Mazda kopci, pare pytań.
Nie jestem pewny na 100% czy koleś w Hipolu się nie pomylił ale przedwczoraj dostałem od niego odpowiedź że do z5 są dostępne pierścienie RIK.
- Od: 25 lut 2008, 17:46
- Posty: 27
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: 323F-Z5-95'
perepeczek napisał(a):Nie jestem pewny na 100% czy koleś w Hipolu się nie pomylił ale przedwczoraj dostałem od niego odpowiedź że do z5 są dostępne pierścienie RIK.
a znasz ich cenę?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Mumin wlaśnie tak robie, jak juz robić, to tak zeby Z5 mnie iwecej nie drażniło albo chociaż drażniło alw minimalnie
jakiś skośnooki inżynier miał chyba zły dzien w pracy, jesrtem za tym aby podali jego dane w mediach
narazie to z rana mam efekt ajkby wybrali nie jednego ale całą armie papieży
oby sie udało/trzymajcie kciuki
jakiś skośnooki inżynier miał chyba zły dzien w pracy, jesrtem za tym aby podali jego dane w mediach
Mumin napisał(a):Tylko pamiętaj, że oprócz pierścieni musisz też wymienić uszczelniacze zaworowe. Inaczej możesz nie osiągnąć zamierzonego efektu.
narazie to z rana mam efekt ajkby wybrali nie jednego ale całą armie papieży
oby sie udało/trzymajcie kciuki
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Angel zalej olej taki jaki był bo nie warto remontować w tych czasach się nie remontuje silników tylko się je wymienia Ja mam Doktora zalanego 8kKm i widzę tylko pozytywne strony silnik ciszej pracuje płynniej chodzi a co do ceramizera to nie wlewajcie tego shitu pomóc pomaga ale pamiętajcie ze on osiada na całym silniku nie tylko na cylindrze i tłokach!! wlałem przed wymiana oleju brałem się za zalewanie nowego oleju a tam wszędzie osad odkręciłem pokrywę zaworów cała w osadzie ale w szkole doradzili mi taki płyn do czyszczenia silnika dolałem do oleju przejechałem 150km i pomógł(mogłem spokojnie wymienić olej nie martwiąc się ze będzie coś tam pływało) ładnie wszystko wyczyścił Angel ja osobiście nie polecam remontu bo zapewne wiesz ze na warsztacie cie konkretnie skasują a sam będziesz się pierdzielił w smarach sporo czasu i zawsze wynajdziesz coś nowego do wymiany
- Od: 27 sie 2008, 22:57
- Posty: 83
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r
a ja jestem zdania ze żadnych motordoktorów sie nie wlewa, bo to nic nie daje a moze i zaszkodzić, a co do remontu- znaleźc obecnie Z5 w dobrej kondycji jest masakrycnzie ciezko, jaka gwarancja ze nowy silnik nie będiz ebrał oliwy i nie będize kopcił? chyba zadna-zadko kto da taka gwarancje- w dodatku wymiana motoru to też koszt, jeśli stary silnik jest w jeszcze dobrej kondycji to lepiej chyba wymienić te pierścienie czy uszczlenaicze i to co potrzeba
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):a ooleju mi wpierdzieliłjak narazie 0,6 l na 5800km(kiedys podawałem że 0,6 na 7000-ale z zapisu licznika wywnioskowałem ze przebylem 5800km)
Coś mi sie wydaje ,ze masz za dużo kasy w portfelu. Chłopie masz silnik w idealnym stanie.Jeśli ci tyle oleju bierze to masz igłe z5 i sam szukasz sobie niedośc ,ze wydatku to jeszcze możesz tylko pogorszyc.Poza tym piszesz ,że Doctory itd... napewno niepoprawią a pogorszą prace silnika
A wlewałeś taki preparat ,że sie wypowiadasz?? Bo wydaje mi sie ,że należysz do ludzi co tylko siedzą w internecie i czytają co kto napisze Ja wlałem doctora i wiesz co ci powiem? Ze jak brał 1l/800 km tak teraz już 3cią dolewke robie co 1500 tys. km a pozatym znikło mi kopcenie na niebiesko z rana,kiedy to miałem remont i po 9 tys.km zaś zaczął kopcić a po wlaniu przestał
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):mariusz_sti napisał(a):a ooleju mi wpierdzieliłjak narazie 0,6 l na 5800km(kiedys podawałem że 0,6 na 7000-ale z zapisu licznika wywnioskowałem ze przebylem 5800km)
Coś mi sie wydaje ,ze masz za dużo kasy w portfelu. Chłopie masz silnik w idealnym stanie.Jeśli ci tyle oleju bierze to masz igłe z5 i sam szukasz sobie niedośc ,ze wydatku to jeszcze możesz tylko pogorszyc.Poza tym piszesz ,że Doctory itd... napewno niepoprawią a pogorszą prace silnika
A wlewałeś taki preparat ,że sie wypowiadasz?? Bo wydaje mi sie ,że należysz do ludzi co tylko siedzą w internecie i czytają co kto napisze Ja wlałem doctora i wiesz co ci powiem? Ze jak brał 1l/800 km tak teraz już 3cią dolewke robie co 1500 tys. km a pozatym znikło mi kopcenie na niebiesko z rana,kiedy to miałem remont i po 9 tys.km zaś zaczął kopcić a po wlaniu przestał
ahca- zreszta o uzycie motordoktora pytałem jeszcze kumpla co sądzi- i od razu odradził, bo jego kuzyn uzył tego cuda w swoim kadecie i przez niego musial wymieniać popychacze. chyba ze dzisiejsze cuda typu motordoktor są znacznie bardziej zaawansowane(bo ten przypade z kadetem to sprzed około 2lat)
widizałeś mój filmik z porannego rozruchu????
dla przypomnienia:
http://pl.youtube.com/watch?v=d5T_oj-jbNc
no nie wie mjak ty, lae chyba z lekka przesada tkaie ognisko z rana
a co doctora- sa mnie próbowałem- ale wujaszek w fordzie sierra 1,8 owszem- zalałi móiwł że zadnej poprawy, naprawdę żadnej, a znowu kiedys indziej jak byłem u mechanika przyjechałjakis kolo hondą accord i pytal o koszt remontu i jego sens bo mu łykała olej i powiedizął mechanikowi (sa msłyszłąem) ze uzywał 2 rodzajów motordoctorów i niewuiele mu to pomogło, bo prawie zmian nie zauważa) mechanbik tylko powiedizał ze to pic na wodę i cos w tym musi być, bo to nie pierwsza opinia taka
Ostatnio edytowano 24 wrz 2008, 22:29 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
A ja powiem tak miałem kiedyś BMW podkreślam kiedyś odległe czasy
była bardzo zajechana na 4 tłoku kompresji brak dymienie i ogólnie kapa zalanie 2 moto doktorów spowodowało że silnik przestal kopcic uciszył się a jak długo to się tak fajnie spisywało to nie wiem bo się sprzedała
Dlatego też ten środek jest tak znienawidzony przez ludzi bo kupią taki samochód chodzi cacy malina nie dymi cihco pracuje do pierwszej wymiany oleju
i tyle powiem moja tez dymi może nie przy rozruchu ale przy dłuższym zjeżdzie na biegu bez gazu ale ogólnie mnie to wali śmiga jak ta lala dolewam oliwy i jeżdze
była bardzo zajechana na 4 tłoku kompresji brak dymienie i ogólnie kapa zalanie 2 moto doktorów spowodowało że silnik przestal kopcic uciszył się a jak długo to się tak fajnie spisywało to nie wiem bo się sprzedała
Dlatego też ten środek jest tak znienawidzony przez ludzi bo kupią taki samochód chodzi cacy malina nie dymi cihco pracuje do pierwszej wymiany oleju
i tyle powiem moja tez dymi może nie przy rozruchu ale przy dłuższym zjeżdzie na biegu bez gazu ale ogólnie mnie to wali śmiga jak ta lala dolewam oliwy i jeżdze
www.BBTel.pl
abdul – ilosci oliwy które mi lyka to luz(jak na Z5 bo w inny ch autach juz nie) i jakby tylko bral olej w tych ilosciach to luz- ale obejrzyj sobie rozruch mojego silnika
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
ja bym tego mała nie nazwał- za plotem mam gimnazjum i słyszłąem tekst jak dzieciaki gadały jak odpaliłem madzie że ktos liście jara- i trochę siara , bo jak kiedyś mnie jedni gimnazjalisci zaczepili pytajac o mazdę to móiwli ze fajna, ciekawe co by powiedzieli jakby widizeli co z rana wyprawia
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jakby nie to poranne kopcenie, olewalibyśmy temat olejem i po sprawie Trochę obciachowy objaw, jak miałem silnik przed robotą odpalałem auto i od razu rura do przodu, żeby trochę się rozniosło
Przypomniało mi się, na NPR jest na kartonie mały napis RIKperepeczek napisał(a):do z5 są dostępne pierścienie RIK
Artiks napisał(a):Jakby nie to poranne kopcenie, olewalibyśmy temat olejem i po sprawie Trochę obciachowy objaw, jak miałem silnik przed robotą odpalałem auto i od razu rura do przodu, żeby trochę się rozniosłoPrzypomniało mi się, na NPR jest na kartonie mały napis RIKperepeczek napisał(a):do z5 są dostępne pierścienie RIK
ja myślę żeby mozę taki mega worek przywiązać żeby w niego pakował dym
jest obciach, jest
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
powiedzcie mi co ja mam zrobić bo niektórzy mówią że robić remont a niektórzy nie. NA zimnym kopci BIAŁYM dymem jest go tyle jakby palił się jakiś budynek. Nie bierze oleju i jest czysty, płyn w chłodnicy czysty i żadnych ubytków. Auto to Mazda 323f 1.5 BA 98r. Po przejechaniu 1 km dymu brak i samochód ma niesamowicie dużą moc jak na ten silnik. Wszyscy piszą że to uszczelniacze, ale jakby to były one to chyba dymił by na niebiesko i tym bardziej na gorącym silniku a tu nic. Moim zdaniem to dawka paliwa jest za duża. wy mieliście podobne przypadki więc napisze co się dzieje.
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
kolro taki jak na moim filmiku na youtube?
jeśli kopci z rana a po rozgrznaiu OK to raczej pierścienie, u mnie po rozgrzaniu takze nie kopci. Jak Ci oleju nie łyka mozesz to zostawis bezproblemu -tylko ze jak dla mnie to lekka siara z rana. Co ma dawka paliwa do bialego dymu? a może Ty poprostu masz parę wodną?
jeśli kopci z rana a po rozgrznaiu OK to raczej pierścienie, u mnie po rozgrzaniu takze nie kopci. Jak Ci oleju nie łyka mozesz to zostawis bezproblemu -tylko ze jak dla mnie to lekka siara z rana. Co ma dawka paliwa do bialego dymu? a może Ty poprostu masz parę wodną?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Lukano napisał(a):mariusz_sti o ja pierdziele ale daje czadu. sporo dymi.
Jak biały dym to normalne jak jest zimno. Zwyczajnie para wodna pewnie.
no mówiłem ze konkret
ale olej na szczęcie lubi mniej, ito lekko pociesza, mam nadzieję z epo wymianie pierścieni i uszczelnaiczy będize ok
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości