Napisane: 19 maja 2005, 19:05
A ja wam powim że i tak najlepiej bendom nasze mazdy na ziemnym jeździć
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
GofNet napisał(a):Słyszałem opinie, iż są to najsłabsze silniki z team'u Mazda. Ponoć wiele silników w z tego modelu wymaga remontu już w okolicach przebiegu 100.000 km.
Może przesadziłem z tymi 100.000km, ale przedział 130.000 – 160.000 jest właśnie tą okolicą, przy której coś potrafi dziać się w silnikach (rozrząd, olej, itp.). Potwierdzić to mogą Ci forumowicze, którzy już przez to przechodzili/przechodzą w Z5Rayen napisał(a):Straszne ale jakoś ciężko uwierzyć.GofNet napisał(a):Słyszałem opinie, iż są to najsłabsze silniki z team'u Mazda. Ponoć wiele silników w z tego modelu wymaga remontu już w okolicach przebiegu 100.000 km.
GofNet napisał(a):Może przesadziłem z tymi 100.000km, ale przedział 130.000 – 160.000 jest właśnie tą okolicą, przy której coś potrafi dziać się w silnikach (rozrząd, olej, itp.). Potwierdzić to mogą Ci forumowicze, którzy już przez to przechodzili/przechodzą w Z5
Rayen napisał(a):Gofnet, możesz dać mi linki na forum do tych usterek ? Zwróce uwage mechanikerowi..
MiKo napisał(a):Puhcio napisał(a):Sorry za OT
MiKo Ty miałeś fabryczne SGI, czy zamontowałeś zaraz po zakupie ...
Cały czas jeździsz na gazie ?
PS. Ile wtwdy kosztowała BA ?
Gaz od okolo 40 tys (15 tys temu robilem upgrade z instalacji 2 gen na SGI).
Jeżdze cały czas na gazie (od montażu )
W 1997 kupiona była u "Dygi", kosztowała ponad 500 milionów – wyposażenie słabe z powodu progu akcyzowego (standard – szyby el przód, poducha kierowcy i wspomaganie).
Za tą samą cene można było wtedy kupić Vectrę ze znacznie lepszym wyposażeniem (ale mazda nas bardziej zauroczyła)
MiKo napisał(a): Rayen mamy te same roczniki i brak problemów, 97> lepsza partia (a może nawet poprawiona )
Pepey napisał(a):a ja z innej beczki, ile Cie kosztowal upgrade z II na SGI? pewnie zostaje tylko butla i elektrozawor?
Maro323 napisał(a):Ja poprostu uwierzyłem, że silniki japońskie wymagają rzetelnego , terminowego przeglądu i wymiany oleju i są niezawodne
fighter100 napisał(a):odkąd przywiozłem ją z niemiec mam z nią same problemy
MiKo napisał(a):Maro323 napisał(a):Ja poprostu uwierzyłem, że silniki japońskie wymagają rzetelnego , terminowego przeglądu i wymiany oleju i są niezawodne <faja>
Jak sie dba tak się ma :)
Kolejne sprawy o których już mówiono wiele razy to :
– zarżnięte silniki
– liczniki cofnietę o min 100 tyś
Wg mnie zadbana od początku BA-Z5 do 250-300 kkm bez remontu powinna pochodzić (mam zamiar się przekonać o tym na własnej skórze :) )
modezo napisał(a):MiKo nie wiesz dokładnie kiedy wprowadzono zmiany w silnikach Z5 w 1997 roku. Ja mam auto z lutego 1997 i mam jeszcze stary kokpit.
MiKo napisał(a):Szczerze mówiąc to z tymi zmianiami to żeśmy żartowali (to takie pobożne życzenia Chociaż niewykluczone, że być może coś zmienili, ja np. mam licznik kilometrów elektroniczny