Co was irytuje w waszych gf/gw
Ogolnie nie najlepsza skuteczność hamulców na czele z nieudanym ręcznym.
Precyzją powadzenia rowniez mogla by byc lepsza, ale to auto rodzinne wiec nie ma co wymagać. No i wygluszenie słabe.
Precyzją powadzenia rowniez mogla by byc lepsza, ale to auto rodzinne wiec nie ma co wymagać. No i wygluszenie słabe.
Mnie w tej chwili najbardziej irytują trzy rzeczy:
– jakieś chwilowe szuranie/tarcie przy pracy klimatyzacji
– czasami przy przyspieszaniu słychać takie metaliczne pobrzękiwanie gdzieś od spodu, zapewne coś w układzie wydechowym (może wykruszony katalizator?)
– rdzewiejące nadkola z tyłu
Poza tym jest OK, na hamulce nie mogę narzekać
– jakieś chwilowe szuranie/tarcie przy pracy klimatyzacji
– czasami przy przyspieszaniu słychać takie metaliczne pobrzękiwanie gdzieś od spodu, zapewne coś w układzie wydechowym (może wykruszony katalizator?)
– rdzewiejące nadkola z tyłu
Poza tym jest OK, na hamulce nie mogę narzekać
Ostatnio edytowano 17 sie 2011, 10:23 przez lucas83, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
co mnie irytuje
– jest beznadziejnie wygłuszona
– wspomniane nadkola tylne
– nikt jej nie chce kupic, a ja chce MPV kupic
– jest beznadziejnie wygłuszona
– wspomniane nadkola tylne
– nikt jej nie chce kupic, a ja chce MPV kupic
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Tak na szybkiego, będę mało oryginalny. Pozwolę sobie wypunktować:
1. Rdza,
2. Hamulce,
3. Wyciszenie kabiny, głównie podczas jazdy w deszczu,
4. Nieszczelna klima – aluminiowa rurka i stalowe opaski robią swoje. Już trochę mnie kosztowało usuwanie wycieków a wygląda na to, że to nie koniec.
5. Ponieważ moja GF jest przedlifotwa, irytuje mnie brak przycisku w zamku na klapie bagażnika – rozwiązanie rodem z Wartburga
A tak poza tym, nie ma do czego się przyczepić, tylko jeździć
1. Rdza,
2. Hamulce,
3. Wyciszenie kabiny, głównie podczas jazdy w deszczu,
4. Nieszczelna klima – aluminiowa rurka i stalowe opaski robią swoje. Już trochę mnie kosztowało usuwanie wycieków a wygląda na to, że to nie koniec.
5. Ponieważ moja GF jest przedlifotwa, irytuje mnie brak przycisku w zamku na klapie bagażnika – rozwiązanie rodem z Wartburga
A tak poza tym, nie ma do czego się przyczepić, tylko jeździć
- Od: 28 cze 2010, 11:54
- Posty: 40
- Skąd: Świdnica
- Auto: 626 GF '99 2.0 115KM na Propan Butan
słabe wygłuszenie ? to przejedźcie się Cariną E po autostradzie :D będziecie zachwyceni wygłuszeniem Madzi
do kolegi LUCAS83 mnie też coś "rzęziło" i okazało się że zgniły obejmy wydechu, wymieniłem (za 3 sztuki zapłaciłem około 30pln) i przestało
a co mnie irytuje ? hmmm ... no to hamulce i precyzja układu kierowniczego, o ile do hamulców trzeba niestety mieć pretensje o tyle do układu kierowniczego, jak już ktoś wcześniej zauważył, to jest samochód rodzinny więc sportowe zacięcie to ona może mieć ale tylko w jakiś grach :D
do kolegi LUCAS83 mnie też coś "rzęziło" i okazało się że zgniły obejmy wydechu, wymieniłem (za 3 sztuki zapłaciłem około 30pln) i przestało
a co mnie irytuje ? hmmm ... no to hamulce i precyzja układu kierowniczego, o ile do hamulców trzeba niestety mieć pretensje o tyle do układu kierowniczego, jak już ktoś wcześniej zauważył, to jest samochód rodzinny więc sportowe zacięcie to ona może mieć ale tylko w jakiś grach :D
- Od: 11 lut 2011, 17:50
- Posty: 44
- Skąd: Opole/Prószków
- Auto: Mazda 626 GF 1,8 90KM "Czerwona Landryna"
Do paru rzeczy które mnie irytują naależą m. in. :
– Hamulce,
– Rdza,
– Ściąganie auta na prawo,
– Przyśpieszenie :–)
– Wyciszenie tyłu auta,
Jednak moge powiedzieć, że wybierając miedzy moją GF a np siostry Grande Punto 06r 50tyś. w daleka trase pojechal bym moją mazdą. Pewniejsza, nigdy mnie nie zawiodła przez 45tyś.
– Hamulce,
– Rdza,
– Ściąganie auta na prawo,
– Przyśpieszenie :–)
– Wyciszenie tyłu auta,
Jednak moge powiedzieć, że wybierając miedzy moją GF a np siostry Grande Punto 06r 50tyś. w daleka trase pojechal bym moją mazdą. Pewniejsza, nigdy mnie nie zawiodła przez 45tyś.
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
LPG
9l/100km
- Od: 12 sty 2010, 17:54
- Posty: 43
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG
Tak się zastanawiam, narzekacie na słabe hamulce, z tego co się orientuję, są wersje GF, gdzie z tyłu są bębny zamiast tarcz. Ciekawe jak duża jest różnica między hamulcami opartymi o tarcze a bębnami? Z tym wyciszeniem też bym nie przesadzał, faktycznie powyżej 3,5 tys. obrotów robi się głośniej (mam na myśli benzynę – 120-140 km/h), ale czy to jest naprawdę takie irytujące? Co innego diesel
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):Tak się zastanawiam, narzekacie na słabe hamulce, z tego co się orientuję, są wersje GF, gdzie z tyłu są bębny zamiast tarcz. Ciekawe jak duża jest różnica między hamulcami opartymi o tarcze a bębnami? Z tym wyciszeniem też bym nie przesadzał, faktycznie powyżej 3,5 tys. obrotów robi się głośniej (mam na myśli benzynę – 120-140 km/h), ale czy to jest naprawdę takie irytujące? Co innego diesel
Jest duża róznica między bębnami a tarczami! Ja mam tarcze więc bez rewelacji, a teść bębny i super ręczny ma.
- Od: 14 sty 2011, 05:59
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 6 2.0 05' Kombi FL+BRC Sequent 32 OBD
MAZDA 3 1.6 05' +BRC Sequent 24.11
Tylko wydaje mi się, że przy normalnej jeździe i hamowaniu tarcze będą się lepiej sprawować (a to chyba najważniejsze). Zaś też się spotkałem z opinią o tym, że do ręcznego lepiej się sprawują bębny
Ja mam bębny 66kW miały bębny.
Hamowanie do kitu, bębny słabiej hamują. Czuć, że przód ma większy % przy dohamowaniu.
Ręczny przy bębnach jest za*****ty :–)
Hamowanie do kitu, bębny słabiej hamują. Czuć, że przód ma większy % przy dohamowaniu.
Ręczny przy bębnach jest za*****ty :–)
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
LPG
9l/100km
- Od: 12 sty 2010, 17:54
- Posty: 43
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG
mnie jeszcze irytuje to ze na 3000 tys km musze litra 5/30 oleju dolac silnik igła orginał przebiego 180 tys nie kopci i bez wycieków , miałem golfa 3 tdi 550 tys i zero dolewek
Silnik jednak chyba nie jest igiełką, skoro ma takie zużycie oleju Poza tym chodziło Ci chyba o 3 tys. km, bo 3000 tys. km = 3.000.000 km
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
woojas25 napisał(a):ze jak spryskuje przednie szyby , to potem mam duzo plynu na bocznych przednich szybach jak przetre wycieraczkami
...Mam to samo, miaby ktoś na to poradę..? Już i tak staram się jak najmniej używać tego płynu ale to chyba nie jest najlepsze wyjście..
A tak poza tym, to jak wsiądzie 5osób + Klimatyzacja, to jednak silnik o mocy 100KM odczuwa – Ale na rajdy nie jeździ..
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
u mnie zalewanie przeszlo po zmianie spryskiwaczy na dyfuzyjne (mgłowe), poprostu fabryczne leja w durny sposób mase plynu a szyba sucha
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):dyfuzyjne (mgłowe
Mam pytanko miałeś problemy z założeniem..? I gdzie takie zamówiłeś ?
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
kupowalem na allegro (chyba 17 pln kosztowały) ale musialem wymienic wezyki od pompki do sprysków i sama pompke na nowa bo nie wyrabiała
z montazem nie bylo problemu poza docieciem uniwersalnych "skrzydełek" po bokach i zeszlifowaniu takiego ząbka na obudowie sprysków bo sie nie miesciły w otwór w masce (wchodza ladnie na wcisk)
z montazem nie bylo problemu poza docieciem uniwersalnych "skrzydełek" po bokach i zeszlifowaniu takiego ząbka na obudowie sprysków bo sie nie miesciły w otwór w masce (wchodza ladnie na wcisk)
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
– rdza
– głośna praca zawieszenia
– tylne zaciski( co jakiś czas konieczność regeneracji)
– antena od radia, która wysuwając się wydaje takie odgłosy jakby to miał być ostatni raz
, ale ogólenie bardzo lubię ten samochód
– głośna praca zawieszenia
– tylne zaciski( co jakiś czas konieczność regeneracji)
– antena od radia, która wysuwając się wydaje takie odgłosy jakby to miał być ostatni raz
, ale ogólenie bardzo lubię ten samochód
- Od: 26 wrz 2009, 13:01
- Posty: 57
- Skąd: łódzkie
- Auto: 626 2.0(lpg) 115km 2001r
UU... długa lista moża by książkę napisać potwierdzam to co koledzy napisali.... dodałbym jeszcze taaaaak – za mało miejsca dla kierowcy – tak Panowie, ja mieszczę się na styk a mierzę 190cm co innego w 6tce – tam mam zapas i jest miodzio
GF – kawał bezawaryjnej rodzinnej fury, lubię ja w trasie i na górskich serpentynach gdzie trzyma się jak przyklejona... w mieście przeszkadza krótki pierwszy bieg (diesel) ale momentem na wyższych biegach pokonuje się wiekszość problemów z włączeniem do ruchu itd. hebel już jest od szóstki = jest OK.
Nie ma mazdy z super hamulcami, nawet nowe GH z salonu nie robi szału...
GF – kawał bezawaryjnej rodzinnej fury, lubię ja w trasie i na górskich serpentynach gdzie trzyma się jak przyklejona... w mieście przeszkadza krótki pierwszy bieg (diesel) ale momentem na wyższych biegach pokonuje się wiekszość problemów z włączeniem do ruchu itd. hebel już jest od szóstki = jest OK.
Nie ma mazdy z super hamulcami, nawet nowe GH z salonu nie robi szału...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6