Mazda 323 BA i swap silnika? – wspólna dyskusja
Żeby to działało musisz mieć cała wiązka z wersji poliftowej Silnik jako sam w sobie raczej się nie różni ale jego osprzęt jest inny przed liftem i po lifcie Dlatego żeby to wszystko miało ręce i nogi musisz mieć wiązke poliftowa i osprzęt poliftowy Jeżeli chcesz kupić silnik przedliftowy i wiązke z kompem przedlift to nie połączysz tego z resztą wiązki w swoim aucie Musiał byś cała wiązke w swoim aucie zmienić na przedliftowa Cała czyli nie tylko wiązke silnika ale też ta pod deska i w całym aucie A to wiąże się z innymi zegarami itd
Da się te wiązki (przedlift i polift) jakoś połączyć ze sobą nawet jest tu na forum osoba która ma tak połączone Ale to potrzeba schematów i sporej wiedzy co z czym połączyć
Da się te wiązki (przedlift i polift) jakoś połączyć ze sobą nawet jest tu na forum osoba która ma tak połączone Ale to potrzeba schematów i sporej wiedzy co z czym połączyć
No musiał bys jeszcze znaleźć kompa poliftowego Zostaje jeszcze problem immobilizera czy twój podejdzie pod nowego kompa czy lepiej kupić kompa razem z centralka od imo Niech się ktoś wypowie jeszcze
Wiem patrzylem na allegro ale piszą ogłoszenia ze od roku1996 do 1998 wiec niewiadomo z którego to roku a po drugie strasznie to drogie jest a najgorzej że ja kupiłem z silnikiem stacyjke komputer i główną wiązkę i nie wiem czy nie sprzedam tego silnika i nie kupie 1.5 bo to mnie przerośnie finasowo
- Od: 23 lis 2016, 20:15
- Posty: 16
- Skąd: Zgrzebichy
- Auto: Mazda 323f ba 1998
Czytam czytam i nie wiem czy się śmiać, czy płakać zmiana zegarów, deski? co jeszcze, może tylną kanape niech wymieni na przedliftową? Mam polifta 98 1.5 z silnikiem 1.8 przedlift 96, nic poza silnikiem z osprzętem, skrzynią, półosiami i kompem nie wymieniałem.
potrzwbujesz pinout ecu 1.8 przedlifta, który jest w autodacie, i pinout ecu 1.5 polifta, którego nie ma nigdzie. Nawet w aso nie mają do polifta Za ECUasz wtyczki, w polifcie są całkiem inne. cały myk polega na tym, że musisz od ecu do tych wtyczek mieć kawałek wiązki z przedlifta, ale poprzepinać piny w te poliftowe wtyczki, żeby to ze sobą spiąć. i właśnie do tego potrzebny ci pinout, żeby wiedzieć który kabel jest od czego.
Sam pinout do 1.5, którego nie ma nikt, załatwiłem z nowej zelandii i wrzucałem tu na forum w temacie o swapie Z5 na BP w dziale tuning mechaniczny. Szukaj. Jak nie znajdziesz to kaplica, bo padł mi dysk i już go nie mam.
znalazem tego posta ale link wygas, take powodzenia w szukaniu
potrzwbujesz pinout ecu 1.8 przedlifta, który jest w autodacie, i pinout ecu 1.5 polifta, którego nie ma nigdzie. Nawet w aso nie mają do polifta Za ECUasz wtyczki, w polifcie są całkiem inne. cały myk polega na tym, że musisz od ecu do tych wtyczek mieć kawałek wiązki z przedlifta, ale poprzepinać piny w te poliftowe wtyczki, żeby to ze sobą spiąć. i właśnie do tego potrzebny ci pinout, żeby wiedzieć który kabel jest od czego.
Sam pinout do 1.5, którego nie ma nikt, załatwiłem z nowej zelandii i wrzucałem tu na forum w temacie o swapie Z5 na BP w dziale tuning mechaniczny. Szukaj. Jak nie znajdziesz to kaplica, bo padł mi dysk i już go nie mam.
znalazem tego posta ale link wygas, take powodzenia w szukaniu
No właśnie w tym jest cały problem da się zrobić ale nikt nie wie jak Wiedziałem że tobie ktoś tak robił i w tym była cała nadzieja Ale widzę że lipa Bez pinout nie da się albo trzeba kombinować z podmiana wiązki
Raczej na pewno.uzupełniłbyś profil,wiadomo by bylo skąd jesteś,może ktoś z okolicy się odezwie z pomocą.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo to co za nią wezmiesz to wartosc samej jednostki ktora włozyles pod maska... Takze nie opłacalne, lepiej skonczyc i miec auto do jazdy i 26kuni wiecej
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości