KEEL napisał(a):Blazej323F napisał(a):to jest spowodowane przez hydro-zawory gdyz to ma mazda
z5 tego nie ma...
No jak to nie ma jak ma:)
www.mazdaspeed.pl
KEEL napisał(a):Blazej323F napisał(a):to jest spowodowane przez hydro-zawory gdyz to ma mazda
z5 tego nie ma...
Blazej323F napisał(a):KEEL napisał(a):Blazej323F napisał(a):to jest spowodowane przez hydro-zawory gdyz to ma mazda
z5 tego nie ma...
No jak to nie ma jak ma:)
Bakss napisał(a):No cóż, nie jest to zbyt udana konstrukcja
KEEL napisał(a):Bakss napisał(a):No cóż, nie jest to zbyt udana konstrukcja
ja wiem czy nie jest...oprócz zapieczonych pierścieni wszystko w silniku jest oki Nawet luz na zamkach jest zbliżony do luzu nowych pierścieni....Panewki tak samo, zero śladów przetarcia itp mimo sporych przebiegów...
Może powodem zapiekających się pierścieni jest źle dobrany olej...Kto rozbierał to wie jak wyglądają pierścienie olejowe w z5, jak żyletki...trochę nagaru i po sprawie
mariusz_sti napisał(a):bo bardzo mocno myśle o Valvoline Maxlife 10w40(spotkałem mnóstwo opini ze bardzo ogranicza zuzycie oleju) :
dawidek578 napisał(a):nie zamienił by tego auta na inne np na golfa 3!Więc panowie remontować i jezdzić
Blazej323F napisał(a):Odnosnie napraw (wymiany pierscieni tlokowych oraz uszczelniaczy) mazdy 323f, chcialbym spytac Pana Jakse jak duzo przeprowadzil Pan takich operacji i z jakim skutkiem.
Ewentualnie chcialbym jeszce zapytac o cene ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości