Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Trapez » 9 kwi 2007, 09:05

A propos wyprzedzania bysiów z beemek. Dane techniczne danymi technicznymi ale jak to autko zasuwa w praktyce? Czy dostaje kopa dopiero przy wyższych obrotach czy jest elastyczne? I przy jakich prędkościach zaczyna się robić głośno?

Co do szukania to jak napisałem daję sobie na to około miesiąca, przez ten czas wiele może się zmienić na rynku ale to nie zmienia faktu że mało jest tych furek na rynku :/
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2007, 12:27
Posty: 7
Skąd: Szczecin

Postprzez abdul » 9 kwi 2007, 10:39

Ja mojej szykałem prawie pół roku ale znalazłem i jest cudowna.
A teraz co do części u mnie za pasek na śląsku w salonie Mazdy powiedzieli mi między 1200 – 1400 zależy od cześci z robocizną.
Co do silnika mój ma przejechane 150 tyś i nic się nie dzieje powiem tylko tyle że jeżeli się o ten silniczek dba to nie ma mocnych żeby ci odmówił posłuszeństwa.
Co do elastyczności to idze do przodu cały czas :) ale powyżej 3500 tyś obrotów dostaje jeszcze większego kopa przynajmniej u mnie tak jest hahaha ja osobiście ci polecam ten model.

.
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez dunia » 11 kwi 2007, 15:33

Trapez napisał(a):jak to autko zasuwa w praktyce?

boooskooo..... zwinne, szybko się zbiera.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2006, 15:36
Posty: 454
Skąd: warszawa/nowy sącz
Auto: 323 f (BA) 2,0 V6

Postprzez Globy » 12 kwi 2007, 00:16

Przejrzyj rowniez tematy zwiazane z zakupem Mazdy Xedos 6 2.0i V6 – blizniacze konstrukcje mechaniczne. Ogolnie auto nie jest demonem predkosci ze wzgledu na swoja wage, ale aksamitna praca V-ki oraz kilka lansiarskich pomyslow stylistycznych (o tak, szyby bez ramek) do dzisiaj czynia je skutecznym przyciagaczem wzroku. Dobra elastycznosc.

Uwaznie obejrzyj stan V-ki, ewentualnie zastanow sie nad zakupem 0,5 sekundy wolniejszej do setki wersji 1.8. Jej podstawowa wada jest brak tego czegos, co zapewnia V6 :D

=> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7495
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Adaś » 12 kwi 2007, 01:07

Globy napisał(a):ewentualnie zastanow sie nad zakupem 0,5 sekundy wolniejszej do setki wersji 1.8.

trzeba to będzie na jakimś zlocie zweryfikować:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Trapez » 12 kwi 2007, 10:49

Jak się trafi z silniczkiem w dobrym stanie to rozważam jeszcze opcje tuningu :) 144HP to troche mało ;) Widziałem na youtube filmik z przyspieszeniem 60-200km/h i wyglądało to całkiem nieźle. Ogólnie gdyby mi chodziło tylko i wyłącznie o osiągi to bym wciągnął calibre turbo która waży koło 1200kg a ma 204 HP :) Robi wrażenie, tyle że to opel i auto dresa jednocześnie. Wole sobie podrasować Madzie i nie wstydzić się jak mnie znajomi zobaczą, no i karczycho mam za małe :P Chyba sobie od niemiaszków ściągnę, przy odrobinie szczęścia nie będzie dopierdzielona :)
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2007, 12:27
Posty: 7
Skąd: Szczecin

Postprzez DymeK » 12 kwi 2007, 16:02

ile pali taka madzia na trasie przy srednniej predkosci 110
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Gość » 12 kwi 2007, 16:17

ja wlasnie kupilem mazde 323c 1,5 16v ile ona pali :) czy sa drogie czeaci do niej
Gość
 

Postprzez Adaś » 12 kwi 2007, 16:19

DymeK napisał(a):ile pali taka madzia na trasie przy srednniej predkosci 110


niedużo – ja jak jechałem nad morze leciałem 130-140 miejscami 200;) i spaliła mi 9 litrów:)
Przy 110 myślę, że 8 litrów nawet mniej – kiedyś w wakacje w mieście jeżdżąc spokojnie miałem 8,9/100:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gość » 12 kwi 2007, 17:41

maciej349
moją madzią poniżej 8,5l / 100 jeszcze nie zszedłem :| ale w trasie żadko kiedy jeżdżę ;) przeważnie jest tak że zanim się dobrze rozgrzeje silnik to już muszę gasić...
a części jak to do japońców, orginały są drogie ale są przecież zamienniki :D
pozdro
Gość
 

Postprzez abdul » 12 kwi 2007, 18:31

potwierdzam moja na trasie wzieła koło 8.5 literka ale po mieście i w zimie na kródkich dystansach dojazd do pracy 5 km pociągnieła 12 literków
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez Artiks » 12 kwi 2007, 19:06

Honestus napisał(a):Chętnie i ja bym się z kimś umówił bo chętnie porównam moją Madzię z inną

Zapraszam do Wroclawia na cykliczny spocik :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Honestus » 12 kwi 2007, 23:33

Cykliczny? Co ile się spotykacie, gdzie i kiedy w najbliższym czasie?
Wcześniej jeździłem: Nissan Sunny 1.4 `95, Toyota Yaris 1.0 `03,`04,`05, Renault Clio 1.5 DCI `06, VW Passat 1.9 TDI `03, Mazda 323F 1.5`96
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2007, 21:59
Posty: 101
Auto: była 323f, BA, 1996,
była 6 GY MZR-CD 2003,
był Xedos 9, 2,5l 2001, automat
jest BMW 3 (E46), 2,0 diesel, 2001,polift, automat

Postprzez harry » 13 kwi 2007, 16:47

Tez moge to potwierdzic na trasie jadac okolo 120 spala 8 litrow a w miescie jak spokojnie to kolo 10 litrow ale jak chce sie pobawic to i 16 lyknie
Pokochalem ja moja madzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 20:45
Posty: 60 (4/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 2.0 GTA. 2006

Postprzez harry » 13 kwi 2007, 16:52

Trapez napisał(a):Jak się trafi z silniczkiem w dobrym stanie to rozważam jeszcze opcje tuningu 144HP to troche mało Widziałem na youtube filmik z przyspieszeniem 60-200km/h i wyglądało to całkiem nieźle. Ogólnie gdyby mi chodziło tylko i wyłącznie o osiągi to bym

Za wiele z tym silnikiem to juz nie zrobisz KF zawsze bedzie KFem na ten temat musialbys pogadac z xXx em on zrobil swapa na Kl-ZE
Pokochalem ja moja madzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 20:45
Posty: 60 (4/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 2.0 GTA. 2006

Postprzez Artiks » 13 kwi 2007, 18:44

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Ziemianin » 13 kwi 2007, 20:30

maciej349 napisał(a):ja wlasnie kupilem mazde 323c 1,5 16v ile ona pali :) czy sa drogie czeaci do niej


Moja najmiej spalila 6,7 l ale to byl cykl mieszany (wiekszosc w trasie). Srednio pali nieco ponad 8l przy normalnej jezdzie.
moje autko: mazda 323c 1.5 96'
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 mar 2007, 20:15
Posty: 13
Skąd: Opole
Auto: mazda 323c (BA) Z5 1.5 16v 96'

Postprzez Adaś » 16 kwi 2007, 16:42

harry napisał(a):
Trapez napisał(a):Jak się trafi z silniczkiem w dobrym stanie to rozważam jeszcze opcje tuningu 144HP to troche mało Widziałem na youtube filmik z przyspieszeniem 60-200km/h i wyglądało to całkiem nieźle. Ogólnie gdyby mi chodziło tylko i wyłącznie o osiągi to bym

Za wiele z tym silnikiem to juz nie zrobisz KF zawsze bedzie KFem na ten temat musialbys pogadac z xXx em on zrobil swapa na Kl-ZE

Mylisz się, pompa paliwa Walbro 255l/h + smt6 + strojenie i KF objeżdza KLki – tak zrobil KALII w swoim Fordzie Probe

Koniec OT
Ostatnio edytowano 28 kwi 2007, 14:07 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 28 kwi 2007, 14:06

jak w temacie;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gość » 6 maja 2007, 16:05

Czy Mazdy 323C, 1300cm3 powinny jeździć TYLKO na Pb, czy zwykła 95 też się nadaje?
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323