Strona 3 z 69

PostNapisane: 5 cze 2008, 08:54
przez conni
witam
czy ktos jeździ nowa mazda 6 w benzynie 1.8 ?
jutro odbieram taka z salonu i chciałabym bardzo poznać opinie

pozdrawiam

PostNapisane: 5 cze 2008, 10:03
przez michS
Piotr25 napisał(a):7. Sterownie głosowe i współpraca bluetooth z telefonem – rewelacja !

Wlasnie jakos nie moge uruchomic tego bluetooth mozesz mi podpowiedziec jak to zrobiles mam ksiazke do niego ale po wlosku i troche sie pogubilem telefon nokia n 70 i niewem jak to uruchomic pomocy
pozdrawiam


Też mam n70 :) Wszystko ustawiasz głosowo, (ja w angielskim, ale jeśli ktoś woli np. po włosku to równiez można). Ustawienie zajmuje max. 2 min. Wciskasz przysick telefonu, wybierasz głosowo setup , następnie parowanie telefonów, podajesz hasło (jak przy kazdym parowaniu urz. bluetooth), nastepnie priorytet urządzenia i już. Podobnie głosowo możesz zdefiniować sobie książkę kontaktów, wtedy wybierasz głosowo odbiorce po nazwie – po głosowym poleceniu call (masz do dyspozycji dial (tu podajesz numer , takze głosowo), call, recall)

P.S. ja mam ksiązkę tylko po niemiecku (dla mnie równie dobrze mogłaby byc po japońsku), ale ustawienia sa na tyle intuicyjne ze mozna poradzic sobie bez opisów.

PostNapisane: 5 cze 2008, 17:47
przez marzyciel
nie mam jeszcze instrukcji po polsku i nie wiem, czy można regulować czułość mikrofonu w blutu. Z mojego doświadczenia wynika (a raczej tych ktorzy ze mną rozmawiają), że niezbyt dobrze ściąga ten mikrofon. W efekcie jak jadę i gadam, to właściwie krzyczę... Wkurza mnie też opóźnienie głośnika. Jak do kogoś dzwonię to nie słysze kilku pierwszych sekund i ludzie się wkurzają, że nie reaguję na ich pierwsze słowa. Masz podobne doświadczenie?

PostNapisane: 6 cze 2008, 08:07
przez michS
niestety dokładnie tak :(

PostNapisane: 6 cze 2008, 12:22
przez michS
acha i jeszcze jedno, może ktos wie jak komputer liczy sobie ilość km do przejechania (REMG) przy aktualnej ilości paliwa ? U mnie to jakaś abstrakacja. Mam 40 km, po przejechaniu 3 km pozstaje do przejechania na wyśietlaczu 25 km, po nastepnych 5 zostaje 2 km, po następnym 1km mam 0, na którym przejeżdząm z 10 km (więcej nie ryzykowałem). Z takim działaniem funkcja jak dla mnie całkiem bezużyteczna. Podobnie średnie spalanie..Jaki dystans jest brany pod uwage ? bo na bank nie ostatnie 100 km.

PostNapisane: 7 cze 2008, 22:33
przez geronimo
conni napisał(a):witam
czy ktos jeździ nowa mazda 6 w benzynie 1.8 ?
jutro odbieram taka z salonu i chciałabym bardzo poznać opinie

pozdrawiam


Jeżdzę taką od wczoraj :), ale w kombiaku. Bardzo dynamiczny silnik jak na gabaryty autka – ale wcześniej jeździłem słabszymi silnikami (P307 diesel 90KM).

BTW. Wiecie może gdzie można zdobyć instrukcję obsługi do M6, mam taką ale po litewsku ;) i ni w ząb nie rozumiem nic.

PostNapisane: 7 cze 2008, 22:35
przez geronimo
Będę miał instrukcję do BlueTooth'a po angielsku, jeżeli chcecie to mogę podesłać na priva.

PostNapisane: 7 cze 2008, 22:46
przez conni
ja juz też jeżdze od wczoraj mazda
kupiłam w bmg w gdańsku
1,8 sedan w wersji exlusiv

nie mam instrukcji – jest tylko jakas zastępcza
mają dosłac

czy ja mam bluetooth ?

PostNapisane: 8 cze 2008, 23:47
przez marzyciel
Sprzedali Ci w autoryzowanej sieci sprzedaży bez instrukcji po polsku ?!?! Trochę przegięcie...

PostNapisane: 9 cze 2008, 08:09
przez conni
no dziwne to

dali taką zastępczą – ogólnie do aut mazda
ale połowa rzeczy się nie zgadza

zaraz napisze na kiedy będzie dosłana – bo mają mi wysłać

z uwagi na brak instrukcji ponawiam pytanie :–)
czy ktos wie czy ja mam bluetooth ?

pozdrawiam

PostNapisane: 9 cze 2008, 09:13
przez zdzich44
conni napisał(a):czy ktos wie czy ja mam bluetooth ?

Może wystarczy włączyć wyszukiwanie urządzeń bluetooth w telefonie komórkowym siedząc w samochodzie? Jak masz to znajdzie... Chyba, że się mylę... :)

PostNapisane: 9 cze 2008, 09:17
przez marzyciel
jeżeli nie masz w Polsce wersji exlusive plus to raczej nie masz blutu. Ja musiałem dopłacić 3 tys. za opcję z pełnym BOSE (zmieniarka + blutu).

PostNapisane: 9 cze 2008, 13:46
przez ES6
Summit napisał(a):Małe odcinki zabijają ekonomikę w M6 dieslu. Koniec kropka. Umiejętności nie mają tu nic do tego. Dociskanie gazu zamienia mojego diesla w smoka. I nie mówię tu o pałowaniu do 4000 RPM, ale o dociąganiu do 3000. Przy takiej jeździe, rozgrzany, pali 9l. Kiedy przegoniłem ją w trasie (co według moich obserwacji ma bardzo duże znaczenie) paliła później 7-7,5l przy jeździe ślimaczej. W normalnych warunkach eksploatacyjnych pali 8-8,5l. I przy dynamice tego silnika, uważam to za całkowicie rozsądne spalanie. Ja, w przeciwieństwie do niektórych osób, nie oczekuję od mojego samochodu tego że zacznie produkować paliwo.


Coś w tym chyba jest, ostatnie zrobione w trasie 800 km i wyszło 7.7, i nie była to kapelusznicza jazda :)
Przeważnie 120-140 km/h, a czasami ok. 180 KM/h
Jakoś ugruntowuję sobie przekonanie, że te nasze wersje 143 KM z PDF tak już mają, i opinie właścicieli M6 136 KM nijak się mają na temat spalania ON.

Wg mnie jeśli samochód ma dawać jakąkolwiek szeroko pojętą radość z jazdy to nie może to być turlanie się <lol> i patrzenie na komputer...

Natomiast co do nowego silnika w obecnej M6 to się mogę wypowiedzieć tylko co do jazdy... testowym samochodem Auto Książyno.
W porównaniu do mojej M6 143 KM to się raczej toczy, dynamika połowa tego co u mnie, ale pewnie ma inne zalety :D
Co do do faktycznego spalania – nie orientuję się....

PostNapisane: 9 cze 2008, 14:14
przez Summit
ES6 napisał(a):Wg mnie jeśli samochód ma dawać jakąkolwiek szeroko pojętą radość z jazdy to nie może to być turlanie się łoł i patrzenie na komputer...

Otóż to. Dlatego te nowe diesle nie są dla oszczędnych.
ES6 napisał(a):Natomiast co do nowego silnika w obecnej M6 to się mogę wypowiedzieć tylko co do jazdy... testowym samochodem Auto Książyno.
W porównaniu do mojej M6 143 KM to się raczej toczy, dynamika połowa tego co u mnie, ale pewnie ma inne zalety zeby

Te same odczucia. Byłem na drzwiach otwartych u dealera w Łodzi i zrobiłem sobie całkiem sporą rundkę nową szóstką w dieslu. Połowa tej dynamiki z poprzedniego modelu.
Potwierdziło się to ostatnio na Al. Włókniarzy, gdzie nowa szóstka kombiak chciała się sprawdzić z moją. Nie mogła nadążyć.

PostNapisane: 9 cze 2008, 20:57
przez strus
ES6 bądz łaskaw przeczytać na forum opinie o spalniu M6 przed liftem, zanim zaczniesz opowiadać, że kierowcy 136konnej wersji mają wypaczone mniemanie na temat ropożłoczności mazd. 8-8,5 to również w wersji z 136 konnym silnikiem normalnka, przy zwykłym, miejskim trybie jazdy (korki, światła i normalny, dynamiczny, choć bez szaleństwo, sposób prowadzenia).

PostNapisane: 9 cze 2008, 23:04
przez ES6
strus napisał(a):ES6 bądz łaskaw przeczytać na forum opinie o spalniu M6 przed liftem, zanim zaczniesz opowiadać, że kierowcy 136konnej wersji mają wypaczone mniemanie na temat ropożłoczności mazd. 8-8,5 to również w wersji z 136 konnym silnikiem normalnka, przy zwykłym, miejskim trybie jazdy (korki, światła i normalny, dynamiczny, choć bez szaleństwo, sposób prowadzenia).


Wybacz , że nie przeczytałem wszystkich postów na tym forum, ale jeszcze nie zdążyłem...

Ale poczytałem kilka opinii z tego działu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... &start=260

Zdecydowana większość posiadaczy wersji 136KM dystansuje się od zapotrzebowania na paliwo wersji 143 KM i twierdzi, że ich samochody spalają dużo miej czyli z reguły 5-6l/100 w trasie i 6-7l/100 w mieście...
Jeśli u Ciebie jest inaczej to z góry przepraszam...

Poniekąd mój znajomy posiadacz Mazdy 6 136 KM z 2005 roku także to potwierdza, i nie wiem czy jest to przed liftem czy po... ale to już chyba mniej ważne...

PostNapisane: 9 cze 2008, 23:24
przez Piotr25
Też mam n70 :)

P.S. ja mam ksiązkę tylko po niemiecku (dla mnie równie dobrze mogłaby byc po japońsku), ale ustawienia sa na tyle intuicyjne ze mozna poradzic sobie bez opisów.[/quote


Dzieki MichS za podpowiedz ale po malych trudach sobie juz poradzilem wlasnie niewiedzialem ze musze sobie z moja Magdalena porozmawiac ale juz wszystko dziala perfekcyjnie i nawet niemam zadnych zaklucen i nie musze wcale wrzeszcze jak pisaliscie dziala perfekcyjnie .A z ta instrukcja po japonsku to <lol> niewiem czy takie latwe ?? Ale jak ktos zna japonski to moze tak .
pozdrawiam wszystkich .

ps. narazie po paru dniach zrobilem Madzia 700 km i z kazdym kilometrem mi sie bardziej podoba.

PostNapisane: 9 cze 2008, 23:37
przez strus
Przed liftem czy po oznacza właśnie, w skrócie, różnice w silniku 136 a 143. Nie spotkałem jeszcze "średniego" spalania w necie, które odpowiadałoby rzeczywistości, a "na żywo" mam opinie 3 użytkowników 136konnej 6tki, wiec wiem co mowie:) ale nie ma co sie klocic o litr w gore czy w dol, bo za duzo czynnikow na to wplywa: chocby jezdzenie przeze mnie i wyzej wymienionych ludzi po Wroclawiu, co nie sprzyja oszczednosciom w portfelu. No ale to wciaz jest temat opisujacy najnowszą 6tkę, wiec moze dosc oftopikowania:)

PostNapisane: 11 cze 2008, 00:12
przez geronimo
conni napisał(a):no dziwne to

czy ktos wie czy ja mam bluetooth ?

pozdrawiam


Tak jak pisze kolega, jeżeli nie masz opcji z Bose to raczej nie masz BT

PostNapisane: 11 cze 2008, 00:14
przez geronimo
Instrukcję konfiguracji BT znajdziecie pod adresem
http://www.mazdahandsfree.com/e/home.taf?ln=en

Czy ktoś może mi udostępnić intrukcję obsługi nowej M6 po polsku lub angielsku?