Wymiana rozrządu – różne szkoły
Witam,
skąd poznać że części na allegro są oryginalne?, potrzebuje rozrząd i jest coś takiego:
http://www.allegro.pl/item763231606_roz ... i_rft.html
i skąd mam wiedzieć czy to oryginał czy zamiennki?
skąd poznać że części na allegro są oryginalne?, potrzebuje rozrząd i jest coś takiego:
http://www.allegro.pl/item763231606_roz ... i_rft.html
i skąd mam wiedzieć czy to oryginał czy zamiennki?
-
gszymans
gszymans napisał(a):skąd mam wiedzieć czy to oryginał czy zamiennki?
zamienniki (poza zdaje mi się jedną rolką i napinaczem)
tu masz całość w oryginale od pewnego sprzedającego:
http://www.allegro.pl/item760634795_rozrzad_mazda_diesel_323_626_premacy_uszczelki.html
pozdrawiam,
thy
v8 lover
thy
v8 lover
a dzięki za info, czytając to forum i ten post, wychodzi na to że oryginał to podstawa, a zamienniki dla chętnych i odważnych
-
gszymans
thy napisał(a):gszymans napisał(a):skąd mam wiedzieć czy to oryginał czy zamiennki?
zamienniki (poza zdaje mi się jedną rolką i napinaczem)
tu masz całość w oryginale od pewnego sprzedającego:
http://www.allegro.pl/item760634795_rozrzad_mazda_diesel_323_626_premacy_uszczelki.html
ten Fox-Rzeszow to sklep przy serwisie Mazdy z częściami, śmiało można polecać.
- Od: 22 kwi 2007, 20:56
- Posty: 46
- Skąd: południe
- Auto: Mazda 6 2.0 (136 KM) CiTD
Sprawa jest też taka że jak części drogo kosztują, to za wymianę nie żal dać 20% ceny części. A jak wymiana będzie droższa od części to klient będzie nie zadowolony(a o to nie chodzi). Dlatego wymienia się co się da przy okazji cena części wysoka więc nie żal odpalić 20% za robociznę. Odczucie klienta jest takie że wymienił za duże pieniądze i włożył dużo w auto nie wiele płacąc przy tym za usługę.
Taki trick (zresztą stosowany nie tylko w tej branży).
Tak to już jest w Polsce że praca, wiedza i umiejętności ludzkie nie mogą dużo kosztować, natomiast produkty które i tak są produkowane masowo mają kosztować drożej (a przecież cena rozwoju i testów tych produktów rozbija się na miliony sprzedanych sztuk).
Taka to mentalność w Polsce już jest i brak pomyślunku że tak ludzie myślą i działają- taki kraj.
Taki trick (zresztą stosowany nie tylko w tej branży).
Tak to już jest w Polsce że praca, wiedza i umiejętności ludzkie nie mogą dużo kosztować, natomiast produkty które i tak są produkowane masowo mają kosztować drożej (a przecież cena rozwoju i testów tych produktów rozbija się na miliony sprzedanych sztuk).
Taka to mentalność w Polsce już jest i brak pomyślunku że tak ludzie myślą i działają- taki kraj.
-
Fakir4561
Witam
Posiadam 626 DITD RF2A i potrzebuję skompletować rozrząd do niej oraz pewnie pompę wody. Z racji, że na forum są informacje na ten temat ale dość stare sprzed roku więc pytanie, jakie są aktualne ceny zamienników no i czemu tak drogo
Pozdrawiam
Posiadam 626 DITD RF2A i potrzebuję skompletować rozrząd do niej oraz pewnie pompę wody. Z racji, że na forum są informacje na ten temat ale dość stare sprzed roku więc pytanie, jakie są aktualne ceny zamienników no i czemu tak drogo
Pozdrawiam
- Od: 5 lis 2009, 21:14
- Posty: 4
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626, DITD ''99 4/SOHC RF2A
witam ku woli ścisłości pasek bosch widziałem do silników 323 F 2.0 D Comfort 71 KM – 52 kW i 323 F 2.0 TD Exclusive 90 KM – 66 kW 1998 › 2000 a nie widziałem do 323 F 2.0 DITD Comfort 100 KM – 74 kW 2000 › 2003 i tylko tam są silniki DITD wszyscy piszą a o tych silnikach że są we wszystkich 2.0
-
padens
Ja włąsnie wymieniam rozrzad w moejej marzdzie 323f 2.0D zostały zamowione przez mechanika wszystkie rolki pasek napinacz i pompa wody okazało sie najpierw przed załorzeniem ze pompa wody nie pasuje mechanik porobił zdjecia powysyłał hurtownią fotki i okazało sie ze pompa wody jest od 2.0D ale moj silnik jest ten z turbo doładowanie ten tidt ale nie ma turbiny hehe dziwne troszke ale cuz teraz zostały zamówione wszystkie czesci do tego z turbo koszt wszystkich ceści oryginalnych mazdy japońskich to 1300zł no ale jak czytałem to wymienia sie rozrzad co 100tys. i po tym przebiegu wymienia sie pasek i sprawdza sie rolki i napinacz z pompą ja mam przejechane 206tys i dlatego wszystko jest wymieniane wczesniej był tylko pasek
-
pitmen86
Witam
Pomoże ktoś bo nie mogę nic znaleść (tego tematu tutaj nie zdążyłem już przeczytać). Koledzy mechamicy doglądający mojej mazdy pytają mnie o oznaczenia na rozrządzie, znaczy jak mają być ustawione elementy przed założeniam paska. Ale na forum nikt o tym nie pisze. Czyżby to pytanie miało byc śmieszne? Pomóżcie
Mam Mazdę 6 2.0 w dieslu z 2003. silnik MZR-CD
Pomoże ktoś bo nie mogę nic znaleść (tego tematu tutaj nie zdążyłem już przeczytać). Koledzy mechamicy doglądający mojej mazdy pytają mnie o oznaczenia na rozrządzie, znaczy jak mają być ustawione elementy przed założeniam paska. Ale na forum nikt o tym nie pisze. Czyżby to pytanie miało byc śmieszne? Pomóżcie
Mam Mazdę 6 2.0 w dieslu z 2003. silnik MZR-CD
Krzysiek
- Od: 16 wrz 2009, 23:40
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6, 2.0 diesel, TS2, 2003
Witam. chris32@onet.eu instrukcja jest w poradniku diesla. Poradnik jest w tym dziale. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Witam.
Pyt. do topika możesz mi przesłać dokładniejsze namiary na teg dobrego mechanika z Redła.
W końcu po trzech latach użytkowania swojej Madzi przymierzam się do wymiany kopletnego rozrządu. Poszukuję dobrego zakładu z okolic Koszalina
Pyt. do topika możesz mi przesłać dokładniejsze namiary na teg dobrego mechanika z Redła.
W końcu po trzech latach użytkowania swojej Madzi przymierzam się do wymiany kopletnego rozrządu. Poszukuję dobrego zakładu z okolic Koszalina
- Od: 15 lut 2008, 07:51
- Posty: 7
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 323 f 2.0 DiTD 1998
Witam.
Panowie mam pytanie dotyczące elementów rozrządu.Wiem, że zaraz odezwą się głosy, że to już dziesiątki razy było mówione i oczywiście pamiętam. Części rozrządu tylko oryginalne: pasek unitta, rolki ntn, pompa mazda lub gmb. Ale znalazłem w kilku miejscach lekko inny skład zestawu, który rzekomo jest oryginalnym wkładem montażowym do naszych mazd. A sprawa dotyczy samego paska.
http://www.allegro.pl/item905508936_roz ... zelki.html
link do strony sprzedawcy polecanego przez forumowiczów fox-rzeszów.
Zapytałem sprzedawcę co ta znaczy" Pasek rozrządu MAZDA – numer RF2A-12-205B" (w opisie) , odpowiedział mi że kiedyś paski były UNITTA, a że ulegały zerwaniom Firma Mazda je wzmocniła i teraz to paski są MAZDA-PowerGrip,
I sam nie wiem czy szukać uparcie Unitty czy kupić ten zestaw z linku.
I to pytanie kieruję do tych co mieli już z tym paskiem do czynienia.
Jak prześledziłem ten wątek od początku, to cena kompletu znacznie spadła, Tak sobie pomyślałem,że może jeszcze ze trzy lata zaczekam to spadnie do 500 złociszy albo jeszcze niżej.
I jakby nie patrzeć nasze samochody są coraz ekonomiczniejsze
Panowie mam pytanie dotyczące elementów rozrządu.Wiem, że zaraz odezwą się głosy, że to już dziesiątki razy było mówione i oczywiście pamiętam. Części rozrządu tylko oryginalne: pasek unitta, rolki ntn, pompa mazda lub gmb. Ale znalazłem w kilku miejscach lekko inny skład zestawu, który rzekomo jest oryginalnym wkładem montażowym do naszych mazd. A sprawa dotyczy samego paska.
http://www.allegro.pl/item905508936_roz ... zelki.html
link do strony sprzedawcy polecanego przez forumowiczów fox-rzeszów.
Zapytałem sprzedawcę co ta znaczy" Pasek rozrządu MAZDA – numer RF2A-12-205B" (w opisie) , odpowiedział mi że kiedyś paski były UNITTA, a że ulegały zerwaniom Firma Mazda je wzmocniła i teraz to paski są MAZDA-PowerGrip,
I sam nie wiem czy szukać uparcie Unitty czy kupić ten zestaw z linku.
I to pytanie kieruję do tych co mieli już z tym paskiem do czynienia.
Jak prześledziłem ten wątek od początku, to cena kompletu znacznie spadła, Tak sobie pomyślałem,że może jeszcze ze trzy lata zaczekam to spadnie do 500 złociszy albo jeszcze niżej.
I jakby nie patrzeć nasze samochody są coraz ekonomiczniejsze
- Od: 15 lut 2008, 07:51
- Posty: 7
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 323 f 2.0 DiTD 1998
Witam. Zibidaro na pasku rozrządu który jest w linku jest napisane Unitta. Jeżeli to będzie ten pasek to będzie to pasek Unitta. Jeżeli chodzi o pasek Mazda-PowerGrip to jest na ten temat napisane w poradniku diesla. Firma Unitta należy do firmy Gates. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Topik, nie ma tam nic ani w opisie ani na zdjęciu że to Unitta (mało gałki mi nie wypadły wpatrując się w zdjęcie i za chiny ludowe nie zauważyłem tej nazwy). Ale sprzedawca jak wcześniej napisałem odpowiedział, że jest to pasek MAZDA-PowerGrip, znaczy ulepszony, mocniejszy czyli lepszy ?. Cóż trzeba chyba brać.
Poradnik diesla po raz kolejny przeczytałem ( a zwłaszcza dotyczący pasków) i wnioskuję, że paski Unitta były produkowane przed 2002 rokiem, a później te Mazda Gates Power Grip HTD. Czyli jednak chyba lepiej nie kupować Unitty, która już od leżenia w magazynach mogła stracić znacznie na swojej jakości (wszak materiały, z których jest wykonany się starzeją)
A facet mi odpowiedział, że jest to pasek Mazda Power Grip (nie podając w nazwie słowa Gates) czyli zapewne chodzi ot ten pasek opisany w poradniku. Przy oznaczeniu numerowym części każda literka, czy cyferka może mieć duże znaczenie a co dopiero brak całego wyrazu.
Poradnik diesla po raz kolejny przeczytałem ( a zwłaszcza dotyczący pasków) i wnioskuję, że paski Unitta były produkowane przed 2002 rokiem, a później te Mazda Gates Power Grip HTD. Czyli jednak chyba lepiej nie kupować Unitty, która już od leżenia w magazynach mogła stracić znacznie na swojej jakości (wszak materiały, z których jest wykonany się starzeją)
A facet mi odpowiedział, że jest to pasek Mazda Power Grip (nie podając w nazwie słowa Gates) czyli zapewne chodzi ot ten pasek opisany w poradniku. Przy oznaczeniu numerowym części każda literka, czy cyferka może mieć duże znaczenie a co dopiero brak całego wyrazu.
- Od: 15 lut 2008, 07:51
- Posty: 7
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 323 f 2.0 DiTD 1998
A TO CIEKAWOSTKA.
sprzedawca ze wspomnianego przeze mnie linku 3 posty wyżej
http://www.allegro.pl/item905508936.html
zamieścił w swojej ofercie zdjęcie, które jest wklejone w poradniku diesla, to jest TO SAMO zdjęcie ( plagiat?, czy to współtwórca poradnika jest też sprzedawcą)
sprzedawca ze wspomnianego przeze mnie linku 3 posty wyżej
http://www.allegro.pl/item905508936.html
zamieścił w swojej ofercie zdjęcie, które jest wklejone w poradniku diesla, to jest TO SAMO zdjęcie ( plagiat?, czy to współtwórca poradnika jest też sprzedawcą)
- Od: 15 lut 2008, 07:51
- Posty: 7
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 323 f 2.0 DiTD 1998
Witam. Zibidaro spójrz na poniższy link: http://moto.allegro.pl/item906415949_pa ... _dtdi.html
Jest to ten sam pasek tylko w nowym opakowaniu. Z prawej strony jest napis Unitta. Zgadza się – na nowych paskach jest napis Mazda PowerGrip ale moim zdaniem na zdjęciach z powyższych linków widać stare paski.
Edit: W poniższym linku jest zdjęcie nowego paska rozrządu: http://moto.allegro.pl/item910386135_ro ... _ditd.html
Jest to ten sam pasek tylko w nowym opakowaniu. Z prawej strony jest napis Unitta. Zgadza się – na nowych paskach jest napis Mazda PowerGrip ale moim zdaniem na zdjęciach z powyższych linków widać stare paski.
Edit: W poniższym linku jest zdjęcie nowego paska rozrządu: http://moto.allegro.pl/item910386135_ro ... _ditd.html
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
salwek napisał(a):Pozdrawiam w obecnej chwili na allegro koszt kompletu rozrzadu jest w kwocie od 255 zł
To prawda tylko, czy to nie jakiś shit? Sam się nad tym zastanawiałem, ale nie znam producentów i boje się kupować w takiej cenie, żeby się nie okazało że mi wszystko poleci po 10tys.
www.demotywatery.pl
- Od: 23 wrz 2009, 21:38
- Posty: 48
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda Premacy TDVI 2.0
– jak kupisz buty "Nike" to wiadomo,że pochodzisz długi czas,jak kupisz buty" Snike" to też pochodzisz,z tym że .... dużo krócejsalwek napisał(a):Pozdrawiam w obecnej chwili na allegro koszt kompletu rozrzadu jest w kwocie od 255 zł
- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość