.
Ale nic, robie cos z tymi pierścieniami i mam nadzieje ze będzie si
tymbardziej ze wiem iz nie była katowana-przynajmniej w Polsce ona- a w Pl jest od 2005- jeden własciciel-kumpel kuzyna)
wkurzyła mnie mazda niestety, bo tyle w niej zrobilęm i czasu, z wygladu i reszty ok, a te silnik to masakra- niby mazd aJaponiec i niby mało awaryjne, a tutaj kaszana. Poprzendio jeżdziłem Ibizą 1,4 96r mamy i przez 10l uzytkowania jej przezemnie i mame doslownioe sero problemów(ostanrio tylko mama sie skarży że skrzynia głosno chodzi i fakt chodzi coraz głosniej, ale to niski koszt naprawy)– a silnik pomimo 190tys przebiegu cyka tak jak ma, oelju nie tyła, nie kopci- fakt tylko ze glośny-ale taki juz urok tamtej jednostki 1,4 VW.
Ale nic, robie cos z tymi pierścieniami i mam nadzieje ze będzie si
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti
Widzisz każdy ma inne doswiadczenia.
Brat miał VW polo SDi 99r,brał 5l /10000 oleju ciekł naokoło posypało sie dwumasowe koło zamachowe iwiele innych.
Jak go kupił samochód miał 3l i 60 tys przebiegu. przemęczył się z nim przez 2l.
Teraz ma Mazdę BA KF 96.r przebieg co najmniej 170 tys silnik suchutki nie bierze oleju w sumie samochód mimo że 12 letni to jest pod każdym wzgłędem lepszy od tamtego 3 letniego szrotu (no może poza spalaniem )
Widzisz każdy ma inne doswiadczenia.
Brat miał VW polo SDi 99r,brał 5l /10000 oleju ciekł naokoło posypało sie dwumasowe koło zamachowe iwiele innych.
Jak go kupił samochód miał 3l i 60 tys przebiegu. przemęczył się z nim przez 2l.
Teraz ma Mazdę BA KF 96.r przebieg co najmniej 170 tys silnik suchutki nie bierze oleju w sumie samochód mimo że 12 letni to jest pod każdym wzgłędem lepszy od tamtego 3 letniego szrotu (no może poza spalaniem )
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mixR napisał(a):Kurde 0.6 l/5800 km to niewiele,mi chlopcze ok 0.3-0.4 l/1000km a nie dymi,tylko w zimne dni minimalny szary dymek po odpaleniu przez kilka sekund,jak to jest
to mnie dziwi, tyle ze własnie po przejechaniu 5800km i dolewce0,6l na kolejne km potrzebna dolweka- bo wlasnie zjechało do E na bagnecie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
dawidek578 napisał(a):Czy na biało czy na czarno ten sam obijaw tego samego
Oj nie do końca. Czarny dym to za bogata mieszanka (w silniku benzynowym), biały natomiast jeśli jest intensywny może oznaczać spalanie płynu chłodniczego, co z kolei jest objawem albo uszkodzonej uszczelki pod głowicą albo, co gorsze, pęknięcie gdzieś w bloku silnika.
Tonsil4, jeśli uważasz, że Twoje auto kopci bardziej niż inne to sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego. Jak nie, to w porządku i to tylko para, tak jak pisałem wcześniej, a jeśli ubywa to gorsza sprawa niestety.
Ostatnio edytowano 23 wrz 2008, 19:48 przez Mumin, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
popuszcznie pierścieni to normalne zużycie materiału, gładzie cylindrów są utwardzane więc coś musi się sciachać wskutek tarcia -pada na pierścionki, które wymieniany i dalej do przodumariusz_sti napisał(a):ponad 75% Z5 ma takie problemy
Artiks napisał(a):popuszcznie pierścieni to normalne zużycie materiału, gładzie cylindrów są utwardzane więc coś musi się sciachać wskutek tarcia -pada na pierścionki, które wymieniany i dalej do przodumariusz_sti napisał(a):ponad 75% Z5 ma takie problemy
tak, ale dlaczego w Z5 aż tak szybko i w tylu %, nie znam innego modelu i marki w którym to jest takim problemem.
Ale i tak wciąz jestem fanem 323F BA mimo iz mnie rozdrażniłą swoja chorobą
P.S wymieniamy... jak to prosto brzmi- szkoda ze to brzmi takze kosztownie(1000zł)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Czytalem wiele wypowiedzi uzytkownika GofNet. Madrze prawi i zyciowo to trzeba mu przyznac. Sam mam dylemat czy robic remont czy puscic auto dalej w obieg. Remont kosztowalby 1500 do 2000zl .....moim zdaniem to niewiele.....w poruwnaniu z tym ile kosztowalby remont silnika powiecmy samochodu kilku letniego ? Mysle ze chyba remont wlasnie oplaca sie bardziej w starym samochodzie niz w nowszym ze wzgledu na koszty.....
Pozatym jesli postanowie sprzedac auto to jaka mam gwarancje ze nie kupie nastepngo ktore tez spala olej ? Zadnej moge wpakowac sie poraz kolejny...i co mam tak kupywacc az do skutku ? oplaty rejestracyjne i podatek od zakupu mnie zjedza
Ale ciagle sie zastanawiam
Pozatym jesli postanowie sprzedac auto to jaka mam gwarancje ze nie kupie nastepngo ktore tez spala olej ? Zadnej moge wpakowac sie poraz kolejny...i co mam tak kupywacc az do skutku ? oplaty rejestracyjne i podatek od zakupu mnie zjedza
Ale ciagle sie zastanawiam
Ostatnio edytowano 23 wrz 2008, 20:44 przez flashmaniac, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Spoko zrób i będziesz dalej śmigał chyba że chcesz drógi silnik to moge ci załatwić goły słupek ale nie wiadomo czy nie będzie dymić bo to poprostu ich wada ale mazda ma tą magie i urok który sprawia że chce się w nią włożyć ten 1000zł na remont i jezdzic dalej
SPRZDEAM CZĘŚCI MAZDA 323f 323c FORD PROBE TEL.BEZPOŚREDNIO NA PLAC 602600238
- Od: 1 mar 2007, 21:04
- Posty: 100
- Skąd: Poznań/puszczykowo
- Auto: TOYOTA AVENSIS
flashmaniac napisał(a):.....
Pozatym jesli postanowie sprzedac auto to jaka mam gwarancje ze nie kupie nastepngo ktore tez spala olej ? Zadnej moge wpakowac sie poraz kolejny...i co mam tak kupywacc az do skutku ?
Można zmienić markę, na taką która nie miewa takich problemów. Tylko najpierw trzeba poczytać. Kupno następnej Z5 to rzeczywiście loteria.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Czasami poczytanie nic nie daje ja już sie o tym przekonałem kupiłem auto które podobno sie nie psuje TYOTA AVENSIS a moja ma awarie silnika bo ktoś nie regulował zaworów i co ja ją sam przywiozłem z belgi dzisiaj kupić samochód to wielka loteria ale zakochałem się w tym aucie i jego komforcie i robie to
SPRZDEAM CZĘŚCI MAZDA 323f 323c FORD PROBE TEL.BEZPOŚREDNIO NA PLAC 602600238
- Od: 1 mar 2007, 21:04
- Posty: 100
- Skąd: Poznań/puszczykowo
- Auto: TOYOTA AVENSIS
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Może przeklete ale w miare wytrzymałe to co ja robiłem zz tymi autami i one zawsze jechaly nigdy mnie nie zawiodły
SPRZDEAM CZĘŚCI MAZDA 323f 323c FORD PROBE TEL.BEZPOŚREDNIO NA PLAC 602600238
- Od: 1 mar 2007, 21:04
- Posty: 100
- Skąd: Poznań/puszczykowo
- Auto: TOYOTA AVENSIS
mam pytanie:
mozecie polecic jakies dobre(sprawdzone ) zmaienniki tych pierścieni i uszczelnaiczy do tego przekletego Z5?
bo spotkałem sie na forum z jakimis niby dobrymi, ale nie mogę odszukać.
mozecie polecic jakies dobre(sprawdzone ) zmaienniki tych pierścieni i uszczelnaiczy do tego przekletego Z5?
bo spotkałem sie na forum z jakimis niby dobrymi, ale nie mogę odszukać.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kiedyś były RIK ale nie ma juz ich w PL. Z czystym sumieniem mogę polecić NPR -Nippon Piston Ring , dostaniesz w CarSpeed, Smirnoff dopasuje ci je po numerze VIN do twojego auta, bardzo dobry zamiennik. Jak uszczelniacze to Takoma, niedrogie i sprawdzone, uszczelka pod głowicę i klawiaturę oryginały Mazdy nie ma co na tym oszczędzać.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości