BG-Części, Akcesoria i Wersje Wyposażenia
Mazda 323 BG jest coraz rzadziej spotykana na naszych drogach a jest to samochód na miasto ale też do ostrzejszej jazdy . Jestem fanem marki MAZDA, modelu 323 BG . Zapraszam do odwiedzania i wspierania rozwoju informacjami na temat tego modeli 323 bg i 323f bg.
________________________________________Modele 323 bg, 323f bg. ________________________________________
Mazda Familia :
___________________– Infini
___________________– GT-X, GT-R & GT-Ae
___________________– Interplay
___________________– Supreme
___________________– Pepper
Mazda Eunos 100 ( Astina )
Mazda 323f Creon
________________________________________Mazda Familia Infini________________________________________
Mazda Familia Infini był produkowany od 1989 do 1990 roku jako specjalny model, tylko Japońska linia sportowa w czterodrzwiowej Familii. Wiele z wykończeń infini jest podobna do amerykańskiej wersji LX, wyposażonej w 1,8 DOHC BP-ZE i 5-biegową manualną skrzynie, do 7100 rpm obrotów. Infini produkowany był tylko w kolorze ciemnej zieleni z unikalną atrapą grila infini oraz tylnym spojlerem ze światłem stopu, logo (∞) na przycisku klaksonu, atrapę grilla. Były też unikalne przednie kierunkowskazy, kierownica Momo, felgi BBS 15", zamszowe wnętrze w stylu GTX , skórzany mieszek i gałka zmiany biegów, rozpórka przednia i tylna, jak również 250 mm hamulce tarczowe na cztery koła. Wyprodukowano koło 1000 Infinis w latach 1989-1990.
Do obejrzenia na Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=a64IC2mQZOY
Części oraz wyposażenia Mazdy Familia Infini.
________________________________________Mazda Familia GT-X, GT-R & GT-Ae________________________________________
Model JDM GTX, funkcjonalny napęd na cztery koła, wsparcie w ograniczeniu poślizgu oraz turbodoładowany silnik 1.8 L BP. W Stanach Zjednoczonych były dostępne wersje z 1,8 L SOHC bez turbodoładowania silnika lecz z napędem na cztery koła ( 4WD ). Wersja wyścigowa JDM GT-R została dodana w 1992 roku, wyposażony w szereg udoskonaleń w stosunku do modelu GTX: agresywny przedni zderzak z halogenami, grill i maska z otworami, sztywniejsze zawieszenie i stabilizatory , felgi na 5x114.3 , i większe tarcze hamulcowe, drążek stabilizatora większy, GTR 23mm, GTX 22mm, shorter stosunek przekładni kierowniczej do oporu; GTR 2.51, GTX 2,76 . Wnętrze zostało wyposażone w skórzane fotele wraz z alcantarą , i miał możliwość zastąpienia cupholdera panelem z trzema zegarami pomiarowymi, elektryczne starowanie nawiewem przy GTR w ostatnich modelach GTX. Ponadto GTR ma mocniejsze korbowody i tłoki, większą pompę paliwa, wzmocnione korbowody, większą chłodnicę oleju, kolektor dolotowy, większe wtryskiwacze (z 360cc (czarna) do 440cc (pomarańczowe)), usunięto impuls cięte, intercooler zamontowany z przodu, oraz turbosprężarka IHI VJ-23 na łożyskach kulkowych chłodzony wodą . Oba modele GTX i GTR były ograniczone do maksymalnej prędkości 180kph.
----WERSJA JDM GTR----
https://www.montrealracing.com/forums/s ... o-198-1993
GT-R odznaczł się mocą 210 KM (154 kW) w porównaniu z GTX z 185 KM (136 kW ). Specjalna wersja GT-R były produkowane jako GT-AE wyprodukowano 300 sztuk. Takiej samej mocy jak GT-R, ale był o 30 kg (66 lb) lżejsze, wyposażone w krótszą skrzynie biegów, a większy górny spoiler ze szczeliną pomiędzy klapę i spoilerem skierował powietrze do nowego dolnego spojlera. Okablowanie dla ABS, A / C, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, centralnego zamka i szyberdachu zostało usunięte. Zamiast używać skórzane wnętrze GTR, użyto lżejszego wnętrza z GTX.
Interplay
January 1991 – June 1993
Supreme
January 1991 – June 1994
Pepper
February 1989 – December 1990
________________________________________Mazda Eunos 100 ( Astina )________________________________________
Eunos 100 – Mazda Familia Astina sprzedawane w salonach Eunos pod koniec 1989 – 1993 roku, służyła jako model klasy podstawowej dla marki Eunos. Była dostępna z silnikiem benzynowy 1597 cm³ DOHC lub 1839 cm³, mogła być wyposażona w automatyczna 4-biegową skrzynie lub 5-biegowa manualna.
Do obejrzenia na Youtube.
https://youtu.be/j8FrYNypzzA
Części oraz wyposażenia Mazdy Eunos ( Astina ).
________________________________________Mazda 323f Creon________________________________________
Części oraz wyposażenia Mazdy 323f Creon
________________________________________Modele 323 bg, 323f bg. ________________________________________
Mazda Familia :
___________________– Infini
___________________– GT-X, GT-R & GT-Ae
___________________– Interplay
___________________– Supreme
___________________– Pepper
Mazda Eunos 100 ( Astina )
Mazda 323f Creon
________________________________________Mazda Familia Infini________________________________________
Mazda Familia Infini był produkowany od 1989 do 1990 roku jako specjalny model, tylko Japońska linia sportowa w czterodrzwiowej Familii. Wiele z wykończeń infini jest podobna do amerykańskiej wersji LX, wyposażonej w 1,8 DOHC BP-ZE i 5-biegową manualną skrzynie, do 7100 rpm obrotów. Infini produkowany był tylko w kolorze ciemnej zieleni z unikalną atrapą grila infini oraz tylnym spojlerem ze światłem stopu, logo (∞) na przycisku klaksonu, atrapę grilla. Były też unikalne przednie kierunkowskazy, kierownica Momo, felgi BBS 15", zamszowe wnętrze w stylu GTX , skórzany mieszek i gałka zmiany biegów, rozpórka przednia i tylna, jak również 250 mm hamulce tarczowe na cztery koła. Wyprodukowano koło 1000 Infinis w latach 1989-1990.
Do obejrzenia na Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=a64IC2mQZOY
Części oraz wyposażenia Mazdy Familia Infini.
________________________________________Mazda Familia GT-X, GT-R & GT-Ae________________________________________
Model JDM GTX, funkcjonalny napęd na cztery koła, wsparcie w ograniczeniu poślizgu oraz turbodoładowany silnik 1.8 L BP. W Stanach Zjednoczonych były dostępne wersje z 1,8 L SOHC bez turbodoładowania silnika lecz z napędem na cztery koła ( 4WD ). Wersja wyścigowa JDM GT-R została dodana w 1992 roku, wyposażony w szereg udoskonaleń w stosunku do modelu GTX: agresywny przedni zderzak z halogenami, grill i maska z otworami, sztywniejsze zawieszenie i stabilizatory , felgi na 5x114.3 , i większe tarcze hamulcowe, drążek stabilizatora większy, GTR 23mm, GTX 22mm, shorter stosunek przekładni kierowniczej do oporu; GTR 2.51, GTX 2,76 . Wnętrze zostało wyposażone w skórzane fotele wraz z alcantarą , i miał możliwość zastąpienia cupholdera panelem z trzema zegarami pomiarowymi, elektryczne starowanie nawiewem przy GTR w ostatnich modelach GTX. Ponadto GTR ma mocniejsze korbowody i tłoki, większą pompę paliwa, wzmocnione korbowody, większą chłodnicę oleju, kolektor dolotowy, większe wtryskiwacze (z 360cc (czarna) do 440cc (pomarańczowe)), usunięto impuls cięte, intercooler zamontowany z przodu, oraz turbosprężarka IHI VJ-23 na łożyskach kulkowych chłodzony wodą . Oba modele GTX i GTR były ograniczone do maksymalnej prędkości 180kph.
----WERSJA JDM GTR----
https://www.montrealracing.com/forums/s ... o-198-1993
GT-R odznaczł się mocą 210 KM (154 kW) w porównaniu z GTX z 185 KM (136 kW ). Specjalna wersja GT-R były produkowane jako GT-AE wyprodukowano 300 sztuk. Takiej samej mocy jak GT-R, ale był o 30 kg (66 lb) lżejsze, wyposażone w krótszą skrzynie biegów, a większy górny spoiler ze szczeliną pomiędzy klapę i spoilerem skierował powietrze do nowego dolnego spojlera. Okablowanie dla ABS, A / C, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, centralnego zamka i szyberdachu zostało usunięte. Zamiast używać skórzane wnętrze GTR, użyto lżejszego wnętrza z GTX.
Interplay
January 1991 – June 1993
Supreme
January 1991 – June 1994
Pepper
February 1989 – December 1990
________________________________________Mazda Eunos 100 ( Astina )________________________________________
Eunos 100 – Mazda Familia Astina sprzedawane w salonach Eunos pod koniec 1989 – 1993 roku, służyła jako model klasy podstawowej dla marki Eunos. Była dostępna z silnikiem benzynowy 1597 cm³ DOHC lub 1839 cm³, mogła być wyposażona w automatyczna 4-biegową skrzynie lub 5-biegowa manualna.
Do obejrzenia na Youtube.
https://youtu.be/j8FrYNypzzA
Części oraz wyposażenia Mazdy Eunos ( Astina ).
________________________________________Mazda 323f Creon________________________________________
Części oraz wyposażenia Mazdy 323f Creon
Ostatnio edytowano 17 paź 2018, 19:29 przez Grigori, łącznie edytowano 47 razy
z tego co pamietam
przed liftem 323f bg – w srodku : elek lusterka pod radiem z innym panelem a po lifcie po lewej od kierownicy (kostki nie pasuja ale wystarczy przelutowac kabelki do odpowiedniej kostki i dziala
przed – regulacja wysokosci swiatel i intensywnosci podswietlenia poziomo po lifcie pionowo (kostki pasuja i te elementy kompatybilne)
przed – brak uchwytow nad drzwiami pasazerow
przed – brak czerwonych lampek w drzwiach
przed- po lewej pod kierownica miejsce na glosnik (chyba bo jest takie "prześwitujące") po – w tym miejscu jest schowek
przed – takie same miejsce na glosnik po prawej od normalnego schowka po nic tam nie ma
przed – tylna wycieraczka chodzi caly czas po – wycieraczka chodzi cyklicznie po 3 "ruchach"
przed – ogrzewanie tylnej szyby chodzi caly czas po – wylacza sie samo po ok 3 min
z tego co pamietam to wszystko ale nie wiem, ktore z tych rzeczy byly po prostu w opcji, a ktore byly spowodowane liftem, a ktore były mankamentem moich samochodow
przed liftem 323f bg – w srodku : elek lusterka pod radiem z innym panelem a po lifcie po lewej od kierownicy (kostki nie pasuja ale wystarczy przelutowac kabelki do odpowiedniej kostki i dziala
przed – regulacja wysokosci swiatel i intensywnosci podswietlenia poziomo po lifcie pionowo (kostki pasuja i te elementy kompatybilne)
przed – brak uchwytow nad drzwiami pasazerow
przed – brak czerwonych lampek w drzwiach
przed- po lewej pod kierownica miejsce na glosnik (chyba bo jest takie "prześwitujące") po – w tym miejscu jest schowek
przed – takie same miejsce na glosnik po prawej od normalnego schowka po nic tam nie ma
przed – tylna wycieraczka chodzi caly czas po – wycieraczka chodzi cyklicznie po 3 "ruchach"
przed – ogrzewanie tylnej szyby chodzi caly czas po – wylacza sie samo po ok 3 min
z tego co pamietam to wszystko ale nie wiem, ktore z tych rzeczy byly po prostu w opcji, a ktore byly spowodowane liftem, a ktore były mankamentem moich samochodow
oooo dobry temat, tylko czemu on nie jest podwieszony co by nie zniknął za setnej stronie?
Zapomniałeś o jednej wypasionej wersji z LSD :
Familia Infini:
Zapomniałeś o jednej wypasionej wersji z LSD :
Familia Infini:
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
W GTR JDm tylna lotka jest z długim światłem stop, podczas hamowania podobno ostro daje po oczach
jest już jedna w PL
jest już jedna w PL
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
To była moja trzecia 323, ale 4lata temu Już dawno jej nie mam, ale ponoć została skasowana niedługo, jak ją sprzedałem Szkoda miała silniczek 1,6 igiełkę i działającą klimę!
Z tyłu była wnęka na kwadratową tablicę, tak, że myślę, że to USA...
Z tyłu była wnęka na kwadratową tablicę, tak, że myślę, że to USA...
Poszukując pewnych, unikatowych części do mazdy, wykopałem z końca internetu ciekawe książki
Myślę że odpowiednie do tego działu
Mam tego sporo wiec wszystko dodam na czasie
Niektóre rzeczy będą się powtarzać, ale chcę dodać całe książeczki
Orientuje się ktoś czy ta lotka taka mała na spoilerze, naklejana jest z pakietu FOHA
Myślę że odpowiednie do tego działu
Mam tego sporo wiec wszystko dodam na czasie
Niektóre rzeczy będą się powtarzać, ale chcę dodać całe książeczki
Orientuje się ktoś czy ta lotka taka mała na spoilerze, naklejana jest z pakietu FOHA
- Od: 7 sty 2011, 12:32
- Posty: 460
- Skąd: Okolice Rzeszowa
- Auto: Mazda 323f BG b6 1993
Wstawiajcie zdjecia jako załączniki w poście to zostaną na zawsze a z doświadczenia wiem ze z czasem niektórzy po usuwają z hostów i nic nie zostanie dla potomnych
Dodatkową zaletą jest pozostawienie zdjęć w pełnym rozmiarze co jest dużym plusem jak wstawia sie broszury itp
Dodatkową zaletą jest pozostawienie zdjęć w pełnym rozmiarze co jest dużym plusem jak wstawia sie broszury itp
-
Lantis 89
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości