Mazda kopci, pare pytań.

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Udesky » 9 paź 2006, 20:44

U mnie ubytku byly spowodowane kolejno przez:
– pierscienie olejowe,
– po tym simering (czy jak to sie nazywa) przy rozrzadzie,
– a ostatnio przez stosowanie nieorginalnej uszczelki pod pokrywe stracilem prawie 1l.

Aktualnie niemam nigdzie nawet najmniejszego wycieku a silniczek cyka jak szwajcarski zegarek!!
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Mumin » 9 paź 2006, 21:23

Ja też nie mam żadnych wycieków, ale oleju ubywa.:(
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Postprzez lukasz 323C » 9 paź 2006, 22:43

Mumin napisał(a):To rozrząd też może mieć na to wpływ?


Nie ma wpływu. Sorki źle to trochę napisałem chodziło mi o to, że przy okazji wymiany rozrządu uszczelniłem silnik wymania simeringów na wałkach, oringu na aparacie zapłonowym (nie wiem jak to się poprawnie pisze „simering” , „oring”) i założeniu oryginalnej uszczelni pod pokrywę zaworów ubywanie oleju przestało mieć miejsce w moim Z5. Ja mam przejechane 164 tyś i jest to przebieg udokumentowany a wiem ze niektórzy maja problem z wcinaniem oleju w sporych ilościach już o wiele wcześniej. Wiec nie wiem, co ma wpływ na to że jednym Z5 działa poprawnie a innym nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 17:44
Posty: 259
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r

Postprzez Udesky » 9 paź 2006, 23:03

lukasz 323C napisał(a):Ja mam przejechane 164 tyś i jest to przebieg udokumentowany a wiem ze niektórzy maja problem z wcinaniem oleju w sporych ilościach już o wiele wcześniej. Wiec nie wiem, co ma wpływ na to że jednym Z5 działa poprawnie a innym nie.


Pyt. czy ta mniejsza ilosc km na liczniku w innych Z5 jest faktyczna? :]
Inna bajka taka, ze duzo zalezy od rak, a raczej osob przez ktore samochod przeszedl, jesli ktos o niego dbal i wymienial wszystko na czas to potem sa dobre egzemplarze, ale jak trafiaja sie #$%@()# (takie rzeczy to tylko VW wytrzyma :P )
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez GofNet » 10 paź 2006, 00:03

Udesky napisał(a):takie rzeczy to tylko VW wytrzyma
Znaczy się Golf... <jelen>
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez ggumis » 10 paź 2006, 14:13

mi bierze spokojnie ponad 1 litr na 1000km <killer> i to oleju mineralnego 15W 40 :| to że rano strasznie kopci to jeszcze moge zniesc ale po przejechaniu ok 10km jak sie silnik zagrzeje to przy zakrecie w lewo np na rondzie lub na skrzyzowaniu to zaczyna troche szarpać traci moc i pusza taką chmure dymu że auta się za mną zatrzymują bo nic niewidać!!! <killer>
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2005, 00:13
Posty: 49
Skąd: Rybnik
Auto: była 323C BA 1.5 DOHC 16V

Postprzez KosteK » 10 paź 2006, 14:27

ggumis napisał(a):mi bierze spokojnie ponad 1 litr na 1000km <killer> i to oleju mineralnego 15W 40 :| to że rano strasznie kopci to jeszcze moge zniesc ale po przejechaniu ok 10km jak sie silnik zagrzeje to przy zakrecie w lewo np na rondzie lub na skrzyzowaniu to zaczyna troche szarpać traci moc i pusza taką chmure dymu że auta się za mną zatrzymują bo nic niewidać!!! <killer>

Uhuhu, myślałem że u mnie jest najgorzej.
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez Udesky » 10 paź 2006, 15:10

ggumis napisał(a):sie silnik zagrzeje to przy zakrecie w lewo np na rondzie lub na skrzyzowaniu to zaczyna troche szarpać traci moc i pusza taką chmure dymu że auta się za mną zatrzymują bo nic niewidać!


Szarpanie i puszczanie dymka oraz strata mocy miala u mnie miejsce w tedy gdy uszczelke pod pokrywa mi poszla i swiece zalewalo, jesli dobrze pamietam taka byla tego przyczyna.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez ggumis » 10 paź 2006, 21:57

hmmm nawet bardzo możliwe bo widac że ta uszczelnienie jest tak jakby na silikonie zrobione <killer> podobno pod pokrywe tylko ori uszczelka albo można sprobowac z inna? ile taka ori kosztuje? najbliższe ASO odemnie to chyba w Katowicach jest.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2005, 00:13
Posty: 49
Skąd: Rybnik
Auto: była 323C BA 1.5 DOHC 16V

Postprzez Jaksa » 10 paź 2006, 22:06

ggumis napisał(a):ile taka ori kosztuje
13,11 euro netto...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Udesky » 10 paź 2006, 22:42

ggumis napisał(a):ile taka ori kosztuje


34zl z JC ( w ciagu 4 miesiecy 2 mi poszly)
71zl ori narazie trzyma i mysle ze tak zostanie.

A dostaniesz w kazdym motoryzacyjnym dla japonczykow. Tylko niezapomnij zaznaczyc ze chcesz orginalna mazdowska.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez tripleiks » 26 lis 2006, 23:38

No i tak zrobiliśmy z ukochanej EFKI szrota No.1 pewnie satysfakcja dla czytajacych to forum potencjalnych posiadaczy Fordów, Opli , Fiatów i wyznających kult Golfa i Passata
Ostatnio edytowano 13 gru 2006, 00:55 przez tripleiks, łącznie edytowano 1 raz
Życie zaczyna sie po pięćdziesiątce.. w bicepsie :)
Początkujący
 
Od: 10 sie 2006, 14:46
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323f rok prod.1995

Postprzez GofNet » 2 gru 2006, 17:57

Przejaskrawiasz! Zwróć uwagę, że piszemy wyłącznie o silniku Z5 a nie o modelu "F".

Dodatkowo powinieneś wziąć pod uwagę, że podczas rozgrzewania silnika nie tylko pierścienie biorą udział w procesie kompresji, ale również i gładzie cylindra a także tłoki, na których zamieszczone są dwa kompresyjne i jeden pierścień olejowy.

Często proponowana jest wymiana pierścieni, bo są one zapieczone. Wiele osób stosuje badziewny olej (minerał lub kiepski semisyntetyk) i stąd pierścienie się zapiekają. Jeśli ktoś od początku jeździ na syntetyku i wymienia go regularnie, to takiego problemu z pierścieniami nie miewal.

Co do Golfów, to są dobre, ale nowe. Nie raz jechałem za starym gratem, który tak kopcił smrodem olejowym, że musiałem przełączyć nawiew na obieg wewnętrzny. Nie wspomnę o Fordach, które we krwi mają spalanie oleju. Ople? Tam remonty silników (zwłaszcza starsze Astry) robi się w połowie przebiegu normalnych japońskich silników.

Poczytaj, co piszą posiadacze Z5 i skonfrontuj to z pozostałą częścią właścicieli pojazdów marki Mazda. Statystyka mówi samam za siebie, gdzie jest więcej problemów z silnikami. I nie można pisać, że B6 albo BP na niemieckich autostradach nie były katowane, tylko i wyłącznie Z5. A co to one... mają po 250KM i V-max: 250km/h, aby każdy ciorał te fury, jak roadstery?

Mazda 323F BA jest bardzo fajnym autkiem i sam chciałbym jeździć takową (zamiast swoją), ale gdybym kupował, to na pewno nie z silnikiem Z5 a BP. Mój ma przebieg 222kkm (szestastoletni B6e) i jakoś oleju nie bierze. Z5 już w połowie tego przebiegu potrafią sobie siorpnąć...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Cysiek » 2 gru 2006, 23:04

GofNet napisał(a):Co do Golfów, to są dobre, ale nowe

Każdy jest dobry jak jest nowy
GofNet napisał(a):Nie wspomnę o Fordach, które we krwi mają spalanie oleju.

Brat ma escorta z 94 i jakoś od wymiany do wymiany nie dolewa.Przejechane 268 tyś km
GofNet napisał(a):Tam remonty silników (zwłaszcza starsze Astry) robi się w połowie przebiegu normalnych japońskich silników.

Tylko tam nie wsadzisz po 2tyś zł za remont.Zrobisz go za 700zł i z reguły jest dobrze. A już kilka osób zrobiło remont w Mazdach i wszystko psu w du.. Jak olej brały tak biorą
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez Briareos » 3 gru 2006, 00:12

Remont silnika to na pewno kilka osób tu robiło, ale wymiana pierścieni olejowych to jeszcze nie jest "remont". Niestety, jak cylindry mają owal to trzeba je ładnie powiększyć – a to się z reguły nie opłaca, bo taniej kupić używany silnik z gwarancją.

Silniki w jeżdżących po Polsce starszych Oplach to w większości proste 8-zaworowe, niewysilone konstrukcje. Tam się nie ma co psuć, a nawet jeśli, to naprawy się młotkiem przeprowadza. Z5 to może nie szczyt myśli technicznej, ale mimo wszystko jakby inna kategoria. "Padnięty" Z5 nadal ładnie jeździ, więc ludzie odwlekają wymianę aż w końcu silnik faktycznie nadaje się do remontu.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez Udesky » 3 gru 2006, 01:13

Cysiek napisał(a):Tylko tam nie wsadzisz po 2tyś zł za remont.Zrobisz go za 700zł i z reguły jest dobrze. A już kilka osób zrobiło remont w Mazdach i wszystko psu w du.. Jak olej brały tak biorą


I to jest podstawa dla jakiej ludzie tak nazekaja, bo najpierw sie nieprzejmuja, a potem lament bo trzeba tyle wydac i takie to awaryjne beznadziejne auto, ale jak by mieli zaplacic 700zl zamiast 2000zl to auto cacy. Wiadomo na japonczykach niekazdy sie zna a kazdy chce zaoszczedzic wiec daje do byle partacza ktory zna sie na fiatach i VW a japonczyk to dla niego czarna magia. O japonczyka trzeba dbac, niejest idioto odporny jak VW. Po 2 chce zauwazyc ze kazda marka ma jakis wadliwy sprzet w przypadtu Mazdy jest to Z5, a Honda z tego co wiem ma nieudany ta jednoske 1.3 ktora czesto cieknie i nieda sie tego naprawic tak samo jak motor 2.3 Hondy ktory czesto niewytrzymuje 200 000km bo peka glowica a przy tym pierscienie Mazdy to pikus.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Cysiek » 3 gru 2006, 09:36

Udesky napisał(a):O japonczyka trzeba dbac

O każdy jeden trzeba dbać
Udesky napisał(a):byle partacza ktory zna sie na fiatach

Na fiatach też się trzeba znać uwierz mi. Nie mówie tu o 126p
Udesky napisał(a):kazdy chce zaoszczedzic wiec daje do byle partacza

No to takie naprawy najlepiej robić w kraju kwitnącej wiśni
Udesky napisał(a):kazda marka ma jakis wadliwy sprzet

Jakoś w daewoo nie słyszałem takich histori, że jak odpalasz silnik to dymi jak elektrownia siekierki
Udesky napisał(a):ale jak by mieli zaplacic 700zl zamiast 2000zl to auto cacy

To jest chyba normalne że każdy by wolał dać za remont 700 niż 2tyś zł. No chyba że ty wolisz płacić 3 razy tyle
Udesky napisał(a):niejest idioto odporny jak VW

Masz na myśli kogoś
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez organo » 3 gru 2006, 10:03

Cysiek napisał(a):Jakoś w daewoo nie słyszałem takich histori, że jak odpalasz silnik to dymi jak elektrownia siekierki


ciagle mnie dziwi czemu tak napieracie na ten silnik Z5 ja mam taki i cyka cacy przebieg 170kkm i praktycznie jest wszystko ok oleju ubylo ok 1-1,5 mm na bagnecie (i to pewnie przez to ze czasami obrotki skacza do 6500obr/min :) ) przez 3000km wiec spokojnie nie bede dolewal do nastepnej wymiany :) ciagnie calkiem niezle jak na 88KM daje sobie rade na drogach z innymi autkami nawet troszkie mocniejszymi

A co do tego kopcenia caly czas słysze ze pierscienie ? hmn mialem kiedys taki problem z escortem Kupilem uszczelniacze elringa ok 3.5zl/szt wymienilem i bylo nawet jest po problemnie do dzis :) na 90% tu w tych przypadkach bedzie taki sam problem a i koszty nie wysokie beda za taka operacje zwlaszcza jezeli ktos ma jakies tam pojecie i jest w stanie samemu to ogarnac :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez Udesky » 3 gru 2006, 15:11

Cysiek napisał(a):O każdy jeden trzeba dbać

Niemieckie samochody moga byc zajechane, a ludzie i tak beda jezdzic bez napraw bo po co. Malo to Opli, VW czy Fordow jezdzi i dymi jak cholera, a czesto sa to roczniki podobne do Z5, tylko ze one tanie w naprawie wiec jak by co to tanio bedzie.

Cysiek napisał(a):Na fiatach też się trzeba znać uwierz mi. Nie mówie tu o 126p

No nieporownoj mi tu technologi fiata do japonskich. Jest roznica miedzy europejskimi, japonskimi i amerykanskimi samochodami, trzeba sie znac na takich. To tak jak bys do ASO VW odstawil Honde i niby co tak samo ci to zrobia, a przeciez to zwykli mechanicy. Caly problem polega na ilosci tych samochodo i wiadomo jezdzi duzo niemcow po polskich drogach to duzo sie ich psuje i ludzie maja wprawe w ich naprawach, a japonczykow a szczegulnie Mazd jezdza niewielkie ilosci. Do tego duzo samochodow na naszych drogach to 8V (szczegulnie te z lat 90) a nie 16V, a te sa znacznie delikatniejsze. Po za tym popatrz sie na niemieckie badania ktore marki sa naj mniej awaryjne 1. mijsce MAZDA

Cysiek napisał(a):Jakoś w daewoo nie słyszałem takich histori, że jak odpalasz silnik to dymi jak elektrownia siekierki


A tu sie zgodze, ale szereg innych samochod sie takich znajdzie po 2 popatrz na grupe wlascicieli Dewoo, a Mazd, znaczna ilosc tych 2 to mlodzi ludzie ktorzy nie raz daja niezle w palnik.

Cysiek napisał(a):To jest chyba normalne że każdy by wolał dać za remont 700 niż 2tyś zł. No chyba że ty wolisz płacić 3 razy tyle

No chyba niezrozumieles o co chodzi, mowie tylko ze ludzie gdy zaplaca mniej nienazekaja ze samochod im sie psuje, ale jesli maja naprawic za 2000zl to w tedy nazekaja, ta sama usterke to w tedy jest zle. Jesli chcesz naprawiac tanio to jezdzij Fiatem lub VW one sa tanie, decydujac sie na japonczyka musisz miec na uwadze ze te same naprawy beda znacznie drozsze.

Cysiek napisał(a):Masz na myśli kogoś

Niemam namysli nikogo chodzi o to ze niemieckie silniki to pozostalowsci po niemieckich U-botach, czolgach i innym sprzecie wojskowym ktory pocieli na kawalki i powkladali do aut hahaha A tak na powaznie poprostu te silniki wytrzymuja wiecej ale to tez przez to ze w duzej czesci sa to jednostki niewysilone a takich jezdzi najwiecej wiec z tad taka opinia.

A wogule po co ta dyskuja Mazda ma tylko jedna mniej udana jednostke Z5, chodziasz ja jestem z niej zadowolony. W ogulnych badaniach na przestrzeni 10 lat w niemieckich badaniach pierwsze miejsca to japonskie samochody chyba dopiero 7.miejsce zajmuje niemiecka marka a 1.miescje jak juz wyzej napisalem jest Mazda a tu pod uwage takze Z5 byl brany wiec musi nie byc tak tragicznie skoro wyprzedzila nawet Toyote.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez GofNet » 3 gru 2006, 22:46

Udesky napisał(a):duzo samochodow na naszych drogach to 8V (szczegulnie te z lat 90) a nie 16V, a te sa znacznie delikatniejsze.
Raczej 16v są bardziej delikatne. 8v są trwalsze i twardsze.
Udesky napisał(a):popatrz sie na niemieckie badania ktore marki sa naj mniej awaryjne 1. mijsce MAZDA
A sprawdzałeś, jaki konkretnie pojazd jest na pierwszym miejscu? Porsche 911. Mazda MX-5 na miejscu drugim. Jak wielu ludzi jeździ MX-5? U mnie w mieście nie widziałem ani jednej piątki... Sprawdź na którym miejscu jest 323? Podpowiem Ci – na pietnastym wśród pojazdów 10-11 letnich.

<czytaj> Raport TÜV 2005 dla aut 10-11 letnich
    Statystyki awaryjności aut 10-11 letnich:
    2. Mazda MX-5
    15. Mazda 323
    17. Mazda 121
    26. Mazda 626
    Statystyki awaryjności aut 8-9 letnich:
    7. Mazda MX-5
    18. Mazda 626
    19. Mazda 121
    23. Mazda 323
    Statystyki awaryjności aut 6-7 letnich:
    10. Mazda 626
    11. Mazda 323
    12. Mazda MX-5
    76. Mazda 121
    Statystyki awaryjności aut 4-5 letnich:
    2. Mazda Demio
    5. Mazda MX-5
    24. Mazda Premacy
    32. Mazda 323
    37. Mazda 626
    74. Mazda 121
    Statystyki awaryjności aut 2-3 letnich:
    2. Mazda Demio
    10. Mazda MX-5
    21. Mazda 323
    35. Mazda Premacy
    39. Mazda 626
Trzymając się tych testów widać, że Mazda nie wypada jakoś wyjątkowo rewelacyjnie. Sprawdzając inne marki, np. "cywilne" pojazdy Toyoty, czy Mercedesa zależnie od rocznika są wyżej. Weźmy np. Toyotę:
    Statystyki awaryjności aut 10-11 letnich:
    4. Toyota Carina
    5. Toyota Corolla
    7. Toyota Starlet
    Statystyki awaryjności aut 8-9 letnich:
    2. Toyota Starlet
    4. Toyota Corolla
    5. Toyota Carina
    Statystyki awaryjności aut 6-7 letnich:
    1. Toyota Starlet
    3. Toyota RAV4
    6. Toyota Carina
    8. Toyota Corolla
    Statystyki awaryjności aut 4-5 letnich:
    1. Toyota Yaris
    3. Toyota RAV4
    4. Toyota Avensis
    11. Toyota Corolla
    Statystyki awaryjności aut 2-3 letnich:
    6. Toyota Yaris
    10. Toyota RAV4
    14. Toyota Corolla
    15. Toyota Avensis
Po głębszej analizie tych testów nasuwa się jednak pytanie: "Czy są one obiektywne i czy przekrój próbek był miarodajny?" Zwróćcie uwagę na to, iż MX-5 raz jest na 2 miejscu a raz na 12, po czym znów w czołówce (5 miejsce) i ponownie 10 miejsce. 121 raz na 19 miejscu a z tej samej wersji ale o 1-2 lata młodasza już na 76 miejscu. Czy Waszym zdaniem takie testy są miarodajne? Dla mnie to raczej farsa! Pewnie brali pod uwagę dwa, trzy egzemplarze i w oparciu o nie zrobili testy. Do takich badań trzeba wziąć odpowiednio dużą ilość próbek, aby przeprowadzone testy były obiektywne i maksymalnie pozbawione błędu pomiarowego i subiektywnych usterek przypisanych konkretnemu (czytaj: zaniedbanemu) egzemplarzowi.

Nie ulega jednak wątpliwości, że japońskie samochody są mniej awaryjne, niż ich europejskie odpowiedniki (pomijając Mercedesa, który jest jakby inną kategorią aut). Mazdy są dobre ale wiele innych aut jest równie zadowalających, lecz wiele zależy od samego użytkownika. Mazdami zazwyczaj jeżdzą młodzi ludzie. Daewoo wręcz odwrotnie.
Udesky napisał(a):Mazda ma tylko jedna mniej udana jednostke Z5
Nie zapominaj o Mazdowskim PeeNie. Bo ten opracowany przez Isuzu i Opla już był OK.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323