Mazda MX-3 (EC) – Opinie i Informacje

Mazda MX-3 1991–1998

Postprzez mlody1921 » 23 wrz 2005, 16:12

hey no wiec fakt faktem V6 to V6 ale jak chcesz kupic 1.6 16v to tylko po 94 ten mocniejszy tansze duzo czesci i prawie 110 koni starczy ci na jakis czas :] zreszta 133 tez na jakis czas starczy pozniej sie zacznie "a moze turbo" lub "a moze swap 2.5 kl-ze" tak jest zawsze ale tylko Mx-3 :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez yaqb » 25 wrz 2005, 09:33

mlody1921 napisał(a):hey no wiec fakt faktem V6 to V6 ale jak chcesz kupic 1.6 16v to tylko po 94 ten mocniejszy tansze duzo czesci i prawie 110 koni starczy ci na jakis czas

POPIERAM
od miesiąca bujam 1,6 16v DOHC 110KM 94 i normalnie nie mam zastrzeżeń. najechane dzida ma 250kkm ale po kompletnej diagnostyce w aso wyszło, że tylko w zawieszeniu troszke dłubania za ok 300PLN. Prowadzi się wspaniale – nierozsądnego psa uratowała ;). Mocy faktycznie trochę może nie za wiele, ale to moje pierwsze usportowione autko /a właściwie sportowe <glupek2> /, więc nie płaczę. Nie wspomnę już o efektach wizualnych – ładna jest. Gorrrrąco POLECAM
nie lękam się – bo wiem – na co stać mnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2005, 10:12
Posty: 32
Skąd: Lublin
Auto: MX-3 1.6 DOHC 1994 /dzida/

Postprzez MiHaŁ » 26 wrz 2005, 00:58

Ja jestem zadowolony bardzo z mojej madzi!! – to tyle :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2004, 00:16
Posty: 457 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 3 BK MPS rakietowóz
MX-3 taczkowóz

Postprzez Gość » 2 lut 2006, 19:39

Witam prosze o porade czy warto kupić mx3 1,6 16v dohc z 1998r
przebieg 90000km (po pierwszych oględzinach prawda).
Samochód po wymianie blotnika lewego i maski (oryginały) zrobione hamule przód i zawieszenie cena ok14000zł
Wnętrze ideał , lakier też.
Proszę o porade użytkowników takich maszynek.
Ile to cudo naprawde pali i co należy w tym modelu wymienić przy tym przebiegu i oczywiście jakie ceny.
Gość
 

Postprzez GofNet » 2 lut 2006, 20:30

Więc po zakupie musisz szczerze pogadać ze sprzedawcą :|

Spalanie latem w mieście 8-9l, zimą 10-12l; w trasie latem 6-7l, zimą 7-7,5l.

Silniki bardzo dobre i rzadko zawodzą, co widać po opiniach na FORUM i małej ilości postów z problemami z jednostką napędową. Buda w ocynku, więc nie rdzewieje (nie powinna, chyba że naprawa została przeprowadzona na "sztukę").

Przed zakupem sprawdź dokładnie, jak silnik zachowuje się, gdy jest zimny (po nocce), jak i gdy jest rozgrzany. Jeśli po zapachu jesteś w stanie wywąchać MotoDoktor'a, to nie opieraj się przed tym. Lepiej raz z siebie zrobić zbyt podejrzliwego klienta, niż płacić za remont 2.000zł.

Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez MiHaŁ » 2 lut 2006, 20:35

kolorman a co chcesz wiedzieć?? Ile pali – zależy jak ciężką masz nogę! Tak poważnie to po mieście jakim jest Poznań moja mazdeczka zjada 10,5 l/100. Na trasie w zalezności też od stylu jazdy: spokojna jazda do 130 km/h = około 7 l/100, jazda agresywniejsza: do 160 km/h = około 8,5 l/100. Takie spalanie wychodzi mi latem, zimą jakiś litr więcej.
Przy 100 000 kilometrów czeka Cie wymiana rozrządu (nie wiem ile w złotówkach)
Tak w ogóle – auto jest/ było sprowadzone czy kupione w Polsce?!? Są papiery od niej (udokumentowany przebieg?)??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2004, 00:16
Posty: 457 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 3 BK MPS rakietowóz
MX-3 taczkowóz

Postprzez Gość » 2 lut 2006, 20:41

Wszystkie papiery są . Autko przywiezione z niemiec 1,5 roku temu.

Jeśli ktoś wie jaki koszt rozrządu to bardzo prosze o info.
Gość
 

Postprzez GofNet » 2 lut 2006, 20:48

Zerknij do InterCars'u.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez mX-MEN » 22 lut 2006, 22:02

Mi na trasie nie spaliła więcej jak 6l, a 90km/h to ja napewno nie jechałem.W tej chwili w wiejskich warunkach zimowych spalanie nie przekracza 8l a latem 7l.Kupiłem ją jak miała 122tyś.Na starcie wymieniłem rozrząd ok 300zł, olej 120zł i przeguby 450zł.Minął rok i 12tys km, a złotówki więcej w madzie nie włożyłem ( poza przeróbkami ).Polecam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez MiHaŁ » 23 lut 2006, 00:07

mX-MEN napisał(a):Mi na trasie nie spaliła więcej jak 6l, a 90km/h to ja napewno nie jechałem

Jeśli nie dokonałeś tego poprzez jazdę "emeryt-style" to jak?? Mi się nigdy nie udało zejść poniżej 7 :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2004, 00:16
Posty: 457 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 3 BK MPS rakietowóz
MX-3 taczkowóz

Postprzez donwito » 23 lut 2006, 03:17

mX-MEN napisał(a):Mi na trasie nie spaliła więcej jak 6l, a 90km/h to ja napewno nie jechałem.W tej chwili w wiejskich warunkach zimowych spalanie nie przekracza 8l a latem 7l.



Dołączam się do pytania Mihała – JAK TY TO ZROBIŁEŚ???
Miasto latem -10l
Miasto zimą – do 12l !!!
Trasa latem – od 6,7 (100km/h) do 9l (130km/h)!!!

Silnik 1.6 DOHC.

No więc jak, powiedz mi i mojemu portfelowi... jak...?

PS: prędkości w trasie podane orientacyjnie.
Ostatnio edytowano 16 cze 2006, 14:46 przez donwito, łącznie edytowano 1 raz
Zazwyczaj zgadzam się z sobą w 60%.
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2005, 16:48
Posty: 86
Skąd: Warszawa

Postprzez mX-MEN » 23 lut 2006, 20:50

Chłopaki, nie wiem jak mam wam pomóc.Jechałem w zeszłym roku do Niemiec.Dwie osoby, pełny bagażnik żarcia i torby na tylnym siedzeniu.Do granicy ok 350 km, prędkości maksymalne 90-110km/h.Od granicy do miejsca docelowego ok 150 km,prędkości max 120-140km/h.Rzadko kiedy poniżej tego zchodziłem.Wiem jedno powyżej szóstki nie spalił napewno.W tej chwili jak jeżdże do pracy ok 15km w jedną stronę, po wiejskich dziurawych i zaśnieżonych drogach nie spala mi więcej jak 8l.Możecie mi wierzyć lub nie ale tak po prostu jest, i wcale mnie to nie martwi <lol>
Niedowiarków zapraszam na przejażczkę w kwietniu do Niemiec, tylko spowrotem na stopa, bo zostaje tam na dwa miechy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez donwito » 23 lut 2006, 23:28

Nie wiem. Magnetyzery może masz? hahaha hahaha hahaha

Nie no, a tak poważnie to naprawdę nie kumam na czym polega ta różnica. Jeśli jest jakiś magik zdolny mi to wyjaśnić, to zapraszam i bardzo poproszę.
Zazwyczaj zgadzam się z sobą w 60%.
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2005, 16:48
Posty: 86
Skąd: Warszawa

Postprzez mX-MEN » 24 lut 2006, 18:31

Silnik to całkowita seria, żadnych wynalazków nie zakładam :P
Gdyby mi paliła w zime 12l to bym zbankrutował, i powaznie sie zastanowił nad instalacją gazową, której jestem przeciwnikiem <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Grucha_pl » 17 kwi 2006, 21:24

Witam

Bardzo podoba mi sie wyzej wymieniony samochod a ze niedlugo moze przyjdzie pora na zakup jakiegos "wozidelka" chcialbym was spytac o kwote jaka trzeba wydac aby nabyc ten samochod w dosc rozsadnym stanie...

Spodziewam sie ze odeslecie mnie na OtoMoto, Trader itp aukcje jednak tam sa egzemplarze za 6 jak i za 20 tys zlotych i ciezko cos z nich wywnioskowac. Wy jako osoby ktore kiedys rozgladaly sie i szukaly wiecie mniej lub wiecej na ten temat i potraficie napewno podac orientacyjna cene za jaka mozna ustrzelic takie cacko.

Z gory dziekuje za wszelkie informacje.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2006, 15:14
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Auto: brak :D

Postprzez brii » 17 kwi 2006, 23:10

Stan techniczny nie zależy do końca od ceny, większość ludzi wiąże cenę z wyglądem auta...
Głównym czynnikiem wpływającym na cenę jest rok produkcji samochodu w przypadku MX3.
Rozsądna cena to ~10kzł za egzemplarz z okolic 1994r.
No i oczywiście raz na ruski rok zdarzają się okazje – samochodziki w bdb stanie za małą kasę ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez eMiX3 » 18 kwi 2006, 11:50

no dokladnie jak kolega pisze. Nie sugeruj sie wygladem auta bo moze miec wszystko cacy a jednak zawiecha i silnik beda wymagaly wkladu kaski (i to duzego wkladu). ja bardziej bym sie przebiegiem kierowal (wiadomo ze mozna bez problemow oszukac licznik ale duze roznice w faktycznym przegiegu a tym jaki jest na cyferblacie mozna poznac). Unikaj tez autek uderzonych i juz zrobionych przez "najlepszych fachowcow". Lepiej kup uderzony samochod i sam go naprawiaj.
Ceny hym roznie, ogolnie nie duza roznica miedzy 1.6 a 1.8.
Jestes pewien ze chcesz Vke ? Bo ten silniczek jest naprawde super, dzwiek i charakterystyka pracy i do tego wieksza moc. Ale z czesciami do V6 troszke gorzej bo sa drozsze i to co boli samochod chetniej pije paliwko. A wiec dosc droga eksplatacja ale wybor nalezy do Ciebie bo ja osobiscie chetnie zmienilbym na V6.
Speed it's all I need
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2005, 13:36
Posty: 128
Auto: mx3 1.6 DOHC wolne :(

Postprzez Grucha_pl » 18 kwi 2006, 12:13

eMiX3 wiadomo ze z pewnych wzgledow 1.8 sie nie oplaca – paliwo, czesci itd – ale mimo to wole samochod moze drozszy w utrzymaniu i bardziej paliwozerny (co w najgorszym wypadku moze sie skonczyc zadszymi wyjazdami) ale miec samochod ktory mi sie nie tylko podoba z wygladu ale rowniez podoba mi sie to co ma pod maska i to jak jezdzi .. :) innymi slowy – drozszy ale spelnia jakskrytsze marzenia :)
Kamil Wolski – Portfolio
http://www.fotografia.bydgoszcz.pl

" To nie aparat robi zdjęcia tylko fotograf! "
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2006, 15:14
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Auto: brak :D

Postprzez eMiX3 » 18 kwi 2006, 13:20

Grucha_pl napisał(a): drozszy ale spelnia jakskrytsze marzenia

a marzenia sa po to zeby je spelniac. Dlatego nie chce Cie zniechecac co do V6 i jesli tylko bedziesz mogl ja bez problemu utrzymac to bierz Vke. Gdyby mnie bylo stac na kupno i utrzymanie Ferrari E F to wlasnie takim czyms bym sobie mykal ale niestety na dzien dzisiejszy zamiast V12 musze sie zadowolic 16V ;) pozdrawiam
Speed it's all I need
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2005, 13:36
Posty: 128
Auto: mx3 1.6 DOHC wolne :(

Postprzez JeTix » 18 kwi 2006, 13:22

Witam, Mam mazde mx-3 1.8 v6 + gaz, ktorą jeżdze weekendy bo na codzień mam dieselka do tłuczenia po naszych kiepskich drogach. Auto ma twarde zawieszenie, filtr stożkowy i rozpórke na kielichy, sportowy wydech remusa, niedawno wymieniłem olej+filtr oraz kompletny rozrząd. Wpompowałem troche kasy w to auto ale bylo warto bo chodzi jak żyleta i ma niesamowitego powera. Mam go rok czasu, wczesniej jeździlo w Szwajcarii, posiada książke serwisową. Pali 11/100L gazu w jeździe miszanej, przed świętami zrobiłem przegląd i wszystko jest super. W razie czego jestem pod nr-em 691982223
pozdrawiam
There is only one thing which could be compared with "orgazm"..this is sSSPPEEDDD;–)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 maja 2005, 15:15
Posty: 6
Skąd: Przeworsk
Auto: MAZDA MX3 1.8 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323