Problemy z Silnikiem, Obrotami – Temat Zbiorczy

Mazda 323 1980–1995

Postprzez Jaksa » 12 cze 2005, 15:14

brii napisał(a): pod głowicami
Czy pod deklami ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez brii » 12 cze 2005, 16:50

Nie bijcie proszę, ale czym się różnią dekle od głowic??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jaksa » 12 cze 2005, 17:09

brii napisał(a):Nie bijcie proszę, ale czym się różnią dekle od głowic??
Nikt tu nie bije <lol>
Dekiel <czytaj> Pokrywa zaworowa
Jak chcesz wymienić uszczelki pod pokrywami ,nie musisz rozpinać rozrzadu , lecz przy wymianie uszczelek głowic już spora robota.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez czargosia » 12 cze 2005, 21:22

A może ktoś ma jakieś dokładniejsze informacje jak zmienić uszczelke pod głowicą bez rozpinania łańcucha? Jakie powinny być luzy zaworowe w tych silnikach i jaka jest kolejność przykręcania śrub i jaki moment.
dzięki
czargosia
 

Postprzez Jaksa » 12 cze 2005, 21:36

czargosia napisał(a):jak zmienić uszczelke pod głowicą bez rozpinania łańcucha
Nie ma takiej opcji, musisz wymontować wałek rozrządu i zdemontować łancuch z kołami.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez brii » 16 cze 2005, 11:34

Znaczy się, że olej może też wyciekać przez uszczelki pod deklami?? Warto zmienić te uszczelki??
Czy przy każdym zdejmowaniu dekli trzeba zmieniać uszczelki na nowe??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jaksa » 16 cze 2005, 20:57

brii napisał(a):Warto zmienić te uszczelki??
Nawet wskazane o ile masz wyciek, często olej przedostaje się nad swiece co powoduje uszkodzenie przewodów wysokiego napięcia.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez brii » 17 cze 2005, 09:36

A czy za każdym razem jak zdejmuje dekle to zakładać nowe uszczelki??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez chico » 17 cze 2005, 13:57

panowie , ja tu mam problem poważny a wy mi tu o gazie jak pisze ze na benzynie jak w ogole nie przelaczam na to scierwo to tez gasnie , a swiece sprawdzilem w pierwszej kolejnosci-duzy chlopiec jestem.
buziaki
"Neue Kraft für unsere Idee vom Coupé: BMW 635 CSi "
Teraz mam 218 KM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2004, 16:03
Posty: 36
Skąd: Koszalin
Auto: BMW 635 CSi `84

Postprzez GofNet » 17 cze 2005, 17:59

Tak powinno się robić, lecz niektórzy dobrze odtłuszczają uszczelkę, oraz krawędzie stykowe zarówno pokrywy zaworów, jak i samej głowicy. Później uszczelniają to silikonem i są szczęśliwi...
Nie ulega jednak wątpliwości, iż nowej oryginalnej uszczelki nic nie zastąpi. Należy jednak pamiętać, iż nie są one tanie. Zwłaszcza do silników V6.

Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Jaksa » 17 cze 2005, 19:41

GofNet napisał(a):Należy jednak pamiętać, iż nie są one tanie. Zwłaszcza do silników V6.
18 euro u niemca w RP 100 zł. szt. brutto w ASO
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez brii » 18 cze 2005, 09:35

Czyli nie ma tragedii :)
Krucze, chyba się będę w części zaopatrywał tylko w ASO – różnica cen między dobrymi podróbkami i oryginałami jest prawie żadna...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jaksa » 18 cze 2005, 11:23

brii napisał(a):różnica cen między dobrymi podróbkami i oryginałami jest prawie żadna...
Jak byś wymieniał 3 razy to te same pieniądze co raz a dobrze na oryginale. koszt uszczelki , hm chyba ok 30 zł w zamienniku , nie wiem bo nie kupuje )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Jaksa » 18 cze 2005, 11:37

Maduł zapłonowy ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez MiKo » 18 cze 2005, 14:25

chico napisał(a):panowie , ja tu mam problem poważny a wy mi tu o gazie jak pisze ze na benzynie jak w ogole nie przelaczam na to scierwo to tez gasnie , a swiece sprawdzilem w pierwszej kolejnosci-duzy chlopiec jestem.
buziaki


Miałem to samo na starej instalacji LPG, nawet na benzynie gasł po paru minutach, potem kilka minut kręciłem rozrusznikiem i nie pomagało, dopiero jak odczekałem.

Śmieszny powód – za mało płynu w chłodnicy, zamarzał parownik (może sie to wydawać dziwne ale tak było nawet na PB).
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez bajer0 » 18 cze 2005, 14:35

sprawa wyglada tak: sprawdz ilosc plynu chlodzacego. Jezeli bedzie malo, dolej. Zobacz tez, czy nie wypycha za duzo wody do zbiorniczka wyrownawczego. Jezeli tak, to najprawdopodobniej masz uszczelke pod glowica do wymiany. Mialem dokladnie to samo. Pozdrawiam ;)
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez MiKo » 18 cze 2005, 14:44

bajer0 napisał(a):sprawa wyglada tak: sprawdz ilosc plynu chlodzacego. Jezeli bedzie malo, dolej. Zobacz tez, czy nie wypycha za duzo wody do zbiorniczka wyrownawczego. Jezeli tak, to najprawdopodobniej masz uszczelke pod glowica do wymiany. Mialem dokladnie to samo. Pozdrawiam ;)


U mnie powodem było tylko zamarzanie parownika – głowica nie miała z tym nic wspólnego (na szczęście i tego życzę koledze).
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez mechanik » 19 cze 2005, 11:06

Popieram Doktora Jaksę stawiam na moduł zapłonowy.Poprostu się skończył nagrzewa się za szybko i traci napięcie a gdy ostygnie wszycho wraca do normy aż do momętu aż znowu się nie przegrzeje.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lis 2004, 18:14
Posty: 24
Skąd: kraków
Auto: Mazda 323f 1.8 16v 1990

Postprzez bajer0 » 19 cze 2005, 22:43

MiKo napisał(a):zamarzanie parownika


a dlaczego zamarzał parownik? Bo ilosc plynu w ukladzie byla tak niska, ze nie "dochodzila" do parownia, przez co parownik zamarza. Nasuwa sie pytanie dlaczego ilosc plynu spadla: albo wyciek, albo wypycha wode do zbiorniczka (tak bylo u mnie).
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez chico » 25 cze 2005, 12:47

moduł zapłonowy sprawdziłem i wymieniłem to nie to
dzisiaj popatrze co z tym plynem
szkoda co by madzia w krzakach stala
"Neue Kraft für unsere Idee vom Coupé: BMW 635 CSi "
Teraz mam 218 KM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2004, 16:03
Posty: 36
Skąd: Koszalin
Auto: BMW 635 CSi `84

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323