Mazda kopci, pare pytań.

Mazda 323 1994–1998

Postprzez perepeczek » 24 wrz 2008, 19:00

Nie jestem pewny na 100% czy koleś w Hipolu się nie pomylił ale przedwczoraj dostałem od niego odpowiedź że do z5 są dostępne pierścienie RIK.
Początkujący
 
Od: 25 lut 2008, 17:46
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Auto: 323F-Z5-95'

Postprzez MariuS » 24 wrz 2008, 20:01

perepeczek napisał(a):Nie jestem pewny na 100% czy koleś w Hipolu się nie pomylił ale przedwczoraj dostałem od niego odpowiedź że do z5 są dostępne pierścienie RIK.


a znasz ich cenę?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Mumin » 24 wrz 2008, 20:09

Tylko pamiętaj, że oprócz pierścieni musisz też wymienić uszczelniacze zaworowe. Inaczej możesz nie osiągnąć zamierzonego efektu.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Postprzez MariuS » 24 wrz 2008, 20:15

Mumin wlaśnie tak robie, jak juz robić, to tak zeby Z5 mnie iwecej nie drażniło albo chociaż drażniło alw minimalnie :D

jakiś skośnooki inżynier miał chyba zły dzien w pracy, jesrtem za tym aby podali jego dane w mediach <lol>

Mumin napisał(a):Tylko pamiętaj, że oprócz pierścieni musisz też wymienić uszczelniacze zaworowe. Inaczej możesz nie osiągnąć zamierzonego efektu.


narazie to z rana mam efekt ajkby wybrali nie jednego ale całą armie papieży hahaha

oby sie udało/trzymajcie kciuki <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Kailen » 24 wrz 2008, 20:40

Angel zalej olej taki jaki był bo nie warto remontować w tych czasach się nie remontuje silników tylko się je wymienia :P Ja mam Doktora zalanego 8kKm i widzę tylko pozytywne strony silnik ciszej pracuje płynniej chodzi a co do ceramizera to nie wlewajcie tego shitu pomóc pomaga ale pamiętajcie ze on osiada na całym silniku nie tylko na cylindrze i tłokach!! wlałem przed wymiana oleju brałem się za zalewanie nowego oleju a tam wszędzie osad odkręciłem pokrywę zaworów cała w osadzie ale w szkole doradzili mi taki płyn do czyszczenia silnika dolałem do oleju przejechałem 150km i pomógł(mogłem spokojnie wymienić olej nie martwiąc się ze będzie coś tam pływało) :] ładnie wszystko wyczyścił Angel ja osobiście nie polecam remontu bo zapewne wiesz ze na warsztacie cie konkretnie skasują a sam będziesz się pierdzielił w smarach sporo czasu i zawsze wynajdziesz coś nowego do wymiany
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez MariuS » 24 wrz 2008, 21:01

a ja jestem zdania ze żadnych motordoktorów sie nie wlewa, bo to nic nie daje a moze i zaszkodzić, a co do remontu- znaleźc obecnie Z5 w dobrej kondycji jest masakrycnzie ciezko, jaka gwarancja ze nowy silnik nie będiz ebrał oliwy i nie będize kopcił? chyba zadna-zadko kto da taka gwarancje- w dodatku wymiana motoru to też koszt, jeśli stary silnik jest w jeszcze dobrej kondycji to lepiej chyba wymienić te pierścienie czy uszczlenaicze i to co potrzeba
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez sps-snipers » 24 wrz 2008, 21:14

mariusz_sti napisał(a):a ooleju mi wpierdzieliłjak narazie 0,6 l na 5800km(kiedys podawałem że 0,6 na 7000-ale z zapisu licznika wywnioskowałem ze przebylem 5800km)

Coś mi sie wydaje ,ze masz za dużo kasy w portfelu. Chłopie masz silnik w idealnym stanie.Jeśli ci tyle oleju bierze to masz igłe z5 i sam szukasz sobie niedośc ,ze wydatku to jeszcze możesz tylko pogorszyc.Poza tym piszesz ,że Doctory itd... napewno niepoprawią a pogorszą prace silnika
A wlewałeś taki preparat ,że sie wypowiadasz?? Bo wydaje mi sie ,że należysz do ludzi co tylko siedzą w internecie i czytają co kto napisze :] Ja wlałem doctora i wiesz co ci powiem? Ze jak brał 1l/800 km tak teraz już 3cią dolewke robie co 1500 tys. km a pozatym znikło mi kopcenie na niebiesko z rana,kiedy to miałem remont i po 9 tys.km zaś zaczął kopcić a po wlaniu przestał ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez MariuS » 24 wrz 2008, 22:21

sps-snipers napisał(a):
mariusz_sti napisał(a):a ooleju mi wpierdzieliłjak narazie 0,6 l na 5800km(kiedys podawałem że 0,6 na 7000-ale z zapisu licznika wywnioskowałem ze przebylem 5800km)

Coś mi sie wydaje ,ze masz za dużo kasy w portfelu. Chłopie masz silnik w idealnym stanie.Jeśli ci tyle oleju bierze to masz igłe z5 i sam szukasz sobie niedośc ,ze wydatku to jeszcze możesz tylko pogorszyc.Poza tym piszesz ,że Doctory itd... napewno niepoprawią a pogorszą prace silnika
A wlewałeś taki preparat ,że sie wypowiadasz?? Bo wydaje mi sie ,że należysz do ludzi co tylko siedzą w internecie i czytają co kto napisze :] Ja wlałem doctora i wiesz co ci powiem? Ze jak brał 1l/800 km tak teraz już 3cią dolewke robie co 1500 tys. km a pozatym znikło mi kopcenie na niebiesko z rana,kiedy to miałem remont i po 9 tys.km zaś zaczął kopcić a po wlaniu przestał ;)


ahca- zreszta o uzycie motordoktora pytałem jeszcze kumpla co sądzi- i od razu odradził, bo jego kuzyn uzył tego cuda w swoim kadecie i przez niego musial wymieniać popychacze. chyba ze dzisiejsze cuda typu motordoktor są znacznie bardziej zaawansowane(bo ten przypade z kadetem to sprzed około 2lat)


widizałeś mój filmik z porannego rozruchu????
dla przypomnienia:
http://pl.youtube.com/watch?v=d5T_oj-jbNc

no nie wie mjak ty, lae chyba z lekka przesada tkaie ognisko z rana

a co doctora- sa mnie próbowałem- ale wujaszek w fordzie sierra 1,8 owszem- zalałi móiwł że zadnej poprawy, naprawdę żadnej, a znowu kiedys indziej jak byłem u mechanika przyjechałjakis kolo hondą accord i pytal o koszt remontu i jego sens bo mu łykała olej i powiedizął mechanikowi (sa msłyszłąem) ze uzywał 2 rodzajów motordoctorów i niewuiele mu to pomogło, bo prawie zmian nie zauważa) mechanbik tylko powiedizał ze to pic na wodę i cos w tym musi być, bo to nie pierwsza opinia taka
Ostatnio edytowano 24 wrz 2008, 22:29 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez abdul » 24 wrz 2008, 22:27

A ja powiem tak miałem kiedyś BMW podkreślam kiedyś odległe czasy :)

była bardzo zajechana na 4 tłoku kompresji brak dymienie i ogólnie kapa zalanie 2 moto doktorów spowodowało że silnik przestal kopcic uciszył się a jak długo to się tak fajnie spisywało to nie wiem bo się sprzedała :)

Dlatego też ten środek jest tak znienawidzony przez ludzi bo kupią taki samochód chodzi cacy malina nie dymi cihco pracuje do pierwszej wymiany oleju :)

i tyle powiem moja tez dymi może nie przy rozruchu ale przy dłuższym zjeżdzie na biegu bez gazu ale ogólnie mnie to wali śmiga jak ta lala dolewam oliwy i jeżdze
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez MariuS » 24 wrz 2008, 22:30

abdul – ilosci oliwy które mi lyka to luz(jak na Z5 bo w inny ch autach juz nie) i jakby tylko bral olej w tych ilosciach to luz- ale obejrzyj sobie rozruch mojego silnika :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez abdul » 24 wrz 2008, 22:32

mariusz_sti napisał(a):ale obejrzyj sobie rozruch mojego silnika


widziałem widzałem mała zadymka
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez MariuS » 24 wrz 2008, 22:40

ja bym tego mała nie nazwał- za plotem mam gimnazjum i słyszłąem tekst jak dzieciaki gadały jak odpaliłem madzie że ktos liście jara- i trochę siara :( , bo jak kiedyś mnie jedni gimnazjalisci zaczepili pytajac o mazdę to móiwli ze fajna, ciekawe co by powiedzieli jakby widizeli co z rana wyprawia <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Mumin » 24 wrz 2008, 22:46

To jest właśnie porażka w tych samochodach, zachowują się jak stare Jelcze.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Postprzez Artiks » 24 wrz 2008, 23:29

Jakby nie to poranne kopcenie, olewalibyśmy temat olejem i po sprawie <faja> Trochę obciachowy objaw, jak miałem silnik przed robotą odpalałem auto i od razu rura do przodu, żeby trochę się rozniosło <diabełek>
perepeczek napisał(a):do z5 są dostępne pierścienie RIK
Przypomniało mi się, na NPR jest na kartonie mały napis RIK :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez MariuS » 24 wrz 2008, 23:39

Artiks napisał(a):Jakby nie to poranne kopcenie, olewalibyśmy temat olejem i po sprawie <faja> Trochę obciachowy objaw, jak miałem silnik przed robotą odpalałem auto i od razu rura do przodu, żeby trochę się rozniosło <diabełek>
perepeczek napisał(a):do z5 są dostępne pierścienie RIK
Przypomniało mi się, na NPR jest na kartonie mały napis RIK :|



ja myślę żeby mozę taki mega worek przywiązać żeby w niego pakował dym <killer>
jest obciach, jest
:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Marcin1990 » 25 wrz 2008, 09:41

powiedzcie mi co ja mam zrobić bo niektórzy mówią że robić remont a niektórzy nie. NA zimnym kopci BIAŁYM dymem jest go tyle jakby palił się jakiś budynek. Nie bierze oleju i jest czysty, płyn w chłodnicy czysty i żadnych ubytków. Auto to Mazda 323f 1.5 BA 98r. Po przejechaniu 1 km dymu brak i samochód ma niesamowicie dużą moc jak na ten silnik. Wszyscy piszą że to uszczelniacze, ale jakby to były one to chyba dymił by na niebiesko i tym bardziej na gorącym silniku a tu nic. Moim zdaniem to dawka paliwa jest za duża. wy mieliście podobne przypadki więc napisze co się dzieje.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez MariuS » 25 wrz 2008, 10:00

kolro taki jak na moim filmiku na youtube?

jeśli kopci z rana a po rozgrznaiu OK to raczej pierścienie, u mnie po rozgrzaniu takze nie kopci. Jak Ci oleju nie łyka mozesz to zostawis bezproblemu -tylko ze jak dla mnie to lekka siara z rana. Co ma dawka paliwa do bialego dymu? a może Ty poprostu masz parę wodną?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Lukano » 25 wrz 2008, 10:29

mariusz_sti o ja pierdziele ale daje czadu. sporo dymi.
Jak biały dym to normalne jak jest zimno. Zwyczajnie para wodna pewnie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez MariuS » 25 wrz 2008, 11:16

Lukano napisał(a):mariusz_sti o ja pierdziele ale daje czadu. sporo dymi.
Jak biały dym to normalne jak jest zimno. Zwyczajnie para wodna pewnie.


no mówiłem ze konkret :(

ale olej na szczęcie lubi mniej, ito lekko pociesza, mam nadzieję z epo wymianie pierścieni i uszczelnaiczy będize ok
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Mumin » 25 wrz 2008, 11:47

Marcin1990 napisał(a):. Moim zdaniem to dawka paliwa jest za duża. wy mieliście podobne przypadki więc napisze co się dzieje.


Za duża dawka paliwa powodowała by raczej czarny dym.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323