Mazda kopci, pare pytań.
tak z ciekawości poszperałem i Tobie chodzi pewnie o to?:
http://allegro.pl/item422665010_stp_regenerator_silnika_full_komplex_sklep_008.html
a przy okazji natrafilem jeszcze na coś takiego:
http://allegro.pl/item422664965_stp_stop_smoke_system_redukuje_branie_oleju_010.html
Moze to jest jakis sposób na poranne kopcenie?
Próbował ktoś?
Może przy wymianie oleju bym się skusił na dolanie czegos z tych preparatów ale czy to nie jest jakiś zwykły chwyt reklamowy a w rzeczywistości te preparaty bardziej szkodzą niż pomagają?
Bo u mnie problem jest niewielki i nie chce pogorszyc sprawy.
http://allegro.pl/item422665010_stp_regenerator_silnika_full_komplex_sklep_008.html
a przy okazji natrafilem jeszcze na coś takiego:
http://allegro.pl/item422664965_stp_stop_smoke_system_redukuje_branie_oleju_010.html
Moze to jest jakis sposób na poranne kopcenie?
Próbował ktoś?
Może przy wymianie oleju bym się skusił na dolanie czegos z tych preparatów ale czy to nie jest jakiś zwykły chwyt reklamowy a w rzeczywistości te preparaty bardziej szkodzą niż pomagają?
Bo u mnie problem jest niewielki i nie chce pogorszyc sprawy.
- Od: 6 paź 2007, 15:11
- Posty: 106
- Skąd: Koszalin
- Auto: 323 C
ja wlewalem ten niebieski ten drugi jest chyba mocniejszy duzo ale wydaje mi sie ze te siuwaksy mocno zmieniaja nam parametry oleju i jak smigamy na pol syntetyku to zapewne osiaga gestosc minerala i lub jeszcze gestszy ?
tak czy siak ma wlasnie wlasciwosci zageszczajace i zwiekszajace film olejowy i takie tam
sosbiscie polecam niebieski (zima przed nami)
ale rzucajcie co kto wlewa i co sie dzieje po tym
NIE polecam ceramizerow.........
tak czy siak ma wlasnie wlasciwosci zageszczajace i zwiekszajace film olejowy i takie tam
sosbiscie polecam niebieski (zima przed nami)
ale rzucajcie co kto wlewa i co sie dzieje po tym
NIE polecam ceramizerow.........
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Rowniez posiadam mazde 323f i podobnie jak innym pobiera olej ale jak sie nie jeszdzi za szybko to nie tak duzo (litr na 2000km) (ogolnie mysle ze nie ma sensu dolewac pod gorna kreske bo szybciej go zje:), wiec trzymac tak na polowie i jest ok.
Co do kopcenia to NIE MA NA TO REGUŁY. Generalnie puszcza dymek gdy temperatura rano spada ponizej +10 stopni. (kopci wylacznie z rana i to na siwo przez ok 10 sekund) Gdy jest cieplej wogole nie zakopci. Co najbardziej irytujace wpływ na kopcenie ma rowniez wilgotnosc badz cisnienie atmosferyczne... bo czasem jest 0 stopni i nic nie zakopci. Dodatkowo co zapamietalem ostatniej zimy stala 2 dni na mrozie -5, Po zapaleniu nawet malutkiego dymka.
Jest tak juz 2 lata i powiem ze leje na to strumieniem prostym.
Dodatkowo moge napisac ze silnik pracuje rowniutko, cicho kreci sie dobrze, nigdy nie ma problemow z zapalaniem i nigdy nie zawiodl a 30 tysiecy machnol.
Dodatkowo napisze ze zalozylem do mazdki gaz w nagazie za 3500 zl i nie zamierzam sie zamartiwac autem ktore mnie nie zawodzi i nie mam z nim zadnych problemow.
Analiza spalin na benzynie wyszla tak jak by KAT nie do konca dzialal:) a na gazie praktycznie nie wydziala niczego (zadnych toksym, tylko CO2)
Moja konkluzja jest taka ze nie ma sensu na sile wynajdowac problemów!!! i nie popadac w kopcenioparanoidoze, bo gdybym popadl to moze bym juz dawno sobie auto popsul albo je mial tylko ze z kieszeni by ubylo z 2 kilo.
Ps ostatnio jechalem za AUDI w dislu, przy wyprzedzaniu zostawial tak wilka czarna chmure dymy jak JELECZ z 20 letnim starzem. (szczerze jak by ktos smieci wypalal w rowie)
Co do kopcenia to NIE MA NA TO REGUŁY. Generalnie puszcza dymek gdy temperatura rano spada ponizej +10 stopni. (kopci wylacznie z rana i to na siwo przez ok 10 sekund) Gdy jest cieplej wogole nie zakopci. Co najbardziej irytujace wpływ na kopcenie ma rowniez wilgotnosc badz cisnienie atmosferyczne... bo czasem jest 0 stopni i nic nie zakopci. Dodatkowo co zapamietalem ostatniej zimy stala 2 dni na mrozie -5, Po zapaleniu nawet malutkiego dymka.
Jest tak juz 2 lata i powiem ze leje na to strumieniem prostym.
Dodatkowo moge napisac ze silnik pracuje rowniutko, cicho kreci sie dobrze, nigdy nie ma problemow z zapalaniem i nigdy nie zawiodl a 30 tysiecy machnol.
Dodatkowo napisze ze zalozylem do mazdki gaz w nagazie za 3500 zl i nie zamierzam sie zamartiwac autem ktore mnie nie zawodzi i nie mam z nim zadnych problemow.
Analiza spalin na benzynie wyszla tak jak by KAT nie do konca dzialal:) a na gazie praktycznie nie wydziala niczego (zadnych toksym, tylko CO2)
Moja konkluzja jest taka ze nie ma sensu na sile wynajdowac problemów!!! i nie popadac w kopcenioparanoidoze, bo gdybym popadl to moze bym juz dawno sobie auto popsul albo je mial tylko ze z kieszeni by ubylo z 2 kilo.
Ps ostatnio jechalem za AUDI w dislu, przy wyprzedzaniu zostawial tak wilka czarna chmure dymy jak JELECZ z 20 letnim starzem. (szczerze jak by ktos smieci wypalal w rowie)
YESTERDAY, TODAY TOMORROW MAZDA
- Od: 8 sie 2007, 21:07
- Posty: 14
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F, 1.5 DOHC 16 V r 95
ja ostatnio błem na giełdzie poznańskiej i przy okazji wszedłem na część sprzedazy samochodów i widizłąemr mnóstwo kopcących na niebiesko po odpaleniu aut ze sie zdziwiłem, tak dla przykałdu jeden koleś jak odpalił Toyotę Paseo i przxygazował to chmura dymu, po tym obrazku poszlismy z kumpelm do jednego Civiva 6gen – takze sobie zakopciła na niebiesko po odpaleniu i zagazowaniu, tyle ze sporo mniej niz to Paseo
ale podczas jazdy do kumpla który mieszka 90km odemnie, to tak jak piszeBlazej323F– widizłąem jedno stilo JTD które tak kopciło przy pyprzedzaniu jak star z 2mln kilometrów na licznkiu, tyle ze to diezel to troche go usprawiedliwia
ale podczas jazdy do kumpla który mieszka 90km odemnie, to tak jak piszeBlazej323F– widizłąem jedno stilo JTD które tak kopciło przy pyprzedzaniu jak star z 2mln kilometrów na licznkiu, tyle ze to diezel to troche go usprawiedliwia
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Oj tam już tak nie narzekajcie, nie macie tak najgorzej Ten to ma dopiero problem
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-OytnH9aDOc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-OytnH9aDOc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-OytnH9aDOc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-OytnH9aDOc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
witam wszystkich!!!
Oczywiście moja Madzia też kopci z rana . Ja na remont raczej się nie zdecyduje. W tej chwili leje olej Mobil1 10w40 półsyntetyk a chce przejść na tego AVANZA MIDLAND SAE W 10- 40 tylko że to jest syntetyk. Czy nie ma żadnych przeciwwskazań żeby przejść z pólsyntetyka na syntetyk?
Oczywiście moja Madzia też kopci z rana . Ja na remont raczej się nie zdecyduje. W tej chwili leje olej Mobil1 10w40 półsyntetyk a chce przejść na tego AVANZA MIDLAND SAE W 10- 40 tylko że to jest syntetyk. Czy nie ma żadnych przeciwwskazań żeby przejść z pólsyntetyka na syntetyk?
-
karmat81
Artiks napisał(a):Oj tam już tak nie narzekajcie, nie macie tak najgorzej Ten to ma dopiero problem
no ładnie daje czadu dosłownie ta astra
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
witam.a ja mam takie małe pytanie.moja madzie 323f V6 jak jest ciepło nie kopci nigdy(czy zimny czy ciepły-nigdy) ale jak tylko jest pogoda deszczowa,troche chłodno to jak stane na światłach to widzę BIAŁY dymek.czy to normalka? dodam że auto nie bierze oleju,lub bardzo małe ilości.Czekam na wasze opinie.pozdr
-
Gość
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
W końcu ktoś to utrwalił na filmiku Mariusz pierścienie do roboty jak nic Pocieszające jest to, że poza wymianą tego co się zużyło (pierścienie,uszczelki/uszczleniacze+planowanko) silnik to bardzo wytrzymała konstrukcja. Radzę dobrać pierśczłonki NPR (stosowane też do Subaryn) po VINie auta .
To normalne w z5 czerwona mi też dymiła a grafitowa nawet przy 100tyś ale 60 tyś zrobione pod Moją nogą a damianlin rano szukał samochodu tak dymiła więc delikatny remoncik albo sprzedać ale niestety mazda ma swój urok ja do dzisiaj jak jakąś widze to
SPRZDEAM CZĘŚCI MAZDA 323f 323c FORD PROBE TEL.BEZPOŚREDNIO NA PLAC 602600238
- Od: 1 mar 2007, 21:04
- Posty: 100
- Skąd: Poznań/puszczykowo
- Auto: TOYOTA AVENSIS
Czy na biało czy na czarno ten sam obijaw tego samego ale chodziło mi o urok całego auta
SPRZDEAM CZĘŚCI MAZDA 323f 323c FORD PROBE TEL.BEZPOŚREDNIO NA PLAC 602600238
- Od: 1 mar 2007, 21:04
- Posty: 100
- Skąd: Poznań/puszczykowo
- Auto: TOYOTA AVENSIS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości