Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???
w sierpniu lecialem autem do anglii i na banie w niemczech rozbujalem sie do 197km/h ale mysle ze 200km/h by wziela ale zonka moja juz panikowala ( w aucie 2 osoby pelen kufer bagazy i jeszcze bagaze na tylnym siedzeniu ) oczywiscie lecialem wtedy na benzynce
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
po zamontowaniu gazu II gen. 1,5 roku temu na gazie max 180, pb 200.
Jak wyrzuciłem wszelkie klapy antywybuchowe z dolotu to na autostradzie do Zakopca 205 na lpg a PB jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, zawsze jakaś ciapa droge zajedzie .
Jak wyrzuciłem wszelkie klapy antywybuchowe z dolotu to na autostradzie do Zakopca 205 na lpg a PB jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, zawsze jakaś ciapa droge zajedzie .
- Od: 21 kwi 2005, 19:49
- Posty: 174
- Skąd: Warszawa
- Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07
marek napisał(a):max jechalem 220 (obrotomierz doszedl do czerwonego pola)
Z K8 na pokładzie MAX to 205-207km/h
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Przecież napisałem, że z K8 jest inaczej – wiem, że miałeś KF a teraz ma go Winet
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
no pewnie że mam
i rozbujałem go do 210 i jeszcze mógł – inna sprawa, że mx-3 (przynajmniej moje) ma spore przekłamanie na liczniku w stosunku do rzeczywistości – sprawdzałem na GPS'ie i przy 100 km/h na liczniku w rzeczywistości jadę jakieś 91, więc przy 200 te przekłamanie trzeba liczyć razy 2 – pomiar na 205/55/15 – ale o tym już kiedyś było w innym wątku
i rozbujałem go do 210 i jeszcze mógł – inna sprawa, że mx-3 (przynajmniej moje) ma spore przekłamanie na liczniku w stosunku do rzeczywistości – sprawdzałem na GPS'ie i przy 100 km/h na liczniku w rzeczywistości jadę jakieś 91, więc przy 200 te przekłamanie trzeba liczyć razy 2 – pomiar na 205/55/15 – ale o tym już kiedyś było w innym wątku
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Riki napisał(a): ... to ładnie hehe ciekawe czy moja tyle poleci w papierach wisi 185...
Powiem szczerze ze bylo lekko z gorki,a po drugie wcale nie meczylem autka,wcisnalem do spodu i za chwilke cos ok.192,bezproblemowo. Dalej bylaby akcja typu meczenie madzi
- Od: 28 mar 2006, 14:53
- Posty: 68
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie
Winetou napisał(a):inna sprawa, że mx-3 (przynajmniej moje) ma spore przekłamanie na liczniku w stosunku do rzeczywistości
Jak już pisaliśmy w tamtym wątku każde auto ma przekłamanie ok 8-10% dlatego wychodzi że osiąga się maxymalną prędkość większą niż ta co w papierach.
Chociaż pewnie w autach z silnikiem 1.4 to przekłamanie "ustawiają" w fabryce na więcej żeby się ludzie mogli cieszyć że auto 1.4 75km 190kmh osiąga, a niektórzy to widziałem że już nawet pod 200 podchodzą
ravo napisał(a):ja mialem na 2 90 i zmienielm bieg bo sie balem ( brak odciecia ) wydaje mi sie ze dalo by rade na 2 do 100
A ja sobie sprawdzilem i 100 w moim Z5 wypada dokladnie z odcieciem, tazke 100 na 2 to max, a na 3 jak mierzylem kiedys to chyba 130 albo tycke wiecej.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
ja jak na razie tylko 150 km/h zaraz po zakupie więc nie chciałem szaleć bo niewiedziałem co z autkiem może być teraz trzeba czekać na lato zeby wytestować nasza eFke na 215/45/17 zobczymy jak pójdzie zdam relacje ale na to potrzeba poczekać do lata
www.BBTel.pl
Cześc jastem tu nowy moja madzia 1.5 w dwie osoby osiąga 11 sek. do 100km/h niewiem jak samemu i bez światel bo zauważylem ze pod obciązeniem jest gorzej jak wlączylem ogrzewanie i tym podobne to bylo 11.8 A na trasie nie sprawdzilem , ale mysle ze bedzie fajnie ,szwagier ma civica 1.5 plus tuning zobaczymy ktury lepszy... :D
Zakrętom nie ma równych M jak MAD....
Zakrętom nie ma równych M jak MAD....
- Od: 24 lis 2006, 21:06
- Posty: 35
- Skąd: Poddębice
- Auto: 2x323F.BA.Z5.rok.98/ BA.BP.96
Smirnoff napisał(a):Ja parę lat temu 323F BA Z5 na letnich michalinach 195/50/15 o 4 nad ranem zapiąłem 200kph. Ash sam byłem w szoku. Fakt faktem, ze auto tylko w Pb i paliwo Pb98. Więcej jush isć nie kciała.
Te oponki sa troszkie miejsze od serii wiec juz przeklamanie bedzie wieksze a przy takich predkosciach to juz moze byc calkiem spory wynik do przodu
Pozatym faktem jest ze liczniki naprawde potrafia sporo oszukiwac na predkosci wiec najlepiej jest mierzyc na jakis urzadzonkach jak (foto radar )
Waluś napisał(a):Na dwójce nie ma sensu tak wysoko ciągnąć. Nie pamiętam jakie są prędkości obrotowe dla poszczególknych biegów, gdzieś to widziałem.
a tu bym sie niezgodzil bo faktycznie po przekroczeniu max momentu obr silnik zaczyna juz ciagnąc coraz slabiej Ale jezeli sie np scigamy z innym autkiem to czas na przelozenie biegu i momentu kiedy silnik dojcie do swojego max momentu obr jest duzo wiekszy niz jak bysmy pociagneli autko duzo mocniej na obr
duzo oczywiscie zalezy od silnika i jego przelozenia wiec trzeba tez autko wyczuc i sprawdzic kiedy te przelozenie biegu jest najlepsze
Mialem wczesniej autko Seat Toledo 2.0 115KM i powiem szczerze ze nie mialo sobie rownych przy brykach do 130KM i ja smigalem na gazie (po pewnych przerobkach oczywiscie ale chodzilo lepiej niz na LPG i nie odcinalo zaplonu co dawalo mi predkosci obr na silniku do ok 8000obr/min gdzie skala sie konczylo na 7000 hehe ale w tym silniczku to az sie prosilo by go tak przeciagac i dawalo to efekty w postaci spokojnego obiezdzania innych autek przykladowo na 2biegu 112KM/h 3bieg ponad 150KM/h i przy takiej predkosci zawsze odpuszczalem bo samobujcą nie Jestem
w Z5 jednak mam odciecie przy 6500 i chyba to jest dobry moment do przelozenia biegu
Ile poleci niewiem najwczesniej na wiosne jak zmienie kola na lato i beda to R15 bo na 13' troszkie strach
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Witam!!!
No cóż mój rekord to 200 km/h Hondą Concerto na trasie A4. Silnik 1.4 16V (90 kucy)dualcarb (podwójny gaźnik), jeden wałek w głowicy, 4 osoby + bagaż, pod nogą jeszcze troche zostało . Mazdą jak narazie ok 160 km/h (323 S 1,7 TDI), diesla szkoda mi tak katować..
No cóż mój rekord to 200 km/h Hondą Concerto na trasie A4. Silnik 1.4 16V (90 kucy)dualcarb (podwójny gaźnik), jeden wałek w głowicy, 4 osoby + bagaż, pod nogą jeszcze troche zostało . Mazdą jak narazie ok 160 km/h (323 S 1,7 TDI), diesla szkoda mi tak katować..
Mazda na Isuzu...to musi być ciekawe
- Od: 13 sie 2006, 21:28
- Posty: 35
- Skąd: Biała Podlaska,Katowice,Rybnik
- Auto: Mazda 323S BA 1,7 TDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość