Miejsce zamontowania przedniej tablicy rejestracyjnej
Hmm... no przyjżałem się dokładnie i faktycznie... w górnej części grila z tyłu jest ścianka, która i tak nie pozwala powietrzu dostać się do środka.
Myślałem, żeby to wywalić ale jak się bardziej wgłębiłem to widzę, że chłodnica nie jest pionowo tylko jest pochylona do przodu.
W takim układzie fakycznie więcej powietrza dostaje się tam tym wlotem pod zderzakiem jak i dolną częścią grila.
Hmm... ale ReX kusua też fajnie wygląda z tym, że ja mam trochę inny zderzak z przodu, ta powierzchnia nie jest taka gładka.
No to mistrzu pochwal się jeszcze co i gdzie zamówiłeś żeby to tak ładnie na boczq zamontować
Myślałem, żeby to wywalić ale jak się bardziej wgłębiłem to widzę, że chłodnica nie jest pionowo tylko jest pochylona do przodu.
W takim układzie fakycznie więcej powietrza dostaje się tam tym wlotem pod zderzakiem jak i dolną częścią grila.
Hmm... ale ReX kusua też fajnie wygląda z tym, że ja mam trochę inny zderzak z przodu, ta powierzchnia nie jest taka gładka.
No to mistrzu pochwal się jeszcze co i gdzie zamówiłeś żeby to tak ładnie na boczq zamontować
wam się nudzi... panowie, ja mam [tiiit] przykręconą tablice na tej kratce wygląda lepiej 100 razy niz oryginał.... zobaczcie sobie w "nasze mazdy" jak mam zrobione
Raj Młodocianych Bogów.... " ... tego nie mozna poznać jak sie tym nie żyje ... "
- Od: 11 lis 2007, 01:16
- Posty: 221
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda RX8.. '04 rok
ja też jeździłem bez tablicy, cały czas było to wina "wrednych wróbli", które mi ją utrącały:)
Lecz pewnego razy trafiłem na takich, których nie dało się złamać i musiałem zamontować tablicę na miejscu, aby uniknąć zabrania dowodu.
W niczym nie przeszkadza tablica w fabrycznym miejscu. Jest to raczej imitacja wlotu powietrza, bo chłodnica jest obsługiwana dolnym kanałem. Ja moją mazdę kręce dość intensywnie i nie mam żadnych problemów z przegrzewaniem. Moi koledzy również. Możesz zobaczyć na filmie (na dole strony): www.prosprint.pl
Lecz pewnego razy trafiłem na takich, których nie dało się złamać i musiałem zamontować tablicę na miejscu, aby uniknąć zabrania dowodu.
W niczym nie przeszkadza tablica w fabrycznym miejscu. Jest to raczej imitacja wlotu powietrza, bo chłodnica jest obsługiwana dolnym kanałem. Ja moją mazdę kręce dość intensywnie i nie mam żadnych problemów z przegrzewaniem. Moi koledzy również. Możesz zobaczyć na filmie (na dole strony): www.prosprint.pl
- Od: 6 mar 2007, 21:15
- Posty: 28
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8
- Od: 13 lip 2007, 13:18
- Posty: 180
- Skąd: krakówek
- Auto: RX-8 Revolution SP
Najbliższy trening będzie 2 lipca (środa). Zaczynamy około godz. 16:00 na torze "Kielce". Jeśli chcesz do nas dołączyć to przyjedź, zobacz, spróbuj czy Ci się podoba. Lub napisz maila, kontakt jest na stronie.
Pozdrawiam,
Kuba
Pozdrawiam,
Kuba
- Od: 6 mar 2007, 21:15
- Posty: 28
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8
no chlopacy ładnie pomiatacie, ja swoją RX traktuje jak dziecko i chyba bałbym sie ją tak tyrac ale jak kiedys bedziecie w Bydgoszczy to chetnie wpadne
Raj Młodocianych Bogów.... " ... tego nie mozna poznać jak sie tym nie żyje ... "
- Od: 11 lis 2007, 01:16
- Posty: 221
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda RX8.. '04 rok
Powiem Wasz szczerze, że auto wcale strasznie nie jest katowane. Dyfer jest wystarczająco zeszperowany, więc wcale wysoko nie trzeba silnika kręcić. Dopóki nie jeździsz po dziurach to takie przechyły niezbyt wpływają na zawieszenie, zwłaszcza w Revolution, gdzie są niższe sprężyny. Dwie, które oglądaliście to Renesis (191KM). O sprzęgło nie ma się co obawiać, bo ja unikam kopania w sprzęgło, tą metodę uważam za nadającą się do piaskownicy . Oczywiście są wyjątki, ale raczej gdy w grę wchodzi wyślizganie auta z redukcji. Jedyne co bardzo obrywa, to tylne opony, chociaż w Kielcach na torze i tak jest cudownie, bo tor, jest dość śliski, więc dopóki opony się nie zaczną przegrzewać całkiem długo wytrzymują.
Zresztą do takiej zabawy dobrze jest mieć komplet dwóch felg z oponami typu "śmieć", które nadają się idealnie do zabawy:)
Zresztą, powiem Wam szczerze, spróbujcie kiedyś tego, co Wam oferują Wasze rx8. Nie chodzi mi tylko o kręcenie bączków. To jest jeden z bardziej wymagających pojazdów, więc opanowanie go daje olbrzymią satysfakcję.
Ja się bawię RX'em od półtora roku i przyznam szczerze, że mało który poprzedni samochód był tak bezawaryjny. Olej, tarcze, klocki, opony i paliwo
Zresztą do takiej zabawy dobrze jest mieć komplet dwóch felg z oponami typu "śmieć", które nadają się idealnie do zabawy:)
Zresztą, powiem Wam szczerze, spróbujcie kiedyś tego, co Wam oferują Wasze rx8. Nie chodzi mi tylko o kręcenie bączków. To jest jeden z bardziej wymagających pojazdów, więc opanowanie go daje olbrzymią satysfakcję.
Ja się bawię RX'em od półtora roku i przyznam szczerze, że mało który poprzedni samochód był tak bezawaryjny. Olej, tarcze, klocki, opony i paliwo
- Od: 6 mar 2007, 21:15
- Posty: 28
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8
klocki.... no bajer a ja mam nowe iprzy hamowaniu mi tak piszcza ze juz 3 raz jade do wy miany, nie no masz racje stary ale wiesz jak sie oszczędzalo na takie autko to teraz poprostu żal je pałować:) ale czasem jest ta chętka zeby cos porobic ...tyle ze u mnie nawet nie ma takich miejsc....
Raj Młodocianych Bogów.... " ... tego nie mozna poznać jak sie tym nie żyje ... "
- Od: 11 lis 2007, 01:16
- Posty: 221
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda RX8.. '04 rok
z tymi klockami to tak się nie przejmuj. mogą być dwa powody, że piszczą:
1. zbierają się opiłki, lekarstwem byłaby nasinana tarcza, ale ona z drugiej strony przyspiesza zużycie klocków
2. twarda mieszanka. przy A-grupowych hamulcach stosuje się bardzo twarde klocki o podwyższonej temperaturze pracy, wtedy nie tylko piszczą, ale kiedy są nowe i się układają to lecą iskry:) Ale jeśli to są seryjne klocki z serwisu, to tak mogą mieć, bo one są dość twarde. Może nie czysto sportowe, ale twardsze niż seryjne.
Mnie one ciągle przegrzewają tarcze, a te się krzywią. Takie hobby sobie wybrałem, to teraz płacę:) Ale wcale mi to nie przeszkadza:)
1. zbierają się opiłki, lekarstwem byłaby nasinana tarcza, ale ona z drugiej strony przyspiesza zużycie klocków
2. twarda mieszanka. przy A-grupowych hamulcach stosuje się bardzo twarde klocki o podwyższonej temperaturze pracy, wtedy nie tylko piszczą, ale kiedy są nowe i się układają to lecą iskry:) Ale jeśli to są seryjne klocki z serwisu, to tak mogą mieć, bo one są dość twarde. Może nie czysto sportowe, ale twardsze niż seryjne.
Mnie one ciągle przegrzewają tarcze, a te się krzywią. Takie hobby sobie wybrałem, to teraz płacę:) Ale wcale mi to nie przeszkadza:)
- Od: 6 mar 2007, 21:15
- Posty: 28
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8
Retro napisał(a):No to mistrzu pochwal się jeszcze co i gdzie zamówiłeś żeby to tak ładnie na boczq zamontować
hmm tablica na ebayu gotowa za 10L , tasma pod tablice 35p no i mamy taki efekt plastik na obramowke znaleziony w szafie :p , no i troche sylikonu dam na cala to obramowke zrobie zdjecie i pokze jak to wyszlo jednak w tym samym miejscu bedzie
- Od: 25 gru 2007, 16:30
- Posty: 22
- Skąd: Coventry
Dla tych, ktorzy chca miec tablice na dole zderzaka polecam przejechac sie do dealera i ASO Mazda Warszaw (www.mazda.warszawa.pl) – zamontowali mi tablice wlasnie tak jak kupowalem auto. Na pewno wiedza jak i maja z czego to zrobic.
A co do jazdy po torze, to tez bym sie chetnie przejechal, ale w srode o 16?? Moze jakis weekendzik? I tak zeby z wawy mozna bylo dojechac spokojnie.
A co do jazdy po torze, to tez bym sie chetnie przejechal, ale w srode o 16?? Moze jakis weekendzik? I tak zeby z wawy mozna bylo dojechac spokojnie.
RX-8 HP Revolution
Xsara VTS
Xsara VTS
- Od: 29 lis 2007, 11:09
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: RX-8
TommyJr napisał(a):
A co do jazdy po torze, to tez bym sie chetnie przejechal, ale w srode o 16?? Moze jakis weekendzik? I tak zeby z wawy mozna bylo dojechac spokojnie.
Może dałoby to sumpt do jakiegoś pierwszego mini zlotu ósemek w Polsce ?
PS: Kto dziś wieczorem (sobota 28 VI) parkował na Miodowej w Krakowie srebrną HP na gliwickich blachach? (SG ... to chyba Gliwice?)
- Od: 13 lip 2007, 13:18
- Posty: 180
- Skąd: krakówek
- Auto: RX-8 Revolution SP
W weekendzik tor na Miedziance jest przeważnie zajęty. Zawsze możemy go zarezerwować jeśli się znajdzie wystarczająca liczba chętnych. A co do dojazdu z Warszawy to dwie godzinki się leci bardzo spokojnym tempem. Ja proponuję takie terminy, bo wtedy mam dostępny Tor, ale jak się znajdzie jakiś K.O. wiec to chętnie pomogę:)
- Od: 6 mar 2007, 21:15
- Posty: 28
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8
aybabtu napisał(a):TommyJr napisał(a):
A co do jazdy po torze, to tez bym sie chetnie przejechal, ale w srode o 16?? Moze jakis weekendzik? I tak zeby z wawy mozna bylo dojechac spokojnie.
Może dałoby to sumpt do jakiegoś pierwszego mini zlotu ósemek w Polsce ?
PS: Kto dziś wieczorem (sobota 28 VI) parkował na Miodowej w Krakowie srebrną HP na gliwickich blachach? (SG ... to chyba Gliwice?)
Ludzie, czy aby czasem nie odbiegacie mi delikatnie od tematu wątku? Ja rozumiem, fajnie jest, ale jak za 5 lat jakiegoś usera zainteresuje temat umiejscowienia tablicy, to nie chciałbym, aby tracił czas czytając o Waszym umawianiu się na Track Day. A w kwestii wyjaśnienia – zlot RX-8 już kiedyś był...
qbana napisał(a):Sory stary, nie wiedziałem że delikatna dygresja tak Cię zdenerwuje.
Wybacz, jeśli to było aż takie faux pas.
Na forum wszystko można. W odpowiednich wątkach Trochę mi się w "Pozostałych Modelach" burdelik zrobił
To może lekki powrót na tor
Nie wiem jak tam u was ale w mojej Madzi za grilem jest "coś".
Myślałem, że to cos na kształt jak to własnie ktoś napisał – "plastra" a więc po ptorstu plastikowa ścianka.
Okazało się jednak, że nie to jest coś w 3D Coś na kształt graniastosłupa
Miałem nadzieję, że po prostu wyjmę ten plaskit ale nie.. musiałbym wyjąc cały ten graniastosłup
Wydaje się być pusty ale z 2 strony... chyba nie jest tam bez powodu, możliwe że jednak do czegoś służy
Więc po prostu przyczepiłem blachy tam gdzie wszyscy, powietrze leci dołem ;/
Fakt – bez blach z przodu wygląda lepiej ale...
Nie wiem jak tam u was ale w mojej Madzi za grilem jest "coś".
Myślałem, że to cos na kształt jak to własnie ktoś napisał – "plastra" a więc po ptorstu plastikowa ścianka.
Okazało się jednak, że nie to jest coś w 3D Coś na kształt graniastosłupa
Miałem nadzieję, że po prostu wyjmę ten plaskit ale nie.. musiałbym wyjąc cały ten graniastosłup
Wydaje się być pusty ale z 2 strony... chyba nie jest tam bez powodu, możliwe że jednak do czegoś służy
Więc po prostu przyczepiłem blachy tam gdzie wszyscy, powietrze leci dołem ;/
Fakt – bez blach z przodu wygląda lepiej ale...
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości